Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1826 miko454

miko454
  • 181 postów
  • SkądBydgoszcz, PL

Napisano 01 lutego 2014 - 14:30

Cześć! Mam takie pytanie. Czytając co PLAY robi z telefonami, odechciewa mi się wysyłać telefon do naprawy. Duży jest problem z zareklamowaniem i czekaniem na telefon? Pozdrawiam.

#1827 szymon1991

szymon1991
  • 41 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 lutego 2014 - 14:49

Taki jak można przeczytać w poprzednich postach,czyli Play umywa ręce,a my czekamy po kilka-kilkanaście tygodni na wymianę i nikt nie potrafi podać nawet przypuszczalnej daty dostaw urządzeń.

#1828 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 01 lutego 2014 - 22:41

Taki jak można przeczytać w poprzednich postach,czyli Play umywa ręce,a my czekamy po kilka-kilkanaście tygodni na wymianę i nikt nie potrafi podać nawet przypuszczalnej daty dostaw urządzeń.


Jak miałem problem z operatorem to pisałem do UOKiK.
Pomogło

#1829 Aftio

Aftio
  • 5 postów

Napisano 03 lutego 2014 - 08:57

a ja troszkę z innej półki;
odpalcie swoje iphone poprzez odblokowanie, 2 razy klik home będąc w menu głównym i co tam widzicie w menu na dole ?
obrazując widzicie swój komputer :) laptop-a bądź stacjonarkę (we wczesnych czasach iphone był przedstawiany jako komputer przenośny)
włączcie film, przeglądarkę, jakąś grę a nawet dwie jeśli starszawe i to wszystko działa w tle, galeria zdjęć też się przyda oczywiście WIFI i bluetooth
zamula ?
ZAMULA RESTARTUJE IPHONE ?
;)
;D


Ja to czyszczę na bieżąco! :-) poza tym po tym wyłączeniu na 40% baterii, nie mogę przez jakis czas wlaczyc go ponownie. Dopiero po paru minutach jest to możliwe, po tym uruchomienie jakiejkolwiek aplikacji powoduje znowu wyłączenie sie :-(

#1830 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 lutego 2014 - 20:02

tak moze kogos to zaciekawi.... Sobota 23:15 TVN Style : Tajemnice korporacji. Ściemy wielkich marek Czy firmy takie jak Apple i Samsung projektują swoje urządzenia tak, by zaprogramować ich awarie? Co roku bardziej błyszczące, cieńsze, jeszcze bardziej zaawansowane produkty wchodzą na rynek i zachęcają klientów do zakupu. Kolejne modele wymuszają zmianę systemu operacyjnego, a co z modelami starszymi? iPody i iPhone’y zbudowane są tak, by nie można było wymienić w nich baterii, telewizory Samsunga psują się po trzech latach użytkowania – producenci robią wszystko, by zaprogramować żywotność tworzonych urządzeń. Starsze wersje są nie tylko bardziej trwałe, ale działają o wiele lepiej. Dzięki dziennikarskiemu śledztwu okaże się, że starsze telewizory miały lepszą jakość obrazu niż dzisiejsze modele LCD. Zbadamy także, jak wielkie firmy, takie jak Apple używają oprogramowania swoich urządzeń, by zwiększyć sprzedaż i swoje zyski.

#1831 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lutego 2014 - 07:13

z tym PLAY to jakaś masakra nadal czekam i zero odzewu nic się nie dzieje ciągle jestem zbywany 14 lutego bedzie miesiąc w piatek idę do salonu bo normalnie jak tak można klienta traktować
https://www.facebook...t=share_comment

#1832 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 05 lutego 2014 - 17:03

Mam proszę Państwa problem.
Kilka dni temu zaniosłem do salonu Orange swój telefon żądając wymiany na nowy, wolny od wad, z tytułu rękojmi (jako, że brany był na firmę). Omówiłem w piśmie przedmiotową wadę, oraz wskazałem uchwałę SN w sprawach praktyki w ramach rękojmi, iż "wymieniony sprzęt nie może polegać na zastąpieniu ich rzeczami regenerowanymi". Sprzedawca zrozumiał dokładnie o co mi chodzi i poinformał, iż wyślą telefon do Regenersis w celu stwierdzenia, czy wada ma miejsce, aby na tej podstawie mogli wydać mi telefon. Sporządziłem pismo w dwóch kopiach, mając podpis przyjmującego reklamację. Sprzedawca również sporządził pismo z tytułu rękojmi do Regenrsis podając w nim numer IMEI TELEFONU oraz opis usterki. W rubryczce uwagi dodał, iż "żądanie wymiany na nowy lub ekspertyza". Jako, że wcześniej byliśmy tej samej myśli uznałem, iż chce wiedzieć czy w ramach rękojmi mogą uznać wymianę na nowy lub zażądać eskpertyzę odmowy. Zadowolony wyszedłem z salonu, iż mam spore szanse na nowe zafoliowane pudełko.
Dzisiaj otrzymałem od salonu SMS o treści: "Telefon gotowy do odbioru". Zadowolony z szybkiego obrotu sprawy, zabrałem papiery i wręcz pobiegłem do salonu. Na miejscu pracownik przynosi mi stare opakowanie, białe pudełko z telefonem i kartkę od serwisu, iż telefon został wymieniony. Nie ukrywam mojego zdziwienia. Przez niemal pół godziny próbowałem, im przetłumaczyć, że nie tego żądałem. Wszyscy spoglądali na mnie jak na głupka, ponieważ miałem przed sobą sprzęt w zafoliowanym pudełku. Tłumaczyłem im, że gdybym oczekiwał takiego obrotu sprawy sam wysłałbym w ramach gwarancji urządzenie do Regenersis, a nie wysilał się w stosownych pismach. Nie odebrałem modelu refurbished.
Czy w tym momencie mam jakieś szanse, by uzyskać nowe oryginalne zafiolowane pudełko od salonu?

Nie powinny interesować mnie wzajemne relacje między salonem, a serwisem Regenersis.
Salon sprzedaży wypiera się w tym momencie mówiąc, iż gdyby serwis wystawił tylko ekspertyzę i przesłał ją do salonu to mogliby wydać mi zupełnie nowe opakowanie z telefonem. W tej sytuacji zostaje mi to co otrzymałem..

Zgłosiłem się z zapytaniem do Regenersis, aby odpisali mi czy w wysłanym do Nich telefonie wystąpiła wada fizyczna uprawniająca mnie do pociągnięcia do odpowiedzialności sprzedawcy w ramach rękojmi. Czy jeśli uzyskam pozytywną informację, będzie to stanowić podstawę do ubiegania się o nowy telefon od salonu?

Czy znajduję się na z góry przegranej pozycji i powinienem odebrać telefon wysłany przez Regenersis?

PROSZĘ O POMOC

@OleYek, potrzebuję Cię tutaj : )

#1833 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lutego 2014 - 10:07

Z Twojego punktu widzenia Regenersis nie jest stroną w sprawie, bo Ciebie łączy umowa kupna z Orange a nie z Regenersis. Napisz ostre pismo do kierownika salonu oraz kopie do centrali, powołując się na ustawę oraz na to co już przytoczyłeś. Trochę powalczysz z nimi, bo będzie opór materii, ale sprawa jest do wygrania. Nie podpowiem Ci dokładnie jakich argumentów użyć, bo rękojmi akurat nigdy nie przerabiałem i nie pamiętam dokładnie zapisów ustawy, jednakże procedura jest podobna do niezgodności, więc muszą wydać i Ciebie nie powinno obchodzić co oni sobie z Regenersis poustalali albo powysyłali.

#1834 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 06 lutego 2014 - 10:39

Z Twojego punktu widzenia Regenersis nie jest stroną w sprawie, bo Ciebie łączy umowa kupna z Orange a nie z Regenersis. Napisz ostre pismo do kierownika salonu oraz kopie do centrali, powołując się na ustawę oraz na to co już przytoczyłeś. Trochę powalczysz z nimi, bo będzie opór materii, ale sprawa jest do wygrania. Nie podpowiem Ci dokładnie jakich argumentów użyć, bo rękojmi akurat nigdy nie przerabiałem i nie pamiętam dokładnie zapisów ustawy, jednakże procedura jest podobna do niezgodności, więc muszą wydać i Ciebie nie powinno obchodzić co oni sobie z Regenersis poustalali albo powysyłali.



Tylko właśnie niestety podpisałem się pod pismem przygotowanym przez pracownika salonu. W rubryczce uwagi dodał, iż "proszę o wymianę iphone na telefon w nowym pudełku lub ekspertyza". Tak jak napisałem wcześniej, skoro dokładnie wiedział wcześniej o co mi chodzi, uznałem że chce wiedzieć, aby serwis się określił czy mogą wydać nowy czy wydać ekspertyzę odmowy. Zaznaczone jest w nim, że reklamacja następuje z tytułu rękojmi.
Twierdzą, że do serwisu wysyłali tylko swoje zgłoszenie, które przygotowali i które podpisałem, a moje pismo dot. rękojmi było zbędnym świstkiem. Dodali, że gdybym chciał otrzymać nowy sprzęt wówczas musieliby wysłać tylko do ekspertyzy. Próbują ze mnie zrobić idiotę.. Przecież sam bym sobie nie zapreczał do tego co napisałem w piśmie. Myślałem, aby powołać się na wadę oświadczenia woli i jawnemu wprowadzeniu w błąd przez pracownika w przygotowanym przez niego piśmie..

Powołałem się oczywiście na art. 560 §1 KC w zw. z art. 556 § 1 (wady fizyczne)
Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

I w tym momencie zastanawiam się, czy nie prowadzę się sam w błędne koło. Sprzedawca może rzecz wymieć na wolną od wad. Czy w takim razie mogę żądać nowego telefonu, w nowym opakowaniu jak to się dzieje w przypadku ustawy o szczególncyh warunkach sprzedaży? Czy według nich może być tak traktowany refurb, który wysłał Regenersis? Oni argumentują, że refurby są dostarczane przez Apple, jako urządzenia nowe i to ich poniekąd stawia na wygranej pozycji. Z racji tego przytoczona przeze mnie uchwała SN (iż nie zgadzam się na rzeczy regenerowane), nie znajduje u nich zrozumienia. Momentami mam już ochotę iść po tego refurba, bo mam wrażenie że nic nie ugram..

Nie mam telefonu, który reklamowałem. Nawet oni go już nie mają. Czeka na mnie w salonie refurb, wymieniony przez Regenersis.

#1835 WhiteNoise

WhiteNoise
  • 24 postów

Napisano 06 lutego 2014 - 11:26

@vannityy
Mam pytanie. A co konkretnie chcesz ugrać w tej sprawie? Chodzi Ci o sam fakt, że chcesz nowe pudełko, że w Twojej opinii refub jest gorszy od nowego, chcesz mieć gwarancję od nowa, czy planujesz telefon sprzedać?

Jeżeli chodzi o gwarancję, to z tego co wiem, to rękojmia i niezgodność towaru z umową to dwie różne rzeczy. W twoim wypadku była to rękojmia więc nie obowiązuje cię zapis z KC:

Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.


Więc Twoja rękojmia nawet przy wymianie telefonu na zupełnie nowy nie jest uregulowana prawnie i byłaby ważna od daty zakupu pierwszego telefonu.

Wydaje mi się, że tak to wygląda, ale prawnikiem nie jestem więc mogę się mylić.

#1836 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lutego 2014 - 11:32

Przecież sam bym sobie nie zapreczał do tego co napisałem w piśmie. Myślałem, aby powołać się na wadę oświadczenia woli i jawnemu wprowadzeniu w błąd przez pracownika w przygotowanym przez niego piśmie..


Pytanie podstawowe, masz potwierdzenie złożenia u nich swojego pisma, czy tylko to na tym ich bzdurnym formularzu? Bo to, że chcesz dostać nowe pudełko nie oznacza automatycznie nowego telefonu tylko "nowe pudełko" co dokładnie im dałeś i na co masz potwierdzenia?

#1837 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 06 lutego 2014 - 12:03

@vannityy
Mam pytanie. A co konkretnie chcesz ugrać w tej sprawie? Chodzi Ci o sam fakt, że chcesz nowe pudełko, że w Twojej opinii refub jest gorszy od nowego, chcesz mieć gwarancję od nowa, czy planujesz telefon sprzedać?

Po prostu jeśli dostanę nowe pudełko, nowy numer IMEI będzie miał cały rok gwarancji, na czym mi bardzo zależy.
Nie twierdzę, że refurby są z góry złe. Ale akurat nie mam czasu, by przekonywać się o ich trwałości. Jeden otrzymuje świetny egzemplarz, inny wymienia po pięć razy...

#1838 WhiteNoise

WhiteNoise
  • 24 postów

Napisano 06 lutego 2014 - 12:08

Po prostu jeśli dostanę nowe pudełko, nowy numer IMEI będzie miał cały rok gwarancji, na czym mi bardzo zależy.
Nie twierdzę, że refurby są z góry złe. Ale akurat nie mam czasu, by przekonywać się o ich trwałości. Jeden otrzymuje świetny egzemplarz, inny wymienia po pięć razy...



Tak, sporządziłem dwie kopie mojego pisma. W posiadanym przeze mnie egzemplarzu mam podpis przyjmującego.
Wyraźnie zaznaczyłem tam zgodnie z powyższą uchwałą w sprawach rękojmi "Jeżeli dokonywana jest wymiana poszczególnych elementów rzeczy to nie może ona polegać na użyciu części o niższej wartości lub zastąpieniu ich elementami regenerowanymi".
Tym samym nie wyrażam zgody na wymianę przez firmę Regenersis mojego telefonu na "nowy" odnonowiony/refubished, który zostanie dostarczony w niezafoliowanym, nieoryginalnym opakowaniu. Przesłanki te uznaję za łączne i kumulatywne.

W piśmie pracownika, pod którym się podpisałem i również mam swoją kopię w uwagach dodatkowych jest adnotacja: Wada przycisku włączania, nie działa na całej powierzchni (przyciskając z prawej strony słyszalny jest klik i wtedy działa), proszę o wymianę iphona na telefon w zafolowiowanym pudełku lub ekspertyzę"

Przecież sam nie zaprzeczałbym sobie w dwóch pismach. Pracownik jeszcze poinfomował mnie, że te pismo które przygotowałem i tak pójdzie do serwisu. Myślałem, że zwrot "proszę o wymianę iphona na telefon w zafoliowanym pudełku" oznacza, iż serwis ma po prostu ustosunkować się do mojego żądania. A podana wyżej ekspertyza stanowiłaby wyraz nieprzychylnego stanowiska do mojego żądania.

Teraz okazuje się, że salon wysłał do serwisu tylko swój formularz i zgodnie z tym co jest napisane, wymienili mi na nowy "refurb" w białym pudełeczku.

Przez tę cholerną rękojmię nie wstawi się za mnie Rzecznik Praw Konsumentów, gdyż nie jestem konsumentem w rozumieniu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży.. Nawet nie mam tam po co dzwonić.


Pisałem o tym wcześniej. Jeżeli powołasz się na rękojmie to prawdopodobnie gwarancji Ci nie przedłużą, bo nie obowiązuje tutaj KC.

#1839 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 06 lutego 2014 - 12:21

Pisałem o tym wcześniej. Jeżeli powołasz się na rękojmie to prawdopodobnie gwarancji Ci nie przedłużą, bo nie obowiązuje tutaj KC.


Będę miał roczną gwarancję producenta u Regenersis od momentu aktywacji, co jest w moim wypadku świetną opcją, gdyż uprawnienia z tytułu rękojmi, jak i gwarancji w odesłanym modelu kończą się w kwietniu b.r.

Nowy numer IMEI w tym wypadku to oddzielny sprzęt, żaden sprzedawca poza serwisem Regenersis nie bawi się w ingerencję numeru, aby zmienić czas gwarancji.


Pytanie podstawowe, masz potwierdzenie złożenia u nich swojego pisma, czy tylko to na tym ich bzdurnym formularzu? Bo to, że chcesz dostać nowe pudełko nie oznacza automatycznie nowego telefonu tylko "nowe pudełko" co dokładnie im dałeś i na co masz potwierdzenia?


Tak, sporządziłem dwie kopie mojego pisma. W posiadanym przeze mnie egzemplarzu mam podpis przyjmującego.
Wyraźnie zaznaczyłem tam zgodnie z powyższą uchwałą w sprawach rękojmi "Jeżeli dokonywana jest wymiana poszczególnych elementów rzeczy to nie może ona polegać na użyciu części o niższej wartości lub zastąpieniu ich elementami regenerowanymi".
Dodałem również, że nie wyrażam zgody na wymianę przez firmę Regenersis mojego telefonu na "nowy" odnonowiony/refubished, który zostanie dostarczony w niezafoliowanym, nieoryginalnym opakowaniu. Przesłanki te uznaję za łączne i kumulatywne.

W piśmie pracownika, pod którym się podpisałem i również mam swoją kopię w uwagach dodatkowych jest adnotacja: Wada przycisku włączania, nie działa na całej powierzchni (przyciskając z prawej strony słyszalny jest klik i wtedy działa), proszę o wymianę iphona na telefon w zafolowiowanym pudełku lub ekspertyzę". Nawet jest zaznaczony ptaszek, że rękojmia.

Przecież sam nie zaprzeczałbym sobie w dwóch pismach. Pracownik jeszcze poinfomował mnie, że te pismo które przygotowałem i tak pójdzie do serwisu. Myślałem, że zwrot "proszę o wymianę iphona na telefon w zafoliowanym pudełku" oznacza, iż serwis ma po prostu ustosunkować się do mojego żądania. A podana wyżej ekspertyza stanowiłaby wyraz nieprzychylnego stanowiska do mojego żądania.

Teraz okazuje się, że salon wysłał do serwisu tylko swój formularz i zgodnie z tym co jest napisane, wymienili mi na nowy "refurb" w białym pudełeczku.

WIDZISZ DLA MNIE JAKIEŚ PERSPEKTYWY W TYM ZAKRESIE?

Przez tę cholerną rękojmię nie wstawi się za mnie Rzecznik Praw Konsumentów, gdyż nie jestem konsumentem w rozumieniu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży.. Nawet nie mam tam po co dzwonić.

#1840 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lutego 2014 - 13:49

Jeżeli masz przyjęte przez nich swoje pismo, to żądaj od nich ustosunkowania się do niego. Sprawdź w ustawie czy nają jakieś terminy na odpowiedź bo tego akurat nie wiem, czy przy rękojmi ustawodawca przewidział jakieś widełki czasowe.

#1841 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2014 - 13:59

Art. 560 KC mówi: "niezwłocznie" - praktyka i orzecznictwo mówi: 14 dni.

#1842 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 06 lutego 2014 - 15:28

Co tam mi z ich ustosunkowania się.. Na dzisiaj oni widzą sprawę jasno. Telefon jest nowy zapakowany (refurb), który mogę odebrać. Patrzą się na mnie jak na dziwaka. @JerryEvo, tak jest, że termin "niezwłocznie" został tak beznadziejne przez ustawodawcę skonstruowany, że daje możliwość to zbędnego wydłużania całego procesu. Dla mnie niezwłocznie to termin 7 dni, praktyka wskazuje 14 dni. Każdy termin przekraczający 30 dni powinien być traktowany jako zbędną zwłokę. Rękojmia w KC jest strasznie ubogą konstrukcją prawną z mojej perspektywy, gdyż przekroczenie subiektywnie pojmowanego terminu niezwłocznie i tak nie daje mi prawa do uznania przez drugą stronę moich roszczeń z automatu..

#1843 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2014 - 15:50

Co tam mi z ich ustosunkowania się.. Na dzisiaj oni widzą sprawę jasno. Telefon jest nowy zapakowany (refurb), który mogę odebrać. Patrzą się na mnie jak na dziwaka.


Powiem Ci szczerze, że ja także niezbyt widzę sens upierania się przy nowym. Niejedna osoba z forum mając informację, że czeka na nią wymieniony na refurb telefon rzuciłoby forum i pogoniło po odbiór.

#1844 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 06 lutego 2014 - 19:21

Myślę, że cała historia powoli dobiega do końca. "Wisiałem" dzisaj na słuchawce w Regenersis łącznie prawie 1,5h, prosząc ich, aby wysłali mi na maila informację o treści, iż wysłany przeze mnie model o danym numerze IMEI/SN zawiera wadę fizyczną, o której mowa była w zgłoszeniu i na tej podstawie została dokonana wymiana. Niemal każdy pracownik dochodząc do wysokich tam rangą, utwierdził mnie w przekonaniu, iż nikt takiego pisma mi nie wyda. Jedyne co mogą wydać - jest świstek, który dołączają do urządzenia z lakoniczną informacją "telefon został wymieniony". Śmiechu to wszystko jest warte. W toku wymiany argumentów, udowadniania sobie swych racji dodał, że tak wynika z umowy pomiędzy operatorami, serwisem. Czy jest niezgodność z umową/rękojmia/gwarancja mają pełne prawo do wymiany na te urządzenia, gdyż pochodzą one od producenta figurując jako produkty nowe.. Tłumaczą, że nikt nie wie tak naprawdę czy dane urządzenie jest refabrykowane czy nowe, gdyż każdy produkt przechodzi ten same test jakości u producenta. Co prawda i tak bym tego nie zrobił, ale nie mam nawet możliwości by oddać telefon do innej ekspertyzy gdyż reklamowany iPhone prawdopodobnie uległ procesowi utylizacji. Zadzwonię jeszcze jutro, może ktoś z łaski swojej wystawi taki papierek. Bo właściwie tylko na takiej podstawie mogę ubiegać się od operatora wymiany na nowe pudełko Apple. Jako, że jest to rękojmia, gdzie przepis prawa nie mówi wyraźnie o nowym urządzeniu (jak prawo konsumenckie), tylko rzecz wolna od wad nie ma sensu na sprawę cywilną.. Prawdopodobnie jutro wybiorę się po odbiór urządzenia, które dostarczyło Regenersis. A myślałem, że operator jeszcze pójdzie mi na rękę, że wymieni na 5S! P.S Na koniec pracownik Regenersis powiedział, iż najprawdopodniej trafiło mi się fabrycznie nowe urządzenie, gdyż numer IMEI jest bardzo zbliżony do wcześniego, gdyż zaczyna się "0137", a powszechnie wiadomo, że urządzenia regenerowane w zdecydowanej większości zawierają numer IMEI rozpoczynający się od cyfry 5.

#1845 rafalik1

rafalik1
  • 44 postów

Napisano 06 lutego 2014 - 20:01

Zastanawiam się co ja dostane dziś odałem do t-mobile iphone 5 32gb czarna ciekawe ile będę czekał na naprawę i czy naprawią zgłoszony przycisk power a jak się naczytałem na forum jakie są problemy z wymianą np o jakieś tam zarysowanie itp to strach myśleć ;)

#1846 Homerras

Homerras
  • 49 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lutego 2014 - 23:08

vannityy - idąc Twoim tokiem myślenia, każdy by tylko czekał, aż mu się zepsuje Iphone w drugim roku gwarancji i ubiegałby sie wymiany na kompletnie NOWY telefon. Mało tego, nowszy model! I jeszcze mogliby 64 GB dać!

#1847 vannityy

vannityy
  • 106 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 07 lutego 2014 - 00:30

vannityy - idąc Twoim tokiem myślenia, każdy by tylko czekał, aż mu się zepsuje Iphone w drugim roku gwarancji i ubiegałby sie wymiany na kompletnie NOWY telefon. Mało tego, nowszy model! I jeszcze mogliby 64 GB dać!


Nie bądź złośliwy, takie są prawa konsumenta. Myślalem o 5S z tego względu, że 5 zostały wycofane ze sprzedaży i nawet dopłaciłbym za możliwość otrzymania 5S.

#1848 rafalik1

rafalik1
  • 44 postów

Napisano 07 lutego 2014 - 09:38

Mnie miła Pani w T-mobile poinformowała że gdyby serwis odmówił naprawy z jakieś przyczyny to z racji posiadania usługi bezpieczny telefon będę mógł kupić (cena naprawy przy iPhonie przekracza próg opłacalności naprawy wiec wchodzi zakup innego aparatu) taki sam w cenie jaką zapłaciłem przy podpisywaniu umowy (w cenie pierwszej płatności-bo t-mobile sprzedaje na te swoje raty itp) czyli za 199pln lub gdyby nie było dostępnych 5 32gb mogę kupić inny z cennika według mojej taryfy czyli np 5s 16 za 399 lub 64gb za 1099 a tamten zwracają mi jako uszkodzony. Z jedej strony chciałbym mieć naprawiony z drugiej jak to pani z T-mobile powiedziała że można mięć 2 szt (a naprawa przycisku power to 200pln) do tego 5s na sprzedaż i oczekiwanie na nową 6 :)

#1849 norbiki

norbiki
  • 104 postów
  • SkądBerlin

Napisano 07 lutego 2014 - 12:59

1. iPhone refurb nie muszą mieć numeru zaczynającego się od 5 2. Pudełka nie wymienią i nie mają takiego obowiązku 3. Telefony w większości wymieniane są na nowe fabrycznie (na to co zostało po wycofaniu ze sprzedaży) 4. W przypadku 5s będzie nawet oznaczenie w modelu NExxxx/x 5. Nawet jeśli wydają refurby to są to telefony po wadach dotyków itp. @rafalik1 Dostaniesz nowego iPhone

#1850 rafalik1

rafalik1
  • 44 postów

Napisano 07 lutego 2014 - 13:57

@rafalik1
Dostaniesz nowego iPhone


Chyba jednak refurb to bedzie ;) czekamy i zobaczymy podzielę się na forum co i jak




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych