Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Please log in to reply
2025 replies to this topic

#1801 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 29 January 2014 - 12:24

Może trzeba zacząć nękać okręgowych rzeczników praw konsumenta - to pogonią Play. Gwarancja nie o 90 dni tylko o zależnie od tego co dłuższe - aktualna gwarancja czy 90 dni od wymiany.

#1802 eskai

eskai
  • 53 posts
  • SkądBełchatów, PL

Posted 29 January 2014 - 12:38

Może trzeba zacząć nękać okręgowych rzeczników praw konsumenta - to pogonią Play.

Gwarancja nie o 90 dni tylko o zależnie od tego co dłuższe - aktualna gwarancja czy 90 dni od wymiany.


90 Dni od wymiany

#1803 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 29 January 2014 - 12:46

Mylisz się.

#1804 eskai

eskai
  • 53 posts
  • SkądBełchatów, PL

Posted 29 January 2014 - 13:04

Zależy Mi się kończy gwarancja za 5 dni, wiec będę miał 90 dni gwarancji od momentu wydania nowego telefonu. Jesli komus konczy sie gwarancja za pol roku, to pewnie , ze ma pol roku gwary normalnej.

#1805 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 29 January 2014 - 13:28

To trzeba pisać pełnym zdaniem: W moim przypadku będzie to 90 dni Pamiętaj, że to czytają inni i nie mają połączenia z Twoją intencją w inny sposób niż przez czytanie tego co napiszesz.

#1806 lokuero

lokuero
  • 17 posts
  • SkądBielsko

Posted 29 January 2014 - 14:52

Witam, mam takie pytanie: Otóż przestał mi dzisiaj działać głośnik od rozmów w telefonie, głośnomówiący normalnie działa. Telefon jest od tmobile, jest jeszcze na gwarancji od apple. Kupiony w sierpniu. Gdzie powinienem wysłać telefon, gdzie sie udać?

#1807 SeNuke

SeNuke
  • 769 posts

Posted 29 January 2014 - 16:48

Idź do salonu T-Mobile opisz usterkę konsultantowi i oni wyślą telefon do Regenersis ;)

#1808 szymon1991

szymon1991
  • 41 posts
  • SkądGdańsk

Posted 29 January 2014 - 16:50

Ewentualnie wypełnij formularz na stronie regenersis i telefon odbierze od Ciebie kurier.

#1809 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 posts
  • SkądLublin

Posted 30 January 2014 - 10:16

Mój iPhone już wymieniony czeka w Salonie do odbioru. Sprawa zajęła miesiąc i siedem dni od momentu zakwalifikowania do wymiany. Dostałem od PLAY rabat na abonament w dwóch okresach rozliczeniowych (bardzo skromny 10 zł). Jak zwykle żałuje że musiałem oddawać telefon i tyle czekać ale to wina PLAY. Pani z Regenersis wczoraj do mnie zadzwoniła że otrzymali dostawę i wymieniają mój telefon, jak powiedziała tak wczoraj zrobili.

#1810 eskai

eskai
  • 53 posts
  • SkądBełchatów, PL

Posted 30 January 2014 - 12:24

No to fajnie, w końcu może się coś wyjaśni. Telefon chociaż sprawny, po tej wymianie ? Refub?

#1811 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 posts
  • SkądLublin

Posted 30 January 2014 - 12:40

No to fajnie, w końcu może się coś wyjaśni.

Telefon chociaż sprawny, po tej wymianie ? Refub?


Refub. Całkowicie sprawny, soft. 7.0.4 Mógłbym się przyczepić do jednego drobnego odprysku ale po ponad miesiącu czekania nie mam już siły.

#1812 Daniel3g16gb

Daniel3g16gb
  • 4 posts

Posted 30 January 2014 - 14:18

po przeczytaniu wiadomości zadzwoniłem do Regenersis po czym uslyszałem ze dostawy nie było. w play nie wiedza tez co sie dzieje. co sie dzieje w tych firmach !!! 3 tyg bez telefonu i ani widu ani słychu :/

#1813 eskai

eskai
  • 53 posts
  • SkądBełchatów, PL

Posted 30 January 2014 - 14:19

Wcale się nie dziwię. Ciekawe, jeśli czekałeś ponad miesiąc, to jestem bliski temu terminowi, może coś się w końcu ruszy.

#1814 szymon1991

szymon1991
  • 41 posts
  • SkądGdańsk

Posted 30 January 2014 - 17:37

Przed chwilą dzwoniłem na infolinię Regenersis w sprawie uzyskania jakiś informacji.Po przedstawieniu problemu i wyjaśnieniu,że osób które czekają na wymianę telefonu w sieci Play jest niemało Pan powiedział,że otrzymują powoli dostawy i w pierwszej kolejności wymieniają iPhony,które zostały dostarczone do serwisu najwcześniej,więc około dwóch miesięcy temu.Dowiedziałem się też,że telefony które zostały dostarczone do naprawy w tym roku nie zostały jeszcze wymienione i nie mają informacji kiedy ich wymiana nastąpi.Także w dużym skrócie dalej nie wiadomo kiedy telefony zostaną nam oddane:).

#1815 eskai

eskai
  • 53 posts
  • SkądBełchatów, PL

Posted 30 January 2014 - 23:37

Macie, bardzo dobra opcja, żeby to ruszyć dalej.

https://www.facebook...4497477944789:0

#1816 graffikpl

graffikpl
  • 5 posts

Posted 31 January 2014 - 13:07

Dla zainteresowanych: iphony 5 z t-mobile są wymieniane od ręki. 27.01 wysłałem rocznego iphona do regenersis, dziś dostałem całkowicie nową sztukę (produkcja: grudzień 2013, gwarancja na rok czasu wg Apple). Szkoda że nie wszyscy mają tyle szczęścia...

#1817 JaN008

JaN008
  • 284 posts

Posted 31 January 2014 - 13:19

Czy trafiają się jeszcze piątki z 6.1.4 ?

#1818 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 posts
  • SkądLublin

Posted 31 January 2014 - 13:20

Dla zainteresowanych: iphony 5 z t-mobile są wymieniane od ręki. 27.01 wysłałem rocznego iphona do regenersis, dziś dostałem całkowicie nową sztukę (produkcja: grudzień 2013, gwarancja na rok czasu wg Apple). Szkoda że nie wszyscy mają tyle szczęścia...


nie bój się za jakiś czas gwarancja zmieni się na starą lub 90 dni w zależności co jest dłuższe. Problem z wymianą dotyczy tylko operatora PLAY co było w ty wątku poruszane wielokrotnie. Nie wiem jak wygląda sprawa gwarancji jeżeli telefon jest całkowicie nowy (tzn. całe pudełko zafoliowane).

- - - Połączono posty - - -

Czy trafiają się jeszcze piątki z 6.1.4 ?


Chyba już nie. Ja dostałem wczoraj z 7.0.4.

#1819 eskai

eskai
  • 53 posts
  • SkądBełchatów, PL

Posted 31 January 2014 - 13:57

Dobra to się pochwalę jaką niespodziankę mi dziś zrobiła kierownik salonu Play.

Otrzymałem po równym miesiącu od 28.12.2013 do 31.01.2014 iPhone 5, nowego, w folii, pudełko z akcesoriami. Nówka, nie REFUB :)

Telefon nie został wysłany przez regenersis, a przez CENTRALE Play w Warszawie, z lekkimi przeprosinami za czas oczekiwania.
Stare pudełko i akcesoria mam niestety oddać. Regenersis został poinformowany, że nie mają mi nic przysyłać już.

Złożyłem również reklamację na to wszystko o rekompensatę za czas i niedogodności, zobaczymy co z tego będzie.

Także nękajcie kierowników salonów. Jeśli centrala może wymienić i ma stan magazynowy nówek to już macie połowę sukcesu.

#1820 f0kus

f0kus
  • 186 posts
  • SkądWrocław

Posted 31 January 2014 - 15:37

to gratuluje ja czekam na razie 2.5 tygodnia za tydzien juz napewno podejde do salony play.

#1821 WhiteNoise

WhiteNoise
  • 24 posts

Posted 31 January 2014 - 19:17

Dobra to się pochwalę jaką niespodziankę mi dziś zrobiła kierownik salonu Play.

Otrzymałem po równym miesiącu od 28.12.2013 do 31.01.2014 iPhone 5, nowego, w folii, pudełko z akcesoriami. Nówka, nie REFUB :)

Telefon nie został wysłany przez regenersis, a przez CENTRALE Play w Warszawie, z lekkimi przeprosinami za czas oczekiwania.
Stare pudełko i akcesoria mam niestety oddać. Regenersis został poinformowany, że nie mają mi nic przysyłać już.

Złożyłem również reklamację na to wszystko o rekompensatę za czas i niedogodności, zobaczymy co z tego będzie.

Także nękajcie kierowników salonów. Jeśli centrala może wymienić i ma stan magazynowy nówek to już macie połowę sukcesu.


Procedury w Play są takie, że w pierwszym roku wysyła się telefony standardowo do regenersis, natomiast w drugim roku odpowiada serwis Play. Czasami można spróbować wysłać w pierwszym roku do serwisu Play, ale wyłącznie jeśli wyrażą taką zgodę.

Jeśli chodzi o wymiany, to jeżeli wymienia regenersis, to macie refuba. Jeżeli wymieni wam Play to tylko i wyłącznie z tytułu niezgodności z umową (dla osób indywidualnych) lub z tytułu rękojmi (firmy). W takiej sytuacji musicie oddać cały komplet czyli pudełko,kopia dowodu zakupu,akcesoria,instrukcje itp. W przypadku braku, którejś z tych rzeczy możecie się spotkać z odmową.

Jeżeli już idziecie z tym do salonu to nie nękajcie tylko ładnie poproście - macie dużo większa szanse na sukces niż z postawą roszczeniową. Nie chodzi mi tutaj o to żeby nie walczyć o swoje, ale pracownik salonu nie ma wpływu na to jak szybko wam wymienią telefon - on tylko przyjmuje do naprawy.

#1822 Aftio

Aftio
  • 5 posts

Posted 31 January 2014 - 19:29

Oddałam parę dni temu iphona 5 do serwisu w ramach rękojmi w Orange - telefon wyłączał się losowo przy stanie baterii nawet powyżej 40%. Dostałam odpowiedz z Orange, że REGENERSIS uznał telefon za sprawny!! czy mogę się jakoś odwołać od tej decyzji? miał już może ktoś taką sytuację?

#1823 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 31 January 2014 - 19:59

Ciężko będzie. Niesprawności, które objawiają się losowo trudno się diagnozuje więc i trudno reklamuje. Z pewnością zachowałbym dokumentację zgłoszenia by mieć podkładkę, że zgłaszałaś to. Używałbym nadal i próbował jakoś nagrać na innym telefonie lub kamerce moment takiego wyłączenia tak by było widać, że dzieje się to samoistnie. Kłopotliwe ale chyba nie da się nic inaczej ugrać. Jeśli masz tel. krócej niż 3 miesiące to możesz próbować z supportem Apple gadać - mają możliwość zdalnej diagnostyki i analizy logów przesyłanych z telefonu w dłuższym okresie.
Możesz też zajrzeć do Ustawienia > Ogólne > To urządzenie > Diagnostyka i użycie > Dane - mogą pojawiać się tam informacje o zawałach systemu.

Te same raporty można przez iTunes uzyskać: Retrieving Crash Reports on iOS - The Chromium Projects

#1824 Aftio

Aftio
  • 5 posts

Posted 31 January 2014 - 21:20

Dzięki wielkie :-) spróbuje zrobic tak jak piszesz!

#1825 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 posts

Posted 31 January 2014 - 21:45

a ja troszkę z innej półki; odpalcie swoje iphone poprzez odblokowanie, 2 razy klik home będąc w menu głównym i co tam widzicie w menu na dole ? obrazując widzicie swój komputer :) laptop-a bądź stacjonarkę (we wczesnych czasach iphone był przedstawiany jako komputer przenośny) włączcie film, przeglądarkę, jakąś grę a nawet dwie jeśli starszawe i to wszystko działa w tle, galeria zdjęć też się przyda oczywiście WIFI i bluetooth zamula ? ZAMULA RESTARTUJE IPHONE ? ;) ;D




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users