
Sieć Play, znikające pieniądze, blokada wap i ściema...
#76
Napisano 28 grudnia 2009 - 18:25
#77
Napisano 28 grudnia 2009 - 18:35
#78
Napisano 28 grudnia 2009 - 18:39
zgadza sie, modem edge jest wylaczony.Idzie wyłączyć EDGE, bynajmniej na ten moment bo nie jestem w stanie nic innego wymyślić. Próbowałem także przez SBSettings, ale też nic: EDGE (off), ale ikona i tak dalej widnieje.
#79
Napisano 29 grudnia 2009 - 10:28
#80
Napisano 19 stycznia 2010 - 13:50
#81
Napisano 19 stycznia 2010 - 14:26
#82
Napisano 19 stycznia 2010 - 14:38
#83
Napisano 09 lutego 2010 - 22:50
#84
Napisano 09 lutego 2010 - 22:52
#85
Napisano 09 lutego 2010 - 22:54
#86
Napisano 10 lutego 2010 - 03:25
#87
Napisano 10 lutego 2010 - 04:31
Nadmieniam , iż w trakcie tego "niby" transferu odebrałem kilka połączeń i wykonałem kilka co jest niemożliwe by jednocześnie transfer "szedł" dalej... To jest mocny dowód na jakąś straszną pomyłkę systemu operatora.
Ja jestem na 100% pewny swoich racji i w razie odrzucenia mojej reklamacji będę walczył o swoje do końca przed UKE, sądem polubownym i powszechnym.
To jest bardzo mocny dowód o ile nie byłeś w zasięgu 3G. Tylko połączenie głosowe EDGE (choć to zależy od implementacji ale w Polsce to jest reguła) zamyka sesję danych.
Wystarczy, że wykażesz tylko jeden taki przypadek (połączenie EDGE nieprzerywające transferu) aby skutecznie uwiarygodnić swoje stanowisko.
#88
Napisano 10 lutego 2010 - 04:43
Mam iPhone 2GTo jest bardzo mocny dowód o ile nie byłeś w zasięgu 3G.

#89
Napisano 10 lutego 2010 - 05:09
#90
Napisano 10 lutego 2010 - 05:16

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych