
iPad 2...
#226
Napisano 04 stycznia 2011 - 16:45
#227
Napisano 04 stycznia 2011 - 16:47
#228
Napisano 04 stycznia 2011 - 16:51
#230
Napisano 05 stycznia 2011 - 13:22
#231
Napisano 05 stycznia 2011 - 15:12
#232
Napisano 05 stycznia 2011 - 17:28
Interesuje mnie ta kamera z tyłu
Kolejny zajarany kamerką. Po co Ci ona? Będziesz nosił iPada w torbie ze sobą i wyjmował go, żeby robić zdjęcia? Trochę głupio by wyglądało robienie zdjęć czymś tak dużym. Kamerka do FT w iPadzie - rozumiem, tylna kamerka - nie pojmuje.
#233
Napisano 05 stycznia 2011 - 17:38
#234
Napisano 05 stycznia 2011 - 17:40
#235
Napisano 05 stycznia 2011 - 23:32

#236
Napisano 06 stycznia 2011 - 11:23
Nie jest to wcale regułą. Przykładem na to jest choćby Infinity Blade, które jest 2x tańsze od RR2, a mimo to fantastycznie dopracowane na touch3gen i 4gen. Nic się nie krzaczy, więc można i wcale nie trzeba żądać za to większej kasy, tylko trzeba chcieć... Moim zdaniem to, że Apple bardzo często wydaje nowe generacje swoich zabawek nie powinno być przyzwoleniem dla developerów, żeby zaraz po premierze nowego urządzenia mieć w dupie optymalizację "starej" generacji, która jest ledwo co rok, czy trochę dłużej na rynku...goodboy25, gry będą teraz pisane głównie pod retinę, więc radzę ci zmienić sprzęt, jeśli nie chcesz mieć krzaczastej grafiki. Deweloperom może i by się chciało, ale płaciłbyś 15$, a nie 10.
W przypadku iPada terminu "retina" używam raczej symbolicznie, bo nie chodzi mi rzecz jasna o aż tak gęste upakowanie pixeli (w takim wypadku iPad musiałby mieć wydajność bardzo dobrego stacjonarnego peceta). Bardziej chodzi o zwiększenie nawet niewielkie liczby pixeli, ponieważ w iPad1 niestety jak na moje oko za bardzo je widać, tworząc niezbyt przyjemny dla oka efekt, zwłaszcza dla osób, które widziały jak wygląda ekran w iPhone4.Wrażeń podobnych do iPhone 4 nie będzie, bo to jest mały ekran, a iPad ma już rozdzielczość 1024x768, co sprawia, że jest 132 piksele na cal. Gdyby miało być 326 pikseli? Nie wyobrażam sobie tego... A znowu jeden dobry standard rozdzielczości sprawiłby, że firma nie czyniła postępów. OK, od dzisiaj zostawiamy retinę w spokoju, po co więcej? W tym czasie konkurencja dogania i co? Zostawiamy? Nie, trzeba iść dalej, trzeba wprowadzić nową jakość. W iPadzie nie dadzą takiej samej Retina Display z 326 pikselami na cal. Może gdyby zmniejszyli ekran, ale nie tędy droga.
W przypadku PC to zupełnie nierealne, bo każdy ma innej wielkości i marki monitor, więc musi być optymalizacja zarówno dla kogoś kto ma 17'' jak i dla kogoś kto ma panoramę o przekątnej 30''. W przypadku Apple sprawa wygląda inaczej, bo oni mają całkowitą kontrolę nad swoim sprzętem i tworzą go jak chcą mając zamknięty ekosystem swoich produktów, więc nie byłby to problem stworzyć taki standard.Dlaczego nie wprowadzą standardu rozdzielczości do gier na komputery, konsole? Żeby być lepszym od konkurencji i stale iść do przodu. Chcesz być na czasie? Wymień sprzęt. A że Apple wprowadza nowe generacje prawie co rok... Dwa lata temu kupowałem kartę graficzną średniej półki. Teraz niestety najnowsze gry klatkują. Jeśli chcę, żeby działały sprawniej, kupuję lepszą kartę. Nie żądam jednolitego standardu tylko dlatego, że gra na moim komputerze nie wygląda efektownie.
#237
Napisano 06 stycznia 2011 - 15:39

#238
Napisano 06 stycznia 2011 - 18:09

#239
Napisano 07 stycznia 2011 - 01:31



Model stworzony na podstawie ostatnich plotek , zaprezentowany na targach CES
jakkby ktos nie widzial

// mi sie wogole nie podoba iPad jeden jest ladniejszy
#240
Napisano 07 stycznia 2011 - 03:09
#241
Napisano 07 stycznia 2011 - 07:59
#242
Napisano 07 stycznia 2011 - 09:00

#243
Napisano 07 stycznia 2011 - 10:04
Dlaczego nie wprowadzą standardu rozdzielczości do gier na komputery, konsole?
W połowie lat 90 kupiłem swój pierwszy cyfrowy monitor, który na 15' calach pozwolił mi wyświetlić będącego wtedy na topie Duke Nukem 3D w rozdzielczości 1024x768. Wczoraj instalowałem młodszym gościom jakąś grę o piratach, która domyślnie odpaliła się w tej samej rozdzielczości. Jeśli rozdziałka, którą można wybrać w praktycznie każdej grze komputerowej, wydanej w ciągu ostatnich 15 lat nie można nazwać standardem, to nie wiem co można.
W grach konsolowych również można mówić o standardowych rozdzielczościach, pokrywających się z rozdzielczościami wyświetlanymi przez telewizory.
#244
Napisano 07 stycznia 2011 - 15:14

#245
Napisano 07 stycznia 2011 - 15:20

#246
Napisano 07 stycznia 2011 - 18:50

#247
Napisano 08 stycznia 2011 - 21:29
#248
Napisano 17 stycznia 2011 - 17:35
#249
Napisano 17 stycznia 2011 - 17:42
będą wyglądały tak jak teraz.
oczywiście webmasterzy będą mogli je zrobić super-ostre wykorzystując retinę, tak jak mogą teraz -
http://www.weedygard...kground-images/
http://blog.iwalt.co...ia-queries.html
#250
Napisano 17 stycznia 2011 - 18:28
Dla mnie ten iPad 2 jest bardzo brzydki.
A skąd wiesz jak wygląda?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych