Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Please log in to reply
2025 replies to this topic

#1676 sebeq90

sebeq90
  • 22 posts

Posted 03 December 2013 - 22:24

@rafalik1 Narzeczona pewnie nie pogardzi 5s'ką białą bądź złotą chyba nie?:PPPP

#1677 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 03 December 2013 - 23:33

@rafalik1


Narzeczona pewnie nie pogardzi 5s'ką białą bądź złotą chyba nie?:PPPP


Żeby kobieta miała nowszy model? Wypij zioła.

#1678 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 05 December 2013 - 16:06

Żeby kobieta miała nowszy model? Wypij zioła.


Ma ktoś z was może info na temat jakości komunikacji mailowej z regenersis?

#1679 sebeq90

sebeq90
  • 22 posts

Posted 05 December 2013 - 16:18

@modlin Mailowo miałem problemy z uzyskaniem odpowiedzi na moje pytania, ale poprzez facebook na moje 3-4 różne pytania dotyczące iphona odpowiedź otrzymywałem do godziny . Z kontaktu przez fb jestem zadowolony.

#1680 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 06 December 2013 - 17:37

@modlin


Mailowo miałem problemy z uzyskaniem odpowiedzi na moje pytania, ale poprzez facebook na moje 3-4 różne pytania dotyczące iphona odpowiedź otrzymywałem do godziny . Z kontaktu przez fb jestem zadowolony.


Napisałem na fb dziś o godzinie 12. O 12:15 miałem telefon ze na 99% będzie dziś telefon. O 16 przyszedł SMS ze czeka do odbioru.

Polecam mimo negatywnych opinii o serwisie jest wstępny sukces. W poniedziałek napisze czy wszystko ok czy nie dali mi jakiejś kaszany.

Pozdrawiam.

#1681 razr

razr
  • 1664 posts
  • SkądKatowice, SI

Posted 07 December 2013 - 12:44

Było chyba kiedyś, że wymieniali iPhone 4 na 4S? Ciekawi mnie czy będzie tak z piątkami.

#1682 qubuch

qubuch
  • 989 posts
  • SkądWarszawa

Posted 09 December 2013 - 19:00

ja oddałem swojego iP5 32gb trzy tygodnie temu do naprawy. Po dwóch tygodniach zadzowniłem do regenrsis'a i usłyszałem, że jest zakwalifikowany jako do wymiany, i że czekają na dostawę od producenta... własnie mineły trzy tygodnie i dalej to samo. Masakra jakaś...

#1683 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 09 December 2013 - 23:12

Napisałem na fb dziś o godzinie 12. O 12:15 miałem telefon ze na 99% będzie dziś telefon. O 16 przyszedł SMS ze czeka do odbioru.

Polecam mimo negatywnych opinii o serwisie jest wstępny sukces. W poniedziałek napisze czy wszystko ok czy nie dali mi jakiejś kaszany.

Pozdrawiam.


Odebrałem dziś, a właściwie wkwruiłem się i nie odebrałem. Telefon był w miarę ok, miał 6.1.4 z tym że była rysa na ramce. Zostałem już przeproszony i jutro mam mieć telefon w tej sprawie.

Nie jest fajnie, ale postanowiłem dać im szansę na rozwiązanie problemu, zwłaszcza, że kontakt przez FB jest lepszy niż większości firm.

Najlepszy cytat (nie cytat): My nie sprawdzamy nowych iphone'ów bo nie mamy takiej procedury.

#1684 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 09 December 2013 - 23:31

A już myślałam, że tylko ja słysząc "regenersis" dostaję szału... Telefon oddałam 18.11.2013 przez salon Play, już nie wspomnę o tych dziwacznych zmianach dat przyjęcia i innych głupot, bo widzę że nie tylko ja mam ten problem. Napisałam do nich na fb, gdy zobaczyłam na ich tablicy, że odpowiadają w miarę szybko i odpisali mi "Patrycjo, przesłaliśmy Twoje pytanie do działu technicznego. Jeśli uzyskamy informacje dotyczące statusu naprawy, natychmiast wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy!" po dwudziestu minutach. Mam nadzieję, że jutro już dowiem się czegokolwiek, bo trochę irytujące jest to czekanie. Nie po to człowiek płaci grube pieniądze za iPhone'a, bo nie oszukujmy się, nie są to telefony zbliżone ceną do np LG L5, żeby tyle czasu czekać na jakikolwiek odzew... I takie pytanie mam - czy ktoś już dostał może czarnego iPhone'a 16GB oddanego po 18? Bo może akurat im brakuje ich na stanie, że tak to ciągną i ciągną...

#1685 sebeq90

sebeq90
  • 22 posts

Posted 10 December 2013 - 01:08

@Vivianna Ja wysłałem 18 - 19 u nich był wieczorem 20 ponoć wzięli się za ekspertyzę a Regenersis 22/11/2013 13:53 Regenersis Sebastianie, sprzęt został wymieniony zgodnie z warunkami gwarancji. i to był iPhone 5 16GB, black z Orange

#1686 basterall

basterall
  • 39 posts

Posted 10 December 2013 - 07:43

A już myślałam, że tylko ja słysząc "regenersis" dostaję szału... Telefon oddałam 18.11.2013 przez salon Play, już nie wspomnę o tych dziwacznych zmianach dat przyjęcia i innych głupot, bo widzę że nie tylko ja mam ten problem. Napisałam do nich na fb, gdy zobaczyłam na ich tablicy, że odpowiadają w miarę szybko i odpisali mi "Patrycjo, przesłaliśmy Twoje pytanie do działu technicznego. Jeśli uzyskamy informacje dotyczące statusu naprawy, natychmiast wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy!" po dwudziestu minutach. Mam nadzieję, że jutro już dowiem się czegokolwiek, bo trochę irytujące jest to czekanie. Nie po to człowiek płaci grube pieniądze za iPhone'a, bo nie oszukujmy się, nie są to telefony zbliżone ceną do np LG L5, żeby tyle czasu czekać na jakikolwiek odzew... I takie pytanie mam - czy ktoś już dostał może czarnego iPhone'a 16GB oddanego po 18? Bo może akurat im brakuje ich na stanie, że tak to ciągną i ciągną...



Ja oddawałem 25 listopada a 2 grudnia miałem telefon już w domu wymieniony. Czyli łącznie tydzień czasu. Czarna piątka 16 GB.

#1687 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 10 December 2013 - 10:48

No to ich zaczynam ostro atakować na każdym froncie, dzięki za informacje.

#1688 qubuch

qubuch
  • 989 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 December 2013 - 17:53

To trzeba im przynać, że przez fb szybko odpisują ale generalnie niczego nowego się nie dowiedziałem...ja oodałem swój 19 i tak już czekam i czekam...zastanawiam się czy pójście do play i stwierdzenie, że skoro telefon jest przeznaczony do wymiany na nowy a regenersis ich nie ma to niech play mi da telefon i tamten sobie potem wezmą. Ja tez czarny model oddałem...

#1689 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 10 December 2013 - 18:32

Odpisują po chwili, ale zbywają tekstami, że proszą o cierpliwość. Ale cierpliwość się powoli kończy... Jest taka możliwość, żeby play wydał telefon który nie szedł do nich bezpośrednio od regenersis?

#1690 qubuch

qubuch
  • 989 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 December 2013 - 18:34

same story...prosimy o cierpliwość etc.

#1691 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 10 December 2013 - 20:49

Dziś odebrałem działający telefon. Opisze sprawę tutaj, tak na przyszłość. 29.11 oddałem bo bateria fixowała. Miało potrwać 2-3 dni. Zeszły piątek po interwencji przez FB dowiedziałem się ze czeka. Wczoraj pojechałem odebrać i uwaga: rysa na ramce. Oczywiście starano się mnie przekonać ze tak jest i już. Wkurzyłem się, raban i pismo. Dziś rano zacząłem ich cisnąć na wszytkich frontach ze chce nowy działający telefon. O 12 się udało. Wsiadał w samochód jadę, odbieram a tam odprysk. Wyurwilem się. 1h dali mi nowy zapakowany i ostatni na stanie. Przepraszam wszystkich co czekają na ip 5 czarne 16 z playa. Nie dostaniecie ich bo wykorzystałem wszystkie ostatnie 3 sztuki. I tak były wadliwe.

#1692 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 11 December 2013 - 12:21

To nie wiem, czy mam się cieszyć czy płakać teraz... Chyba cieszyć, może teraz zaczną wreszcie dawać telefony, które nadają się na wymianę, a nie jakieś buble. No cóż, pozostanie nam czekać i czekać. Może się kiedyś doczekamy.

#1693 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 11 December 2013 - 13:29

To nie wiem, czy mam się cieszyć czy płakać teraz... Chyba cieszyć, może teraz zaczną wreszcie dawać telefony, które nadają się na wymianę, a nie jakieś buble. No cóż, pozostanie nam czekać i czekać. Może się kiedyś doczekamy.


Mogę Ci opowiedzieć od czego to zależy:

1)Serwis kwalifikuje terminal do wymiany, co zajmuje około 2-3dni
Wymiana następuje na ten sam model i kolor
2)Zamawiają (właściwie planują ilość zamówień) telefony, nie od Apple, tylko od OPERATORÓW
Play, Orange, T-Mobile oddzielnie dostarczają im telefony. Mogą mieć na stanie 100 terminali od T-Mobile, i tak jeśli twój był z Play to musisz czekać.
3)Dostają telefony w takich śmiesznych małych białych pudełkach, wyjmują je i wkładają do plastikowych tacek wraz z dokumentami, które latają u nich po firmie (taki system sobie wybrali)
4)Regenersis nie ma wpływu na telefony, twierdzą że nimi nie rzucają i to operatorzy dostarczają im taki szajs z odpryskami, czy rysami. Nie mają i nie mogą mieć procedury sprawdzania tych telefonów. Po ocenie telefonu stają się jedynie posłańcem, który dostarcza do was telefon bezpośrednio od operatora.
Uwaga: nie wszystkie to refuby, czasem są nowe, czasem refuby i nie mają na to wpływu (nie wiedzą).

Generalnie po rozważeniu wszystkich za i przeciw uważam Regenersis za dobry serwis (chodź w przypadku apple to raczej rzeczoznawcy), mają niestety zestaw procedur narzucony przez producentów i operatorów. Wykonują czarną robotę, a ich klienci są z góry nastawieni negatywnie.

Patrząc przez godzinę na to jak w punkcie obsługi zachowują się klienci, to nie jestem zdziwiony, tylu negatywnych opinii. Czasem ich żądania są absurdalne i nie są oni w stanie tego ogarnąć swoimi ściśniętymi umysłami. Mogę poopisywać przykłady. Tam na POKu powinni pracować psychoterapeuci a nie ekspedientki. Często wina leży po stronie producenta czy operatora, czego debile nie są w stanie ogarnąć.

Reasumując, na miejscu regenersis zamknął bym przyjmowanie telefonów na naprawę gwarancyjną bezpośrednio od klientów (tylko od operatorów), a POK zostawił jedynie dla usług dodatkowych, zamawianych przez klientów. Po dupie dostawali by operatorzy, czyli ci którzy wd. prawa życia i śmierci odpowiadają przed ludźmi za sprzęt który sprzedali.

TL;DR - Moją dyskusje z Regenersis zacząłem z pozycji WK klienta, jednak po dokładniej ocenie, stwierdzam że, sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Winni tak naprawdę są operatorzy i apple, bo to oni z nami walą...

ps. zaproponowałem im 200pln za ten post ale nie chcieli mi zapłacić, jednak za mój naskok na panią Anię czułem się zobowiązany

#1694 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 11 December 2013 - 14:42

Raczej staram się mieć ludzkie podejście, ale po prostu powoli mi nerwy siadały, chociaż nie odstawiałam szopek jak to czasami widzę. Właśnie przed chwilą na FB odpowiedzieli mi, że przyjmują właśnie dostawę czarnych 5 16GB i że mój telefon jeszcze w tym tygodniu powinien zostać wysłany do salonu, więc jestem już szczęśliwa. Teraz zostaje mi tylko modlenie się, żeby to rzeczywiście była prawda i żebym nie miała problemów z porysowanym albo uszkodzonym modelem.

#1695 qubuch

qubuch
  • 989 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 December 2013 - 15:37

a u mnie cały czas to samo, nie ma nie wiadomo kiedy będzie prosimy o cierpliwość...

#1696 modlin

modlin
  • 538 posts
  • SkądLynchburg, TN

Posted 11 December 2013 - 15:40

Raczej staram się mieć ludzkie podejście, ale po prostu powoli mi nerwy siadały, chociaż nie odstawiałam szopek jak to czasami widzę. Właśnie przed chwilą na FB odpowiedzieli mi, że przyjmują właśnie dostawę czarnych 5 16GB i że mój telefon jeszcze w tym tygodniu powinien zostać wysłany do salonu, więc jestem już szczęśliwa. Teraz zostaje mi tylko modlenie się, żeby to rzeczywiście była prawda i żebym nie miała problemów z porysowanym albo uszkodzonym modelem.


Niestety nie da się tego wykluczyć. Jak będzie porysowany to pamiętaj ze to twój operator i Apple robią sobie jaja.

#1697 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 11 December 2013 - 16:44

a u mnie cały czas to samo, nie ma nie wiadomo kiedy będzie prosimy o cierpliwość...


A piszesz do nich na FB czy w jaki sposób?

#1698 qubuch

qubuch
  • 989 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 December 2013 - 19:03

tak na fb

#1699 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1193 posts
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Posted 11 December 2013 - 19:15

Uff, Panie i Panowie, jak widze ten temat na gorze listy watkow, liczacy 170 stron to dostaje bialej goraczki. Widze, ze od kilku lat nic szczegolnego nie zmienilo sie jesli chodzi o serwis Regenersis. Te samy bajery, to samo podejscie do klienta, tylko nielicznym "sie udaje" itd. Ciesze sie, ze w tej sytuacji moim gwarantem jest zagraniczny operator komorkowy, z pewnoscia nie korzystajacy z uslug firmy Regenersis. Na chyba 5 przypadkow bylem tylko jeden, jedyny raz dobrze obsluzony.

#1700 Vivianna

Vivianna
  • 12 posts
  • SkądKonin, PL

Posted 11 December 2013 - 19:36

tak na fb


Mi na fb odpowiedzieli najpierw: "Patrycjo, obecnie jesteśmy w trakcie przyjęcia dostawy telefonu iPhone 5 16GB Black. Najprawdopodobniej w tym tygodniu telefon zostanie wysłany do salonu. Pozdrawiamy! ", a po kilku minutach: "Patrycjo, w imieniu producenta przepraszamy za długi czas oczekiwania. Twój telefon zostanie wymieniony. Obecnie nie jesteśmy w stanie wskazać dokładnego terminu, jednak tym tygodniu powinniśmy sfinalizować proces wysyłki do salonu Pozdrawiamy!".




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users