Komentarze arturcisz Usu艅 wszystkie komentarze

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

Ja nigdzie nie pisze, 偶e si臋 b臋dzie nagina艂, osobi艣cie chc臋 iTunes Music/ Co do sprz臋tu Apple, kupuje tam gdzie mi si臋 bardziej op艂aca, najcz臋艣ciej jest to US.

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

W MM wcale nie jest taniej, pralk臋 w ich promocji i tak taiej kupi艂em w necie o 400 z艂otych.
Co do mar偶y w AppStore, nie przeszkadza mi, je艣li uwa偶am produkt wart swojej ceny, niech zarobi i sprzedawca.

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

122 z艂ote? to daje 2,44%, przy takiej mar偶y nie wyjd膮 z zyskiem, za ma艂o.

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

A jest gdzie艣 dro偶ej ni偶 w iSpot?

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

@art.mariusz

Po co ta ironia? Uwa偶asz, 偶e powinno by膰 inaczej?

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

BO b臋dziesz mia艂 wyb贸r, albo w iSpot albo przez net, wi臋c logiczne, 偶e w iSpot b臋d膮 musieli mocniej si臋 stara膰, przynajmniej tak mi si臋 wydaj臋, 偶e goodboy to mia艂 na my艣li.

Apple Online Store w Polsce razem z iTunes Music Store?

艢wietna informacja.
ps. tzn 艣wietna plotka, w ko艅ca Apple jest mistrzem w zarz膮dzaniu plotk膮 :)

Mac OS X i iOS jednym systemem ju偶 w 2012 roku?

Rynek nie lubi pr贸偶ni, ciekawe jaka firma przejmie opuszczany przez Apple rynek Pro?

Subiektywnie o sukcesji w Apple

Punkt dla Ciebie, 藕le przeczyta艂em i zrozumia艂em Twoj膮 uwag臋 ;) jednak nie czaje co Ty z tymi zaczepkami, w 偶aden spos贸b nie ma to na celu. Wic po co ta agresja z Twojej stonu, wyluzuj. Po prostu nie zgadzam si臋 z tym stwierdzeniem "polityka drapie偶nej maksymalizacji zysku", przypomina mi s艂ownictwo populistycznych polityk贸w.

Przeanalizuj dok艂adnie wyniki sprzeda偶y, na wielu produktach mar偶a spada, a zyski nadal rosn膮, bo bij膮 kolejne rekordy sprzeda偶y. Maj膮 ciekawy produkt, bardzo dobrze dopracowany, 艣wietn膮 marke (lub legend臋, jak to nazywasz), genialny marketing i genialn膮 sie膰 sprzeda偶y (tam gdzie jest Apple Store). A co jako艣ci, c贸偶 niestety masz racje, wola艂bym aby艣 nie mia艂, i jakos膰 by艂a coraz lepsza.

Subiektywnie o sukcesji w Apple

Ogarnij sie, bo to 偶adna zaczepka, jeste艣 przewra偶liwiony.
R贸wnie偶 Twoja uwaga o moich wypowiedziach jest k艂amstwem, bo w ka偶dym si臋 nie udzielam, tylko w tych co mnie interesuj膮.
A polemik臋 prowad偶 na temat w膮tku, a nie schodzisz na poboczne, za艂贸偶 w膮tek o filozofii (zauwa偶y艂em, 偶e jeste艣 doskonale obeznany w tym temacie i u偶ywasz bardzo kwiecistego j臋zyka).
Ps. Zgadzam si臋 co do jako艣ci, jest coraz ni偶sza, i o tym nie dyskutuje, jednak nie lubie s艂ownictwa rodem z wiec贸w wyborczych.

Subiektywnie o sukcesji w Apple

Polityka drapie偶nej maksymalizacji zysku - prawie jak na wiecu wyborczym PiS.
Ten w膮tek jest o sukcesji, a nie o filozofii, jeszcze do teo mylnie przedstawionej.

Mac OS X i iOS jednym systemem ju偶 w 2012 roku?

Nie zgodz臋 si臋 z opini膮, 偶e Apple uros艂o dzi臋ki Pro, owszem przetrwa艂o dzi臋ki Pro, jednak uros艂o i uzyska艂o dzisiejsz膮 pozycj臋, dzieki rynkowi consumer, a nie Pro.
Ps. Chyba, 偶e inaczej rozumiem s艂owo "uros艂o" ;)
Ps2. ArrasB troch臋 Ciebie nie by艂o, rozumiem urlop, uda艂 si臋?

Nowy iPhone jednak nie we wrze艣niu?

Nie, nie wiemy, 偶e si臋 zbiegnie, przypuszczamy ale nie wiemy.

Nowy iPhone jednak nie we wrze艣niu?

Spekulowa艂, jak ka偶dy w tym temacie, jak ka偶dy blog, itp. W sieci jest wywiad z pracownikami AppleStore, ktorzy otwarcie m贸wi膮, 偶e nie maj膮 nigdy sygna艂贸w o premierze produktu przed Keynote, wi臋c "jaki艣" kole艣 spekulowa艂, tak samo jak Ty puszczasz dalej w obieg kolejn膮 g艂upi膮 plotk臋.
Co do iPhone, bedzie napewno na jesie艅, soon ;) szczerze m贸wi膮膰 bardziej powinno Nas interesowa膰 jak b臋dzie z jego dost臋pno艣ci膮, czy tak jak z iPad 2, czy jednak lepiej.

Nowy iPhone jednak nie we wrze艣niu?

@Poisonidea

A sk膮d niby "jaki艣" Holender o tym wie? Nikt w Apple Store nie ma zielonego poj臋cia kiedy b臋dzie premiera, nigdy nie wiedz膮, dowiaduj膮 si臋 na samym ko艅cu.j

---------- Wpis dodano o 07:52 ---------- Poprzedni wpis dodano o 07:49 ----------

@feuerfest

Co nie zmienia faktu, 偶e YT nie generuje zysk贸w, co nie zmienia faktu, 偶e nikt na 艣wiecie nie jest wstanie okre艣li膰 ile google zarabia na Androidzie, wg mnie nic. Dla mnie google, opr贸cz zysk贸w z najwi臋kszej agencji reklamowej 艣wiata, nie umie spieni臋偶a膰 swoich pomys艂贸w.

---------- Wpis dodano o 07:54 ---------- Poprzedni wpis dodano o 07:52 ----------

@Mirko791 How Much Does Google Make? | SEOmoz

A Twoja naiwno艣膰? Chyba do ko艅ca nie zrozumia艂e艣 postu kolegi. Skoro jeste艣 ju偶 taki m膮dry, to powiedz mi jaka jest zyskowno艣膰 YT i Androida? Jaka jest stopa zwrotu na zainwestowanym w te projekty kapitale. Wielkie G potrafi zarabia膰 na reklamach, w ko艅cu to agencja reklamowa.

---------- Wpis dodano o 07:56 ---------- Poprzedni wpis dodano o 07:54 ----------

@Annoying Orange

No tak bo w tych 20 paru milionach, b臋dziesz jedyny, kt贸ry kupuje racjonalnie. Mi ju偶 3G nie starcza, dlatego kupie iP5, je艣li b臋dzie fajny, je艣li nie kupi臋 BB albo Samsunga, lub iP4.

Subiektywnie o sukcesji w Apple

@bacaaa

NO, bo aby posi膮艣膰 t膮 wiedz臋 trzeba trzy fakultety sko艅czy膰.

Apple na szczycie listy producent贸w smartfon贸w w drugim kwartale 2011

Dziekuj臋 Ci, bardzo mnie rozbawi艂e艣. Nie zmieniam zdania. A Ty odpowiedz sam obiektywnie na te pytania, to zobaczysz, 偶e nie masz racji ;).
Ps. Jak zadajesz pytanie z numerkami, to zadawaj jedno, a nie dwa.

Apple na szczycie listy producent贸w smartfon贸w w drugim kwartale 2011

Szkoda, 偶e w 偶adnych nie przedstawi艂e艣 w Naszej dyskusji. Pami臋taj, 偶e dyskutujemy o Apple i ich dzia艂aniu. W 偶aden spos贸b Apple nie ma "marketingu plotki" , w 偶aden spos贸b nie ma problemu z sukcesem, w 偶aden spos贸b nie ma dziecinnych technik marketingowych.

Apple na szczycie listy producent贸w smartfon贸w w drugim kwartale 2011

Ironi膮 probujesz zakry膰 brak fakt贸w, na tez臋 o dziecinnym marketingu? Nie sprowadzaj rozmowy do tego poziomu, mamy odmienne zdanie ale szanujmy sie ;)
Naprawd臋 staram si臋 Tobie pokaza膰, 偶e efekt ko艅cowy ich dzia艂a艅 marketingowych jest skuteczny, czyli maj膮 艣wietny marketing.

Subiektywnie o sukcesji w Apple

Tak, ba艅ka mydlana, i tak niekt贸rzy od kilku lat m贸wi膮... akurat coraz mniej "interesariusze" boj膮 si臋 zmiany sternika (popatrz wyceny akcji, po niepokoj膮cych newsach o jego stanie zdrowia).
Co do charyzmy, masz racj臋 nikt z nich takiej nie ma, przynajmniej nie pokaza艂, mo偶e dlatego, 偶e wiedz膮 narazie, 偶e w贸dz jest jeden ;)

Apple na szczycie listy producent贸w smartfon贸w w drugim kwartale 2011

Wow kolejny "psychoanalityk" ;) 偶adnych nerw贸w nie trac臋, bardziej mnie 艣mieszy to co piszesz, ni偶 z艂o艣ci. Apple ma genialny marketing, a nie dziecinny, jasne, 偶e mo偶esz mie膰 swoje zdanie. Ka偶dy ma do niego prawo, nadal wiele os贸b s膮dzi, 偶e ziemia jest p艂aska i maj膮 do tego prawo. Jednak oceniaj膮c faktami, danymi, nie mo偶na nazwa膰 ich marketingu dziecinnym. Marketing ma r贸偶ne funkcje, jednak cel jeden, wi臋ksz膮 sprzeda偶, znajomo艣膰 marki. I te cele s膮 realizowane, sprzeda偶 ro艣nie, przychody rosn膮, znajomo艣膰 marki ro艣nie, wycena marki ro艣nie, wycena gie艂dowa ro艣nie. Doskonale potrafi膮 zarz膮dza膰 cyklem 偶ycia produktu, wygaszaj膮c dan膮 linie (np. Ipod), tworz膮 sobie inn膮 (np. iPad).

Subiektywnie o sukcesji w Apple

Ive nie b臋dzie, gdzie艣 czyta艂em, 偶e chcia艂bym wr贸ci膰 na Wyspy.

Apple na szczycie listy producent贸w smartfon贸w w drugim kwartale 2011

"Starszne te fermy konsumnet贸w... przera偶a mnie to jeszcze bardziej ka偶dego dnia" a Ty jedyny "sprawiedliwy i maj膮cy racj臋". Wi臋cej dystansu i szacunku do zdania innych. Osobi艣cie mnie wali kto co wynalaz艂, wa偶ne aby by艂 zadowolony ze swojego zakupu, w chwili obecnej jestem, mam 3G i na razie mi starcza, i nawet retina mnie do tego nie zmusza.

Subiektywnie o sukcesji w Apple

Stawiam na Tima.

Apple na szczycie listy producent贸w smartfon贸w w drugim kwartale 2011

"Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego" - ksi膮偶ka - David Balter, John Butman - Ksi臋garnia ekonomiczna onepress.pl
"Marketing partyzancki. Jak prowadzi膰 domow膮 firm臋" - ksi膮偶ka - Jay Conrad Levinson, Seth Godin - Ksi臋garnia ekonomiczna onepress.pl

JA Ciebie nadal nie rozumiem, inaczej rozumiem s艂owo plotka. No ale w sumie mamy wolno艣膰, wi臋c mo偶esz rozumie膰 jak chcesz.
"Plotka jest definiowana w s艂ownikach j臋zykowych jako niesprawdzona lub k艂amliwa pog艂oska, powoduj膮ca utrat臋 dobrego wizerunku osoby, kt贸rej dotyczy" za Wiki.
EOT