Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1326 matek14231

matek14231
  • 21 postów

Napisano 08 sierpnia 2013 - 11:10

Jak odkręcę obudowę to nie zerwę żadnych plomb itp? Nie chciałbym tracić gwarancji :D

#1327 6c1fb0760d

6c1fb0760d
  • 1 663 postów

Napisano 08 sierpnia 2013 - 11:44

O ile mi wiadomo, to nie.

#1328 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 sierpnia 2013 - 10:41

Wiecie co, 3 dni temu oddałem IP5 do regenersis z niedziałającym sleep/wake. Sprzęt 12 dniowy, w stanie IDEALNYM (jestem zboczony pod tym względem). Oczywiście dostanę refuba jak się domyślam, tylko czy jeśli jego stan będzie gorszy od tego który oddałem (rysy, uszczypania itp), mogę domagać się od regenersis znalezienia takiego egz. który będzie wyglądał na nowy?

#1329 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 10 sierpnia 2013 - 12:20

Z tego co wiem to do refubów zakładane są nowe obudowy, a używane są tylko "wnętrzności" telefonu. Więc telefon będzie wyglądać jak nowy.

#1330 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 10 sierpnia 2013 - 15:03

refurbish Skocz do: nawigacji, wyszukiwania refurbish (język angielski)[edytuj] wymowa: IPA: /ɹiːˈfɜː(ɹ)bɪʃ/ wymowa amerykańska ?/i znaczenia: czasownik (1.1) odnawiać, restaurować (1.2) odświeżać

#1331 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 sierpnia 2013 - 17:58

jak dobrze wiemy, cytowanie słownika jest niezwykle pomocne i konstruktywne... wymiana obudowy ma sens i mogłaby się mieścić w pojęciu odświeżonego telefonu, oby tak było ... ciekawi mnie - apple dostaje 8 miesięcznego iphona z porysowaną obudową i 20 bad pixelami - wymieniają ekran i wciskają taką pychotkę kolejnemu klientowi?

#1332 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 sierpnia 2013 - 18:34

Nie, no lepiej dla klienta, żeby pan Staś siedział z lutownicą i przelutowywał układy a później brudnymi łapskami źle spasował wszystko skłądając, pogubił połowę śrubek i zostawił tonę kurzu pod ekranem... Faktycznie Apple taką krzywdę robi klientom wymieniając sprzęt... Nie raz widziałem Nokie wracające z naprawy z Regenersis....

#1333 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 10 sierpnia 2013 - 19:18

jak dobrze wiemy, cytowanie słownika jest niezwykle pomocne i konstruktywne...
wymiana obudowy ma sens i mogłaby się mieścić w pojęciu odświeżonego telefonu, oby tak było ... ciekawi mnie - apple dostaje 8 miesięcznego iphona z porysowaną obudową i 20 bad pixelami - wymieniają ekran i wciskają taką pychotkę kolejnemu klientowi?


Nie tak to wygląda. Elementy które nadają się do ponownego wykorzystania, których zużycie nie odbija się na sprawności urządzenia, trafiają do ponownego montażu. Reszta jest wymieniana. Na przykład obudowy są powtórnie przetapiane. Co się daje odzyskać - jest odzyskiwane. Reszta trafia do utylizacji. Każda obudowa, bateria jest nowa, bo nie może być powtórnie użyta. Tak więc dostajesz praktycznie nowy telefon, prosto z fabryki. Nie rozumiem tego oburzenia że to ,,refurb". Oby każdą firmę było stać na takie postępowanie względem klienta.
Inaczej: równie dobrze mogliby takie uszkodzone urządzenia odnawiać w ten sam sposób, i wypuszczać powtórnie na rynek jako nowe. Nie mialbyś szans się zorientować czy to jest nowy czy refurb. Świadczy to jedynie o uczciwości firmy wobec klienta.
Jeszcze inaczej: idąc do salonu i kupując nowy samochód, jaką masz gwarancję że powstał on ze stali ze świeżego urobku żelaza, czy z przetopionego złomu? Zresztą czy stanowi to jakąkolwiek różnicę?

#1334 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 sierpnia 2013 - 20:39

Spoko, o to chodziło :) zobaczymy jak kiedyś odzyskam 5tke z naprawy dam znać czy to tak różowo wyglada.

- - - Połączono posty - - -

Nie, no lepiej dla klienta, żeby pan Staś siedział z lutownicą i przelutowywał układy a później brudnymi łapskami źle spasował wszystko skłądając, pogubił połowę śrubek i zostawił tonę kurzu pod ekranem... Faktycznie Apple taką krzywdę robi klientom wymieniając sprzęt... Nie raz widziałem Nokie wracające z naprawy z Regenersis....


Oczywiście, pan staś nie byłby dobrym rozwiązaniem, ale przydałoby się wykonywać sprzęt z większą starannością, szlag człowieka trafia, gdy płaci za słuchawkę 2,5 tys i 2 tyg pózniej oddaje ją do naprawy. Jest to mój 5 iPhone i z żadnym nie miałem takiej jazdy (wsród wszystkich moich znajomych wszyscy reklamowali swoje 5tki). Wybacz ze jestem oburzony ze nie otrzymuję nowego , sprawnego telefonu za jaki 12 dni temu zapłaciłem...

#1335 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 sierpnia 2013 - 21:05

Wiesz... ludzie kupują samochody za 100 tys. złotych i one też się psują i później się bujają po serwisach. Nic szczególnego. Każde urządzenie się może popsuć. Jedni narzekają na 3GSy, inny na 4ki, jeszcze inny na Samsungi... Życie.

#1336 Dares

Dares
  • 407 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 sierpnia 2013 - 09:46

Wiesz... ludzie kupują samochody za 100 tys. złotych i one też się psują i później się bujają po serwisach. Nic szczególnego. Każde urządzenie się może popsuć. Jedni narzekają na 3GSy, inny na 4ki, jeszcze inny na Samsungi... Życie.



Masz rację, ale jak ja tak czytam jak ludzie narzekają na Iphone 5 to cieszę się, że posiadam 4s a nie własnie 5. Mam nadzieje, że nowsza wersja 5 będzie miała mniej wad seryjnych.

#1337 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 sierpnia 2013 - 10:17

Masz rację, ale jak ja tak czytam jak ludzie narzekają na Iphone 5 to cieszę się, że posiadam 4s a nie własnie 5. Mam nadzieje, że nowsza wersja 5 będzie miała mniej wad seryjnych.


Zależy kiedy czytasz. Rok temu wszyscy narzekali na 4S, dwa lata temu na 4, a za rok wszyscy będą narzekać na 5S/6 czy jak go tam nazwą. Więc z tym czytaniem to tak nie do końca jak Ci się wydaje...

#1338 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 sierpnia 2013 - 18:21

Zależy kiedy czytasz. Rok temu wszyscy narzekali na 4S, dwa lata temu na 4, a za rok wszyscy będą narzekać na 5S/6 czy jak go tam nazwą. Więc z tym czytaniem to tak nie do końca jak Ci się wydaje...


Niby tak, ale prosta statystyka: 7 moich znajomych kupiło iphona 4 kilka lat temu - żadnej reklamacji. Iphona 5 kupiłem ja i 5 moich znajomych - wszyscy odwiedzaliśmy serwis. Mysle ze awaryjnosc 5tki w porównaniu w poprzednimi edycjami bije rekordy.... Niestety. A szkoda bo jest to małe technologiczne dzieło sztuki, i swietnie mi sie przez te 2 tygodnie go używało :D

#1339 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 sierpnia 2013 - 18:25

No widzisz, a ja mam odwrotnie, mam w rodzinie 4 piątki i wszystkie działają od samego początku, natomiast wszystkie poprzednie 4s, zaliczyły serwis z powodu padu WiFi, więc z mojego punktu widzenia to 4s bije rekordy awaryjności a nie 5ka ;P

#1340 DarioMario

DarioMario
  • 109 postów
  • SkądToruń-Starachowice

Napisano 11 sierpnia 2013 - 18:34

Firma Regenersis to temat MORZE..........Juz dawno powinni zabrac im koncesje na naprawe sprzetu....znam to z autopsji,dluga wojna i ich przegrana...

#1341 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 sierpnia 2013 - 19:41

Moze zapodaj jakieś wskazówki jak z nimi wygrać :)

#1342 grzyb.ek

grzyb.ek
  • 16 postów

Napisano 13 sierpnia 2013 - 13:33

Ktos sie orientuje co sie dzieje z tel w regenersis? Moj jest tam od 31.07 dzisiaj kolejny raz aktualizowali status "W trakcie naprawy w centralnym bla bla bla" i juz powoli zaczyna mnie to wpieniac. Moze znowu maja brak refubow?

#1343 meg

meg
  • 310 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 13 sierpnia 2013 - 13:45

Nie jest powiedziane że dostaniesz refurba. Ja 4s oddawałam i dostałam nowego. sprawdzalam na jakiejś stronie (nie pamiętam już jakiej). Tak czy inaczej refurb nie jest wcale zły. Obudowe ma nową, a często ludzie są bardziej zadowoleni z nich.

#1344 mihauu1983

mihauu1983
  • 124 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:02

Moja przygoda z Regenersis zakończyła się pozytywnie. W środę wysłałem kurierem DPD iPhone'a 5 do Regenersis do Warszawy. W następnym tygodniu we wtorek otrzymałem już nowy telefon - refurb. Jak na razie działa bez zarzutu. Telefon miał dwie główne wady: po zakończeniu połączenia telefon zachowywał się tak, jakby stracił zasięg (nie można było dzwonić ani odbierać połączeń) oraz druga wada - fioletowe pasy przy robieniu zdjęć. Dodatkowo coś w środku latało.

#1345 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:08

ja oddałem swoją 5tkę 7mego, dziś odebrałem refuba, czyli niecały tydzień - nieźle. Oczywiście między bajki można włożyć gadki że wydają nowe telefony, chociaż nie mogę się do niczego przyczepić - wygląda jak nowy. Gdyby nie te niechlujnie przyklejone folijki i 700 odcisków palców na ekranie, byłoby super. Ogólnie doświadczenia z Regenersis pozytywne, tylko w diabły daleko i korki w raszynie ... Ale w sumie, analizując numer seryjny - nie zaczyna się od 5K więc może jest nowy, cholera go wie.

#1346 grzyb.ek

grzyb.ek
  • 16 postów

Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:22

No to nie wiem o co chodzi z moim 4s? Na stronie regenesis dodali tez " fotki fona, najpierw dwa i po kilku dniach trzecie
[url]http://regenersis.pl/Photo.aspx?ID=179930&DB=APPRO[/url]
[url]http://regenersis.pl/Photo.aspx?ID=179931&DB=APPRO[/url]
[url]http://regenersis.pl/Photo.aspx?ID=181306&DB=APPRO[/url]
Teraz juz sam nie wiem czy maja braki w refubach czy moze beda chciali zwalic wine na uszkodzenie mechaniczne, no ale gdyby chcieli to juw dawno by go odeslali a tak ciagle jest napisane ze jest w naprawie - WTF

#1347 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:28

raczej czekają na refuba. chyba była dziś dostawa, bo normalnie kolejka do odbioru była :) Podpytaj ich na facebooku, tam jest taki panel pomoc do zadawania pytań, chyba najszybsza opcja na uzyskanie informacji.

#1348 grzyb.ek

grzyb.ek
  • 16 postów

Napisano 13 sierpnia 2013 - 15:45

Wlasnie wyslalem im wiadomosc, swoja droga, skad wiesz ze byla kolejka i dzisiaj byla dostawa?

#1349 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 sierpnia 2013 - 16:18

Bo byłem u nich w centrali i odbierałem swoją 5tke. A czy dostawa była to nie wiem, wnioskuję po ilości ludzi którzy stali w kolejce :)

#1350 p3nisaider

p3nisaider
  • 323 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 sierpnia 2013 - 17:12

A czy jak oddam im iPhona z jednym bad pixelem to go przyjmą i wymienią na nowego ? I co muszę dać? Dowód zakupu? Zapakować w pudełku ze wszystkim,czy sam iPhone?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 10

0 użytkowników, 10 gości, 0 anonimowych