Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1651
Napisano 30 listopada 2013 - 14:23
#1652
Napisano 30 listopada 2013 - 15:06
#1653
Napisano 30 listopada 2013 - 18:49
Na fakturze od Regenersis istnieje informacja, że to nie była wymiana, a naprawaPrzypominam że to tylko zasady apple.
W unii z tego co wiem, po wymianie produktu zegar tyka od nowa.
@yorky, o to mi chodziło.
#1654
Napisano 30 listopada 2013 - 19:46
Info ze strone regenersis:
W celu wysłania urządzenia do naprawy gwarancyjnej, prosimy zadbać o to, aby do przesyłki były dołączone następujące dokumenty:
-uzupełniona karta gwarancyjna, bez skreśleń z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz 15-cyfrowym IMEI telefonu lub numerem seryjnym dla laptopów,
-kserokopia dowodu zakupu lub umowy z operatorem,
-formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi do kontaktu z Klientem.
Jeżeli podczas zakupu urządzenie nie posiadało karty gwarancyjnej (dotyczy urządzeń HTC oraz iPhone), proszę dołączyć dowód zakupu z numerem seryjnym SN lub 15-cyfrowym numerem IMEI urządzenia.
#1655
Napisano 30 listopada 2013 - 21:33
#1656
Napisano 01 grudnia 2013 - 18:08
#1657
Napisano 01 grudnia 2013 - 18:33
#1658
Napisano 01 grudnia 2013 - 22:58
A mi na infolinii powiedzieli, że na razie mi nie wymienią bo nie mają iPhonów na wymianę;/
Z tego co czytałem, to dużo osób czeka na słuchawkę więc może na daniach będą mieli dostawę. Mojego mogą naprawić, byle bym go dostał szybko bo lecę na połączeniu v3 i pod touch 1gen i jest ciężko.
Może ktoś ma jakieś dane na ten temat, lub jest w stanie napisać ile czasu już czeka.
#1659
Napisano 02 grudnia 2013 - 07:39
#1660
Napisano 02 grudnia 2013 - 09:34
Ja czekam od 13 listopada.
Mi taka urocza Pani powiedziała ze to potrwa 2-3dni chyba ze nie maja iPhone'ow to wtedy 2 tygodnie. Jeśli te ajfony się pojawiają cykljcznie to już najwyższy czas. Z drugiej jednak strony ktoś tutaj wyżej ma chyba immunitet bo w zeszłym tygodniu wymienili mu w trzy dni. Czekam na opinie innych.
Ważne są: kolor, pamięć i dystrybucja (play, orange).
Może znajdziemy jakiś wzór dlaczego niektórzy mają a inni nie.
#1661
Napisano 02 grudnia 2013 - 13:17
#1662
Napisano 02 grudnia 2013 - 13:28
u mnie w środę na serwisie był już w piątek już wydany był...w poniedziałek już był u mnie...iPhone 5 16GB Orange aaa i wysłałem sam do regenersis nie przez salon...pozdro
Mam już status "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.". Nie wiem które to jest stadium.
ps. jaki kolor?
#1663
Napisano 02 grudnia 2013 - 13:49
#1664
Napisano 02 grudnia 2013 - 14:10
Mam już status "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.". Nie wiem które to jest stadium.
ps. jaki kolor?
U mnie ten status jest od 15 listopada... iPhone 5 32GB Black.
#1665
Napisano 02 grudnia 2013 - 14:21
#1666
Napisano 02 grudnia 2013 - 15:32
właśnie dostałem info z regenersis że iPhone został wymieniony
Magia dzieje się na naszych oczach.
Iphone 5 16GB Czarny dystrybucja Play z Grudnia 2012
#1667
Napisano 02 grudnia 2013 - 15:41
#1668
Napisano 02 grudnia 2013 - 15:56
@modlin Twój jest z playa 16gb ?
Tak, nic nadal się nie zmieniło w tej kwestii.
#1669
Napisano 02 grudnia 2013 - 16:11
#1670
Napisano 02 grudnia 2013 - 16:16
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że telefon został wymieniony i prawdopodobnie dzisiaj zostanie odesłany.
Pozdrawiam
#1671
Napisano 02 grudnia 2013 - 20:54
#1672
Napisano 03 grudnia 2013 - 12:39
#1673
Napisano 03 grudnia 2013 - 12:46
#1674
Napisano 03 grudnia 2013 - 12:54
#1675
Napisano 03 grudnia 2013 - 21:36
Dzięki za odpowiedź. Szkoda będę miał jak zawsze suszenie głowy w domu że było trzeba kupić białego
Zamień się z kimś. Kupa ludzi się zamieni.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych