Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1326
Napisano 08 sierpnia 2013 - 11:10
#1327
Napisano 08 sierpnia 2013 - 11:44
#1328
Napisano 10 sierpnia 2013 - 10:41
#1329
Napisano 10 sierpnia 2013 - 12:20
#1330
Napisano 10 sierpnia 2013 - 15:03
#1331
Napisano 10 sierpnia 2013 - 17:58
#1332
Napisano 10 sierpnia 2013 - 18:34
#1333
Napisano 10 sierpnia 2013 - 19:18
jak dobrze wiemy, cytowanie słownika jest niezwykle pomocne i konstruktywne...
wymiana obudowy ma sens i mogłaby się mieścić w pojęciu odświeżonego telefonu, oby tak było ... ciekawi mnie - apple dostaje 8 miesięcznego iphona z porysowaną obudową i 20 bad pixelami - wymieniają ekran i wciskają taką pychotkę kolejnemu klientowi?
Nie tak to wygląda. Elementy które nadają się do ponownego wykorzystania, których zużycie nie odbija się na sprawności urządzenia, trafiają do ponownego montażu. Reszta jest wymieniana. Na przykład obudowy są powtórnie przetapiane. Co się daje odzyskać - jest odzyskiwane. Reszta trafia do utylizacji. Każda obudowa, bateria jest nowa, bo nie może być powtórnie użyta. Tak więc dostajesz praktycznie nowy telefon, prosto z fabryki. Nie rozumiem tego oburzenia że to ,,refurb". Oby każdą firmę było stać na takie postępowanie względem klienta.
Inaczej: równie dobrze mogliby takie uszkodzone urządzenia odnawiać w ten sam sposób, i wypuszczać powtórnie na rynek jako nowe. Nie mialbyś szans się zorientować czy to jest nowy czy refurb. Świadczy to jedynie o uczciwości firmy wobec klienta.
Jeszcze inaczej: idąc do salonu i kupując nowy samochód, jaką masz gwarancję że powstał on ze stali ze świeżego urobku żelaza, czy z przetopionego złomu? Zresztą czy stanowi to jakąkolwiek różnicę?
#1334
Napisano 10 sierpnia 2013 - 20:39
- - - Połączono posty - - -
Nie, no lepiej dla klienta, żeby pan Staś siedział z lutownicą i przelutowywał układy a później brudnymi łapskami źle spasował wszystko skłądając, pogubił połowę śrubek i zostawił tonę kurzu pod ekranem... Faktycznie Apple taką krzywdę robi klientom wymieniając sprzęt... Nie raz widziałem Nokie wracające z naprawy z Regenersis....
Oczywiście, pan staś nie byłby dobrym rozwiązaniem, ale przydałoby się wykonywać sprzęt z większą starannością, szlag człowieka trafia, gdy płaci za słuchawkę 2,5 tys i 2 tyg pózniej oddaje ją do naprawy. Jest to mój 5 iPhone i z żadnym nie miałem takiej jazdy (wsród wszystkich moich znajomych wszyscy reklamowali swoje 5tki). Wybacz ze jestem oburzony ze nie otrzymuję nowego , sprawnego telefonu za jaki 12 dni temu zapłaciłem...
#1335
Napisano 10 sierpnia 2013 - 21:05
#1336
Napisano 11 sierpnia 2013 - 09:46
Wiesz... ludzie kupują samochody za 100 tys. złotych i one też się psują i później się bujają po serwisach. Nic szczególnego. Każde urządzenie się może popsuć. Jedni narzekają na 3GSy, inny na 4ki, jeszcze inny na Samsungi... Życie.
Masz rację, ale jak ja tak czytam jak ludzie narzekają na Iphone 5 to cieszę się, że posiadam 4s a nie własnie 5. Mam nadzieje, że nowsza wersja 5 będzie miała mniej wad seryjnych.
#1337
Napisano 11 sierpnia 2013 - 10:17
Masz rację, ale jak ja tak czytam jak ludzie narzekają na Iphone 5 to cieszę się, że posiadam 4s a nie własnie 5. Mam nadzieje, że nowsza wersja 5 będzie miała mniej wad seryjnych.
Zależy kiedy czytasz. Rok temu wszyscy narzekali na 4S, dwa lata temu na 4, a za rok wszyscy będą narzekać na 5S/6 czy jak go tam nazwą. Więc z tym czytaniem to tak nie do końca jak Ci się wydaje...
#1338
Napisano 11 sierpnia 2013 - 18:21
Zależy kiedy czytasz. Rok temu wszyscy narzekali na 4S, dwa lata temu na 4, a za rok wszyscy będą narzekać na 5S/6 czy jak go tam nazwą. Więc z tym czytaniem to tak nie do końca jak Ci się wydaje...
Niby tak, ale prosta statystyka: 7 moich znajomych kupiło iphona 4 kilka lat temu - żadnej reklamacji. Iphona 5 kupiłem ja i 5 moich znajomych - wszyscy odwiedzaliśmy serwis. Mysle ze awaryjnosc 5tki w porównaniu w poprzednimi edycjami bije rekordy.... Niestety. A szkoda bo jest to małe technologiczne dzieło sztuki, i swietnie mi sie przez te 2 tygodnie go używało
#1339
Napisano 11 sierpnia 2013 - 18:25
#1340
Napisano 11 sierpnia 2013 - 18:34
#1341
Napisano 11 sierpnia 2013 - 19:41
#1342
Napisano 13 sierpnia 2013 - 13:33
#1343
Napisano 13 sierpnia 2013 - 13:45
#1344
Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:02
#1345
Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:08
#1346
Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:22
[url]http://regenersis.pl/Photo.aspx?ID=179930&DB=APPRO[/url]
[url]http://regenersis.pl/Photo.aspx?ID=179931&DB=APPRO[/url]
[url]http://regenersis.pl/Photo.aspx?ID=181306&DB=APPRO[/url]
Teraz juz sam nie wiem czy maja braki w refubach czy moze beda chciali zwalic wine na uszkodzenie mechaniczne, no ale gdyby chcieli to juw dawno by go odeslali a tak ciagle jest napisane ze jest w naprawie - WTF
#1347
Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:28
#1348
Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:45
#1349
Napisano 13 sierpnia 2013 - 16:18
#1350
Napisano 13 sierpnia 2013 - 17:12
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (2)