Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1801
Napisano 29 stycznia 2014 - 12:24
#1802
Napisano 29 stycznia 2014 - 12:38
Może trzeba zacząć nękać okręgowych rzeczników praw konsumenta - to pogonią Play.
Gwarancja nie o 90 dni tylko o zależnie od tego co dłuższe - aktualna gwarancja czy 90 dni od wymiany.
90 Dni od wymiany
#1803
Napisano 29 stycznia 2014 - 12:46
#1804
Napisano 29 stycznia 2014 - 13:04
#1805
Napisano 29 stycznia 2014 - 13:28
#1806
Napisano 29 stycznia 2014 - 14:52
#1807
Napisano 29 stycznia 2014 - 16:48
#1808
Napisano 29 stycznia 2014 - 16:50
#1809
Napisano 30 stycznia 2014 - 10:16
#1810
Napisano 30 stycznia 2014 - 12:24
#1811
Napisano 30 stycznia 2014 - 12:40
No to fajnie, w końcu może się coś wyjaśni.
Telefon chociaż sprawny, po tej wymianie ? Refub?
Refub. Całkowicie sprawny, soft. 7.0.4 Mógłbym się przyczepić do jednego drobnego odprysku ale po ponad miesiącu czekania nie mam już siły.
#1812
Napisano 30 stycznia 2014 - 14:18
#1813
Napisano 30 stycznia 2014 - 14:19
#1814
Napisano 30 stycznia 2014 - 17:37
#1815
Napisano 30 stycznia 2014 - 23:37
#1816
Napisano 31 stycznia 2014 - 13:07
#1817
Napisano 31 stycznia 2014 - 13:19
#1818
Napisano 31 stycznia 2014 - 13:20
Dla zainteresowanych: iphony 5 z t-mobile są wymieniane od ręki. 27.01 wysłałem rocznego iphona do regenersis, dziś dostałem całkowicie nową sztukę (produkcja: grudzień 2013, gwarancja na rok czasu wg Apple). Szkoda że nie wszyscy mają tyle szczęścia...
nie bój się za jakiś czas gwarancja zmieni się na starą lub 90 dni w zależności co jest dłuższe. Problem z wymianą dotyczy tylko operatora PLAY co było w ty wątku poruszane wielokrotnie. Nie wiem jak wygląda sprawa gwarancji jeżeli telefon jest całkowicie nowy (tzn. całe pudełko zafoliowane).
- - - Połączono posty - - -
Czy trafiają się jeszcze piątki z 6.1.4 ?
Chyba już nie. Ja dostałem wczoraj z 7.0.4.
#1819
Napisano 31 stycznia 2014 - 13:57
Otrzymałem po równym miesiącu od 28.12.2013 do 31.01.2014 iPhone 5, nowego, w folii, pudełko z akcesoriami. Nówka, nie REFUB
Telefon nie został wysłany przez regenersis, a przez CENTRALE Play w Warszawie, z lekkimi przeprosinami za czas oczekiwania.
Stare pudełko i akcesoria mam niestety oddać. Regenersis został poinformowany, że nie mają mi nic przysyłać już.
Złożyłem również reklamację na to wszystko o rekompensatę za czas i niedogodności, zobaczymy co z tego będzie.
Także nękajcie kierowników salonów. Jeśli centrala może wymienić i ma stan magazynowy nówek to już macie połowę sukcesu.
#1820
Napisano 31 stycznia 2014 - 15:37
#1821
Napisano 31 stycznia 2014 - 19:17
Dobra to się pochwalę jaką niespodziankę mi dziś zrobiła kierownik salonu Play.
Otrzymałem po równym miesiącu od 28.12.2013 do 31.01.2014 iPhone 5, nowego, w folii, pudełko z akcesoriami. Nówka, nie REFUB
Telefon nie został wysłany przez regenersis, a przez CENTRALE Play w Warszawie, z lekkimi przeprosinami za czas oczekiwania.
Stare pudełko i akcesoria mam niestety oddać. Regenersis został poinformowany, że nie mają mi nic przysyłać już.
Złożyłem również reklamację na to wszystko o rekompensatę za czas i niedogodności, zobaczymy co z tego będzie.
Także nękajcie kierowników salonów. Jeśli centrala może wymienić i ma stan magazynowy nówek to już macie połowę sukcesu.
Procedury w Play są takie, że w pierwszym roku wysyła się telefony standardowo do regenersis, natomiast w drugim roku odpowiada serwis Play. Czasami można spróbować wysłać w pierwszym roku do serwisu Play, ale wyłącznie jeśli wyrażą taką zgodę.
Jeśli chodzi o wymiany, to jeżeli wymienia regenersis, to macie refuba. Jeżeli wymieni wam Play to tylko i wyłącznie z tytułu niezgodności z umową (dla osób indywidualnych) lub z tytułu rękojmi (firmy). W takiej sytuacji musicie oddać cały komplet czyli pudełko,kopia dowodu zakupu,akcesoria,instrukcje itp. W przypadku braku, którejś z tych rzeczy możecie się spotkać z odmową.
Jeżeli już idziecie z tym do salonu to nie nękajcie tylko ładnie poproście - macie dużo większa szanse na sukces niż z postawą roszczeniową. Nie chodzi mi tutaj o to żeby nie walczyć o swoje, ale pracownik salonu nie ma wpływu na to jak szybko wam wymienią telefon - on tylko przyjmuje do naprawy.
#1822
Napisano 31 stycznia 2014 - 19:29
#1823
Napisano 31 stycznia 2014 - 19:59
Możesz też zajrzeć do Ustawienia > Ogólne > To urządzenie > Diagnostyka i użycie > Dane - mogą pojawiać się tam informacje o zawałach systemu.
Te same raporty można przez iTunes uzyskać: Retrieving Crash Reports on iOS - The Chromium Projects
#1824
Napisano 31 stycznia 2014 - 21:20
#1825
Napisano 31 stycznia 2014 - 21:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych