Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1776 wiktor96

wiktor96
  • 420 postów

Napisano 23 stycznia 2014 - 18:25

@up a co Ci tak cały czas pada w nim że Ci wymieniają, bo ja mam 5 od 4 miechów i na razie wszystko OK?

#1777 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 stycznia 2014 - 18:57

2x razy wyswietlacz poswiata różowa 1x aparat , 1x problem z pamiecia , resetowal sie co 5 min sam dostalem z serwisu jako nowy refurb nawet nie sprawdzili po wlaczeniu w domu nie moglem nic wrzuc to iphona i resety co chwile , taki to serwis,

#1778 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 24 stycznia 2014 - 10:03

ja wlasnie tydzien temu oddałem swojego IP5 play do serwisu i juz czekam 2 tydzien , a telefon juz 5x w serwisie za kazdym razem dostaje refurb.
Play ma w d... nie ma mowy o całym nowym zestawie woli dać refurb ktory co na to wychodzi co 2 miesiace szlak trafia i zanosze do naprawy.


Ciekawy jestem z czego wynika różnica w szybszym załatwianiu klientów Orange i T-Moblie?
-Play płaci serwisowi R najniższą stawkę (np. naprawy załatwiane na samym końcu, po najniższych kosztach),
-duże sieci są uprzywilejowane i niejako lobbingowo spychają naprawy z Play na sam koniec.

Jak bym miał czekać na naprawę iphona za pośrednictwem Play, tyle czasu, napisałbym do
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

1. Długotrwała naprawa to naruszenie praw konsumentów.
2. Jeżeli Orange i Tmobile mają szybciej realizowane naprawy, to może ktoś wykorzystuje swoją pozycję na rynku.

Takie dwie sugestie, zgłoszenie kilku użytkowników i UOKiK zacznie działać.

#1779 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 24 stycznia 2014 - 12:12

Na profilu PLAY na FB: "Play4U W przyszłym tygodniu tępo wymiany serwisowych iPhonów wróci do normy. Przepraszam za niedogodności.

No to nie skłamali, a nawet wyprzedzili czas, w którym mieli tępo wymieniać serwisowo. Na tempo trzeba będzie chwilę poczekać.

#1780 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 24 stycznia 2014 - 12:33

Dzwoniąc dzisiaj na infolinie regenersis, konsultant się wygadał, że Play jako operator nie zobowiązał się z płatnościami wobec producenta Apple i serwisowanie jest wstrzymane i trwa tak długo. Orange i Tmobile w tym wypadku są wymieniane w pierwszej kolejności, dlatego że ich zobowiązania są uregulowane prawidłowo. Także dzwonie zaraz na infolinie Play zrobić raban

#1781 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 24 stycznia 2014 - 13:15

Dzwoniąc dzisiaj na infolinie regenersis, konsultant się wygadał, że Play jako operator nie zobowiązał się z płatnościami wobec producenta Apple i serwisowanie jest wstrzymane i trwa tak długo.

Orange i Tmobile w tym wypadku są wymieniane w pierwszej kolejności, dlatego że ich zobowiązania są uregulowane prawidłowo.

Także dzwonie zaraz na infolinie Play zrobić raban



Infolinia Play ma to gdzieś.
Coś tam obieca jak robi się głośniej.

Pozostaje pisać do Gazety lub UOKiK.

#1782 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 24 stycznia 2014 - 16:19

Wyjaśnienie od Regenersis na Facebooku: "Mariusz, znaleźliśmy Twój numer IMEI w poprzednich wiadomościach. Przykro nam, ale nie mamy dostawy iPhone od operatora Play, jeżeli tylko ją otrzymamy - priorytetowo sfinalizujemy Twoją wymianę. Pozdrawiamy" To się dowiedziałem a od miesiąca wiem to samo.

#1783 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 24 stycznia 2014 - 20:15

Wyjaśnienie od Regenersis na Facebooku: "Mariusz, znaleźliśmy Twój numer IMEI w poprzednich wiadomościach. Przykro nam, ale nie mamy dostawy iPhone od operatora Play, jeżeli tylko ją otrzymamy - priorytetowo sfinalizujemy Twoją wymianę. Pozdrawiamy"

To się dowiedziałem a od miesiąca wiem to samo.


Napisz do Play że opiszesz sprawę w Gazecie i zgłosisz do UOKiK.
Jak chcą stracić tych bogatszych klientów (kupujących iphony) to dobra droga.

#1784 meethxd

meethxd
  • 8 postów

Napisano 25 stycznia 2014 - 09:03

Napisz do Play że opiszesz sprawę w Gazecie i zgłosisz do UOKiK.
Jak chcą stracić tych bogatszych klientów (kupujących iphony) to dobra droga.


Hahaha
Tych bogatszych? Bo wy wszyscy tacy bogaci jesteście skoro kupujcie iphony u operatorów ...

#1785 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 25 stycznia 2014 - 10:23

Hahaha
Tych bogatszych? Bo wy wszyscy tacy bogaci jesteście skoro kupujcie iphony u operatorów ...


Nie, tylko płacimy duży abonament, żeby mieć taki telefon a play ma i tak to w dupie.

Ale sądząc po twojej wypowiedzi ty siedzisz dalej na archaicznym LG albo Samsugnu Omni i płacisz najniższy abonament i masz to w dupie. A nie sorki, ty masz karte i tylko doładowujesz kasę raz na pól roku.

Pozazdrościć.

#1786 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 stycznia 2014 - 13:49

cytuje:

"Marcin Gruszka Rzecznik Prasowy Play znamy temat i z informacji jakie uzyskaliśmy z firmy Regeneris sytuacja ma się zdecydowanie poprawić juz w tym tygodniu a za kilka dni wrócić do normy. Przepraszam za problem."

https://www.facebook...t=share_comment

#1787 meethxd

meethxd
  • 8 postów

Napisano 25 stycznia 2014 - 15:58

Nie, tylko płacimy duży abonament, żeby mieć taki telefon a play ma i tak to w dupie.

Ale sądząc po twojej wypowiedzi ty siedzisz dalej na archaicznym LG albo Samsugnu Omni i płacisz najniższy abonament i masz to w dupie. A nie sorki, ty masz karte i tylko doładowujesz kasę raz na pól roku.

Pozazdrościć.



Nie. Pisze z mojego Iphona, którego kupiłam za gotówkę ;)

#1788 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 28 stycznia 2014 - 11:37

Ej to jest jakaś masakra, Play zgania winę na Regenersis, Regenersis, na producenta, a producent na Play bo sie nie wywiązał z kasą

#1789 szymon1991

szymon1991
  • 41 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 28 stycznia 2014 - 15:03

Ja wczoraj dostałem od Play smsa o następującej treści:Informujemy,że naprawa telefonu przedłuża się z powodu oczekiwania przez serwis części zamiennych.Co prawda ja nie czekam aż tak długo,bo telefon oddałem około 2 tygodnie temu,ale jak czytam wcześniejsze komentarze to też zaczynam się powoli martwić.

#1790 DD7

DD7
  • 101 postów
  • SkądPL

Napisano 28 stycznia 2014 - 15:45

To jest jakaś paranoja... Mój iP5 z Playa od 30. grudnia 2013 czeka na wymianę i nic, konsultanci Regenersis oczywiście nic nie wiedzą. Zastanawiam się, czy oni nie są w jakikolwiek sposób zobligowani do naprawy w określonym terminie? Bo teraz wychodzi na to, że naszych telefonów możemy już nigdy nie dostać.

#1791 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 28 stycznia 2014 - 19:32

Z tego co wiem to naszych postów na forum i tak nikt nie widzi ani z Play ani z Regenersis Dzwoniłem dziś do Apple na infolinie, powiedzieli ze z serwisem owszem mają podpisaną umowę na wymiany telefonów iPhone, ale TO OPERATOR jest zobowiązany do dostarczenia ze swoich magazynów towaru do serwisu. Serwis ciągle czeka na dostawę, bo operator Play nic nie dostarcza. Play infolinia nie widzi problemu i maja sprawdzić w czym jest problem na linii regenersis - Klient Jedyne ciekawe info jakie dostałem od Infolinii Apple, to to ,że mogę jechać na teren Niemiec do Apple store, lub gdziekolwiek indziej, gdzie jest oficjalny sklep APPLE, i dany telefon zostanie wymieniony od ręki ! Ile w tym prawdy nie wiem, ponieważ nie zawsze jest opcja wymiany telefonu od operatora gdzieś indziej niż przez operatora. Dajcie znać, bo to robi się naprawdę chore. Jeśli za tydzień dwa - pół roku nie będzie telefonu to z czym zostaniemy ? bo wejdzie nowy model to nie ma szans, że będa produkować jeszcze iP5

#1792 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 stycznia 2014 - 19:35

Masz tak naprawde prawo jezeli po 30dniach nie dostarcza Ci telefonu mozesz a nawet masz takie prawo zerwac umowe .

#1793 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 28 stycznia 2014 - 19:39

Jedyne ciekawe info jakie dostałem od Infolinii Apple, to to ,że mogę jechać na teren Niemiec do Apple store, lub gdziekolwiek indziej, gdzie jest oficjalny sklep APPLE, i dany telefon zostanie wymieniony od ręki !

To jak najbardziej prawda ;)
Nawet z telefonem od operatora

#1794 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 28 stycznia 2014 - 20:46

Z tego co wiem to naszych postów na forum i tak nikt nie widzi ani z Play ani z Regenersis

Dzwoniłem dziś do Apple na infolinie, powiedzieli ze z serwisem owszem mają podpisaną umowę na wymiany telefonów iPhone, ale TO OPERATOR jest zobowiązany do dostarczenia ze swoich magazynów towaru do serwisu.
Serwis ciągle czeka na dostawę, bo operator Play nic nie dostarcza.
Play infolinia nie widzi problemu i maja sprawdzić w czym jest problem na linii regenersis - Klient

Jedyne ciekawe info jakie dostałem od Infolinii Apple, to to ,że mogę jechać na teren Niemiec do Apple store, lub gdziekolwiek indziej, gdzie jest oficjalny sklep APPLE, i dany telefon zostanie wymieniony od ręki !

Ile w tym prawdy nie wiem, ponieważ nie zawsze jest opcja wymiany telefonu od operatora gdzieś indziej niż przez operatora.

Dajcie znać, bo to robi się naprawdę chore. Jeśli za tydzień dwa - pół roku nie będzie telefonu to z czym zostaniemy ? bo wejdzie nowy model to nie ma szans, że będa produkować jeszcze iP5


Jak bym miał taki problem napisałbym skargę do UOKIK.
Oni prowadzą dochodzenia, karają dość dotkliwie...
Proponowałbym założyć temat i zebrać kilka osób z takim samym problemem.Napisać skargę.
Play do tego będzie musiał się odnieść.

#1795 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 stycznia 2014 - 20:59

par12 Środki zaradcze w przypadkuniezgodności Towaru z Umową - gwarancja
pkt1 W przypadku ujawnienia i przedstawienia Sprzedawcy niezgodności Towaru z Umową istniejącej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży na zasadach określonych w par10 ust. 2 (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) Kupujący będący konsuementem może żądać doprowadzenia takiego Towaru do stanu zgodnego z Umową sprzedaży przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.

tutaj mozna poruszyc temat a widze ze jest co raz wiecej osob ...
https://www.facebook...t=share_comment

https://www.facebook...d_comment_reply

#1796 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 stycznia 2014 - 21:10

Masz tak naprawde prawo jezeli po 30dniach nie dostarcza Ci telefonu mozesz a nawet masz takie prawo zerwac umowe .


Bzdura, zerwac tylko możesz jak skorzystałeś z niezgodności a nie gwarancji i tylko jeżeli napisałeś, że naprawa bądź odstąpienie od umowy i tylko możesz zerwać umowę kupna, czyli oddadzą Ci pieniądze, które zapłaciłeś. Jak zapłaciłeś 100zł dostaniesz 100 zł z powrotem.

#1797 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 28 stycznia 2014 - 21:12

Szedłbym raczej w kierunku niezgodności towaru z umową i żądał wymiany na nową sztukę ale nie przez Regenersis ale przez Play. Jeśli telefon nie był kupowany na działalność gospodarczą to powinno się to udać.

#1798 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 29 stycznia 2014 - 11:04

Moja wiadomość do regenersis na Facebooku "Mariusz :CO SIE DZIEJE Z REKALMACJAMI NA IPHONE 5? DLACZEGO NIE POTRAFICIE WYMIENIC TELEFONU NA NOWY? I NIE MOWCIE ZE TO PRODUCENT DOSTARCZA TELFEONY BO TAK NIE JEST,, INFOLINIA APPLE ZAPRZECZA, JAKOBY ONI WYSYLALI DO PRODUCENTOW SPRZET, TO OPERATOR MA DOSTARCZYC ZE SWOICH MAGAZYNOW TGELEFONY NA WYMIANE, Regenersis: Mariusz, telefony dostarcza operator. Nadal czekamy na dostawę telefonów od operatora PLAY. Gdy tylko sytuacja się zmieni, wrócimy z odpowiedzią. Przepraszamy na wszelkie niedogodności. " No to w końcu ktoś przyznał się, że to play ponosi winę i można by coś w tym wypadku zrobić.

#1799 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 29 stycznia 2014 - 11:14

Z moich źródeł też wynika, że to operatorzy dostarczają telefony na wymianę.

#1800 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 29 stycznia 2014 - 11:54

A to, żeby nie było, że sam coś napisałem, screen z facebooka [ATTACH=CONFIG]20054[/ATTACH] Na infiolini z regenersis, rozmawiajac chyba z jedyna kompetetną osoba, dowiedzialem sie, ze w kolejce do wymiany czeka ponad 350 osob, wine ponosi operator PLAY bo nie dostarczyl na serwis nowych sztuk urzadzen, maja kilkadziesiat zapytan dziennie o te iphone 5 i nie wiedza sami co juz robic, Play najwyrazniej nei zakupił urzadzen na wymiane i dlatego jest problem, orange dostarcza regularnie. Gwarancja jest wydluzona o 90 dni ogolnie, dzownilem na infolinie Apple wiec nei bedzie problemu jakby co




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych