Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1751 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2014 - 01:17

Pod linkiem, który podałeś czytamy:

Może ja jestem słaby z angielskiego, ale według mnie wynika z tego, że są autoryzowanym serwisem dla iPodów i Mac. Natomiast w Polsce mają kontrakt z T-Mobile i Orange dla iPhone.


No ja nie mam czasu uczyć Ciebie języka. Z tego co napisali wynika bynajmniej co innego niż Tobie się wydaje. Zamiast dalej ciągnąć OT nie mający nic wspólnego z tematem wątku, polecam przeczytanie pierwszego zdania którego zabrakło w cytacie Twoim, a jest kluczowe w obaleniu Twojej tezy, że nie ma słowa o tym, że mają błogosławieństwo Apple: "We are an Apple Approved Service Provider."

Na stronie Regnersis.pl są loga firm, dla których serwis robią i nie ma tam logo Apple.


No i czego to dowodzi? Pewnie tego, ze pracownicy Regenersis jeżdżą potajemnie do Chin i wykradają im refurby, po czym wydają je niczym nieświadomym klientom w Polsce udając, że mają je legalnie od Apple? Bo do takiego absurdu próbujesz tę rozmowę sprowadzić, twierdząc, że Regenersis nie ma autoryzacji Apple. Ciekawe skąd refurby biorą w takim razie?

Na https://locate.apple.com nawet jak się wybierze serwisy Mac i poda Raszyn (siedziba Regenersis) to nie ma ich na liście.


Pewnie dlatego, że oni nie serwisują komputerów i monitorów w Polsce.

#1752 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 03:08

No ja nie mam czasu uczyć Ciebie języka. Z tego co napisali wynika bynajmniej co innego niż Tobie się wydaje. Zamiast dalej ciągnąć OT nie mający nic wspólnego z tematem wątku, polecam przeczytanie pierwszego zdania którego zabrakło w cytacie Twoim, a jest kluczowe w obaleniu Twojej tezy, że nie ma słowa o tym, że mają błogosławieństwo Apple: "We are an Apple Approved Service Provider."



No i czego to dowodzi? Pewnie tego, ze pracownicy Regenersis jeżdżą potajemnie do Chin i wykradają im refurby, po czym wydają je niczym nieświadomym klientom w Polsce udając, że mają je legalnie od Apple? Bo do takiego absurdu próbujesz tę rozmowę sprowadzić, twierdząc, że Regenersis nie ma autoryzacji Apple. Ciekawe skąd refurby biorą w takim razie?



Pewnie dlatego, że oni nie serwisują komputerów i monitorów w Polsce.


Jak już się powołujesz na informacje, których nie przetłumaczyłem to trzeba było tez przytoczyć:

Our facilities in Glenrothes, Glasgow and Sommerda are Apple Approved Service Providers.

Czyli Regenersis w Wielkiej Brytanii i w Niemczech ma autoryzację Apple, co można sprawdzić tu oraz tu
W obu przypadkach w sekcji OEM Accreditations jest wymienione Apple.

Ale wątek jest o Regenersis w Polsce i jak można sprawdzić tu nie mają oni autoryzacji Apple tylko autoryzację telekomów (ATP=air-time providers).

Skąd biorą refurby? Albo z Wielkiej Brytani albo z Niemiec albo otrzymują od telekomów na mocy jakiejś umowy - nie zmienia to faktu, że autoryzacji Apple Regenersis w Polsce nie posiada. Serwisuje TYLKO iPhone sprzedawane przez polskie sieci i nie ma prawa serwisować żadnych innych, nawet wymieniać odpłatnie tych, które nie są objęte gwarancją nie mogą - co osobiście sprawdziłem pomagając znajomemu w temacie telefonu kupionego w iSpot.

#1753 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2014 - 10:27

Skąd biorą refurby? Albo z Wielkiej Brytani albo z Niemiec albo otrzymują od telekomów na mocy jakiejś umowy - nie zmienia to faktu, że autoryzacji Apple Regenersis w Polsce nie posiada. Serwisuje TYLKO iPhone sprzedawane przez polskie sieci i nie ma prawa serwisować żadnych innych, nawet wymieniać odpłatnie tych, które nie są objęte gwarancją nie mogą - co osobiście sprawdziłem pomagając znajomemu w temacie telefonu kupionego w iSpot.


Przecież nie muszą mieć na Polskę akredytacji OEM, wystarczy, że są "Apple Approved Service Provider", bez zgody Apple nikt nie może serwisować telefonów i dokonywać ich wymiany, to że nie są jako ich serwis, nie oznacza, że nie mają odpowiednich certyfikatów i zezwoleń na serwisowanie sprzętu.

Jeżeli oni sobie tak z przypadku naprawiają, to czemu Plus nie może do nich do naprawy wysyłać zepsutych iPhone, które sprzedają?

#1754 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 11:27

Różnica pomiędzy Regenersis UK a Regenersis Polska jest taka jak T-Mobile DE a T-Mobile PL - są powiązania kapitałowe ale są to niezależne przedmioty. Zgodnie z informacją, którą sam przytoczyłeś status Apple Approved Service Privider mają tylko ich 2 oddziały w UK: Glenrothes, Glasgow oraz jeden oddział w Niemczech: Sommerda - czyli 3 z 24 oddziałów. W Polsce nie mają takiego statusu ale mają umowę z operatorami - dlatego nie mogą naprawiać żadnych iPhonów poza tymi, które przeszły przez T-Mobile PL, Orange PL (i chyba Play). Mają dostęp do sprzętu ale nie na mocy umowy serwisowej pomiędzy Regenersis a Apple lecz na mocy umowy Apple z operatorami. Zawiłości umówi i tyle. Dla tego wątku istotne jest tylko to, że w Regenersis można obsługiwać tylko telefony od operatorów. Autoryzowane serwisy Apple (np. iMad, Cortland) obsługują wszystkie telefony Apple. W temacie kto jest gwarantem przyznałem Ci rację - faktycznie telefony sprzedawane przez operatorów mają gwarancję Apple.

#1755 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 21 stycznia 2014 - 16:01

Dla tego wątku istotne jest tylko to, że w Regenersis można obsługiwać tylko telefony od operatorów.
Autoryzowane serwisy Apple (np. iMad, Cortland) obsługują wszystkie telefony Apple.

A tutaj się z tobą nie zgodzę bo tak samo jak REGENERSIS przyjmuje tylko telefony od operatorów, tak Cortland przyjmuje tylko telefony od Apple'a oraz od ZAGRANICZNYCH operatorów. A jak chcesz zgłosić telefon od polskiego operatora to odsyłają Cię z kwitkiem do REGENERSIS. :)

#1756 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 16:18

Dziś dzwoniłem na infolinię Apple - uzyskałem informację, że iPhone sprzedany przez operatora zostanie obsłużony w każdym autoryzowanym serwisie Apple - zdziwiło mnie to ale chyba wiedzą co mówią.

#1757 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 21 stycznia 2014 - 16:25

A ja próbowałem kiedyś zgłosić iPhone'a 4S do Cortland'u i mi się nie zgodzili. Ich odpowiedź na rozmowie telefonicznej : "Telefon został kupiony u polskiego operatora T-Mobile a my nie zajmujemy się obsługą takich telefonów" :???: Inna opcja jest przy iPad'ach. Cortland przyjmuje normalnie nawet sztuki "operatorskie" (wiem bo sam wysyłałem przed świętami) Nie wiem wiec od czego to zależy .

#1758 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 16:42

Może od tego, że wtedy Cortland nie miał autoryzacji do napraw iPhone?

#1759 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 21 stycznia 2014 - 17:34

Mówiąc "kiedyś" miałem na myśli 2 miesiące temu. A poza tym nawet dziś Cortland nie przyjmuje iPhone'ów od POLSKICH operatorów a iPad'y bez problemu. A na potwierdzenie daje cytat ze strony internetowej Cortland "Naprawiamy telefony iPhone zakupione na terenie Unii Europejskiej lub w sklepach Apple Store. Nie naprawiamy telefonów iPhone z dystrybucji polskich operatorów komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus, Play i inni)."

#1760 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 18:03

To mośki... Zadzwoniłem jeszcze raz do Apple i inna osoba stwierdziła, że jednak telefony operatorów do serwisu operatorów czyli Regenersis. Podobnie zeznaje iMad. Znaczy się mają bałagan.

#1761 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 21 stycznia 2014 - 20:22

Witam! Małe pytanko. Wysłałem iPhone 5 do naprawy poprzez Orange. Na fakturze nie było imei ani numeru seryjnego. Czy będzie problem z przyjęciem? Kiedyś miałem podobną sytuację, ale z T-mobile i nie było problemu. Ktoś orientuje się jak z Orange? Pozdrawiam

#1762 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 22:03

Obsługuje ten sam serwis więc powinni być powtarzalni.

#1763 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 22 stycznia 2014 - 12:06

Witam, czy coś się zmieniło w kwestii dostawy iPhone 5 w Regenersis?

Czekam od 03.01.2014 na wymianę która telefonicznie mi potwierdzili w serwisie, i ciągle jest " brak dostawy"

Masakra jakaś


Kolego ja czekam od 23 grudnia, jedyne co się zmieniło to to, że przestali mi odpowiadać na pytania. Jestem już maksymalnie wkur...zdenerwowany. Zastanawiam się tylko ja to ugryźć, w gwarancji Apple nie ma terminu w jakim muszą to zrobić, z drugiej strony nie mogą też trzymać telefonu w nieskończoność, chyba że nie żyjemy w demokratycznym państwie prawa:).

#1764 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 22 stycznia 2014 - 12:20

Dziwne... ja wymieniałem 2 razy iP5 i za każdym razem było to nie więcej inż 3 dni.

#1765 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 22 stycznia 2014 - 12:33

Dziwne... ja wymieniałem 2 razy iP5 i za każdym razem było to nie więcej inż 3 dni.


A to dlatego, że czas wymiany zależy od ...operatora, co potwierdziło się w tym wątku wielokrotnie i wyraźnie sugeruje, że refuby dostarczają do Regenersis operatorzy a nie Apple. Jeżeli telefon pochodzi od PLAY, zazwyczaj wymiana nie krócej niż 3 tygodnie, Orange ma 2-3 dni, nie wiem jak z T-Mobile.

#1766 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 22 stycznia 2014 - 13:12

W obu przypadkach twierdzili, że mieli taki aparat w magazynie. Nie wiem czy mają pule oddzielne dla operatorów. U mnie było to T-Mobile.

#1767 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 22 stycznia 2014 - 14:45

Oddany w czwartek wieczorem u operatora Orange. Nowy już wysłany. Polecam! Pozdrawiam

#1768 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 22 stycznia 2014 - 15:26

a gdzie to dostałeś na stronie głównej regenersis czy na facebooku ?

#1769 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 22 stycznia 2014 - 15:47

Na facebooku.

#1770 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 22 stycznia 2014 - 18:56

Wysłałem właśnie długą wiadomość do rzecznika Play, Pana Gruszki, esej A4 z poruszeniem kilku kwestii. Zobaczymy co on na to. Za kilka miesięcy kończy mi się umowa abonamentu, zobaczymy jak będą wtedy ćwierkać, jak trochę klientów za obsługę im odejdzie. A ja im w tedy powiem : " Nie ma jeszcze dostawy od producenta, proszę cierpliwie czekać" . :)

#1771 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 23 stycznia 2014 - 07:54

Wysłałem właśnie długą wiadomość do rzecznika Play, Pana Gruszki, esej A4 z poruszeniem kilku kwestii. Zobaczymy co on na to.

Za kilka miesięcy kończy mi się umowa abonamentu, zobaczymy jak będą wtedy ćwierkać, jak trochę klientów za obsługę im odejdzie.

A ja im w tedy powiem : " Nie ma jeszcze dostawy od producenta, proszę cierpliwie czekać" . :)


Niestety klient poniżej 100 numerów i tak dla nich nic nie znaczy. Ja też piszę do Rzecznika PLAY i na FB atakuje ich profil, jak się okazuje tak ma każdy który oddawał telefon na gwarancję z PLAY. Więc coś jest na prawdę nie tak...

#1772 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 23 stycznia 2014 - 11:26

Na profilu PLAY na FB: "Play4U W przyszłym tygodniu tępo wymiany serwisowych iPhonów wróci do normy. Przepraszam za niedogodności. 4 minut(y) temu " - pisownia oryginalna:)

#1773 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 23 stycznia 2014 - 12:49

ja tego nie widzę na ich profilu.

#1774 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 23 stycznia 2014 - 12:54

ja tego nie widzę na ich profilu.


https://www.facebook...d_comment_reply

na samym dole w komentarzach.

#1775 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 stycznia 2014 - 18:12

ja wlasnie tydzien temu oddałem swojego IP5 play do serwisu i juz czekam 2 tydzien , a telefon juz 5x w serwisie za kazdym razem dostaje refurb. Play ma w d... nie ma mowy o całym nowym zestawie woli dać refurb ktory co na to wychodzi co 2 miesiace szlak trafia i zanosze do naprawy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych