Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
477 odpowiedzi w tym temacie

#151 gsm_ip

gsm_ip
  • 90 postów

Napisano 08 września 2009 - 16:28

Dlaczego jeszcze tej sprawy nie ma w TVN24 , nam jako serwisowi nie wypada tego zgłaszać ale napewno gwarantujemy że bysmy włączyli się w akcję medialną


Widzę, że Wasz PR nie zna granic. Dobry wujek PDASERWIS. Lepiej napiszcie wprost, że chcecie zrobić sobie darmową reklamę w mediach. Żałosne.

#152 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 08 września 2009 - 16:56

Widzę, że Wasz PR nie zna granic. Dobry wujek PDASERWIS. Lepiej napiszcie wprost, że chcecie zrobić sobie darmową reklamę w mediach. Żałosne.


a mi to akurat nie przeszkadza
szczegolnie ze moze skorzystamy na tym wszyscy bo ktos wreszcie zajmie sie sprawa

pozdr.

#153 PDAserwis

PDAserwis
  • 38 postów
  • SkądWarszawa / Płońsk

Napisano 09 września 2009 - 08:42

Dobry wujek zrobił juz tyle ekspertyz dla klientów Regeneris że już mu się odechciewa słuchania i pisania , pomimo że informujemy klientów że to nic nie da. A co do takiego PR to nie jest nam potrzebny wogóle może nas tam nie być , zależy nam na tym aby prawda wyszła najaw i żeby ktoś za to otpowiedział bo przez to coraz wiecej uzytkowników iphone przechodzi na inny sprzęt po takich doświadczeniach

#154 Krzysiek

Krzysiek
  • 4 184 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 września 2009 - 10:30

Dobry wujek zrobił juz tyle ekspertyz dla klientów Regeneris że już mu się odechciewa słuchania i pisania , pomimo że informujemy klientów że to nic nie da. A co do takiego PR to nie jest nam potrzebny wogóle może nas tam nie być , zależy nam na tym aby prawda wyszła najaw i żeby ktoś za to otpowiedział bo przez to coraz wiecej uzytkowników iphone przechodzi na inny sprzęt po takich doświadczeniach


no tak dobry Wujek chce tylko żeby prawda wyszła na jaw ;) AHA :]

#155 blazejj

blazejj
  • 159 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 września 2009 - 13:07

Ja ze swojej strony mogę dodać tylko tyle, że telefon oddałem 18 sierpnia z powodu kurzu pod wyświetlaczem i źle spasowanego guzika home oraz włącznika. Na stronie pojawiały się absurdalne informacje (np. data otrzymania telefonu przez serwis widniała 19sierpnia, data ostatniej operacji także 19 sierpnia. 26 sierpnia nagle uległa zmianie informacja dot. przyjęcia iphone przez serwis- pojawiła się*data 26 sierpnia, a data ostatniej operacji nadal 19.) Zdezorientowany poszedłem do salonu- tam zero informacji. Dzwoniłem do Regenersis, odbierali oczywiście co chwila inni ludzie, każdy podający inną informację. Wykonałem w nerwach kolejny telefon i oto informacja: Gwarancja uznana, telefon ma zostać wymieniony na nówkę sztukę. Regenersis nie ma telefonów Apple iPhone 3G 16gb black od 1 sierpnia 2009 i nic nie zapowiada by serwis miał otrzymać dostawę od producenta. Dzisiaj złożyłem skargę u kierownika salonu Era w Bytomiu (minęło ponad 14 dni roboczych więc się wściekłem- ile mam jeszcze czekać na swój telefon?!), podobno do piątku mam otrzymać nowy iPhone 3g z magazynów Era. Mam też osobiste spotkanie z panem kierownikiem w piątek w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Pani z Regenersis zaleciła telefonicznie salonowi by zatrudnili rzeczoznawcę i wymieniali na miejscu, bo i tak nowych z serwisu już nie otrzymają... :roll: Jeżeli coś pójdzie nie tak to dosyłam potrzebne dokumenty i podpisuję*się rękami, nogami pod pozewem.

#156 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 09 września 2009 - 13:18

Ten pasek (czujnik) wcale nie musiał się zaczerwienić. Po prostu robią Cię w h... Oddaj do innego serwisu - za małą opłatą zrobią Ci ekspertyzę. Ja tak zrobiłem - teraz mam na papierze, że czujniki nie są zalane.

@tonymontana:
Otrzymałeś ode mnie maila? Wysłałem go dość dawno, a odpowiedzi nie dostałem. Może wysłać jeszcze raz? Poszedł rzecz jasna na adres z pierwszego postu.


Tak, dostaję maile, ale mało jest osób, które dodają jakiekolwiek dokumenty -sprawę będziemy finalizować pod koniec roku kiedy uzbiera się tego dostatecznie dużo.

#157 maxvong

maxvong
  • 46 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 września 2009 - 18:15

Witam wszystkich. Mam podobny problem z serwisem Regenesis. W moim wypadku iPhone 3G również 'został' zalany a oddając go, liczyłem na naprawę guzika HOME, który przestał działać. Oczywiście cena za nowy sprzęt ta sama co napisali poprzednicy. W tej chwili czekam na powrót telefonu do domu a w salonie Ery postaram się załatwić wszystkie papiery składając je na pozew. Mam pytanie. W tej sytuacji, co należy zrobić? Iphone jest mi potrzebny do pracy i czas zanim się coś wyjaśni będzie zapewne bardzo długi.

#158 meeron

meeron
  • 504 postów

Napisano 09 września 2009 - 18:54

tonymontana jeśli już podjąłeś sie tematu, nie odpuszczaj tego, widzę jakby twój załap ostygł.
myślę, że masz już na tyle dużo kompletnych "spraw" (wnioskuję to po postach w tym temacie) by to pchnąć dalej.

#159 Krzysiek

Krzysiek
  • 4 184 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 września 2009 - 19:59

tonymontana jeśli już podjąłeś sie tematu, nie odpuszczaj tego, widzę jakby twój załap ostygł.
myślę, że masz już na tyle dużo kompletnych "spraw" (wnioskuję to po postach w tym temacie) by to pchnąć dalej.


czeka dalej bo nic nie ma znając jego sukcesy na forum ;) pozwy zbiorowe to mają racje bytu nie w polsce tylko w stanach. u nas tylko pozew cywilny wchodzi w gre. ale na to trzeba mieć kase.
taka sprawa nie jest ścigana z urzędu wiec trzeba miec kase na prawnikow.

---- Dodano 09-09-2009 o godzinie 19:59 ----

czeka dalej bo nic nie ma znając jego sukcesy na forum ;) pozwy zbiorowe to mają racje bytu nie w polsce tylko w stanach. u nas tylko pozew cywilny wchodzi w gre. ale na to trzeba mieć kase.
taka sprawa nie jest ścigana z urzędu wiec trzeba miec kase na prawnikow.



#160 werakoko

werakoko
  • 540 postów

Napisano 09 września 2009 - 20:07

Oddałem telefon na gwarancję z pęknięciami na złączu ładowania i słuchawek, i przyszedł kosztorys. 993 zł. Teraz konfiguruję go po odebraniu xD "Uszkodzenia mechaniczne" Jakoś do mnie nie przemawiają.

#161 dede

dede
  • 5 postów

Napisano 09 września 2009 - 23:52

witam, dzisiaj odebralem telefon z opisywanego przez was wspanialego serwisu ... tym razem byla to nokia, ktora sie nie wlaczala - co zrobili ? oczywiscie zalany, gwarancja zostala uniewazniona :/ teraz pytanie, moze wypowiedza sie inni posiadacze "zalanych" telefonow - da sie cos z tymi ch**ami zrobic? czy komus udalo sie wywalczyc naprawe lub wymiane tel w takim przypadku? pozdrawiam

#162 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 10 września 2009 - 00:11

tonymontana jeśli już podjąłeś sie tematu, nie odpuszczaj tego, widzę jakby twój załap ostygł.
myślę, że masz już na tyle dużo kompletnych "spraw" (wnioskuję to po postach w tym temacie) by to pchnąć dalej.


Zapał? Jaki zapał? Z czego wnioskujesz że coć zastyga? Człowieku do takich spraw podchodzi się z dystansem - mi się nigdzie nie spieszy - będzie odpowiednia ilość dokumentów to zaczniemy działać. Nie ma co być w gorącej wodzie kąpanym - ja jestem cierpliwy, więc ze spokojem...

#163 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 września 2009 - 07:14

miałem z nimi kiedyś przejścia, telefon sony ericsson'a trwało to ponad miesiąc tłumacząc to sprowadzaniem części ale w rezultacie dostałem nowy telefon szkoda że sam telefon reszta ta którą oddałem, IMEI nowy papiery stare tylko adnotacja że wymiana czyli to samo co z iphonem robią i pewnie innymi telefonami

#164 Vato

Vato
  • 3 postów

Napisano 11 września 2009 - 18:30

...Wie ktoś może jak bardzo trzeba zalać i na jak długo te czujki, żeby zmieniły kolor?..


W Regenersis usłyszałem od tej miłej pani takie słowa:
"a może kiedyś rozmawiał pan na dworze i akurat zaczęło padać i kropla trafiła do otworu słuchawkowego..."

Wniosek 1: wystarczy bryzg byle kropeleczki żeby stracić gwarancję.

Wniosek 2: aplikacje(gry) w których należy dmuchać w telefon mogą spowodować utratę gwarancji
(no chyba że ktoś ma 100% suchy oddech).

Wniosek 3:
Nigdy nie kupię nic od Apple co zawiera Liquid Submersion Indicator
bo ten system się po prostu nie sprawdza jak widać na moim przykładzie (i nie tylko)
gdyż nigdy nie zalałem telefonu ani nie miał styczności z cieczami,
a gwarancji już nie mam i mam nadal uszkodzony telefon.

moje gg 2608229
(to dla tych którzy jeszcze walczą, mogę skopiować moje dokumenty i dołączyć jako świadek przy tej sprawie)

#165 maxvong

maxvong
  • 46 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 września 2009 - 11:11

Czy mółgby ktoś napisać na forum lub PM co zrobić z zwróconym, 'zalanym' i nie naprawionym iPhone'em? Za kilka dni mój telefon powinnien wrócić z serwisu i chcę go jakoś naprawić (nie działa mi klawisz HOME) ale nie wiem dokładnie jak to zrobić czy przez jakiś inny serwis czy dalej walczyć z regenersis?

#166 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 15 września 2009 - 13:17

Zobaczcie, jesli ktos ma ochote to przeczytac, oddzielny post mojego "autorstwa" dot walki z serwisem Regenersis. Tez mam mieszane uczucia co do odpowiedniego traktowania klienta i jakosci obslugi i swiadczenia uslug.
U mnie na szczescie sprawa skonczyla sie pozytywnie ale wyniki zamieszczonej a poscie ankiety mowia same za siebie.

http://www.myapple.p...y-przycisk.html

#167 blazejj

blazejj
  • 159 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 września 2009 - 13:26

a ja po wszystkich bojach mam otrzymać w ramach rekompensaty iPhone 3GS do środy... pożyjemy, zobaczymy:roll:

#168 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 15 września 2009 - 13:51

a ja po wszystkich bojach mam otrzymać w ramach rekompensaty iPhone 3GS do środy... pożyjemy, zobaczymy:roll:


W jakiej sieci składałeś reklamację?

#169 blazejj

blazejj
  • 159 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 września 2009 - 13:53

ERA, w salonie Bytom M1

#170 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 15 września 2009 - 14:58

Hmm ja mam taki problem , poniewaz zauwazylem nieszczelnosc ramki a glownie to z lewej strony. Przy swietle dziennym nie widac tego natomiast w nocy gdy jest ciemno w pokoju i uzytkuje iPhone to dopiero da sie zauwazyc przeswit. Mam iPhone 3G 16GB , jak myslicie oddac go do gwarancji i czy nie ?

#171 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2009 - 15:05

Częsta "usterka", podlega gwarancji.

#172 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 15 września 2009 - 15:12

hmm tylko jak to oni naprawiaja czy wymieniaja na nowy ?? Jest jakas szansa ze wymienia na 3GS ? Telefon byl kupiony koniec czerwca 2009

#173 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2009 - 15:20

Oddają jako zalany. Wiem z autopsji.

#174 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 15 września 2009 - 15:26

Oddają jako zalany. Wiem z autopsji.


Całe szczęście nie wszystkim. Ciekawe na jakiej zasadzie "losują" tych co odrzucają ze względu na zalanie.

#175 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2009 - 15:30

Ciekawe na jakiej zasadzie losują tych którym faktycznie zalewają telefony. Mój na szczęście wrócił że tak powiem suchy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych