Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1776
Napisano 23 stycznia 2014 - 18:25
#1777
Napisano 23 stycznia 2014 - 18:57
#1778
Napisano 24 stycznia 2014 - 10:03
ja wlasnie tydzien temu oddałem swojego IP5 play do serwisu i juz czekam 2 tydzien , a telefon juz 5x w serwisie za kazdym razem dostaje refurb.
Play ma w d... nie ma mowy o całym nowym zestawie woli dać refurb ktory co na to wychodzi co 2 miesiace szlak trafia i zanosze do naprawy.
Ciekawy jestem z czego wynika różnica w szybszym załatwianiu klientów Orange i T-Moblie?
-Play płaci serwisowi R najniższą stawkę (np. naprawy załatwiane na samym końcu, po najniższych kosztach),
-duże sieci są uprzywilejowane i niejako lobbingowo spychają naprawy z Play na sam koniec.
Jak bym miał czekać na naprawę iphona za pośrednictwem Play, tyle czasu, napisałbym do
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
1. Długotrwała naprawa to naruszenie praw konsumentów.
2. Jeżeli Orange i Tmobile mają szybciej realizowane naprawy, to może ktoś wykorzystuje swoją pozycję na rynku.
Takie dwie sugestie, zgłoszenie kilku użytkowników i UOKiK zacznie działać.
#1779
Napisano 24 stycznia 2014 - 12:12
No to nie skłamali, a nawet wyprzedzili czas, w którym mieli tępo wymieniać serwisowo. Na tempo trzeba będzie chwilę poczekać.Na profilu PLAY na FB: "Play4U W przyszłym tygodniu tępo wymiany serwisowych iPhonów wróci do normy. Przepraszam za niedogodności.
#1780
Napisano 24 stycznia 2014 - 12:33
#1781
Napisano 24 stycznia 2014 - 13:15
Dzwoniąc dzisiaj na infolinie regenersis, konsultant się wygadał, że Play jako operator nie zobowiązał się z płatnościami wobec producenta Apple i serwisowanie jest wstrzymane i trwa tak długo.
Orange i Tmobile w tym wypadku są wymieniane w pierwszej kolejności, dlatego że ich zobowiązania są uregulowane prawidłowo.
Także dzwonie zaraz na infolinie Play zrobić raban
Infolinia Play ma to gdzieś.
Coś tam obieca jak robi się głośniej.
Pozostaje pisać do Gazety lub UOKiK.
#1782
Napisano 24 stycznia 2014 - 16:19
#1783
Napisano 24 stycznia 2014 - 20:15
Wyjaśnienie od Regenersis na Facebooku: "Mariusz, znaleźliśmy Twój numer IMEI w poprzednich wiadomościach. Przykro nam, ale nie mamy dostawy iPhone od operatora Play, jeżeli tylko ją otrzymamy - priorytetowo sfinalizujemy Twoją wymianę. Pozdrawiamy"
To się dowiedziałem a od miesiąca wiem to samo.
Napisz do Play że opiszesz sprawę w Gazecie i zgłosisz do UOKiK.
Jak chcą stracić tych bogatszych klientów (kupujących iphony) to dobra droga.
#1784
Napisano 25 stycznia 2014 - 09:03
Napisz do Play że opiszesz sprawę w Gazecie i zgłosisz do UOKiK.
Jak chcą stracić tych bogatszych klientów (kupujących iphony) to dobra droga.
Hahaha
Tych bogatszych? Bo wy wszyscy tacy bogaci jesteście skoro kupujcie iphony u operatorów ...
#1785
Napisano 25 stycznia 2014 - 10:23
Hahaha
Tych bogatszych? Bo wy wszyscy tacy bogaci jesteście skoro kupujcie iphony u operatorów ...
Nie, tylko płacimy duży abonament, żeby mieć taki telefon a play ma i tak to w dupie.
Ale sądząc po twojej wypowiedzi ty siedzisz dalej na archaicznym LG albo Samsugnu Omni i płacisz najniższy abonament i masz to w dupie. A nie sorki, ty masz karte i tylko doładowujesz kasę raz na pól roku.
Pozazdrościć.
#1786
Napisano 25 stycznia 2014 - 13:49
"Marcin Gruszka Rzecznik Prasowy Play znamy temat i z informacji jakie uzyskaliśmy z firmy Regeneris sytuacja ma się zdecydowanie poprawić juz w tym tygodniu a za kilka dni wrócić do normy. Przepraszam za problem."
https://www.facebook...t=share_comment
#1787
Napisano 25 stycznia 2014 - 15:58
Nie, tylko płacimy duży abonament, żeby mieć taki telefon a play ma i tak to w dupie.
Ale sądząc po twojej wypowiedzi ty siedzisz dalej na archaicznym LG albo Samsugnu Omni i płacisz najniższy abonament i masz to w dupie. A nie sorki, ty masz karte i tylko doładowujesz kasę raz na pól roku.
Pozazdrościć.
Nie. Pisze z mojego Iphona, którego kupiłam za gotówkę
#1788
Napisano 28 stycznia 2014 - 11:37
#1789
Napisano 28 stycznia 2014 - 15:03
#1790
Napisano 28 stycznia 2014 - 15:45
#1791
Napisano 28 stycznia 2014 - 19:32
#1792
Napisano 28 stycznia 2014 - 19:35
#1793
Napisano 28 stycznia 2014 - 19:39
To jak najbardziej prawdaJedyne ciekawe info jakie dostałem od Infolinii Apple, to to ,że mogę jechać na teren Niemiec do Apple store, lub gdziekolwiek indziej, gdzie jest oficjalny sklep APPLE, i dany telefon zostanie wymieniony od ręki !
Nawet z telefonem od operatora
#1794
Napisano 28 stycznia 2014 - 20:46
Z tego co wiem to naszych postów na forum i tak nikt nie widzi ani z Play ani z Regenersis
Dzwoniłem dziś do Apple na infolinie, powiedzieli ze z serwisem owszem mają podpisaną umowę na wymiany telefonów iPhone, ale TO OPERATOR jest zobowiązany do dostarczenia ze swoich magazynów towaru do serwisu.
Serwis ciągle czeka na dostawę, bo operator Play nic nie dostarcza.
Play infolinia nie widzi problemu i maja sprawdzić w czym jest problem na linii regenersis - Klient
Jedyne ciekawe info jakie dostałem od Infolinii Apple, to to ,że mogę jechać na teren Niemiec do Apple store, lub gdziekolwiek indziej, gdzie jest oficjalny sklep APPLE, i dany telefon zostanie wymieniony od ręki !
Ile w tym prawdy nie wiem, ponieważ nie zawsze jest opcja wymiany telefonu od operatora gdzieś indziej niż przez operatora.
Dajcie znać, bo to robi się naprawdę chore. Jeśli za tydzień dwa - pół roku nie będzie telefonu to z czym zostaniemy ? bo wejdzie nowy model to nie ma szans, że będa produkować jeszcze iP5
Jak bym miał taki problem napisałbym skargę do UOKIK.
Oni prowadzą dochodzenia, karają dość dotkliwie...
Proponowałbym założyć temat i zebrać kilka osób z takim samym problemem.Napisać skargę.
Play do tego będzie musiał się odnieść.
#1795
Napisano 28 stycznia 2014 - 20:59
pkt1 W przypadku ujawnienia i przedstawienia Sprzedawcy niezgodności Towaru z Umową istniejącej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży na zasadach określonych w par10 ust. 2 (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) Kupujący będący konsuementem może żądać doprowadzenia takiego Towaru do stanu zgodnego z Umową sprzedaży przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.
tutaj mozna poruszyc temat a widze ze jest co raz wiecej osob ...
https://www.facebook...t=share_comment
https://www.facebook...d_comment_reply
#1796
Napisano 28 stycznia 2014 - 21:10
Masz tak naprawde prawo jezeli po 30dniach nie dostarcza Ci telefonu mozesz a nawet masz takie prawo zerwac umowe .
Bzdura, zerwac tylko możesz jak skorzystałeś z niezgodności a nie gwarancji i tylko jeżeli napisałeś, że naprawa bądź odstąpienie od umowy i tylko możesz zerwać umowę kupna, czyli oddadzą Ci pieniądze, które zapłaciłeś. Jak zapłaciłeś 100zł dostaniesz 100 zł z powrotem.
#1797
Napisano 28 stycznia 2014 - 21:12
#1798
Napisano 29 stycznia 2014 - 11:04
#1799
Napisano 29 stycznia 2014 - 11:14
#1800
Napisano 29 stycznia 2014 - 11:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych