Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sieć Play, znikające pieniądze, blokada wap i ściema...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
89 odpowiedzi w tym temacie

#1 bboyMarcus

bboyMarcus
  • 258 postów

Napisano 17 października 2009 - 19:14

Witam, piszę ten post, bo już na starcie, będąc nowym klientem sieci Play pojawiły się problemy. Mianowicie codziennie z konta ubywa mi ok. 48 gr (połączenia 4x10KB). Z początku się tym nie przejąłem, zajrzałem na forum. Widocznie podobne tematy były, bo zablokowałem swojego IP na niechciane połączenia. Po blokowałem [chyba] wszystko co możliwe: pobieraj nowe dane- wyłączone, push'e- wyłączone, fetch- wyłączony. No... na moje oko z mojej strony jako klienta, nic więcej chyba zrobić nie idzie. Mało tego w "danych przez sieć" wpisałem fałszywe dane [uderzałem w klawiaturę na ślepo, że aż krzaczory wyszły :) ]. Jednak i to nie pomogło. W końcu wyzerowałem dane, pozostawiając je puste. Dalej to samo. Więc, ładnie dzwonie do obsługi klienta. Przedstawiam swój problem. Pani miłym głosem odpowiada, ależ to wina telefonu. Już mnie zagrzało, bo tłumaczyłem kobiecinie ze dwa razy, że będąc w innej sieci przy tej samej konfiguracji telefonu, nie miałem takiego problemu. Tłumacze "kasa leci z konta jak z rozprutego wora ;]" I nic... Mam prawidłowo z konfigurować telefon. Myślę sobie, rewelacyjna sieć. Internet zapewniają mimo woli klienta, w końcu trzeba być w kontakcie ze światem. Panowie, liczę na Waszą pomoc. Jak się z tym uporać.Nie wiem co jeszcze powinienem blokować, ale najprawdopodobniej zablokowałem wszystko czytając te wątki tu na forum. Nie odsyłajcie mnie do innych tematów, bo to się miła z celem. Nie pisał bym tego nie korzystając z funkcji "wyszukaj" wcześniej. Problem dla mnie znaczący, bo jeżeli się to nie wyjaśni, jestem skłonny włożyć starą kartę sim. Przeszedłem do Play'a z założeniem obniżenia wydatków ;], a nie w celu dokładana dodatkowo do interesu. EDITED: Jak to możliwe, że nawet po wpisaniu błędnych danych APN telefon dalej się łączy. Już nawet pokusiłem się na taki chwyt i wpisałem w te pola: disable. Patrzę w billing i co widzę... połączenie 10 KB. Z resztą cały czas bierze 10 KB. Idzie wyłączyć EDGE, bynajmniej na ten moment bo nie jestem w stanie nic innego wymyślić. Próbowałem także przez SBSettings, ale też nic: EDGE (off), ale ikona i tak dalej widnieje. Co zrobić z tym mankamentem?

#2 tobel

tobel
  • 238 postów

Napisano 17 października 2009 - 20:43

Ikona może i widnieje, ale zapewniam Cie, że edge nie działa

#3 kurde-kurde@tlen.

kurde-kurde@tlen.
  • 127 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 października 2009 - 20:48

Hmmm też mam 2G w Play, wszystkie dane w konfiguracji internetu mam wpisane poprawne. W sbsettings zablokowane EDGE i tyle. Ani grosza mi nie zjada. Dziwnee... :lol:

#4 bboyMarcus

bboyMarcus
  • 258 postów

Napisano 17 października 2009 - 20:50

Ikona może i widnieje, ale zapewniam Cie, że edge nie działa


Jeżeli tak, to ok.

Czekam do jutra, zobaczymy ile kasy skosi ;] i ogólnie co z tego wyniknie.

Zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego problemu nie było wcześniej, pojawił się dopiero w Play.

#5 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 17 października 2009 - 21:49

Widzę, że masz JB. W takim razie spróbowałbym jeszcze SBSettings. U mnie po wpisaniu falszywych danych powoduje brak internetu i opłat(jestem również klientem Playa).

#6 seker

seker
  • 192 postów
  • SkądToruń

Napisano 18 października 2009 - 09:09

3G również w Play.... 3G, edge włączone - bez tego strasznie słabo słyszy mnie mój rozmówca. APN zmieniony na "internetu" i fonik nie łączy się z netem :)

#7 bboyMarcus

bboyMarcus
  • 258 postów

Napisano 19 października 2009 - 09:55

Na dzień dzisiejszy jest jakby mniej tych połączeń, zauważyłem tylko jedno - wczoraj. No już jest to jakoś do przyjęcia i zaakceptowania. Jednak, chodzi o sam fakt, że nie powinien ;]. W końcu to ja kontroluje telefon, a nie odwrotnie. PS - Jeśli uda mi się wygospodarować ciut więcej czasu, to zamieszczę tutaj zrzuty z ustawieniami, telefonu itp.

#8 robalcfg

robalcfg
  • 495 postów

Napisano 19 października 2009 - 10:02

Na dzień dzisiejszy jest jakby mniej tych połączeń, zauważyłem tylko jedno - wczoraj.

No już jest to jakoś do przyjęcia i zaakceptowania. Jednak, chodzi o sam fakt, że nie powinien ;].

W końcu to ja kontroluje telefon, a nie odwrotnie.

PS - Jeśli uda mi się wygospodarować ciut więcej czasu, to zamieszczę tutaj zrzuty z ustawieniami, telefonu itp.

A wg mnie powinieneś sobie zablokować połączenia z netem z poziomu konta Play'owego. Jak dalej będą Ci ściągali kasę to już wiesz kogo opierniczyć:]

#9 sytam

sytam
  • 8 postów

Napisano 19 października 2009 - 19:29

nie wiem czy dobrze trafiłem do działu ale mam problem taki ze kupiłem internet na kartę w play włożyłem kartę i nic... wyskakuje brak sieci ... wie ktoś co trzeba zrobić ?? mam ip 2g z softem 3.1... proszę o pomoc pozdrawiam

#10 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 19 października 2009 - 20:11

Zdecydowanie nie tu. Prawdopodobnie masz simlocka. Dlatego powinieneś odwiedzić dział Tutoriale.

#11 bboyMarcus

bboyMarcus
  • 258 postów

Napisano 20 października 2009 - 18:26

Kupiłem w końcu pakiet 500 MB w Play i problem sam się rozwiązał ;]

#12 Devonaire

Devonaire
  • 45 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 października 2009 - 20:19

chcialbym sie z Toba kolego wymienic... U mnie internet w play w ogole nie smiga ;D u Ciebie nawet po wylaczeniu idzie oO

#13 bboyMarcus

bboyMarcus
  • 258 postów

Napisano 20 października 2009 - 20:30

Widzę, że nie jestem sam z takimi problemami ;] Heh... Play dla równowagi jedzie na dwie strony o_0. [jednym daje, drugim zabiera] Co do pakietu 500 MB, internet śmiga, na razie nie narzekam, no... mam małe problemy z palringo i nic pozatym. Powiem krótko, "u mnie sieć Play naprawiła się" po dwóch konkretnych rozmowach z konsultantem i konsultantką. Oby to był koniec jakichkolwiek komplikacji "sieciowych". Pzdr.

#14 Devonaire

Devonaire
  • 45 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 października 2009 - 20:38

No u mnie tez ten pakiet smiga... ale nie na iphonie :) na wszystkim innym dziala... HTC, Nokia, nawet na jakims starym SE... takze wiesz :/ konkretne rozmowy z nimi w moim przypadku nie pomogly. Jak poszedlem do punktu to oni stwierdzili ze nic nie wiedza i nie moga mi pomoc bo play nie wspiera iphona :o

#15 Olivia

Olivia
  • 716 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 października 2009 - 20:40

Ja też mam problem z połączeniami mimo wszelakich blokad... A do tego zacytuje pewną wypowiedź konsultatna:

Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokady danych internetowych, które wpłynęło do nas 15 października 2009 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informujemy, że numer 4XXXXX ma już nałożoną blokadę transferu danych. Blokada ta polega na tym, iż gdy połączenie internetowe będzie nawiązane, zostanie automatycznie przerwane. Także mimo tego, mogą pojawić się małe koszty połączenia internetowego. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie tego typu opłat, jest usunięcie konfiguracji na internet i wap w telefonie - wówczas nie będzie on posiadał fizycznej możliwości połączenia się. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt poprzez infolinię *600, stronę www, bądź adres email: firma@pomocplay.pl. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 mogą Państwo również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Damian Bruder konsultant ds. obsługi klienta


Po tym mam ochotę dosłownie im coś zrobić...

#16 Devonaire

Devonaire
  • 45 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 października 2009 - 20:45

no widzisz, ja nie mam zadnych blokad a mimo to nie dziala :)

#17 Olivia

Olivia
  • 716 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 października 2009 - 20:47

A jaką masz karte SIM? Ja ma starego typu z października 2008. 6stykową chyba...

#18 Devonaire

Devonaire
  • 45 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 października 2009 - 20:48

w sumie nie wiem, wymienili mi 3 dni temu bo tamta w ogole nie dzialala.. co chwila rwala nawet polaczenia glosowe

#19 naturalbeat

naturalbeat
  • 116 postów

Napisano 20 października 2009 - 21:24

i tak to jest hak sie wybiera chinskiego operatora

#20 Piotrex

Piotrex
  • 877 postów

Napisano 21 października 2009 - 00:00

Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokady danych internetowych, które wpłynęło do nas 15 października 2009 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informujemy, że numer 4XXXXX ma już nałożoną blokadę transferu danych. Blokada ta polega na tym, iż gdy połączenie internetowe będzie nawiązane, zostanie automatycznie przerwane. Także mimo tego, mogą pojawić się małe koszty połączenia internetowego. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie tego typu opłat, jest usunięcie konfiguracji na internet i wap w telefonie - wówczas nie będzie on posiadał fizycznej możliwości połączenia się. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt poprzez infolinię *600, stronę www, bądź adres email: firma@pomocplay.pl. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 mogą Państwo również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Damian Bruder konsultant ds. obsługi klienta.

Proponuję odpisać, iż:
Uprzejmię informuję, że mój system płatności rachunków w sieci play właśnie został zmodyfikowany. Modyfikacja polega na tym, że każdorazowa próba zapłaty za połączenia internetowe, zostanie automatycznie przerwana. Także mimo moich najszczerszych chęci mogą pojawić się małe różnice w kwotach płatności równe kosztom moich zablokowanych połączeń internetowych w Państwa sieci.
Najlepszym sposobem na wyeliminowanie tego rodzaju różnic jest usunięcie konfiguracji systemu płatności w sieci Play - wówczas nie będzie posiadał on fizycznej możliwości naliczania nienależnych opłat.
Z poważaniem itd.

#21 Olivia

Olivia
  • 716 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 października 2009 - 07:10

Niezłe. Poźniej się tym zajmę jak będe miała troszkę czasu.

#22 naturalbeat

naturalbeat
  • 116 postów

Napisano 21 października 2009 - 07:32

taniej czyli drozej

#23 Devonaire

Devonaire
  • 45 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 października 2009 - 16:13

Hej, generalnie po 5 wyczyszczeniu ustawien sieciowych - wszystko zaczelo dzialac. Ale, ale... problem jest kolejny. Jestem teraz na jakims zadupiu, nie ma zasiegu PLAY, podlaczony jestem do PLUSA, pokazuje mi literke "E" czyli boski edge. Noi internet smiga... Problem w tym, ze naliczaja mi dodatkowa kase mimo ze mam pakiet :o Dziwi mnie to troche bo podobno z PLUSA nie mozna korzystac bedac uzytkownikiem PLAY?

#24 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 21 października 2009 - 17:45

Można jeżeli nie zablokuje się internetu przez sieć Plusa.

#25 bboyMarcus

bboyMarcus
  • 258 postów

Napisano 21 października 2009 - 21:35

Devonaire musisz wejść na stronę Play'a.

Zalogować się na swoje konto, przejść do zakładki usługi i tam musisz zaznaczyć: "blokada transferu danych poza strefą taniego internetu w Play"[tak to jakoś się zwie, juz nie pamiętam dokładnie ;)]

W tym momencie rozwiąże się twój problem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych