Konto deweloperskie: zakładanie, używanie
#226
Napisano 24 czerwca 2011 - 11:37
#227
Napisano 24 czerwca 2011 - 12:29
#228
Napisano 24 czerwca 2011 - 13:35
#229
Napisano 24 czerwca 2011 - 19:59
Ja tak miałem. Trzy razy wysyłałem im faxem ten sam PURCHASE ORDER i za trzecim razem przeszło. W tzw. międzyczasie prowadziłem jakąś korespondencję mailową, że ja to ja. Bez wysyłania żadnych dodatkowych dokumentów. Nie wiem w końcu o co chodziło.
No dobra a nie obciążyli Cię kwotą trzy razy ??.
No i chyba będę musiał tam dzwonić w poniedziałek.
Jakieś dziwne zasady weryfikacji widzę mają, choć pewnie słuszne.
#230
Napisano 24 czerwca 2011 - 20:36
Witam
Miał ktoś może taki przypadek przy aktywacji konta :
We are unable to activate your Apple Developer Program membership because we are unable to successfully verify your identity. Please contact us and reference Team ID: XXXXXXXXXX for further assistance.
Nie za bardzo wiem co im się nie zgadza, wysłałem email na support ale czas rekacji z tego co czytam na necie jest straszny a do stanów nie za bradzo mam jak zadzwonić w tej chwili.
Support polski nie ma wglądu do kont developerskich niestety.
Witam.
Osobiscie polecam zalozenia konta gmail i dodania funkcji voice w komunikatorze GTalk.
Cale USA stacjonarne/kom i wiekszosc infolinii (do apple swobodnie można się dodzwonić) bez ograniczeń.
A tak swoją drogą to witam wszystkich
#231
Napisano 24 czerwca 2011 - 22:33
No dobra a nie obciążyli Cię kwotą trzy razy ??.
No i chyba będę musiał tam dzwonić w poniedziałek.
Jakieś dziwne zasady weryfikacji widzę mają, choć pewnie słuszne.
Na szczęście tylko raz płaciłem. Raz mi nawet napisali, że bank nie chciał im potwierdzić płatności, a mój bank poinformował mnie, że nie było ŻADNEJ próby autoryzacji transakcji z Apple. Może coś źle wpisywali u siebie. Odnoszę wrażenie, że przebieg operacji zależy od osoby, która "wyciągnie" zamówienie z faxu
Sprawdź na wszelki wypadek czy masz w Apple takie dane jak na karcie, może tu jest jakiś problem.
#232
Napisano 30 czerwca 2011 - 21:35
#233
Napisano 22 lipca 2011 - 20:40
Dear Apple Developer,
Thank you for your interest in the iOS Developer Program.
We have received your credit card purchase form, however,
our billing system is unable to recognize the card number you have provided.
Please provide an alternate Visa, Mastercard, American Express, or Discover card.
Please re-fax your purchase form to +1 (408) 862-7602.
Best regards,
Apple Developer Programs
Apple Inc.
Mam eKonto w mBanku, na faxie podałem numer swojego rachunku (ten 26-cyfrowy), a jako typ karty wybrałem Visa. Sprawdzałem go i na pewno jest napisany poprawnie, więc nie wiem już co jest źle ?
Mam jakiś inny numer podać, czy jak ?
Proszę o pomoc.
#234
Napisano 22 lipca 2011 - 20:47
#235
Napisano 22 lipca 2011 - 20:49
Mam taki problem: Wysłałem fax do Apple, dziś dostałem odpowiedź na e-mail, oto ona:
Mam eKonto w mBanku, na faxie podałem numer swojego rachunku (ten 26-cyfrowy), a jako typ karty wybrałem Visa. Sprawdzałem go i na pewno jest napisany poprawnie, więc nie wiem już co jest źle ?
Mam jakiś inny numer podać, czy jak ?
Proszę o pomoc.
Tak, masz podać nr karty, a nie konta bankowego.
#236
Napisano 22 lipca 2011 - 20:57
#237
Napisano 28 lipca 2011 - 20:02
Thank you for your recent order with the Apple Online Store.
Unfortunately we have been unable to obtain payment for your order.
We will continue to attempt to obtain authorization for your order for
one week.
We would like to offer you the following options for resolution:
1. Please contact the financial institution that issued your credit card
to review the reason for decline. You will need to resolve this with
your financial institution before this order can be processed.
2. If you are unable to resolve the issue with your financial
institution and you have placed your order on the US Apple Online
Store, you may cancel your order by visiting:
Apple Order Status You will need to login to your
account with your Apple ID to locate this order.
3. If you placed your order on the US Apple Online Store, please visit
Apple Order Status to change your form of payment
to a different credit card. Please ensure the cardholder name,
billing address and phone numbers on file for your credit card
match the information on your order. You will need to login to your
account with your Apple ID to locate this order.
4. If you wish use a different form of payment and placed your order on
the US Apple Online Store, such as a Money Order, Cashier's Check, or
Wire Transfer, please call us at 1-877-422-5368.
5. For international orders only: To use a different credit card, fax
your Purchase Form to +1-408-862-7602. Please ensure the cardholder
name, billing address, and phone numbers on file for your credit card
match the information on your order. If you are unable to resolve the
issue with your financial institution, or by using a different card,
you can cancel your order by emailing devpayment@apple.com.
If these options should prove unsuccessful for you and we cannot obtain
payment for your order, within one week from the date of this email,
your order will be cancelled.
Sincerely,
Apple Online Store
Online Help: Help - Apple Store (U.S.)
Phone: 1-888-659-5842
Mon-Fri: 6:00 a.m. - 6:00 p.m. Pacific time
Co mam teraz zrobić ? Zakładam, że będę musiał dzwonić do banku...
Widzę, że ktoś na forum miał ten sam problem, tylko że podał złą datę ważności karty, a ja na 100% podałem wszystko poprawnie..
#238
Napisano 28 lipca 2011 - 21:33
#239
Napisano 28 lipca 2011 - 21:51
na 99% podałeś numer karty płatniczej, a nie kredytowej, niektórymi kartami płatniczymi można płacić np. w App Store, ale nie możesz już zlecić pobrania środków z twojego konta innej firmie
To jaki w końcu mam dać ten numer ? Teraz podałem ten, który był napisany na mojej karcie z mBanku (16-cyfrowy), a innych kart już nie mam. Trochę mam już dosyć tych faxów, bo w moim mieście nie można go nawet nigdzie wysłać...
A skoro zły numer, więcej opcji już tu nie widzę...Raz podałem numer rachunku bankowego, tym razem ten numer z karty (na stronie mBanku jest taki sam), a więcej numerów już tu chyba nie znajdę..
Macie jeszcze jakieś inne rady, czy jutro od razu dzwonić do banku, tak jak mówi Apple i spytać o tą sprawę ?
#240
Napisano 28 lipca 2011 - 22:00
na 99% podałeś numer karty płatniczej, a nie kredytowej, niektórymi kartami płatniczymi można płacić np. w App Store, ale nie możesz już zlecić pobrania środków z twojego konta innej firmie
Podawanie danych ze zwykłej karty płatniczej a nie kretytowej z pewnością jest poprawne. Używałem zarówno Visy jak i Master Card do AppStore i konta deweloperskiego i nigdy nie było z tym problemu.
#241
Napisano 28 lipca 2011 - 22:29
#242
Napisano 29 lipca 2011 - 09:19
ja mam kartę PKO BP Visa Electron, mogę nią płacić w App Store, ale za konto dev. nie mogę zapłacić, bank nie przepuszcza tej tranzakcji i dupa
No to skoro jak bank jej nie przepuszcza, to innego wyjścia, jak zadzwonienia do banku i powiedzenia im, żeby to załatwili nie widzę, bo innej karty w innym banku na pewno nie będę robił, specjalnie do tego, żeby kupić konto dev..
#243
Napisano 29 lipca 2011 - 09:56
#244
Napisano 29 lipca 2011 - 14:09
#245
Napisano 29 lipca 2011 - 14:43
#246
Napisano 29 lipca 2011 - 19:51
Tu chyba najlepiej: Contact Us - Apple Developer
Nawet dość szybko odpisują.
OK, dzięki. Jeśli jednak moja karta okaże się płatniczą i po rozmowie z bankiem nic nie będę mógł zrobić, to może jakoś się dogadam z Apple...
#247
Napisano 29 lipca 2011 - 21:38
powiedziała mi że do tego typu transakcji musi być karta kredytowa, nie mylić z kartą płatniczą czy debetową
Mylisz się. Ja mam zwykłą kartę płatniczą w BZWBK i nie miałem jeszcze sytuacji, żeby jakaś transakcja była nie została zrealizowana. Oczywiście opłacenie konta developerskiego (i to już drugi rok) poszło bez problemów.
#248
Napisano 30 lipca 2011 - 17:33
#249
Napisano 30 lipca 2011 - 20:09
#250
Napisano 31 lipca 2011 - 19:39
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych