

iPad 2...
#201
Napisano 01 stycznia 2011 - 15:36

#202
Napisano 01 stycznia 2011 - 16:55
Oby nie wyglądał tak:
Mi się podoba, choć czarny chyba ładniejszy

Mnie się wydaje, że na więcej niż kamerka do Face Time, minimalnie poprawione bebechy (więcej RAMu, dodanie żyroskopu) i lekkiego face liftingu nie ma co liczyć. Mi w zupełności starcza to co oferuje jedynka.
#203
Napisano 01 stycznia 2011 - 17:05
#204
Napisano 01 stycznia 2011 - 19:30

#205
Napisano 01 stycznia 2011 - 19:44

#206
Napisano 01 stycznia 2011 - 20:12
#207
Napisano 01 stycznia 2011 - 20:13
Oby nie wyglądał tak:
A wg. mnie wygląda fajnie

Pamiętacie?

#208
Napisano 01 stycznia 2011 - 21:37
#209
Napisano 01 stycznia 2011 - 22:14
#210
Napisano 01 stycznia 2011 - 23:04

#211
Napisano 01 stycznia 2011 - 23:34
To pierwsza sprawa. Drugą jest to, że tak duża szklana powierzchnia mogłaby nie wytrzymać naprężeń. Ja bym obstawiał alu, tytan lub jak głoszą plotki karbon (raczej jakiś kompozyt żeby poprawić wytrzymałość).Szkło waży więcej niż plastik, więc urządzenie byłoby cięższe.
#212
Napisano 02 stycznia 2011 - 11:22

#213
Napisano 02 stycznia 2011 - 11:25
#214
Napisano 02 stycznia 2011 - 11:41
Już bo Steve da Ci tytan...
Będzie aluminium jak zwykle. Co do szybki ja chcę szkło, żadne eksperymenty typu "gorilla glass", bo wiemy jak to się skończyło w iPhone4.
Przecież do PowerBooka G4 dał, to może i teraz da...
#215
Napisano 02 stycznia 2011 - 12:01
#216
Napisano 02 stycznia 2011 - 12:19
#217
Napisano 03 stycznia 2011 - 17:58

#218
Napisano 03 stycznia 2011 - 18:29

#219
Napisano 03 stycznia 2011 - 22:57

#220
Napisano 03 stycznia 2011 - 23:29
#221
Napisano 04 stycznia 2011 - 08:19
W ogóle powinni już od iPada2 ustalić raz jeden standard rozdzielczości, żeby nie było ciągle co roku zabawy w skalowanie dla developerów, a i dla użytkowników potem takie gry za fajnie nie wyglądają.
Jasne... i będziesz miał rozdzielczość 1440x900? W iPhone też, żeby nie sprawiać problemów? Deweloperzy chcą wejść na rynek to muszą się dostosować do wymagań, albo nie...ich wybór. Ty tylko korzystasz, na przykładzie chociażby Real Racing 2.
#222
Napisano 04 stycznia 2011 - 11:20
W ogóle powinni już od iPada2 ustalić raz jeden standard rozdzielczości, żeby nie było ciągle co roku zabawy w skalowanie dla developerów, a i dla użytkowników potem takie gry za fajnie nie wyglądają.
Co to dev to jakieś jajeczko? za darmo nie kodzi...
#223
Napisano 04 stycznia 2011 - 12:04
Nie wiem jaka rozdzielczość być powinna, aby wrażenia były podobne do tego co jest w iPhone4/touch4. Niech Apple samo ustali, w każdym razie w obecnej postaci widać pixele za bardzo jak dla mnie i jak na obecne standardy rynku. A z developerami chodziło mi o to, że jak zbyt często będą zmieniane standardy rozdzielczości ekranów to odbije się to kosztem przede wszystkim jakości gier na starszej generacji urządzeniach, bo wygląda to wtedy fatalnie. Wspomniany przez Ciebie RR2 na moim touchu 3G to jakaś masakra, grafika się krzaczy okropnie. To jest przykład na to, że developerom nie chcę się za bardzo optymalizować kodu dla starszej generacji (ale jeszcze nie takiej znowu starej) urządzeń. Jeden dobry standard rozdzielczości na lata załatawiłby wszystko, a teraz mamy taką sytuację, że najnowsze gry wyglądają dobrze tylko na najnowszych urządzeniach (i na odwrót jeśli chodzi o poprzednie generacje), z kolei starsze gry wyglądają na nich źle (i na odwrót jeśli chodzi o starsze urządzenia). Tak być w mojej ocenie nie powinno.Jasne... i będziesz miał rozdzielczość 1440x900? W iPhone też, żeby nie sprawiać problemów? Deweloperzy chcą wejść na rynek to muszą się dostosować do wymagań, albo nie...ich wybór. Ty tylko korzystasz, na przykładzie chociażby Real Racing 2.
#224
Napisano 04 stycznia 2011 - 14:58
#225
Napisano 04 stycznia 2011 - 16:34
Chyba nie. 18 Stycznia jest pokazywanie cyferek przez apple, więc pewnie wtedy powiedzą o nowym keynoteTo jak myslicie, kiedy keynote? Jeszcze w styczniu?

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych