Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1701
Napisano 12 grudnia 2013 - 10:56
#1702
Napisano 12 grudnia 2013 - 15:03
#1703
Napisano 12 grudnia 2013 - 15:18
#1704
Napisano 12 grudnia 2013 - 16:34
#1705
Napisano 12 grudnia 2013 - 17:05
#1706
Napisano 12 grudnia 2013 - 17:14
Przecież wiadomo, że telefony Apple rysują się nawet od samego kładzenia na biurku. Porażka...Serwis odmówił mi naprawy gwarancyjnej gniazda ładowania w IP5 bo ... Ma za dużo rys na obudowie.
#1707
Napisano 12 grudnia 2013 - 18:13
Serwis odmówił mi naprawy gwarancyjnej gniazda ładowania w IP5 bo ... Ma za dużo rys na obudowie.
A co mają rysy do wady fabrycznej ? Próbuj ponownie aż wymienią bo to ich ... obowiązek.
#1708
Napisano 12 grudnia 2013 - 21:37
#1709
Napisano 12 grudnia 2013 - 23:07
no nic znów muszę odesłać moją piątkę do serwisu...3 tyg sprawny mój refub był...od wczoraj sieci nie może złapać Orange ;/ czy ktoś może miał taki problem, że pisało cały czas "Szukam..." ? bo u mnie od dziś tak piszę, wczoraj już dało się we znaki bo co jakieś 30min wyszukiwało sieć, ale znajdywało - dziś już nie. Dodam iż karta sprawna na 100% na 6 cio letnim telefonie śmiga...
a kartę wymieniales u operatora na nano? Ja tak mialem ostatnio na 5S...ale ja docinalem sam simke na nano...smigal miesiac a potem gubil siec...poszelem po nowa karte i odpukac jest git
#1710
Napisano 12 grudnia 2013 - 23:30
#1711
Napisano 13 grudnia 2013 - 18:10
#1712
Napisano 14 grudnia 2013 - 00:37
Dostałem dzisiaj sms, że odebrania z Play chociaż wczoraj regeneris nic nie wiedział kiedy będzie:)
Pojechałem obejrzałem i szczerze to wygląda jak nówka sztuka z pudełka wyjęta nowego...co mnie zdziwiło na moje pudełko nie nakleili nowego nr. imei tylko dali mi na kartce z serwisu i powiedzieli, że z tym dlasza gwarancja jakby co a na moje pytanie a ile tej gwarancji usłyszałem i tu kolejne zdziwnie, że no normalnie 24 mesiące telefon ma od nich gwarancji.
Ja o gwarancję zapomniałam się zapytać, chyba z tego szczęścia, że mam już telefon, ale moja piątka też wygląda jak nówka sztuka. No i też nie mam nowego IMEI na pudełku, tylko na kartce adnotację, że nastąpiła jego zmiana. Mam nadzieję, że nic mi w praniu nie wyjdzie, bo chyba oszaleję z tym naszym regenersis
#1713
Napisano 14 grudnia 2013 - 14:01
Ja o gwarancję zapomniałam się zapytać, chyba z tego szczęścia, że mam już telefon, ale moja piątka też wygląda jak nówka sztuka. No i też nie mam nowego IMEI na pudełku, tylko na kartce adnotację, że nastąpiła jego zmiana. Mam nadzieję, że nic mi w praniu nie wyjdzie, bo chyba oszaleję z tym naszym regenersis
Dostałem dzisiaj sms, że odebrania z Play chociaż wczoraj regeneris nic nie wiedział kiedy będzie:)
Pojechałem obejrzałem i szczerze to wygląda jak nówka sztuka z pudełka wyjęta nowego...co mnie zdziwiło na moje pudełko nie nakleili nowego nr. imei tylko dali mi na kartce z serwisu i powiedzieli, że z tym dlasza gwarancja jakby co a na moje pytanie a ile tej gwarancji usłyszałem i tu kolejne zdziwnie, że no normalnie 24 mesiące telefon ma od nich gwarancji.
A sprawdzaliście oboje na stronie apple jak jest napisana gwarancja po nr seryjnym ?
Dostałem nową sztukę z regenersis i w systemie apple nie widać nic poza nr seryjnym ... żadnego okresu gwarancji ...
Możecie sprawdzić nowe nr seryjne i dać tutaj screen ?
#1714
Napisano 16 grudnia 2013 - 13:42
#1715
Napisano 16 grudnia 2013 - 13:55
ale jaja 3 tyg temu wymienili mi na refuba w piatek znow odeslalem im telefon defakto stara gwarancja skonczyla sie 7grudnia ale na refuba powinna byc gwarancja jeszcze nie? patrzcie co mi napisali :
Sebastian, gwarancja na telefon zakończyła się w dniu 2013-12-07 i nie podlega obsłudze na koszt producenta Apple. Obecnie Twój telefon został przekazany do serwisu, w celu zaproponowania kosztorysu. Pozdrawiamy
ktoś miał taki problem?
Refub ma gwarancje 3 miesiące lub do czasu zakończenia "starej gwarancji" w zależności od tego która data upływa później.
Więc jeśli dostałeś Refuba 3 tygodnie temu to jest na gwarancji, jest to zapisane w warunkach gwarancji Apple.
#1716
Napisano 16 grudnia 2013 - 13:59
#1717
Napisano 16 grudnia 2013 - 16:37
#1718
Napisano 17 grudnia 2013 - 08:48
@david_lbl_pl
gwarancja podstawowa skończyła mi się 7.12.2013 r a dnia 20.11.2013 został wymieniony na nowy tz refub czyli powinienem mieć jeszcze 3 miesiące gwarancji od dnia 20.11.2013 tak?
david_lbl_pl piszesz, że jest to jest to zapisane w warunkach gwarancji Apple a gdzie mogę znaleźć ten zapis? masz może gdzieś pod ręką?
Ja już cały się denerwuje...;///
edit: z orange z rozmowa ponoć na iphona skorzystalem z rekojmi i tylko raz mozna z tego skorzystac i powiedzieli zeby wziasc kosztorys pisac reklamacje moze orange pokryje 50% kwoty
Jeśli skorzystałeś z rękojmi to jest tak jak napisał Oleyek czyli po ptokach. A tu masz warunki gwarancji (na prawdę nie jest trudno je odnaleźć). Apple - Legal
"Produkt zamienny lub część zamienna albo naprawiony Produkt Apple przejmują pozostały okres gwarancji oryginalnego Produktu Apple lub podlegają takiej gwarancji przez okres dziewięćdziesięciu (90) dni od daty wymiany albo naprawy, w zależności od tego, który okres jest dłuższy."
- - - Połączono posty - - -
Mój iPhone po raz drugi pojechał na gwarancję, po rozładowaniu niestety już się nie obudził...Poprzednio czekałem 3 tygodnie, jestem ciekaw jak będzie teraz.
#1719
Napisano 17 grudnia 2013 - 09:58
#1720
Napisano 17 grudnia 2013 - 15:19
#1721
Napisano 17 grudnia 2013 - 15:26
#1722
Napisano 17 grudnia 2013 - 15:37
#1723
Napisano 18 grudnia 2013 - 11:45
- - - Połączono posty - - -
No tak jak Ci napisałem możliwe jest nawet 3 tygodnie, 2-3 dni możesz włożyć między bajki. Terminy zależą od ilości refubów i ich dostaw. Ja ostatnio czekałem 3 tygodnie ale po tym czasie PLAY przez jakiś moment wydawał nowe sztuki a nie refuby (chyba w związku z brakiem dostaw).
#1724
Napisano 18 grudnia 2013 - 13:20
#1725
Napisano 18 grudnia 2013 - 14:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych