Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1651 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 30 listopada 2013 - 14:23

Regenersis nie przyjmuje telefonów bez dowodu zakupu.

#1652 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 15:06

Bzdura, gwarancja jest na podstawie imei.

#1653 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 18:49

Przypominam że to tylko zasady apple.

W unii z tego co wiem, po wymianie produktu zegar tyka od nowa.

Na fakturze od Regenersis istnieje informacja, że to nie była wymiana, a naprawa :)

@yorky, o to mi chodziło.

#1654 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 30 listopada 2013 - 19:46

@JaN008, jeśli kupiłeś bezpośrednio od Apple to tak.
Info ze strone regenersis:

W celu wysłania urządzenia do naprawy gwarancyjnej, prosimy zadbać o to, aby do przesyłki były dołączone następujące dokumenty:


-uzupełniona karta gwarancyjna, bez skreśleń z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz 15-cyfrowym IMEI telefonu lub numerem seryjnym dla laptopów,
-kserokopia dowodu zakupu lub umowy z operatorem,
-formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi do kontaktu z Klientem.

Jeżeli podczas zakupu urządzenie nie posiadało karty gwarancyjnej (dotyczy urządzeń HTC oraz iPhone), proszę dołączyć dowód zakupu z numerem seryjnym SN lub 15-cyfrowym numerem IMEI urządzenia.



#1655 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 21:33

Regenersis przecież serwisuje tylko iPhony od operatorów. Kupione u Apple mają inne autoryzowane serwisy. Raz wysyłałem sam sprzęt i nie było problemu.

#1656 basterall

basterall
  • 39 postów

Napisano 01 grudnia 2013 - 18:08

W poniedziałek oddałem Iphone 5 16 GB w salonie orange na niezgodność z umową. We wtorek ipek był już w regenersis. W piątek zmienił się status na wydany ( dowiedziałem się że telefon został naprawiony poprzez wymianę ). Jest numer listu ale jakoś krótki i nie mogę sprawdzić na stronie dpd. Mam nadzieję że na początku tygodnia będę mógł telefon odebrać w salonie ...

#1657 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 01 grudnia 2013 - 18:33

A mi na infolinii powiedzieli, że na razie mi nie wymienią bo nie mają iPhonów na wymianę;/

#1658 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 01 grudnia 2013 - 22:58

A mi na infolinii powiedzieli, że na razie mi nie wymienią bo nie mają iPhonów na wymianę;/


Z tego co czytałem, to dużo osób czeka na słuchawkę więc może na daniach będą mieli dostawę. Mojego mogą naprawić, byle bym go dostał szybko bo lecę na połączeniu v3 i pod touch 1gen i jest ciężko.

Może ktoś ma jakieś dane na ten temat, lub jest w stanie napisać ile czasu już czeka.

#1659 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 02 grudnia 2013 - 07:39

Ja czekam od 13 listopada.

#1660 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 02 grudnia 2013 - 09:34

Ja czekam od 13 listopada.


Mi taka urocza Pani powiedziała ze to potrwa 2-3dni chyba ze nie maja iPhone'ow to wtedy 2 tygodnie. Jeśli te ajfony się pojawiają cykljcznie to już najwyższy czas. Z drugiej jednak strony ktoś tutaj wyżej ma chyba immunitet bo w zeszłym tygodniu wymienili mu w trzy dni. Czekam na opinie innych.

Ważne są: kolor, pamięć i dystrybucja (play, orange).

Może znajdziemy jakiś wzór dlaczego niektórzy mają a inni nie.

#1661 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 02 grudnia 2013 - 13:17

u mnie w środę na serwisie był już w piątek już wydany był...w poniedziałek już był u mnie...iPhone 5 16GB Black Orange aaa i wysłałem sam do regenersis nie przez salon...pozdro

#1662 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 02 grudnia 2013 - 13:28

u mnie w środę na serwisie był już w piątek już wydany był...w poniedziałek już był u mnie...iPhone 5 16GB Orange aaa i wysłałem sam do regenersis nie przez salon...pozdro


Mam już status "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.". Nie wiem które to jest stadium.

ps. jaki kolor?

#1663 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 02 grudnia 2013 - 13:49

kolor czarny. a co się działo z Twoim telefonem?

#1664 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 02 grudnia 2013 - 14:10

Mam już status "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.". Nie wiem które to jest stadium.

ps. jaki kolor?


U mnie ten status jest od 15 listopada... iPhone 5 32GB Black.

#1665 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 02 grudnia 2013 - 14:21

Mój iPhone 5 16GB BLACK T-Mobile Wysłany: 26.11.2013 Dostarczony: 27.11.2013 Data przyjęcia w regenersis: 28.11.2013 ze statusem: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Ostatnia zmiana statusu: 02.12.2013 status naprawy bez zmian właśnie dostałem info z regenersis że iPhone został wymieniony :)

#1666 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 02 grudnia 2013 - 15:32

właśnie dostałem info z regenersis że iPhone został wymieniony :)


Magia dzieje się na naszych oczach.

Iphone 5 16GB Czarny dystrybucja Play z Grudnia 2012

#1667 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 02 grudnia 2013 - 15:41

@modlin Twój jest z playa 16gb ?

#1668 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 02 grudnia 2013 - 15:56

@modlin Twój jest z playa 16gb ?


Tak, nic nadal się nie zmieniło w tej kwestii.

#1669 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 02 grudnia 2013 - 16:11

kumpel też miał 16GB z t-mobile - wymienili po 3 dniach od przyjęcia, pisałeś do regenersis?

#1670 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 02 grudnia 2013 - 16:16

Magia Panowie, magia. Napisali:

Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że telefon został wymieniony i prawdopodobnie dzisiaj zostanie odesłany.

Pozdrawiam



#1671 basterall

basterall
  • 39 postów

Napisano 02 grudnia 2013 - 20:54

Więc telefon, który oddałem do salonu orange dokładnie w zeszły poniedziałek dzisiaj odebrałem. Wymieniony na refurba czarny 16 GB Iphone 5. Szybko udało się załatwić całość. Telefon ma obecnie 6.1.4 Pozdrawiam

#1672 rafalik1

rafalik1
  • 44 postów

Napisano 03 grudnia 2013 - 12:39

Mam problem z przyciskiem power w telefonie przestał działać póki co sobie radze ale mam gwarancje do marca więc chcę oddać telefon na koniec roku bądź styczeń. Mowa o iPhone 5 32gb czarnym/szarym i ty mam pytanie z racji tego że będę wymieniał na iphona 5s stary powędruje do mojej narzeczonej i tu pytanie czy jest szansa aby w ramach gwarancji bo i tak będą wymieniać aby wysłali wersje białą ? Może ktoś próbował ? Z góry dzięki za odpowiedź.

#1673 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 grudnia 2013 - 12:46

Nie nie ma takiej opcji, wysyłasz czarny, dostajesz czarny.

#1674 rafalik1

rafalik1
  • 44 postów

Napisano 03 grudnia 2013 - 12:54

Dzięki za odpowiedź. Szkoda będę miał jak zawsze suszenie głowy w domu że było trzeba kupić białego ;)

#1675 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 03 grudnia 2013 - 21:36

Dzięki za odpowiedź. Szkoda będę miał jak zawsze suszenie głowy w domu że było trzeba kupić białego ;)


Zamień się z kimś. Kupa ludzi się zamieni.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych