iMac 21,5 - Plama na matrycy
#451
Napisano 24 czerwca 2011 - 15:44
#452
Napisano 25 czerwca 2011 - 20:16
#453
Napisano 26 czerwca 2011 - 09:59
#454
Napisano 26 czerwca 2011 - 22:23
#455
Napisano 28 czerwca 2011 - 20:08
Nie polecam ludziom z dwiema lewymi rękami
#456
Napisano 30 czerwca 2011 - 10:49
#457
Napisano 03 lipca 2011 - 05:35
#458
Napisano 03 lipca 2011 - 16:53
Powiedz apropos zalepiania. Czy jest to możliwe aby przez miejsca które są pozalepiane tą czarną taśmą dostawał się kurz?
Wiesz, to trudno powiedziec. Sama matryca wygladala na dobrze uszczelniona ale ktoredys ten kurz sie tam dostaje. Z tego co ogladalem rozne iMaki to wiekszosc ma lewy gorny rog i srodek zabrudzone. Teraz to nawet mam taka manie, ze jak chodze i stoi gdzies mac to mu zamieniam tapete na biala i patrze Ostatnio bylem w MM i tam wszystkie na wystawie mialy kurz
Pozalepialem najdokladniej jak umialem. Jak dokladnie? Nie wiem, zobaczymy
#459
Napisano 04 lipca 2011 - 05:36
#460
Napisano 04 lipca 2011 - 15:23
#461
Napisano 04 lipca 2011 - 15:49
#462
Napisano 04 lipca 2011 - 16:37
#463
Napisano 04 lipca 2011 - 21:10
Brawo!Witam,
u mnie było podobnie jak u sporej liczbie osób,
historia taka:
1. zakupiłem imaca 21,5 jakies 1,5 roku temu w cortland Katowice
2. po 6 miesiacach pojawiają się plamy na matrycy
3. oddaje do serwisu
4. wraca z serwisu po 2 tygodniach
5. odbieram na miejscu w salonie w katowicach, okazuje sie ze matryca ma wady w postaci czarnych kropek
6. nie odbieram, odsyłają ponownie do serwisu, dostaje protokol 1 naprawy i zlecenie drugiej
7. wraca z serwisu po miesiącu!!!
8. odbieram w salonie w katowicach, tym razem matryca jest ok, dostaje 2 protokol naprawy
9. po kolejnych 6 miesiacach ponownie pojawiaja sie plamy
10. zgłaszam wadę, poczatkowo nikt nie informuje mnie o tym iz dla osoby fizycznej przysluguje 2 letni okres gwarancji i dostaje info iz wymiana matrycy to koszt w granicach 1800PLN.
11. decyduje sie na pismo do cortland z rozwiazaniem umowy handlowej, w zwiazku ze sprzedaza wadliwego towaru na podstawie ustawy o ochronie praw kupujacych.
12. cortland odsyla mnie do innej czesci tejze ustawy w ktorej mowa ze sprzedajacy w pierwszej kolejnosci bierze pod uwage mniejsze koszta proponuje mi naprawe komputera bez kosztow.
13. decyduje sie na naprawe
14. po 2 tygodniach komputer wraca z serwisu, wymieniona matryca, 3 protokol naprawy
15. odbieram osobiscie w salonie w katowicach, okazuje sie ze swiezo wymieniona matryca potwierdzoan protokolami testow, sprawnosci, wymiana posiada wady w postaci duzej ilosci czarnych punktow
16. nie odbieram, komputer wedruje do serwisu, protokol zlecenia nr.4
17. wysylam ostateczne pismo od prawnika do firmy cortland o żadaniu zwrotu gotowki za niesparwny towar lub wymiana komputera na nowy, sprawny.
18. w miedzyczasie kontaktuje sie z firma apple polska informujac ich o sprawie i historii komputera, oraz z rzecznikiem praw konsumenta.
19. w ciagu 2 dni otrzymuje informacje zwrotna od apple iz moj komputer zostanie wymieniony na zupelnie nowy 2011.
20. w ciagu kolejnych 2 dni kontaktuje sie ze mna kolejna osoba z apple, odsyłam stary wadliwy komputer
21. w ciagu 3 dni otrzymuje nowy komputer z holandii z nowa gwarancją.
Koniec.
Jaka rada? zbierać wszystkie protokoły, nie przyjmować byle szajsu z serwisu, zapoznać się ze swoimi prawami.
#464
Napisano 04 lipca 2011 - 22:02
#465
Napisano 04 lipca 2011 - 22:52
A do naszego serwisu trafił nieco ponad roczny iMac 21.5".
O dziwo, matryca jest bez plam, ale niestety coś innego się popsuło.
#466
Napisano 04 lipca 2011 - 23:02
#467
Napisano 04 lipca 2011 - 23:44
Iro,
Czy ta usterka też sie powtarza, czy jest to tylko jednostkowa awaria?
Która usterka?
#468
Napisano 05 lipca 2011 - 00:11
Nie udawaj upośledzonego. Oczywiście tego "O dziwo [...], coś innego".O dziwo, matryca jest bez plam, ale niestety coś innego się popsuło.
A offtopowo - czy ty wiesz co miał kolega myśli pisząc, że kontaktował sie z Apple Polska?
Pozdr
---------- Wpis dodano o 01:11 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:08 ----------
Ps fajne zdjęcie. Każdy iMac z innego wydania.
#469
Napisano 05 lipca 2011 - 00:13
#470
Napisano 05 lipca 2011 - 01:19
#471
Napisano 05 lipca 2011 - 01:33
Znasz firmę Apple Polska? Podasz krs lub chociaż numer telefonu, mail, adres siedziby?
Zadzwoń, bardzo miłe osoby: 0800 441-18-75
Co do KRS (0000266412): Apple Poland (Rzymowskiego 53, 02-697 Warszawa)
Maila podać nie mogę bo to mail pracownika (w domenie apple.com).
Głównego maila nie znam ponieważ przy rejestracji Apple Care, wszystko jest wysyłane na maila europejskiego dop_change@euro.apple.com (nie tylko z Polski o czym mówi Google:)
#472
Napisano 05 lipca 2011 - 02:06
#473
Napisano 05 lipca 2011 - 02:19
#474
Napisano 05 lipca 2011 - 07:31
Nie udawaj upośledzonego. Oczywiście tego "O dziwo [...], coś innego".
A offtopowo - czy ty wiesz co miał kolega myśli pisząc, że kontaktował sie z Apple Polska?
Pozdr
Ps fajne zdjęcie. Każdy iMac z innego wydania.
"Spokojnie, to tylko awaria".
Na razie to pierwszy iMac z serii 21.5". Jeszcze nie wiadomo, co padło.
A wracając do zdjęcia, to jak teraz patrzę, to mogłem je chociaż poukładać według daty produkcji.
#475
Napisano 06 lipca 2011 - 14:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych