Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Sieć Play, znikające pieniądze, blokada wap i ściema...


  • This topic is locked This topic is locked
89 replies to this topic

#76 stolik

stolik
  • 396 posts
  • SkądKatowice, Poland, Poland

Posted 28 December 2009 - 18:25

zmień na plusa w ustawieniach sieci na 1000000% pomoże

#77 Olivia

Olivia
  • 716 posts
  • SkądKraków

Posted 28 December 2009 - 18:35

Tylko pytanie. Do kiedy PLAY ma umowę z PLUSEM? Jak już nie będzie korzystał z jego sieci to problem znów wróci.

#78 Skowronek

Skowronek
  • 29 posts
  • Skądz Wroclawia

Posted 28 December 2009 - 18:39

Idzie wyłączyć EDGE, bynajmniej na ten moment bo nie jestem w stanie nic innego wymyślić. Próbowałem także przez SBSettings, ale też nic: EDGE (off), ale ikona i tak dalej widnieje.

zgadza sie, modem edge jest wylaczony.

#79 komar88

komar88
  • 2 posts

Posted 29 December 2009 - 10:28

to samo... play nie blokuje internetu Hej. Czytam posty już kolejny raz, przewertowałem chyba wszystkie wypowiedzi na temat blokowania edge, a tu problem chyba właśnie w Play'u. Konsultanci twierdzą , że internetu nie da się zablokować a często słysząc iPhone reagują "uuuuu....moze reset albo, może na internecie coś piszą ....." A pieniądze jak uciekały tak uciekają. Jak do tej pory działa pomysł z blokadą w strefie Plusa i funkcjonowanie na tymże zasięgu. Za co pomysłodawcy serdecznie dziękuję. I czekam na rozwój sytuacji. :confused:

#80 s0-Vicky

s0-Vicky
  • 27 posts
  • SkądPabianice

Posted 19 January 2010 - 13:50

Telefon w sieci Play cały czas łączy mi się z internetem i pobiera jakieś dane średnio co godzinę o wadze 10kB i każde takie połączenie kosztuje mnie 12gr! :/ Kazałem zablokować EDGE i 3G w sieci na sztywno, nie mam go w ogóle, nie mogę wejść do internetu i dalej to nie pomogło. Wcześniej wszedłem przez wi-fi na tą stronę z której pobiera się profil do blokowanie netu, nie pomogło.Próbowałem wszystkiego, o czym tutaj napisaliście, narazie z tych wszystkich rzeczy nie próbowałem tylko zmiany sieci na Plus i "blokady taniego internetu"-zlecenie jest w trakcie realizacji, więc zobaczymy. APN zostało kilkukrotnie zmieniane na jakieś bzdurne, dalej nic! Zaczyna mnie to coraz bardziej irytować! :/

#81 suonik

suonik
  • 3 posts

Posted 19 January 2010 - 14:26

Od razu mogę Ci powiedzieć, że blokada taniego internetu nic nie da. Masz dwie możliwości tak naprawdę: 1) zamówić blokadę wszelkiego transferu danych w Play (to nie jest ta sama opcja co blokada taniego internetu, to jest permanentne odcięcie) 2) wykupić za 15 pln 500 mb danych. Z własnego doświadczenia polecam opcję 2. 15 zeta płacisz, masz internet i mmsy, a te połaczenia zabiorą ci tylko parę megabajtów w miesiącu. Ponieważ strasznie długo realizowali mi zablokowanie transferu, to w końcu wykupiłem te 500 mb i byłem szczęśliwy ... przez 4 dni. Potem, po dwóch tygodniach, odcieli transfer i teraz płacę za 500 mb pomimo że nie mogę ich wykorzystać. Aha, prosiłem też o włączenie transferu już dwa razy i wg. Play już wszystko włączyli. Tylko ikona edge ani 3g nawet się nie pojawia...

#82 s0-Vicky

s0-Vicky
  • 27 posts
  • SkądPabianice

Posted 19 January 2010 - 14:38

Ale ja mam wyłączone wszelkie transmisje danych przez Play włącznie z 3G i EDGE! Po zmianie sieci na Plus ikona od EDGE też mi zniknęła. Na razie po testuje to rozwiązanie, co mi szkodzi.. a jeżeli to nie zadziała to faktycznie zażądam od Play odblokowania połączeń internetowych, wgram sobie wszystkie ustawienia, wrzucę ten pakiet 500MB i tak sobie będę śmigał.. tylko jedno pytanie, te 500MB będę mógł wykorzystać na Palringo, do przeglądania internetu, sprawdzania poczty, itd? Czy od tego jest tylko ten pakiet "Tani internet" a ten jest do internetu w komputerach i jakoś konfigurowany przez modem USB? Jak to jest? Na razie ostatnie połączenie stanęło o 13:20 i kolejne nie przybywają, także zobaczymy co z tego wyniknie! Btw, dzisiaj wszedł do Play iPhone 3GS, także jest szansa że przy lawinowo spływających skargach na samoistne łączenie się telefonu z internetem coś z tym w końcu zrobią!

#83 Piotrex

Piotrex
  • 877 posts

Posted 09 February 2010 - 22:50

Właśnie pojawił się w Cydii switch do SBSettings ponoć wyłączający wszelką transmisję danych. Ustawia w tym celu fejkowe IP i restartuje commcenter. Pomysł wygląda na skuteczny i niezależny od serwisu korzystającego z interfejsu sieciowego. Proponuję przetestować.

#84 Olivia

Olivia
  • 716 posts
  • SkądKraków

Posted 09 February 2010 - 22:52

Ciekawa opcja.Znasz nazwę?

#85 Piotrex

Piotrex
  • 877 posts

Posted 09 February 2010 - 22:54

Data Toggle Jest w BigBoss'ie Darmowy

#86 BlackJack

BlackJack
  • 147 posts

Posted 10 February 2010 - 03:25

Używam od dwóch lat iPhone'a 2G. Po powrocie z trzydniowego wyjazdu feriowego zobaczyłem, wybierając kod *101#, że mam kwotę wydaną poza abonamentem ponad 1000 PLN! Zalogowałem się na play24 i ze zdumieniem odkryłem, że przez dwa ostatnie dni wykorzystałem cały pakiet 430 MB (niecały miesiąc od włączenia) i dodatkowo ponad 200 MB transferu danych. Oniemiałem bo wczesniej w innej taryfie średnio wykorzystywałem 5 do 8 MB miesięcznie (miałem pakiet 5 MB za 5 pln). Dopłata poza abo 15 pln wynosi 784 pln !! Niby przekroczyłem limit o ponad 200 MB ! Natychmiast zadzwoniłem na *600 i dowiedziałem się, że wg. systemu bilingowego Play: "ściągałem" dane od 26.01. godz. 19:23 do 27.01. godz 15:24 czyli ponad 20 godzin non- stop (!) potem przerwa 17 minut i znowu od godz. 15:41 do 19:05 "ściągałem" i znowu przerwa 18 minut i od 19:23 do 14:10 dnia następnego 28.01. czyli znowu 19 godzin cały czas "ściągałem" Nie spałem, nie jadłem, nie jeździłem na nartach (jak było naprawdę przez 3 dni) tylko bawiłem się komórką wg. operatora i ściągałem Bóg wie co... W tym czasie 3 dni odbierałem kilka połaczń i wykonywałem z 3-4 połączenia. Tak mało bo byłem na nartach w górach i tel. podczas jazdy (zablokowany oczywiście) miałem przy sobie a po powrocie stał w pokoju na ładowarce przez większą część czasu. Oczywiście nikt go nie ruszał.Podczas tych trzech dni użyłem internetu (przegladarki) kilka razy. W historii odwiedzanych stron nie ma stron, z których możnaby coś pobrać np. muzykę czy filmy i tłumaczyłby to tak duzy transfer. Jest tych stron 6-7 czyli m.in. strona pensjonatu w którym mieszkałem, Allegro + kilka podstron, sklepu elektronicznego, programu operatora n-ki n.lajt z programem TV, strona mojej web kamery w mieszkaniu gdzie mieszkam - podglądnąlem kilka razy czy wszystko gra. Po kilku- kilkunasto minutowym skorzystaniu zawsze przyciskiem "Home" w iPhone wyłączałem strony (czyli całą przeglądarke Safari), tel. sam się blokował i kładłem go na ładowarce. Ustalanie położenia - wyłączone, poczta -nieskonfigurowana, push notification - brak bo to 2G i soft 3.0. Więc skąd cały czas "pobierał" przez 3 doby prawie non-stop dane? Jakie dane? Z jakich stron, adresów IP? Zadałem te powyższe pytania telefonicznie ale konsultant z BOK tego nie wie. Napisał w moim imieniu reklamację i czekam. Poprosiłem o skierowanie reklamacji bezpośrednio do konsultanta III Back Office lub NOC już w I instancji rozpatrywania. Nadmieniam , iż w trakcie tego "niby" transferu odebrałem kilka połączeń i wykonałem kilka co jest niemożliwe by jednocześnie transfer "szedł" dalej... To jest mocny dowód na jakąś straszną pomyłkę systemu operatora. Ja jestem na 100% pewny swoich racji i w razie odrzucenia mojej reklamacji będę walczył o swoje do końca przed UKE, sądem polubownym i powszechnym. Ani wczesniej przez rok przy tym samym aparacie telefonicznym (iPhone) i pakiecie 5MB danych za 5 PLN ani od początku stycznia i wykupieniu pakietu 500MB do 26.01. nic podobnego sie nie wydarzyło. Jak zwkle od początku stycznia wykorzystałem na podobne strony około 15 MB. Nagle ostatnie 3 dni! Mam oczywiscie juz dawno zablokowany internet poza Play kodem *111*51*1#. Teraz jestem "na stałe" zalogowany do sieci Plus jako roaming wewnętrzy i kod blokuje tam transfer bo... się po prostu boję, że znowu zeżre mi cały pakiet i nabije mi kilkaset pln! A nie ma kodu na zablokowanie internetu po wykorzytaniu pakietu - to zabezpieczałoby przed podobnymi wypadkami abonentów. Byliby pewni, że sieć nie naliczy mu chorych opłat nie z ich winy...

#87 Piotrex

Piotrex
  • 877 posts

Posted 10 February 2010 - 04:31

Nadmieniam , iż w trakcie tego "niby" transferu odebrałem kilka połączeń i wykonałem kilka co jest niemożliwe by jednocześnie transfer "szedł" dalej... To jest mocny dowód na jakąś straszną pomyłkę systemu operatora.
Ja jestem na 100% pewny swoich racji i w razie odrzucenia mojej reklamacji będę walczył o swoje do końca przed UKE, sądem polubownym i powszechnym.


To jest bardzo mocny dowód o ile nie byłeś w zasięgu 3G. Tylko połączenie głosowe EDGE (choć to zależy od implementacji ale w Polsce to jest reguła) zamyka sesję danych.
Wystarczy, że wykażesz tylko jeden taki przypadek (połączenie EDGE nieprzerywające transferu) aby skutecznie uwiarygodnić swoje stanowisko.

#88 BlackJack

BlackJack
  • 147 posts

Posted 10 February 2010 - 04:43

To jest bardzo mocny dowód o ile nie byłeś w zasięgu 3G.

Mam iPhone 2G :) Czy ewent. istniejący zasięg 3G mnie też dotyczy...?

#89 Piotrex

Piotrex
  • 877 posts

Posted 10 February 2010 - 05:09

A udowodnisz, że korzystałeś z iphone 2G w owym czasie? W ogóle się nie przyznawaj, że korzystałeś z iphona.

#90 BlackJack

BlackJack
  • 147 posts

Posted 10 February 2010 - 05:16

Kurcze to iPhone to taki "podpadający" aparat dla Playa...? :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users