Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1676
Napisano 03 grudnia 2013 - 22:24
#1677
Napisano 03 grudnia 2013 - 23:33
@rafalik1
Narzeczona pewnie nie pogardzi 5s'ką białą bądź złotą chyba nie?:PPPP
Żeby kobieta miała nowszy model? Wypij zioła.
#1678
Napisano 05 grudnia 2013 - 16:06
Żeby kobieta miała nowszy model? Wypij zioła.
Ma ktoś z was może info na temat jakości komunikacji mailowej z regenersis?
#1679
Napisano 05 grudnia 2013 - 16:18
#1680
Napisano 06 grudnia 2013 - 17:37
@modlin
Mailowo miałem problemy z uzyskaniem odpowiedzi na moje pytania, ale poprzez facebook na moje 3-4 różne pytania dotyczące iphona odpowiedź otrzymywałem do godziny . Z kontaktu przez fb jestem zadowolony.
Napisałem na fb dziś o godzinie 12. O 12:15 miałem telefon ze na 99% będzie dziś telefon. O 16 przyszedł SMS ze czeka do odbioru.
Polecam mimo negatywnych opinii o serwisie jest wstępny sukces. W poniedziałek napisze czy wszystko ok czy nie dali mi jakiejś kaszany.
Pozdrawiam.
#1681
Napisano 07 grudnia 2013 - 12:44
#1682
Napisano 09 grudnia 2013 - 19:00
#1683
Napisano 09 grudnia 2013 - 23:12
Napisałem na fb dziś o godzinie 12. O 12:15 miałem telefon ze na 99% będzie dziś telefon. O 16 przyszedł SMS ze czeka do odbioru.
Polecam mimo negatywnych opinii o serwisie jest wstępny sukces. W poniedziałek napisze czy wszystko ok czy nie dali mi jakiejś kaszany.
Pozdrawiam.
Odebrałem dziś, a właściwie wkwruiłem się i nie odebrałem. Telefon był w miarę ok, miał 6.1.4 z tym że była rysa na ramce. Zostałem już przeproszony i jutro mam mieć telefon w tej sprawie.
Nie jest fajnie, ale postanowiłem dać im szansę na rozwiązanie problemu, zwłaszcza, że kontakt przez FB jest lepszy niż większości firm.
Najlepszy cytat (nie cytat): My nie sprawdzamy nowych iphone'ów bo nie mamy takiej procedury.
#1684
Napisano 09 grudnia 2013 - 23:31
#1685
Napisano 10 grudnia 2013 - 01:08
#1686
Napisano 10 grudnia 2013 - 07:43
A już myślałam, że tylko ja słysząc "regenersis" dostaję szału... Telefon oddałam 18.11.2013 przez salon Play, już nie wspomnę o tych dziwacznych zmianach dat przyjęcia i innych głupot, bo widzę że nie tylko ja mam ten problem. Napisałam do nich na fb, gdy zobaczyłam na ich tablicy, że odpowiadają w miarę szybko i odpisali mi "Patrycjo, przesłaliśmy Twoje pytanie do działu technicznego. Jeśli uzyskamy informacje dotyczące statusu naprawy, natychmiast wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy!" po dwudziestu minutach. Mam nadzieję, że jutro już dowiem się czegokolwiek, bo trochę irytujące jest to czekanie. Nie po to człowiek płaci grube pieniądze za iPhone'a, bo nie oszukujmy się, nie są to telefony zbliżone ceną do np LG L5, żeby tyle czasu czekać na jakikolwiek odzew... I takie pytanie mam - czy ktoś już dostał może czarnego iPhone'a 16GB oddanego po 18? Bo może akurat im brakuje ich na stanie, że tak to ciągną i ciągną...
Ja oddawałem 25 listopada a 2 grudnia miałem telefon już w domu wymieniony. Czyli łącznie tydzień czasu. Czarna piątka 16 GB.
#1687
Napisano 10 grudnia 2013 - 10:48
#1688
Napisano 10 grudnia 2013 - 17:53
#1689
Napisano 10 grudnia 2013 - 18:32
#1690
Napisano 10 grudnia 2013 - 18:34
#1691
Napisano 10 grudnia 2013 - 20:49
#1692
Napisano 11 grudnia 2013 - 12:21
#1693
Napisano 11 grudnia 2013 - 13:29
To nie wiem, czy mam się cieszyć czy płakać teraz... Chyba cieszyć, może teraz zaczną wreszcie dawać telefony, które nadają się na wymianę, a nie jakieś buble. No cóż, pozostanie nam czekać i czekać. Może się kiedyś doczekamy.
Mogę Ci opowiedzieć od czego to zależy:
1)Serwis kwalifikuje terminal do wymiany, co zajmuje około 2-3dni
Wymiana następuje na ten sam model i kolor
2)Zamawiają (właściwie planują ilość zamówień) telefony, nie od Apple, tylko od OPERATORÓW
Play, Orange, T-Mobile oddzielnie dostarczają im telefony. Mogą mieć na stanie 100 terminali od T-Mobile, i tak jeśli twój był z Play to musisz czekać.
3)Dostają telefony w takich śmiesznych małych białych pudełkach, wyjmują je i wkładają do plastikowych tacek wraz z dokumentami, które latają u nich po firmie (taki system sobie wybrali)
4)Regenersis nie ma wpływu na telefony, twierdzą że nimi nie rzucają i to operatorzy dostarczają im taki szajs z odpryskami, czy rysami. Nie mają i nie mogą mieć procedury sprawdzania tych telefonów. Po ocenie telefonu stają się jedynie posłańcem, który dostarcza do was telefon bezpośrednio od operatora.
Uwaga: nie wszystkie to refuby, czasem są nowe, czasem refuby i nie mają na to wpływu (nie wiedzą).
Generalnie po rozważeniu wszystkich za i przeciw uważam Regenersis za dobry serwis (chodź w przypadku apple to raczej rzeczoznawcy), mają niestety zestaw procedur narzucony przez producentów i operatorów. Wykonują czarną robotę, a ich klienci są z góry nastawieni negatywnie.
Patrząc przez godzinę na to jak w punkcie obsługi zachowują się klienci, to nie jestem zdziwiony, tylu negatywnych opinii. Czasem ich żądania są absurdalne i nie są oni w stanie tego ogarnąć swoimi ściśniętymi umysłami. Mogę poopisywać przykłady. Tam na POKu powinni pracować psychoterapeuci a nie ekspedientki. Często wina leży po stronie producenta czy operatora, czego debile nie są w stanie ogarnąć.
Reasumując, na miejscu regenersis zamknął bym przyjmowanie telefonów na naprawę gwarancyjną bezpośrednio od klientów (tylko od operatorów), a POK zostawił jedynie dla usług dodatkowych, zamawianych przez klientów. Po dupie dostawali by operatorzy, czyli ci którzy wd. prawa życia i śmierci odpowiadają przed ludźmi za sprzęt który sprzedali.
TL;DR - Moją dyskusje z Regenersis zacząłem z pozycji WK klienta, jednak po dokładniej ocenie, stwierdzam że, sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Winni tak naprawdę są operatorzy i apple, bo to oni z nami walą...
ps. zaproponowałem im 200pln za ten post ale nie chcieli mi zapłacić, jednak za mój naskok na panią Anię czułem się zobowiązany
#1694
Napisano 11 grudnia 2013 - 14:42
#1695
Napisano 11 grudnia 2013 - 15:37
#1696
Napisano 11 grudnia 2013 - 15:40
Raczej staram się mieć ludzkie podejście, ale po prostu powoli mi nerwy siadały, chociaż nie odstawiałam szopek jak to czasami widzę. Właśnie przed chwilą na FB odpowiedzieli mi, że przyjmują właśnie dostawę czarnych 5 16GB i że mój telefon jeszcze w tym tygodniu powinien zostać wysłany do salonu, więc jestem już szczęśliwa. Teraz zostaje mi tylko modlenie się, żeby to rzeczywiście była prawda i żebym nie miała problemów z porysowanym albo uszkodzonym modelem.
Niestety nie da się tego wykluczyć. Jak będzie porysowany to pamiętaj ze to twój operator i Apple robią sobie jaja.
#1697
Napisano 11 grudnia 2013 - 16:44
a u mnie cały czas to samo, nie ma nie wiadomo kiedy będzie prosimy o cierpliwość...
A piszesz do nich na FB czy w jaki sposób?
#1698
Napisano 11 grudnia 2013 - 19:03
#1699
Napisano 11 grudnia 2013 - 19:15
#1700
Napisano 11 grudnia 2013 - 19:36
tak na fb
Mi na fb odpowiedzieli najpierw: "Patrycjo, obecnie jesteśmy w trakcie przyjęcia dostawy telefonu iPhone 5 16GB Black. Najprawdopodobniej w tym tygodniu telefon zostanie wysłany do salonu. Pozdrawiamy! ", a po kilku minutach: "Patrycjo, w imieniu producenta przepraszamy za długi czas oczekiwania. Twój telefon zostanie wymieniony. Obecnie nie jesteśmy w stanie wskazać dokładnego terminu, jednak tym tygodniu powinniśmy sfinalizować proces wysyłki do salonu Pozdrawiamy!".
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych