

Sieć Play, znikające pieniądze, blokada wap i ściema...
#51
Napisano 07 listopada 2009 - 10:40

#52
Napisano 07 listopada 2009 - 11:06
#53
Napisano 07 listopada 2009 - 11:07
#54
Napisano 07 listopada 2009 - 11:11
#55
Napisano 07 listopada 2009 - 11:12
#56
Napisano 07 listopada 2009 - 11:16
#57
Napisano 07 listopada 2009 - 19:56
A może się da. Ja testuje aktualnie sposób kolegi (1 strona do tyłu). Napisze za parę godzin/dni czy pomogło.
testuj testuj...
ja wlasnie wczoraj od 23 z hakiem to zrobiłem co wczesniej napisalem i mi do teraz nic, (kompletnie nic) nie zjadło z konta bez mojej wiedzy !!!
wiec moze to być sposób na playa !
zachecam do sprawdzania tego !
#58
Napisano 07 listopada 2009 - 21:03
#59
Napisano 07 listopada 2009 - 21:10
#60
Napisano 08 listopada 2009 - 10:38
A tak w ogole to siec play nie oferuje telefonu iphone , wiec to nie jest telefon do wspolpracy z tak amatorskim operatorem jak play. To wszystko.
...a dlaczego uważasz ze play to amatorski operator ?
nie sciaga mi juz $$ z konta !
- u mnie działa ten sposób co wczesniej podałem !
czyli to bedzie jedyna opcja na zablokowanie niepożądanych transmisji danych... ?
#61
Napisano 08 listopada 2009 - 12:21
#62
Napisano 09 listopada 2009 - 00:58
Operator PLAY w moim przypadku jest całkowitą porażką dokonanego wybory i niestety też finansowym wywalaniem kasy nie na to mam zaplanowane....a dlaczego uważasz ze play to amatorski operator ?
Abonament w tej żyjącej swoim własnym życiem sieci ma moja żona od 6-ciu miesięcy.
W pierwszym miesiącu transfer danych pobrał z konta około 5 pln (pewnie dlatego iż telefon był prawie cały czas wyłączony z uwagi na wyjazdy zagraniczne.
W drugim miesiącu zassał już kwotę 30 pln, w trzecim 40 pln ale dopiero nabierał rozpędu bo w ostatni piątek odebrałem rachunek za szósty miesiąc i mam kolejny rekord - 140 pln za transmisję danych.
Dodam iż wszystkie ustawienia dotyczące netu są wyłączone, operator kilkukrotnie wyłączał transfer danych i zostało w tym temacie napisanych kilka pism reklamacyjnych.
W tym momencie zastosowałem sposób podany przez stolik-a. I jest to ostatnia szansa na współpracę PLAY z iPhone.
Dodam iż telefon bardzo ładnie współpracował z kartę HEYAH prze prawie 12 miesięcy i nic się nie działo z uciekaniem dosyć sporych kwot z rachunku.
Na dzień dzisiejszy transfer danych zassał mi kwote ponad 300 pln brutto, a za tą kwotę pewnie mógłbym sobie kupić całkiem przyjemny i wystarczający na długi okres czasu pakiet danych, ale DLACZEGO? skoro nie mam na to ochoty i stan ten utrzymuje się u mnie od jakiegoś już dłuższego czasu że bardzo niewiele osób może mi coś kazać.
Ciężko wiec po tak długim wywodzie mówić o profesjonalizmie operatora dla którego powstał ten post liczący już 7 stron.
#63
Napisano 09 listopada 2009 - 10:04
#64
Napisano 09 listopada 2009 - 10:19
PS. Pisałem już o tym w sierpniu

PS2. Najlepiej by było może napisać do rzecznika Gruszki bo z tego co się naczytałem on też swego czasu miał/ma iPhona i lubi zagadki

#65
Napisano 10 listopada 2009 - 19:50
#66
Napisano 10 listopada 2009 - 20:17
No popatrz, a u mnie jest wprost na odwrót :confused: Za pomocą Boss Prefs kontroluję sobie załączanie/ wyłączanie EDGE, co kilka dni loguję się na My Playmobile w celu kontrolowania wydatków i nie mam żadnych niekontrolowanych ubytków kasy!Operator PLAY w moim przypadku jest całkowitą porażką dokonanego wybory i niestety też finansowym wywalaniem kasy nie na to mam zaplanowane.
Abonament w tej żyjącej swoim własnym życiem sieci...
Ciężko wiec po tak długim wywodzie mówić o profesjonalizmie operatora dla którego powstał ten post liczący już 7 stron.
Albo to Play różnie działa w różnych miastach (mieszkam w 3Mieście, ale jeździłem niedawno po woj. kujawsko - pomorskim i też było OK!), albo to jednak różne egzemplarze iPhone różnie się zachowują. Osobiście stawiałbym raczej na to drugie, bo przecież z działu iPhone - Pomoc to można byłoby już grubaśną książkę wydać

#67
Napisano 10 listopada 2009 - 20:20
#68
Napisano 10 listopada 2009 - 20:31
#69
Napisano 10 listopada 2009 - 20:42
Słowo honoru, że nie jestem pracownikiem tej sieci, ani nikt z moich bliskich...Obsługa klienta jest dość irytująca i rozmowa z nimi naprawdę nie należy do łatwych.
...Póki co, odradzam przesiadkę na Play'a wszystkim tym, którzy kierują się jedynie podstawą tanich połączeń i sms'ów, bo szybko się przejadą, a Play wyrówna sobie należności wg. ich cennika.
...Jestem zawiedziony co do Play'a, na dzień dzisiejszy... i to ogromnie!!!. Siedzę w tej sieci jedynie z powodu dostępu do internetu...

A zanim zostałem klientem, to najpierw w jednym salonie potraktowano mnie jak durnia (nawet nie wiedzieli nic o pakietach do internetu!), a w drugim (Galeria Bałtycka w Gdańsku) wręcz przeciwnie. Jak widać to sprawa indywidualna i sugerowałbym nie uogólniać.
Powtarzam, u mnie wszystko działa perfekcyjnie! Z kosztów rozmów jestem zadowolony (pewnie moi rozmówcy mniej - 75 gr/min

Jeszcze raz sugerowałbym się "pochylić", że użyję terminologii naszych polityków, bardziej nad samym iPhone'm, aniżeli nad problemami sieciowymi!
Howgh!
#70
Napisano 15 listopada 2009 - 01:00

#71
Napisano 15 listopada 2009 - 09:14
#72
Napisano 17 listopada 2009 - 18:30
#73
Napisano 27 grudnia 2009 - 13:31
#74
Napisano 27 grudnia 2009 - 17:49
#75
Napisano 27 grudnia 2009 - 20:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych