Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Konto deweloperskie: zakładanie, używanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
582 odpowiedzi w tym temacie

#201 ElwoodBlues

ElwoodBlues
  • 2 postów

Napisano 18 marca 2011 - 19:52

Dzieki - nam konto w USD - to sprobuje przetestowac USD - pochwale sie pozniej jak poszlo. Szczerze nie pamietam zeby mnie pytalo o walute jak podawalem konto - no ale sprobuje. Dzieki wielkie

#202 JKK

JKK
  • 411 postów
  • SkądOsolin

Napisano 18 marca 2011 - 20:21

Na pewno jest ustawienie waluty (w grudniu jeszcze było ;)). Jak teraz zmienisz to dopiero za marzec w $ będziesz miał.

#203 rafparis

rafparis
  • 3 postów

Napisano 02 kwietnia 2011 - 09:56

Witam :) mam dosyć ważne pytanie (jak wszyscy ;)): mianowicie czy przy zakładaniu płatnego konta dev, mogę miec inną nazwę firmy na papierach, a inną w appstore? Np. moja firma się nazywa XYZ (i tak jest napisane w papierach które mam wysłać dla Apple) , a chcę żeby widniała jako ABC w "developer name"na itunes. Moja firma robi zupełnie inne rzeczy, więc chciałbym sprzedawać appy pod innym brandem.

#204 P_P

P_P
  • 131 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 kwietnia 2011 - 12:30

Nie można. U mnie też się czepiali że mam imię i nazwisko w nazwie firmy (działalność gospodarcza)

#205 yahuto

yahuto
  • 323 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 kwietnia 2011 - 17:03

mam karte MasterCard Debit z Pekao SA - placic w iTunes za app moge, natomiast zaplacic za dev juz nie:

Thank you for your recent order with the Apple Online Store.

Unfortunately we have been unable to obtain payment for your order.

We will continue to attempt to obtain authorization for your order for
one week.

We would like to offer you the following options for resolution:
1. Please contact the financial institution that issued your credit card
to review the reason for decline. You will need to resolve this with
your financial institution before this order can be processed.

2. If you are unable to resolve the issue with your financial
institution and you have placed your order on the US Apple Online
Store, you may cancel your order by visiting:
Apple Order Status You will need to login to your
account with your Apple ID to locate this order.

3. If you placed your order on the US Apple Online Store, please visit
Apple Order Status to change your form of payment
to a different credit card. Please ensure the cardholder name,
billing address and phone numbers on file for your credit card
match the information on your order. You will need to login to your
account with your Apple ID to locate this order.

4. If you wish use a different form of payment and placed your order on
the US Apple Online Store, such as a Money Order, Cashier's Check, or
Wire Transfer, please call us at 1-877-422-5368.

5. For international orders only: To use a different credit card, fax
your Purchase Form to +1-408-862-7602. Please ensure the cardholder
name, billing address, and phone numbers on file for your credit card
match the information on your order. If you are unable to resolve the
issue with your financial institution, or by using a different card,
you can cancel your order by emailing devpayment@apple.com.

If these options should prove unsuccessful for you and we cannot obtain
payment for your order, within one week from the date of this email,
your order will be cancelled.

Sincerely,
Apple Online Store

Online Help: Help - Apple Store (U.S.)
Phone: 1-888-659-5842
Mon-Fri: 6:00 a.m. - 6:00 p.m. Pacific time



#206 rafparis

rafparis
  • 3 postów

Napisano 27 kwietnia 2011 - 09:27

dostałem dokładnie takiego samego maila :( wysłałem info czy mogę zrobić przelew, dam znać jak się powiodło... Ktoś już może tak miał? jak przez to przebrnął? Pozdrawiam

#207 JKK

JKK
  • 411 postów
  • SkądOsolin

Napisano 27 kwietnia 2011 - 12:27

Ja im zapłaciłem zwykłą wirtualną ekartą z mBanku wysyłając na ich formularzu faksem jej dane (przedtem ją załadowałem stosowną kwotą). Tak robiłem przy zakładaniu i przy przedłużaniu.

#208 rafparis

rafparis
  • 3 postów

Napisano 27 kwietnia 2011 - 13:50

zdzwoniłem się z Bankiem, i powód odmowy była źle podana data ważności karty :) @yahuto, sprawdź więc czy wszystko było poprawnie wypełnione na wniosku.

#209 Rimek

Rimek
  • 10 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 09 maja 2011 - 10:25

Witam, mnie np odpisali po przefaksowaniu do nich dokumentów firmowych że potrzebne jest im tłumaczenie notarialne EDG :) po przeczytaniu całego wątku postanowiłem napisać do nich że może problem jest z polskimi znakami. I że o żadnym notarialnym tłumaczeniu dokumentów na początku nie było mowy. Zobaczymy co odpiszą... ps. Fajne forum i dużo przydatnej wiedzy związanej z "papierkologią"

#210 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 09 maja 2011 - 11:07

Ja nie wysyłałem żadnych tłumaczeń, albo coś wymyślili, albo Twoje zgłoszenie procesuje ktoś mało wprowadzony

#211 yahuto

yahuto
  • 323 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 maja 2011 - 07:44

podalem karte inteligo zamiast pekao sa i poszlo

#212 Rimek

Rimek
  • 10 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 11 maja 2011 - 10:57

Chyba faktycznie jakiś niewtajemniczony procesował moje dokumenty, bo po wysłaniu maila z pytaniem czy coś z moimi dokumentami jest nie tak (że potrzebne jest im notarialne tłumaczenie EDG) dziś zadzwonili do mnie z Appla i cała procedura poszła dalej ;) teraz tylko faks z danymi karty płatniczej i będę mógł w końcu testować wszystko na urządzeniu.

#213 appelton

appelton
  • 15 postów

Napisano 17 maja 2011 - 14:10

Właśnie ! Jak to jest z tym EDG ?? Normalnie wysyłaliscie kopię EDG po polsku ? Czy to trzeba tłumaczyć? Pozatym czy ktoś próbował wymazać imie i nazwisko korektorem aby byla sama nazwa firmy ? :):)

#214 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 maja 2011 - 14:46

Wysyłasz po polsku i nie radzę nic mazać, to jest de facto fałszerstwo

#215 appelton

appelton
  • 15 postów

Napisano 17 maja 2011 - 17:22

Dobra tylko ze chcialbym poslugiwac sie w appstore tylko nazwa firmy a nie miec jeszcze dopisane imie i nazwisko. Zwlaszcze ze nad projektem pracuje kilka osob. A czy ktos moze zmienial konto ze standard na company? Jaka jest procedura i na jaki email ich atakowac?

---------- Wpis dodano o 18:22 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:03 ----------

No i udało mi się. Napierałem i napierałem aż w końcu zmiękli ;]


Ale zarejestrowali Cie jako nazwa firmy + imie i nazwisko? Czy kombinowales z sama nazwa firmy?

#216 Rimek

Rimek
  • 10 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 20 maja 2011 - 15:01

podalem karte inteligo zamiast pekao sa i poszlo


@yahuto jak długo czekałeś aż ściągną kasę z inteligo? bo ja czekam i czekam...

#217 Rimek

Rimek
  • 10 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 22 maja 2011 - 07:28

Ok pobrali w końcu, ale tempo mieli straszne...

#218 dominikc

dominikc
  • 1 postów

Napisano 22 maja 2011 - 19:58

Witam, Chciałbym założyć konto deweloperskie, więc mam kilka pytań: 1. Mam 17 lat - czyli muszę założyć konto Individual na dane osobowe opiekuna. Czy jest możliwość wyświetlenia w App Store moich danych osobowych? 2. Jak z formalnościami? Czy trzeba wysyłać jakieś dokumenty, potwierdzenia, zakładać numery EIN? 3. Czy można użyć do zapłaty tych $99 tej samej karty, która jest używana w App Store?

#219 JKK

JKK
  • 411 postów
  • SkądOsolin

Napisano 22 maja 2011 - 21:18

Niestety znam odpowiedź na pyt. 3: Można, sam opłaciłem i przedłużyłem konto eVisą z mBanku, którą mam zarejestrowaną do konta w App Store. Apple Id. mam osobne do developerki i osobne do App Store (tak Apple zaleca).

#220 ivenesco

ivenesco
  • 25 postów

Napisano 29 maja 2011 - 23:27

Mam takie pytanko: założyłem sobie konto individual i teraz muszę uzupełnić informacje podatkowe. Jestem już trochę skołowany i nie jestem pewny, czy rozumiem to dobrze. W polu "Type of Beneficial Owner" zaznaczyłem "Individual/Sole proprietor" oraz powpisywałem imię i nazwisko. Czy to już wszsytko? Czy będą mnie jeszcze prosili o przesłanie jakiś dokumentów?

#221 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 05 czerwca 2011 - 08:51

A więc tak, konto założone, ale powiem wam, że czytając ten wątek myślałem że "czeka mnie niezła przeprawa", a tu nie, wszystko poszło bardzo gładko, czego nie wiedziałem to tylko ten Enrollment ID, nigdzie tego nie miałem, więc go nie podałem, wpisałem "n/a". @up, tak to wszystko, żadnych dokumentów nie będziesz przesyłał, przynajmniej ja nie przesyłałem, też Indywidual konto mam.

#222 appelton

appelton
  • 15 postów

Napisano 07 czerwca 2011 - 12:44

Damn ! Mam ostre przepychanki z APPLEM - w tej samej materii coś ktoś miał tu poprzednio. Zażadali tłumaczenia na angielski mojego wyciągu z EDG. I co teraz ? Tłumaczyć im to czy upierać się przy swoim ? "Please know that we have received your faxed business documents, but they are in an unsupported language. We ask that you fax your documents again, along with a notarized English translation, to +1-408-974-7683."

#223 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2011 - 13:31

Zadzwoń do nich i pogadaj spokojnie. Ja nic nie tłumaczyłem i żaden z kolegów, którzy się wypowiadali na forum, również nie dał się na to namówić.

#224 appelton

appelton
  • 15 postów

Napisano 07 czerwca 2011 - 14:45

Hmm. a że tak się głupio zapytam jak wygląda wasze EDG ? Jakoś ładnie ? Bo prawde mówiąc moje powiatowe EDG to zwykła zbitka tekstu, żadnych tabel wszystko normalnie napisane jak w notatniku i prawdę wmówiąc to wygląda jak zwykłe wypracowanie z worda :) Może cholera w innych miastach mają jakoś to lepiej wizualnie podane .

#225 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 czerwca 2011 - 19:08

No moje (wydane przez UM Poznań) sporządzałbym w Pages całe trzy minuty, wliczając w to czas na pobranie herbu miasta ze strony :P. Ewentualnie pieczątkę musiałbym podrobić :) ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych