Użytkownicy OS X mogą już dołączyć do programu Office Insider
Office Insider to program testów pakietu Office, pozwalający chętnym użytkownikom na zaangażowanie się w rozwój tego produktu poprzez testowanie nowych funkcji zanim trafią one do kolejnej aktualizacji. Początkowo był on dostępny jedynie dla posiadaczy komputerów z systemem Windows i urządzeń z Androidem. Od kilku dni mogą jednak dołączyć do niego również użytkownicy OS X.
Udział w programie Office Insider dostępny jest dla subskrybentów usługi Office 365 w następujących wersjach: dla Użytkowników Domowych, Personal i dla Studentów. By do niego dołączyć wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole w programie Microsoft AutoUpdate, do którego najłatwiej dostać się wybierając polecenie Sprawdź aktualizacje z menu Pomoc (w przypadku braku tej opcji Microsoft AutoUpdate można pobrać ze strony pomocy technicznej Microsoftu).
Uczestnicy programu Office Insider zyskują wcześniejszy dostęp do nowych funkcji aplikacji wchodzących w skład pakietu Office, jednak muszą też liczyć się z tym, że pobrane przez nich testowe wersje mogą zawierać większą ilość błędów. W każdej chwili można oczywiście opuścić program Office Insider, odznaczając wspomniane wcześniej pole w Microsoft AutoUpdate, jednak należy mieć na uwadze, że po wykonaniu tej czynności nadal będziemy korzystać z ostatniej zainstalowanej wersji testowej, aż do momentu gdy zastąpi ją następna oficjalna aktualizacja. Więcej informacji na temat programu Office Insider znajdziecie na oficjalnej stronie firmy Microsoft.
Źródło: blogs.office.com