Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1351 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 sierpnia 2013 - 17:39

Z jednym bad pixem to raczej małe szanse. Kiedyś badałem sprawę przy okazji mojego starego ipada 1 gen, chyba są jakieś wytczyczne w stylu ze przy danej rozdzielczości moze byc max tyle bad pixeli. W stanach wymieniliby ci od ręki, w polandii otrzymasz tylko uśmieszek politowania sprzedawcy ;)

#1352 p3nisaider

p3nisaider
  • 323 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 sierpnia 2013 - 18:40

A kurde da się go jakoś odblokować? bo wszyscy mówią że bad pixela się da,tylko tego martwego co jest czarny się nie da.

#1353 mihauu1983

mihauu1983
  • 124 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 13 sierpnia 2013 - 19:12

Tutaj masz artykuł o bad pikselach

Ile martwych pikseli akceptuje Apple? - idg.pl Wiadomości

#1354 p3nisaider

p3nisaider
  • 323 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 sierpnia 2013 - 20:27

Nieładnie z ich strony.

#1355 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 14 sierpnia 2013 - 11:20

Ja oddałem kiedyś moją 4 z jednym bad pikselem i wymienili bez problemu (oddawałem przez T-mobile)

#1356 Baerok

Baerok
  • 141 postów
  • SkądStalowa Wola

Napisano 14 sierpnia 2013 - 13:06

Dzisiaj oddałem swojego iPhone'a 5 32GB do t-mobile. Po 10 miesiącach użytkowania zepsuł mi się przycisk sleep/wake. Fabrycznie też dostałem telefon z wadliwym kablem lightning (przerywał ładowanie) więc go też oddałem wraz z telefonem. Zobaczymy co z tego wyniknie i czy dowiem się, że telefon miał do czynienia z cieczą.

#1357 p3nisaider

p3nisaider
  • 323 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 sierpnia 2013 - 15:09

Ale ja mam stuck pixela czyli zablokowanego,zielonego nie dead tego czarnego. To jak myślicie przyjmą?

#1358 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 sierpnia 2013 - 15:14

Ale ja mam stuck pixela czyli zablokowanego,zielonego nie dead tego czarnego. To jak myślicie przyjmą?


Zapytaj tutaj czy Ci przyjmą: Kula zgadula - Zapytaj, niech się męczy bidula Idź daj i zobacz czy przyjmą, wtedy będziesz wiedział.

#1359 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 14 sierpnia 2013 - 21:44

Moja 5 z zielonym pixelem wymienili na nowke. Po 6 dniach od wysyłki miałem telefon już u siebie, wysylalem do regenersis

#1360 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 15 sierpnia 2013 - 12:18

Ale ja mam stuck pixela czyli zablokowanego,zielonego nie dead tego czarnego. To jak myślicie przyjmą?

Bez problemu wymienią.

#1361 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 sierpnia 2013 - 12:49

Ja oddałem wczoraj 5tkę z kilkoma zielonymi pixelami, były od nowości i w sumie nie było ich widać na co dzień, więc poczekałem aż telefon się trochę podniszczy i dopiero zaniosłem :D Zobaczymy co wymyślą, ale mam nadzieję, że wymiana będzie bezproblemowa ;)

#1362 Baerok

Baerok
  • 141 postów
  • SkądStalowa Wola

Napisano 22 sierpnia 2013 - 21:34

Jestem zaskoczony szybkością obsługi regenersis. 14 sierpnia oddałem telefon do T-Mobile. Dotarł do serwisu 20 sierpnia, a dzisiaj został wydany. Pewnie będzie gotowy do odebrania jutro. Ciekawe czy dostanę refuba.

#1363 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 22 sierpnia 2013 - 21:40

Ja oddałem wczoraj 5tkę z kilkoma zielonymi pixelami, były od nowości i w sumie nie było ich widać na co dzień, więc poczekałem aż telefon się trochę podniszczy i dopiero zaniosłem :D Zobaczymy co wymyślą, ale mam nadzieję, że wymiana będzie bezproblemowa ;)


Ja oddałem telefon 14 w T-mobile, a przedwczoraj 20 odebrałem nówkę, znaczy RFB :)

#1364 tomson93

tomson93
  • 341 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 sierpnia 2013 - 21:42

A ja oddałem 19 biała 5 16 Gb w jankach bezpośrednio i jeszcze nie dostałem nowego . a kobieta mówiła że 2-3 dni .

#1365 Baerok

Baerok
  • 141 postów
  • SkądStalowa Wola

Napisano 22 sierpnia 2013 - 21:43

Ja oddałem telefon 14 w T-mobile, a przedwczoraj 20 odebrałem nówkę, znaczy RFB :)


Ciekawi mnie jak ma się sprawa z kablem lightning, który reklamowałem wraz z telefonem. Od nowości przerywał mi ładowanie przez co nie można było go nawet tknąć gdy był podłączony do prądu.

#1366 Regenersis.serwis

Regenersis.serwis
  • 2 postów

Napisano 23 sierpnia 2013 - 12:47

Status naprawy można śledzić na [url=http://www.regenersis.pl]Regenersis (Warsaw)[/url]

#1367 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 23 sierpnia 2013 - 12:56

Status naprawy można śledzić na [/url]


Oooo, witam Państwa serdecznie.Z pewnością taki kontakt z Państwem jest lepszy niż czekanie 40 min na Państwa infolinii.

#1368 tomson93

tomson93
  • 341 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 sierpnia 2013 - 20:01

Również dziś czekałem 15 minut na infolini i się nie dodzwoniłem . A mój telefon od poniedziałku wisi na statusie " w trakcie naprawy" , co jest tym bardziej dziwne że oddałem go do punktu przyjęć prosto w Jankach a Pani zapewniła że w ciągu 2 dni będzie nowy , bo są na stanie białe 5 i nie ma problemu .

#1369 barczar

barczar
  • 41 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 23 sierpnia 2013 - 21:49

U mnie z kolei pozytywne zaskoczenie (jak narazie - zobaczymy co otrzymam w paczce). 18.08 telefon został złożony w salonie Orange w związku z problematycznym przyciskiem Sleep/Wake. 21.08 dotarł do Regenersis. W dniu dzisiejszym - 23.08 w zakładce status naprawy widnieje informacja, że telefon został wydany wraz z numerem listu przewozowego. Mam nadzieje, że to, co otrzymam nie będzie odbiegało estetyką od urządzenia, które wysłałem ;] Po 10 miesiącach użytkowania stan telefonu był idealny - zero odprysków, zadrapań czy jakichkolwiek rys. Gość w salonie Orange nie mógł uwierzyć, że już tyle ten iPhone ma :P Szczerze to po tych wszystkich wypowiedziach, które można tu wyczytać, obawiam się niemiłosiernie o stan telefonu, niezależnie czy będzie to refurb, nówka (w co nie wierze), czy urządzenie które wysłałem na gwarancję.

#1370 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 23 sierpnia 2013 - 23:17

Ja swojego iPhone'a oddałam 12.08 i do dzisiaj nie otrzymałem "nowego" telefonu. Problemem był słynny już przycisk Sleep/Wake.

#1371 barczar

barczar
  • 41 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 24 sierpnia 2013 - 13:34

Otóż ku mojemu ogromnemu zdziwieniu telefon przyszedł dzisiaj! (sobota). Na pierwszy rzut oka stan jest idealny. Bałem się, że dostane porysowany/obdarty egzemplarz - niepotrzebnie. Rzecz jasna jest to refurb - szkoda (w salonie Pan twierdził, że nówka sztuka). Urządzenie przyszło zawinięte w folię bąbelkową wraz z raportem z wykonanej naprawy, na którym widnieje nowy IMEI oraz informacja "iPhone został wymieniony". Podsumowując - wszystko załatwione zostało w ciągu 6 dni. Jestem pozytywnie zaskoczony biorąc pod uwagę wypowiedzi innych osób w tym wątku. Być może udało mi się, że akurat mieli na stanie wolną czarną 5 32GB i dlatego to tak szybko zostało załatwione.

#1372 anies7

anies7
  • 32 postów

Napisano 25 sierpnia 2013 - 10:53

W takim razie, pozazdrościć. Kilka tygodni temu Regenersis odesłało 'naprawionego' iP5 - refabrykat. Na sam przebieg naprawy nie mogę narzekać. Wszystko poszło szybko i sprawnie. Co do samego urządzenia,niestety odbiegało ono estetyką od tego, które wysłałam. Kolejno, wygląda na to,że napraw ciąg dalszy nastąpi.Mianowicie, wcześniejszy problem z ekranem pojawił się i na obecnym egzemplarzu.

#1373 mychawroc

mychawroc
  • 3 postów

Napisano 01 września 2013 - 15:35

Moi drodzy , powiedzcie proszę jak skończyły się przypadki z wyszarzałym paskiem wifi? Mam iphona 4s i od paru dnich wlasnie ten problem, jest sens wysyłać go do Regenersis ? Na pewno przed wysłaniem sporządziłabym protokół w Orange , aby się nie denerwować pózniej odpowiedzią , że jest zalany albo inną głupotą . AAA i telefon ma dopiero 10 miesięcy , więc lepiej na gwarancję czy lepiej na niezgodność?

#1374 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 września 2013 - 16:03

A może tak poczytasz ten wątek, to się dowiesz...

#1375 mychawroc

mychawroc
  • 3 postów

Napisano 01 września 2013 - 16:42

dziekuję za fachową poradę , rzeczywiscie tutaj zamiast pomocy można usłyszeć sam atak, jest 138 stron tego wątku , przejrzałam ostatnie 30 i niestety o wyszarzonym wifi pisał tylko kolega grzy.bek badajże , lecz nie napisał jak się sprawa skończyła. Ponawiam więc swoje pytanie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych