
Sieć Play, znikające pieniądze, blokada wap i ściema...
#1
Napisano 17 października 2009 - 19:14
#2
Napisano 17 października 2009 - 20:43
#3
Napisano 17 października 2009 - 20:48

#4
Napisano 17 października 2009 - 20:50
Ikona może i widnieje, ale zapewniam Cie, że edge nie działa
Jeżeli tak, to ok.
Czekam do jutra, zobaczymy ile kasy skosi ;] i ogólnie co z tego wyniknie.
Zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego problemu nie było wcześniej, pojawił się dopiero w Play.
#5
Napisano 17 października 2009 - 21:49
#6
Napisano 18 października 2009 - 09:09

#7
Napisano 19 października 2009 - 09:55
#8
Napisano 19 października 2009 - 10:02
A wg mnie powinieneś sobie zablokować połączenia z netem z poziomu konta Play'owego. Jak dalej będą Ci ściągali kasę to już wiesz kogo opierniczyć:]Na dzień dzisiejszy jest jakby mniej tych połączeń, zauważyłem tylko jedno - wczoraj.
No już jest to jakoś do przyjęcia i zaakceptowania. Jednak, chodzi o sam fakt, że nie powinien ;].
W końcu to ja kontroluje telefon, a nie odwrotnie.
PS - Jeśli uda mi się wygospodarować ciut więcej czasu, to zamieszczę tutaj zrzuty z ustawieniami, telefonu itp.
#9
Napisano 19 października 2009 - 19:29
#10
Napisano 19 października 2009 - 20:11
#11
Napisano 20 października 2009 - 18:26
#12
Napisano 20 października 2009 - 20:19
#13
Napisano 20 października 2009 - 20:30
#14
Napisano 20 października 2009 - 20:38


#15
Napisano 20 października 2009 - 20:40
Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokady danych internetowych, które wpłynęło do nas 15 października 2009 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informujemy, że numer 4XXXXX ma już nałożoną blokadę transferu danych. Blokada ta polega na tym, iż gdy połączenie internetowe będzie nawiązane, zostanie automatycznie przerwane. Także mimo tego, mogą pojawić się małe koszty połączenia internetowego. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie tego typu opłat, jest usunięcie konfiguracji na internet i wap w telefonie - wówczas nie będzie on posiadał fizycznej możliwości połączenia się. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt poprzez infolinię *600, stronę www, bądź adres email: firma@pomocplay.pl. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 mogą Państwo również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Damian Bruder konsultant ds. obsługi klienta
Po tym mam ochotę dosłownie im coś zrobić...
#16
Napisano 20 października 2009 - 20:45

#17
Napisano 20 października 2009 - 20:47
#18
Napisano 20 października 2009 - 20:48
#19
Napisano 20 października 2009 - 21:24
#20
Napisano 21 października 2009 - 00:00
Proponuję odpisać, iż:Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokady danych internetowych, które wpłynęło do nas 15 października 2009 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informujemy, że numer 4XXXXX ma już nałożoną blokadę transferu danych. Blokada ta polega na tym, iż gdy połączenie internetowe będzie nawiązane, zostanie automatycznie przerwane. Także mimo tego, mogą pojawić się małe koszty połączenia internetowego. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie tego typu opłat, jest usunięcie konfiguracji na internet i wap w telefonie - wówczas nie będzie on posiadał fizycznej możliwości połączenia się. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt poprzez infolinię *600, stronę www, bądź adres email: firma@pomocplay.pl. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 mogą Państwo również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Damian Bruder konsultant ds. obsługi klienta.
Uprzejmię informuję, że mój system płatności rachunków w sieci play właśnie został zmodyfikowany. Modyfikacja polega na tym, że każdorazowa próba zapłaty za połączenia internetowe, zostanie automatycznie przerwana. Także mimo moich najszczerszych chęci mogą pojawić się małe różnice w kwotach płatności równe kosztom moich zablokowanych połączeń internetowych w Państwa sieci.
Najlepszym sposobem na wyeliminowanie tego rodzaju różnic jest usunięcie konfiguracji systemu płatności w sieci Play - wówczas nie będzie posiadał on fizycznej możliwości naliczania nienależnych opłat.
Z poważaniem itd.
#21
Napisano 21 października 2009 - 07:10
#22
Napisano 21 października 2009 - 07:32
#23
Napisano 21 października 2009 - 16:13

#24
Napisano 21 października 2009 - 17:45
#25
Napisano 21 października 2009 - 21:35
Zalogować się na swoje konto, przejść do zakładki usługi i tam musisz zaznaczyć: "blokada transferu danych poza strefą taniego internetu w Play"[tak to jakoś się zwie, juz nie pamiętam dokładnie

W tym momencie rozwiąże się twój problem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych