Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1726 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 19 grudnia 2013 - 14:41

Witam a mi odmówiono naprawy telefonu iP4s mimo reklamacji towaru niezgodnego z umową powód: miną okres gwarancyjny 12 miesięcy i mają w pompie ze ustawowo jest 24 miesiące na zgłoszenie reklamacji. regenersis jak i oRange jest siebie warte. Za 6 miesięcy to oni do mnie będą wydzwaniać a wtedy to ja im pokaże środkowy palec i miejsce w które mają mnie cmoknąć

#1727 DD7

DD7
  • 101 postów
  • SkądPL

Napisano 19 grudnia 2013 - 20:38

4. grudnia oddałem mojego iP5 16GB (white) do salonu Play na gwarancję, do tej pory w serwisie czekają na dostawę telefonów od operatora. Wynika z tego, że na wymianę poczekam przynajmniej do początku nowego roku, a kto wie, czy nie dłużej. Ktoś ma podobnie?

#1728 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 20 grudnia 2013 - 10:17

4. grudnia oddałem mojego iP5 16GB (white) do salonu Play na gwarancję, do tej pory w serwisie czekają na dostawę telefonów od operatora. Wynika z tego, że na wymianę poczekam przynajmniej do początku nowego roku, a kto wie, czy nie dłużej. Ktoś ma podobnie?


Nie jesteś jedyny i absolutnie nic z tym nie można zrobić.

malysobol
"Witam a mi odmówiono naprawy telefonu iP4s mimo reklamacji towaru niezgodnego z umową powód: miną okres gwarancyjny 12 miesięcy i mają w pompie ze ustawowo jest 24 miesiące na zgłoszenie reklamacji. regenersis jak i oRange jest siebie warte. Za 6 miesięcy to oni do mnie będą wydzwaniać a wtedy to ja im pokaże środkowy palec i miejsce w które mają mnie cmoknąć"

Doczytaj dokładnie w kodeksie cywilnym na czym polega niezgodność towaru z umową, albo przejrzyj posty wcześniejsze.

- - - Połączono posty - - -

Czytając cały ten temat, jak również po moich doświadczenia z reklamacjami u operatorów wniosek jest jeden: Kupować iPhona tylko i wyłącznie w Apple Store lub u premium resselerów, nigdy u operatorów.

#1729 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 20 grudnia 2013 - 12:43

Po paru małych nieścisłości z Regenersis w końcu uznali gwarancję. Dziś otrzymam po raz drugi telefon zobaczymy ile posłuży tym razem - mam nadzieje, żę długo. Z tego wynika, że dla klientów z Orange mają ciągłą dostawę i wysyłają w miarę szybko telefony. Data przyjęcia 2013-12-17 Nr seryjny xxx Nr przesyłki xxx Model iPhone 5 16GB Black Ostatnia zmiana statusu 2013-12-19 Status naprawy Wydany

#1730 Brunob10

Brunob10
  • 3 postów

Napisano 20 grudnia 2013 - 16:53

Także potwierdzam, druga wymiana i zajęło im to kolejny raz tylko 3 dni (przyjęty 18.12 wysłany 20.12). Mam nadzieje, że teraz bez bad pixeli. Orange iPhone 5 16GB Black.

#1731 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 20 grudnia 2013 - 23:50

Witam a mi odmówiono naprawy telefonu iP4s mimo reklamacji towaru niezgodnego z umową powód: miną okres gwarancyjny 12 miesięcy i mają w pompie ze ustawowo jest 24 miesiące na zgłoszenie reklamacji. regenersis jak i oRange jest siebie warte. Za 6 miesięcy to oni do mnie będą wydzwaniać a wtedy to ja im pokaże środkowy palec i miejsce w które mają mnie cmoknąć


W ciągu pierwszych sześciu miesięcy mógłbyś wygrać sprawę. Teraz jest już za późno, choć faktycznie, jeśli zakupiłbyś urządzenie z AOS to przy odrobienie szczęścia otrzymałbyś refurba ;)

http://imagazine.pl/2013/12/05/gwarancja-applecare-i-kontrowersje/

#1732 Homerras

Homerras
  • 49 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 stycznia 2014 - 22:49

Witam. Mam 2 dniowego iphona 5, z którego nie można wykonywać połączeń ani wysyłać sms (brak sieci, a nawet jak jest zasięg to też nie można) Telefon jest nowiutki, czy też mi wydadzą refurba? Czy mogę wnioskować o tego samego lub nowego?

#1733 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 14 stycznia 2014 - 22:53

Refurb.

#1734 koscielski8

koscielski8
  • 44 postów

Napisano 15 stycznia 2014 - 00:32

Ja oddalem do regenersis IPhone 5 64 gb black. Po wpisaniu w "wyszukiwarke" regenersis numeru IMEI, wyskakuje jako IPhone 4 BIALY... iphone 4... Zadzwonilem na infolinie, facet strasznie oporny ale w koncu sprawdzil po numerze imei, zgadzalo mu sie ze powinien byc IP 5 64 gb black. Powiedzial ze napisze pismo do dzialu serwisowego w celu sprawdzenia i zmiany... Moze to w jakikolwiek sposob opoznic zakonczenie sprawy? W przypadku wymiany nie wymienia mi czasami na IP 4?... Tak wgl to u mnei jest problem z bateria i krotko po komunikacie o 20% telefon wylacza sie. Moge liczyc na wymiane czy raczej naprawa? Pozdro! ;)

#1735 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 15 stycznia 2014 - 12:30

Ja oddalem do regenersis IPhone 5 64 gb black. Po wpisaniu w "wyszukiwarke" regenersis numeru IMEI, wyskakuje jako IPhone 4 BIALY... iphone 4... Zadzwonilem na infolinie, facet strasznie oporny ale w koncu sprawdzil po numerze imei, zgadzalo mu sie ze powinien byc IP 5 64 gb black. Powiedzial ze napisze pismo do dzialu serwisowego w celu sprawdzenia i zmiany... Moze to w jakikolwiek sposob opoznic zakonczenie sprawy? W przypadku wymiany nie wymienia mi czasami na IP 4?...

Tak wgl to u mnei jest problem z bateria i krotko po komunikacie o 20% telefon wylacza sie. Moge liczyc na wymiane czy raczej naprawa?

Pozdro! ;)


Nie ma czegoś takiego jak naprawa gwarancyjna iPhone'a, zawsze jest wymiana lub odmowa wymiany innej opcji na gwarancji nie ma.

Najgorszy jest czas czekania, mój iP5 został zakwalifikowany do wymiany 23.12.2013 do tej pory czekam na wymianę.......

#1736 koscielski8

koscielski8
  • 44 postów

Napisano 15 stycznia 2014 - 20:12

"nie stwierdzono awarii, odsylanie sprzetu do uzytkownika"...

#1737 DD7

DD7
  • 101 postów
  • SkądPL

Napisano 15 stycznia 2014 - 20:17

Pierwsza wymieniona sztuka białego iP5 16GB z Play, na którą czekałem 3 tygodnie, okazała się mieć 2 bad pixele na ekranie. Wada została stwierdzona i ponownie od 31.12.2013r. czekam na wymianę. Ciekawe ile jeszcze im zejdzie, czas oczekiwania to jakaś kpina. Dział obsługi klienta ma jedną śpiewkę - nie wiedzą, kiedy będzie jakaś dostawa, więc teoretycznie można czekać w nieskończoność, a i tak potem nie ma pewności, że naprawiony iPhone będzie bez wad.

#1738 Locco55

Locco55
  • 11 postów

Napisano 16 stycznia 2014 - 00:21

Witam. Ostatnio kupiłem nowego nieaktywowanego iPhona 5s (aktywacja jakieś 3 tygodnie temu) po tygodniu zauważyłem że po lewej stronie ekranu gdy mocniej nacisnę wyświetlać tak jakby klikał. Pomyślałem okej przeżyje. Dzisiaj już nie było tak miło jak się okazało że tak się dzieje na całym ekranie, a do tego dochodzi zabarwienie ekranu po bokach przy mocniejszym naciskiem. Oprócz tego latający przycisk Power. Denerwuje podczas wibracji. Telefon nóweczka bez ryski kurzu gdyż przez te trzy tygodnie prawie wogóle nie był używany (4 ładowania). I mam pytanie do was. Co mam robić? przed dostaniem bubla.

#1739 koscielski8

koscielski8
  • 44 postów

Napisano 16 stycznia 2014 - 00:33

Prowokacja?... 1. Przy kazdym telefonie przy naciskaniu ekranu tak sie dzieje, a to co Ty robisz teraz, prowadzi do niszczenia ekranu... 2. latajacy przycisk power- w wielu IP w srodku "cos lata" i to nie powod do placzu biorac pod uwage fakt ze to jest nowy IP.... 3. Masz jeszcze bardzo duzo gwarancji wiec nie wiem po co te schizy... Wyjdzie jakis PRAWDZIWY BLAD lub WADA to wtedy bedziesz reklamowac.

#1740 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 17 stycznia 2014 - 13:25

Witam. Ostatnio kupiłem nowego nieaktywowanego iPhona 5s (aktywacja jakieś 3 tygodnie temu) po tygodniu zauważyłem że po lewej stronie ekranu gdy mocniej nacisnę wyświetlać tak jakby klikał. Pomyślałem okej przeżyje. Dzisiaj już nie było tak miło jak się okazało że tak się dzieje na całym ekranie, a do tego dochodzi zabarwienie ekranu po bokach przy mocniejszym naciskiem.

Oprócz tego latający przycisk Power. Denerwuje podczas wibracji.

Telefon nóweczka bez ryski kurzu gdyż przez te trzy tygodnie prawie wogóle nie był używany (4 ładowania).

I mam pytanie do was. Co mam robić? przed dostaniem bubla.




Wyświetlacz klika ponieważ zaczyna się......rozklejać miałem dokładnie taką sytuację z iP5, wymienili mi telefon bez problemu. Niestety ale problem będzie narastał z czasem aż gołym okiem zobaczysz ruch ekranu przy "klikaniu". Wbrew postowi powyżej powinieneś oddać telefon na gwarancję.

#1741 Homerras

Homerras
  • 49 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2014 - 13:30

Ja w środę oddałem swojego dwudniowego Iphona 5 z fabryczną wadą (brak sieci) do serwisu na Dobrej w Warszawie i po 2 dniach odebrałem "nowego" (refurb). Też jestem niepocieszony, że prawdopodobnie dostałem używane ''organy'', ale cóż, przynajmniej wymiana potrwała 24h...a nie jak w przepadku regenersis parę tygodni :P

#1742 Rafalek90

Rafalek90
  • 39 postów
  • SkądŻory

Napisano 17 stycznia 2014 - 14:44

Jak wygląda sprawa gwarancji w przypadku gdy telefon jest z sieci T-Mobile ?Gwarancje daje Apple czy operator ??

#1743 Homerras

Homerras
  • 49 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2014 - 15:57

Z tego co wiem, to powinieneś oddać do T-Mobile, a oni przekażą dalej.

#1744 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 stycznia 2014 - 16:11

Jak wygląda sprawa gwarancji w przypadku gdy telefon jest z sieci T-Mobile ?Gwarancje daje Apple czy operator ??


Apple. Serwisuje Regenersis.

#1745 eskai

eskai
  • 53 postów
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 20 stycznia 2014 - 12:09

Witam, czy coś się zmieniło w kwestii dostawy iPhone 5 w Regenersis? Czekam od 03.01.2014 na wymianę która telefonicznie mi potwierdzili w serwisie, i ciągle jest " brak dostawy" Masakra jakaś

#1746 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 20 stycznia 2014 - 21:26

Apple. Serwisuje Regenersis.

Telefony od operatorów są serwisowane przez Regenersis i objęte są gwarancją operatorów. Regenersis nie jest serwisem Apple - przynajmniej tak twierdzi Apple Polska.

#1747 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 stycznia 2014 - 21:55

Telefony od operatorów są serwisowane przez Regenersis i objęte są gwarancją operatorów.


Nie są. Gdyby nie były objęte gwarancją Apple, nie mógłbyś wymienić takiego telefonu w Apple Store. Jest to gwarancja Producenta, nie sprzedawcy.

Regenersis nie jest serwisem Apple - przynajmniej tak twierdzi Apple Polska.


I mają racje. Regenersis nie jest własnością Apple, jest za to autoryzowanym serwisem Apple i ma z nimi podpisaną umowę na serwisowanie.

#1748 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 20 stycznia 2014 - 22:39

Nie są. Gdyby nie były objęte gwarancją Apple, nie mógłbyś wymienić takiego telefonu w Apple Store. Jest to gwarancja Producenta, nie sprzedawcy.


Faktycznie tu masz rację.

I mają racje. Regenersis nie jest własnością Apple, jest za to autoryzowanym serwisem Apple i ma z nimi podpisaną umowę na serwisowanie.


Jakieś potwierdzenie tej informacji? Bo Apple twierdzi inaczej, a Regenersis na stronie nie chwali się posiadaniem autoryzacji. W dodatku nie obsługują iPhonów, kupionych poza operatorami.

#1749 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 stycznia 2014 - 23:43

Jakieś potwierdzenie tej informacji? Bo Apple twierdzi inaczej, a Regenersis na stronie nie chwali się posiadaniem autoryzacji.


Oczywiście, że się chwalą: Apple

W dodatku nie obsługują iPhonów, kupionych poza operatorami.


Bo tak podpisali umowy, że serwisują tylko to, co od operatorów.

#1750 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 21 stycznia 2014 - 00:06

Pod linkiem, który podałeś czytamy:

We have worked with this prestigious brand since 2007, repairing iPods and Mac computers. Our operation in Poland also has the exclusive contract with the air-time providers ERA (T-Mobile) and ORANGE for iPhone services for the Polish market.

Może ja jestem słaby z angielskiego, ale według mnie wynika z tego, że są autoryzowanym serwisem dla iPodów i Mac. Natomiast w Polsce mają kontrakt z T-Mobile i Orange dla iPhone.
Jakoś niezbyt widzę tu autoryzację Apple dla iPhone, o którym ten wątek jest.
Na stronie Regnersis.pl są loga firm, dla których serwis robią i nie ma tam logo Apple.

Poza tym, z tego co wiem, Apple udziela autoryzacji serwisowych dla każdego kraju oddzielnie.
Na https://locate.apple.com nawet jak się wybierze serwisy Mac i poda Raszyn (siedziba Regenersis) to nie ma ich na liście.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych