witam właśnie mam iphona 3gs bez smoka z pomarańczy trwało to tydzień ale zdjęty za 77 zeta
Robili jakieś problemy ?
U mnie tylko 2 dni


Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 05 października 2009 - 22:24
witam właśnie mam iphona 3gs bez smoka z pomarańczy trwało to tydzień ale zdjęty za 77 zeta
Napisano 07 października 2009 - 08:41
Napisano 07 października 2009 - 13:34
Napisano 07 października 2009 - 14:57
Napisano 07 października 2009 - 15:04
Nie wystarczy, potrzebny jest dokument zakupu i to wystawiony na Ciebie, no chyba, że masz znajomości w salonie
Mam przy okazji pytanie do tych którym udało się ściągnąć simlocka w Orange.
Po jakim czasie od momentu zgłoszenia w salonie udało się wam odblokować IP przez iTunes ?
I czy dostaliście jakieś info z salonu czy po prostu co jakiś czas próbowaliście.
Napisano 07 października 2009 - 15:09
Napisano 07 października 2009 - 17:49
Napisano 07 października 2009 - 18:24
Nie żaden salon tylko wszystko na piśmie. Nawet elektronicznym choć prawnie wiążące to nie jest. Do tego wymagana jest "konwencjonalna" forma pisemna. W momencie kiedy macie odpowiedź Orange na piśmie , w którym firma ta jasno stwierdza, że do ściągnięcia simlocka nie macie prawa jako drugi właściciel idziecie z tym do Urzędu Konsumenta jako, że jest to sprzeczne z prawem.
Napisano 07 października 2009 - 18:43
Napisano 07 października 2009 - 19:13
Na Roosevelta to powiedzą, że w kwietniu tego roku cofnięto im możliwość ściągania simlocków z IP i mogą Ci podpisać pismo to potwierdzające jeżeli takowe napiszesz, a pismo możesz wysłać do biura reklamacji sieci Orange. To jest oficjalne stanowisko kierowniczki tego salonu.Jutro się wybieram do salonu w Poznaniu na Roosevelta. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Nie jest to takie pewne, dzwoniłem do rzecznika praw konsumenta i powiedział, że jeżeli fv jest imienna to sklep ma prawo odmówić przyjęcia towaru do naprawy czy wykonania innej usługi na tym towarze jeżeli sprzęt dostarczy inna osoba.Nie żaden salon tylko wszystko na piśmie. Nawet elektronicznym choć prawnie wiążące to nie jest. Do tego wymagana jest "konwencjonalna" forma pisemna. W momencie kiedy macie odpowiedź Orange na piśmie , w którym firma ta jasno stwierdza, że do ściągnięcia simlocka nie macie prawa jako drugi właściciel idziecie z tym do Urzędu Konsumenta jako, że jest to sprzeczne z prawem.
Napisano 07 października 2009 - 19:41
Napisano 07 października 2009 - 21:51
Napisano 08 października 2009 - 16:22
Napisano 08 października 2009 - 17:35
Napisano 08 października 2009 - 19:11
Napisano 08 października 2009 - 19:34
Napisano 08 października 2009 - 20:34
Napisano 08 października 2009 - 20:48
Napisano 08 października 2009 - 22:02
Napisano 08 października 2009 - 22:05
Napisano 09 października 2009 - 08:30
Napisano 09 października 2009 - 08:31
Napisano 09 października 2009 - 09:54
Napisano 09 października 2009 - 10:15
Ponawiam pytanie do tych co mają już zdjętego simlocka.
Ile czasu minęło od momentu wizyty w salonie Orange do odblokowania przez iTunes ?
Napisano 09 października 2009 - 12:00
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych