
Orange - SIM-lock za 77 zł - ktoś zdejmował?
#26
Napisano 29 września 2009 - 09:03
#27
Napisano 29 września 2009 - 09:16
Salon firmowy Orange
Gdańsk
ul. Karmelicka 1 - Krewetka
tel. 058 301 00 21, 301 14 14
fax 058 301 51 13
poniedziałek-piątek: 9-20
sobota: 10-16
e-mail: gdansk.karmelicka@orange.pl
Byłem tam wczoraj w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem jak to jest z simlockami i Pan powiedział mi, że zdejmują, że nie ma problemu. Potrzebna oczywiście faktura i osoba na niej widniejąca i ok 70zł
Zdejmować osobiście nie zdejmowałem bo nie zamierzam rezygnować z usług Orange.
#28
Napisano 29 września 2009 - 09:52
Od miesiaca probuje bezskutecznie sciągnąc simlock'a w Orange.
Dzwoniąc do BOK *100, otrzymujemy jasna informacje ze BEZ PROBLEMU MOZNA TO ZROBIC. Koszt okolo 70zł w KAZDYM SALONIE ORANGE (nie mylić w partnerami).
Po zgłoszeniu wraz z dokumentami zakupu i opłacie czekamy 24hi synchronizujemy iPhone'a przez iTunes, ktory sciagnie nam simlocka sam.
Tak to wyglada... a właściwie powinno wygladac. We wszystkich (WSZYSTKICH) salonach Orange w Poznaniu panuje "całkowity brak informacji na ten temat". Udało mi się znalezc jeden (Wierzbięcice) gdzie telefonicznie zostałem poinformowany ze mozna to zrobic :wink: Tak, mozna sciągnać simlocka z iPhone 3GS:!: (SZOK, RADOŚĆ i NIEDOWIERZANIE)... Udałem sie do salonu i okazalo sie to 'to byl tylko sen' i SCIAGNAC NIE MOZNA :razz: Pani z obsługi tel. nie byla do konca donformowana. Po konsultacjach dostałem informacji ze mają cofniete pozwolenie 'odgórnie', jak dobrze pamietam chodziło o cały Centertel.
Problem polega na tym, ze w BOK dalej uzyskuje jasna informacje ze KAZDY salon Orange powinien oferować taką usługe. Z tym ze informacja w BOK, a praktyka w salonach to DWIE OSOBNE SPRAWY, choc marka JEDNA. W praktyce kompletnie nic zrobic sie nie da.
Miał ktoś doswiadczenia z probą sciagniecia simlock'a u pomarańczowego operatora?
Mam dokładnie ten sam problem co Ty. Walczę od kilu tygodni z Poznańskimi salonami i dostaję po mału białej gorączki. Wczoraj na datek miarka się przebrała jak porozmawiałem z kierowniczką salonu na Roosevelta. Owa bezdennie głupia i bezczelna kobieta powiedziała mi, ze nie zdejmują simlocków z IP gdyż wymagana jest do tego ekspertyza techniczna z autoryzowanego serwisu, a do iPhone nie ma pisemnej gwarancji i nie ma serwisu w Polsce więc zdjąć nie mogą !!!. Ta wypowiedź wywołała we mnie wściekłość i powiedziałem sobie, że osobiście odwiedzę tę Panią w salonie i zrobię jej taką awanturę na oczach klientów i pracowników jakiej w życiu jeszcze nie miała. Jeżeli masz ochotę się ze mną wybrać to daj znać na priv, razem jej zdrowo pociśniemy.
#29
Napisano 29 września 2009 - 10:48

[url=http://blog.tp.pl/]Wojtek Jabczyński - o telekomunikacji, TP, Orange i ...[/url]
pozdrawiam

#30
Napisano 29 września 2009 - 14:07
#31
Napisano 29 września 2009 - 14:16
#32
Napisano 29 września 2009 - 21:26
#33
Napisano 29 września 2009 - 21:30
#34
Napisano 30 września 2009 - 20:34



#35
Napisano 30 września 2009 - 21:53
#36
Napisano 30 września 2009 - 22:05

#37
Napisano 30 września 2009 - 22:19
#38
Napisano 01 października 2009 - 07:21
Akurat
Mam znajomego w Orange który w tym siedzi i w żadnym salonie na terenie całego kraju nie ma takiej opcji.
Poczytaj więcej postów na temat Orange i ludzi tam pracujących i będziesz wiedział, że nie są to do końca dobrze kompetentni i doinformowani ludzie.
#39
Napisano 01 października 2009 - 09:01
Ja byłem zdjąć SIMLOCKA w poniedziałek
w salonie ORANGE
W dokladnie jakim salonie? Adres!
#40
Napisano 01 października 2009 - 09:25
Proszę Cię... Znam temat od dawna bo swojego czasu sam miałem iPhone'a z Orange. W Orange zdjęcie simlocka nie istnieje.Poczytaj więcej postów na temat Orange i ludzi tam pracujących i będziesz wiedział, że nie są to do końca dobrze kompetentni i doinformowani ludzie.
Są to plotki wyssane z palca, oni po prostu nie mają dostępu do dodawania IMEI do bazy. Pisałem przecież, że znajomy dobrze w tym siedzi.
#41
Napisano 01 października 2009 - 10:29


#42
Napisano 01 października 2009 - 10:53

#43
Napisano 01 października 2009 - 11:50
Krótka piłka: proszę zadzwonić do BOK.
Ja zrobiłem to inaczej. Z konta na www.orange.pl napisałem zapytanie czy ściągają z IPhona SIMLOCK'a a odpowiedz by przyszła na e-mail.
Mając odpowiedz możecie ją wydrukować. Ja pokazalem ją w telefonie oraz powiedziałem by zalogowała się na moje konto klienta i sprawdziła odpowiedz z BOK.
Pani zgłupiała ale wzieła się do roboty i przyjeła zlecenie na SIMLOCKA.
Proste :-)
#44
Napisano 01 października 2009 - 13:00
#45
Napisano 01 października 2009 - 13:43
#46
Napisano 01 października 2009 - 14:02
To może podeślij tego maila co dostałeś z Orange, chętnie bym przeczytał co Ci napisali.
MOJE PYTANIE:
Witam, Czy macie w końcu możliwość ściągania simlocka z telefonów IPHONE ?
ODPOWIEDZ:
Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej istnieje możliwość zdejmowania blokady Simlock z iPhone'a zakupionego w Orange.
Opłata za zdjęcie blokady SIM jest zgodna z cennikiem Orange abonament i mix
Pozdrawiam
Paulina Płottke
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
#47
Napisano 01 października 2009 - 15:03
#48
Napisano 01 października 2009 - 15:22
#49
Napisano 01 października 2009 - 15:35
#50
Napisano 01 października 2009 - 15:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych