Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1301
Napisano 29 lipca 2013 - 16:30
#1302
Napisano 30 lipca 2013 - 07:35
Jeju ile można. Masz 12 miesięcy gwarancji. Koniec kropka.
Jeżeli kupowałeś jako firma to nie masz rękojmi bo ona jest też 12 mies. Jeżeli kupowałeś jako osoba prywatna, to możesz się powołać na "niezgodność towaru z umową" ale to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że wada ta istniała w momencie kupna. Słowo klucz "moment kupna", bo tylko za to odpowiada sprzedawca. Nie za to, że się coś popsuło, tylko za to, że było niesprawne już kiedy kupowałeś. W teorii możesz zrobić płatną ekspertyzę gdzieś w autoryzowanym serwisie, która wykaże, że ta wada istniała w momencie kupna telefon, w praktyce jest to prawie niemożliwe...
czyli co, w skrócie - mimo, że w PL gwarancja powinna wynosić 24mc to po 12miesiącach nie dam rady tego zareklamować, udowodnić?
Co najlepsze, poniżej cytat z wpisu konta Play4U "12 miesięcy to gwarancja producenta. Sprzedawcy możesz oddać towar na gwarancję przez 24 miesiące. Gwarantuje to prawo konsumenckie UE. "
#1303
Napisano 30 lipca 2013 - 08:20
czyli co, w skrócie - mimo, że w PL gwarancja powinna wynosić 24mc to po 12miesiącach nie dam rady tego zareklamować, udowodnić?
Co najlepsze, poniżej cytat z wpisu konta Play4U "12 miesięcy to gwarancja producenta. Sprzedawcy możesz oddać towar na gwarancję przez 24 miesiące. Gwarantuje to prawo konsumenckie UE. "
Mylisz pojęcia, jak widać sam Play i zatrudniani przez niego studenci też nie widzą różnicy między gwarancją a "niezgodnością towaru z umową". Mówiąc o gwarancji 24 mies. gwarantowanej przez UE to chodzi o "niezgodność towaru z umową". Gwarancja jako taka sama w sobie jest DOBROWOLNYM świadczeniem producenta i to on decyduje jaka ma być długa.
#1304
Napisano 30 lipca 2013 - 08:35
Mylisz pojęcia, jak widać sam Play i zatrudniani przez niego studenci też nie widzą różnicy między gwarancją a "niezgodnością towaru z umową". Mówiąc o gwarancji 24 mies. gwarantowanej przez UE to chodzi o "niezgodność towaru z umową". Gwarancja jako taka sama w sobie jest DOBROWOLNYM świadczeniem producenta i to on decyduje jaka ma być długa.
Prawda, nie mogę się z Tobą nie zgodzić. W skrócie - mogę zapomnieć o wymianie skoro już iPhone ma 14 miesięcy i za nic nie da rady przekonać Playa o tej wadzie? Pytanie kieruję głównie do tych, którzy chcieli wymiany własnie po 12 miesiącach bo teoria, teorią a praktyka, praktyką
#1305
Napisano 30 lipca 2013 - 08:38
#1306
Napisano 01 sierpnia 2013 - 13:19
[url]http://www.regenersis.pl/Photo.aspx?ID=179930&DB=APPRO[/url]
[url]http://www.regenersis.pl/Photo.aspx?ID=179931&DB=APPRO[/url]
Tel upadl mi w pierszym tygodniu uzytkowania a dzisiaj zostaje tylko 4 dni do konca rocznej gwarancji producenta. Tel mial folie na przednim ekranie wiec poza tym co ukazane na zdjbrak rysek.
Jak myslicie, dostane nowy tel czy napisza ze uszkodzenie mechaniczne? Oddawaliscie tel. w podobnym stanie?
Typ: iPhone 4S 16GB Black
IMEI: 0131740********
Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 31-07-2013
Miejsce przyjęcia: PLAY
Poznań
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 01-08-2013
Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
#1307
Napisano 01 sierpnia 2013 - 14:03
#1308
Napisano 01 sierpnia 2013 - 15:38
raczej przysłali to żeby nie było że to oni porobili te odpryski. chyba jakby mieli odesłać to już by zrobili, także raczej powinni naprawić
Trochę by to było bez sensu gdyż oni nie naprawiaja tylko wymieniają iphony, bez wyjątku. Sądzę że kolega dostanie kosztorys naprawy że wzgledu na uszkodzenia mechaniczne. Stąd te zdjęcia.
#1309
Napisano 01 sierpnia 2013 - 16:37
[url]https://discussions.apple.com/thread/4909703?start=300&tstart=0[/url]
[url]https://discussions.apple.com/article/TS1559[/url]
Nawet w [URL="http://techland.time.com/2013/06/06/apples-ios-6-1-3-update-can-knock-out-wi-fi-bluetooth-and-cost-you-200-to-fix/"]time[/URL] o tym pisali
Osoba ktore maja jesze gwarancje daja nowe/refuby telefony reszta musi placic 200 dolcow.
Jak oddawaliscie tel do regenerisis ktore byly uszkodzone/ porysowane tez zamieszczali fotki? jaki byl final sprawy?
#1310
Napisano 01 sierpnia 2013 - 16:47
#1311
Napisano 01 sierpnia 2013 - 20:38
#1312
Napisano 01 sierpnia 2013 - 20:56
#1313
Napisano 01 sierpnia 2013 - 20:59
#1314
Napisano 01 sierpnia 2013 - 21:02
#1315
Napisano 01 sierpnia 2013 - 21:10
a 24 miesiące rękojmi ? Ta opcja nie przejdzie ?
Zacznijmy od tego, że rękojmia też trwa tylko 12 miesięcy i dotyczy zakupów firma-firma lub osoba fizyczna-osoba fizyczna.
Poza tym z łaski swojej cofnij się o stronę dwie i doczytaj w tym wątku bo nie będę drugi raz tego pisał.
#1316
Napisano 01 sierpnia 2013 - 21:52
Zacznijmy od tego, że rękojmia też trwa tylko 12 miesięcy i dotyczy zakupów firma-firma lub osoba fizyczna-osoba fizyczna.
A to ciekawe. Jest na to ustawa? Jeśli tak, to podaj.
- - - Połączono posty - - -
Chodzi oczywiście o tekst pogrubiony.
#1317
Napisano 01 sierpnia 2013 - 22:30
#1318
Napisano 01 sierpnia 2013 - 22:59
#1319
Napisano 02 sierpnia 2013 - 06:43
1. Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę rzecz w celu nie- związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny).
#1320
Napisano 02 sierpnia 2013 - 08:42
OleYek, przeczytałem, a teraz mi wskaż dokładnie w ustawie gdzie rękojmia dotyczy osób fizycznych.
Widać, że nie umiesz czytać ustaw, w takim razie mały hint: wskaż w takim razie, gdzie jest napisane, że nie dotyczy osób fizycznych. Nie ma? Hmmm... czyli co to oznacza?
#1321
Napisano 03 sierpnia 2013 - 04:38
#1322
Napisano 03 sierpnia 2013 - 05:42
#1323
Napisano 05 sierpnia 2013 - 14:57
#1324
Napisano 08 sierpnia 2013 - 09:19
#1325
Napisano 08 sierpnia 2013 - 10:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)