Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1726
Napisano 19 grudnia 2013 - 14:41
#1727
Napisano 19 grudnia 2013 - 20:38
#1728
Napisano 20 grudnia 2013 - 10:17
4. grudnia oddałem mojego iP5 16GB (white) do salonu Play na gwarancję, do tej pory w serwisie czekają na dostawę telefonów od operatora. Wynika z tego, że na wymianę poczekam przynajmniej do początku nowego roku, a kto wie, czy nie dłużej. Ktoś ma podobnie?
Nie jesteś jedyny i absolutnie nic z tym nie można zrobić.
malysobol
"Witam a mi odmówiono naprawy telefonu iP4s mimo reklamacji towaru niezgodnego z umową powód: miną okres gwarancyjny 12 miesięcy i mają w pompie ze ustawowo jest 24 miesiące na zgłoszenie reklamacji. regenersis jak i oRange jest siebie warte. Za 6 miesięcy to oni do mnie będą wydzwaniać a wtedy to ja im pokaże środkowy palec i miejsce w które mają mnie cmoknąć"
Doczytaj dokładnie w kodeksie cywilnym na czym polega niezgodność towaru z umową, albo przejrzyj posty wcześniejsze.
- - - Połączono posty - - -
Czytając cały ten temat, jak również po moich doświadczenia z reklamacjami u operatorów wniosek jest jeden: Kupować iPhona tylko i wyłącznie w Apple Store lub u premium resselerów, nigdy u operatorów.
#1729
Napisano 20 grudnia 2013 - 12:43
#1730
Napisano 20 grudnia 2013 - 16:53
#1731
Napisano 20 grudnia 2013 - 23:50
Witam a mi odmówiono naprawy telefonu iP4s mimo reklamacji towaru niezgodnego z umową powód: miną okres gwarancyjny 12 miesięcy i mają w pompie ze ustawowo jest 24 miesiące na zgłoszenie reklamacji. regenersis jak i oRange jest siebie warte. Za 6 miesięcy to oni do mnie będą wydzwaniać a wtedy to ja im pokaże środkowy palec i miejsce w które mają mnie cmoknąć
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy mógłbyś wygrać sprawę. Teraz jest już za późno, choć faktycznie, jeśli zakupiłbyś urządzenie z AOS to przy odrobienie szczęścia otrzymałbyś refurba
http://imagazine.pl/2013/12/05/gwarancja-applecare-i-kontrowersje/
#1732
Napisano 14 stycznia 2014 - 22:49
#1733
Napisano 14 stycznia 2014 - 22:53
#1734
Napisano 15 stycznia 2014 - 00:32
#1735
Napisano 15 stycznia 2014 - 12:30
Ja oddalem do regenersis IPhone 5 64 gb black. Po wpisaniu w "wyszukiwarke" regenersis numeru IMEI, wyskakuje jako IPhone 4 BIALY... iphone 4... Zadzwonilem na infolinie, facet strasznie oporny ale w koncu sprawdzil po numerze imei, zgadzalo mu sie ze powinien byc IP 5 64 gb black. Powiedzial ze napisze pismo do dzialu serwisowego w celu sprawdzenia i zmiany... Moze to w jakikolwiek sposob opoznic zakonczenie sprawy? W przypadku wymiany nie wymienia mi czasami na IP 4?...
Tak wgl to u mnei jest problem z bateria i krotko po komunikacie o 20% telefon wylacza sie. Moge liczyc na wymiane czy raczej naprawa?
Pozdro!
Nie ma czegoś takiego jak naprawa gwarancyjna iPhone'a, zawsze jest wymiana lub odmowa wymiany innej opcji na gwarancji nie ma.
Najgorszy jest czas czekania, mój iP5 został zakwalifikowany do wymiany 23.12.2013 do tej pory czekam na wymianę.......
#1736
Napisano 15 stycznia 2014 - 20:12
#1737
Napisano 15 stycznia 2014 - 20:17
#1738
Napisano 16 stycznia 2014 - 00:21
#1739
Napisano 16 stycznia 2014 - 00:33
#1740
Napisano 17 stycznia 2014 - 13:25
Witam. Ostatnio kupiłem nowego nieaktywowanego iPhona 5s (aktywacja jakieś 3 tygodnie temu) po tygodniu zauważyłem że po lewej stronie ekranu gdy mocniej nacisnę wyświetlać tak jakby klikał. Pomyślałem okej przeżyje. Dzisiaj już nie było tak miło jak się okazało że tak się dzieje na całym ekranie, a do tego dochodzi zabarwienie ekranu po bokach przy mocniejszym naciskiem.
Oprócz tego latający przycisk Power. Denerwuje podczas wibracji.
Telefon nóweczka bez ryski kurzu gdyż przez te trzy tygodnie prawie wogóle nie był używany (4 ładowania).
I mam pytanie do was. Co mam robić?przed dostaniem bubla.
Wyświetlacz klika ponieważ zaczyna się......rozklejać miałem dokładnie taką sytuację z iP5, wymienili mi telefon bez problemu. Niestety ale problem będzie narastał z czasem aż gołym okiem zobaczysz ruch ekranu przy "klikaniu". Wbrew postowi powyżej powinieneś oddać telefon na gwarancję.
#1741
Napisano 17 stycznia 2014 - 13:30
#1742
Napisano 17 stycznia 2014 - 14:44
#1743
Napisano 17 stycznia 2014 - 15:57
#1744
Napisano 17 stycznia 2014 - 16:11
Jak wygląda sprawa gwarancji w przypadku gdy telefon jest z sieci T-Mobile ?Gwarancje daje Apple czy operator ??
Apple. Serwisuje Regenersis.
#1745
Napisano 20 stycznia 2014 - 12:09
#1746
Napisano 20 stycznia 2014 - 21:26
Telefony od operatorów są serwisowane przez Regenersis i objęte są gwarancją operatorów. Regenersis nie jest serwisem Apple - przynajmniej tak twierdzi Apple Polska.Apple. Serwisuje Regenersis.
#1747
Napisano 20 stycznia 2014 - 21:55
Telefony od operatorów są serwisowane przez Regenersis i objęte są gwarancją operatorów.
Nie są. Gdyby nie były objęte gwarancją Apple, nie mógłbyś wymienić takiego telefonu w Apple Store. Jest to gwarancja Producenta, nie sprzedawcy.
Regenersis nie jest serwisem Apple - przynajmniej tak twierdzi Apple Polska.
I mają racje. Regenersis nie jest własnością Apple, jest za to autoryzowanym serwisem Apple i ma z nimi podpisaną umowę na serwisowanie.
#1748
Napisano 20 stycznia 2014 - 22:39
Nie są. Gdyby nie były objęte gwarancją Apple, nie mógłbyś wymienić takiego telefonu w Apple Store. Jest to gwarancja Producenta, nie sprzedawcy.
Faktycznie tu masz rację.
I mają racje. Regenersis nie jest własnością Apple, jest za to autoryzowanym serwisem Apple i ma z nimi podpisaną umowę na serwisowanie.
Jakieś potwierdzenie tej informacji? Bo Apple twierdzi inaczej, a Regenersis na stronie nie chwali się posiadaniem autoryzacji. W dodatku nie obsługują iPhonów, kupionych poza operatorami.
#1749
Napisano 20 stycznia 2014 - 23:43
Jakieś potwierdzenie tej informacji? Bo Apple twierdzi inaczej, a Regenersis na stronie nie chwali się posiadaniem autoryzacji.
Oczywiście, że się chwalą: Apple
W dodatku nie obsługują iPhonów, kupionych poza operatorami.
Bo tak podpisali umowy, że serwisują tylko to, co od operatorów.
#1750
Napisano 21 stycznia 2014 - 00:06
Może ja jestem słaby z angielskiego, ale według mnie wynika z tego, że są autoryzowanym serwisem dla iPodów i Mac. Natomiast w Polsce mają kontrakt z T-Mobile i Orange dla iPhone.We have worked with this prestigious brand since 2007, repairing iPods and Mac computers. Our operation in Poland also has the exclusive contract with the air-time providers ERA (T-Mobile) and ORANGE for iPhone services for the Polish market.
Jakoś niezbyt widzę tu autoryzację Apple dla iPhone, o którym ten wątek jest.
Na stronie Regnersis.pl są loga firm, dla których serwis robią i nie ma tam logo Apple.
Poza tym, z tego co wiem, Apple udziela autoryzacji serwisowych dla każdego kraju oddzielnie.
Na https://locate.apple.com nawet jak się wybierze serwisy Mac i poda Raszyn (siedziba Regenersis) to nie ma ich na liście.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych