Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1251 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 czerwca 2013 - 23:09

Nowa cześć jest towarem wolnym od wad. Odpowiedzialność spoczywa na sprzedawcy. Podeśle jutro orzecznictwo w tym temacie.


Na jakim sprzedawcy!? Sprzedawca Ci wydał konkretną rzecz, a że Ty ją wymieniłeś na inną u podmiotu trzeciego, to w tym momencie odpowiedzialność sprzedawcy wygasa.

#1252 Suek

Suek
  • 5 postów

Napisano 26 czerwca 2013 - 15:47

Witam Mam mały problem z regenersis. Oddałem im telefon ( iphone 4s ) do naprawy gwarancyjnej ( telefon z salonu Play ). Oczywiście Regenersis odpowiada, że zalany cieczą koszt wymiany na nowy ponad 1000zł. Pomyślałem sobie ale zaraz chwila telefon zalany? Przecież on był wiecznie noszony w futerale, zero kontaktu z cieczami. Zatem zdenerwowany poszedłem do Autoryzowanego Serwisu poleconego przez pracowników Apple'a, ( ESPO w BUWie) żeby przeprowadzili ekspertyzę czy telefon jest rzeczywiście zalany. Wynik ekspertyzy - telefon nie posiada żadnych wad mechanicznych ani nie miał kontaktu z cieczą. Z tą ekspertyzą udałem się ponownie do Regenersis ale regenersis podtrzymuje swoją poprzednią decyzję, ponad to twierdzi, że kontaktowali się z Apple w tej sprawie i oni również twierdzą, że jest zalany cieczą ( oczywiście nie mogą mi przedstawić tej rozmowy ). Co w takiej sprawie mogę zrobić? Jeśli chodzi o wadę telefonu to jest tak, że telefon pokazuje ciągle 1% baterii, na tym 1% potrafi działać cały dzień, potrafi się też niespodziewanie wyłaczyć. Czasem w ogóle nie chce się włączyć a czasem działa w 100% normalnie. Proszę was o pomoc bo ja już nie wiem co z tym faktem zrobić. Czy pozostaje mi jedynie sąd cywilny i UOKiK? dodam jeszcze, że play i regenersis nie uważają ESPO za wiarygodny serwis...

#1253 laszak

laszak
  • 50 postów

Napisano 27 czerwca 2013 - 22:30

To wysyłaj na gwarancje do ESPO, oni przecież też są autoryzowanym serwisem tak jak regenersis. Ja u nich reklamowałem iphona 4s (co prawda przez dystrybutora aby utrzymać 2 lata gwar.) i wymienili mi telefon na nówkę, pomimo tego, że w środku był grzebany (było widać ślady i urwana taśma do wyciągania baterii). Minus tego jest taki, że wtedy będziesz miał tą 12-miesięczną gwarancję, więc jeśli wolisz zostać przy 24 to pozostaje walka. Ciekawostka: po wymianie telefonu na nowy status gwarancji na stronie apple pokazuje od nowa rok od daty uruchomienia nowego telefonu. Czytałem, że to jest normalne i po kilku dniach jest wprowadzana korekta w systemie ale u mnie już tak jest od ponad 2 miesięcy :D

#1254 sowalski

sowalski
  • 299 postów
  • SkądLegnica, PL

Napisano 28 czerwca 2013 - 09:48

Dziś w odpowiedzi na zapytanie dotyczące mojego tel dostałem następującą informację: Wczoraj do serwisu zostały dostarczone potrzebne części. Twój telefon jest obecnie naprawiany. Wcześniej dostałem informację że telefon zostanie wymieniony. Czy mam rozumieć że tymi częściami są telefony refabrykowane? Na stronie został zakutualizowny status z dzisiejszą datą jednak nic poza tym.

#1255 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 czerwca 2013 - 10:11

Tak, refurb jest traktowany jako część.

#1256 mateuszbednarczyk

mateuszbednarczyk
  • 8 postów

Napisano 30 czerwca 2013 - 09:19

a u mnie mija już 17 dni i 11 roboczych od kiedy złożyłem telefon w salonie ORANGE.. do tej pory zero jakiejkolwiek wiadomości. Na stronie regenersis dalej, nie ma mojego numer imei. Dzwoniąc do orange mówią, że telefon został wysłany i tyle.. macie jakiś pomysł co mam zrobić?

#1257 mariogrzeb

mariogrzeb
  • 1 postów

Napisano 30 czerwca 2013 - 11:31

a u mnie mija już 17 dni i 11 roboczych od kiedy złożyłem telefon w salonie ORANGE.. do tej pory zero jakiejkolwiek wiadomości. Na stronie regenersis dalej, nie ma mojego numer imei. Dzwoniąc do orange mówią, że telefon został wysłany i tyle.. macie jakiś pomysł co mam zrobić?


A wic nieraz tak jest. Ja oddałem prawie dwa tygodnie temu i dopiero wskoczył mój imei na stronie regenersis 3 dni temu. Szybko zostało załatwione szyko ( choć nie wiem czy pozytywnie bo status jest wydany i nr listu przewozowego) i w piątek już wysłali go DPD. Czekam. Może w poniedziałek będzie. Dam znać jak się sprawa potoczyła.

#1258 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 30 czerwca 2013 - 14:45

Witam

Mam mały problem z regenersis. Oddałem im telefon ( iphone 4s ) do naprawy gwarancyjnej ( telefon z salonu Play ). Oczywiście Regenersis odpowiada, że zalany cieczą koszt wymiany na nowy ponad 1000zł. Pomyślałem sobie ale zaraz chwila telefon zalany? Przecież on był wiecznie noszony w futerale, zero kontaktu z cieczami. Zatem zdenerwowany poszedłem do Autoryzowanego Serwisu poleconego przez pracowników Apple'a, ( ESPO w BUWie) żeby przeprowadzili ekspertyzę czy telefon jest rzeczywiście zalany. Wynik ekspertyzy - telefon nie posiada żadnych wad mechanicznych ani nie miał kontaktu z cieczą. Z tą ekspertyzą udałem się ponownie do Regenersis ale regenersis podtrzymuje swoją poprzednią decyzję, ponad to twierdzi, że kontaktowali się z Apple w tej sprawie i oni również twierdzą, że jest zalany cieczą ( oczywiście nie mogą mi przedstawić tej rozmowy ). Co w takiej sprawie mogę zrobić?




Jeśli chodzi o wadę telefonu to jest tak, że telefon pokazuje ciągle 1% baterii, na tym 1% potrafi działać cały dzień, potrafi się też niespodziewanie wyłaczyć. Czasem w ogóle nie chce się włączyć a czasem działa w 100% normalnie.

Proszę was o pomoc bo ja już nie wiem co z tym faktem zrobić. Czy pozostaje mi jedynie sąd cywilny i UOKiK?

dodam jeszcze, że play i regenersis nie uważają ESPO za wiarygodny serwis...


Sprawdź czujniki zalania.
Dwa są na zewnątrz- gniazdo słuchawkowe i ładowania, dwa w środku. Zdejm odkręć tylną klapę i zobacz- zrób to tak aby nie pozostawić śladu.
Może gdzieś znaleźli jakieś ślady albo wymyślają.

Idź do miejskiego rzecznika konsumentów.
Poczytaj ten temat, jest wyraźnie napisane jak wygląda praktyka serwisu R.

A na przyszłość wysyłaj telefon ze sporządzonym uprzednio protokołem.

#1259 feles

feles
  • 43 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 lipca 2013 - 16:30

Witajcie. Od jakiegoś czasu obserwowałem ten temat, ponieważ mój iPhone również trafił do cudownego serwisu w Warszawie. Udało mi się jednak uniknąć odsyłki telefonu z dopiskiem 'zalany'. Dziś minął dokładnie miesiąc i telefon do mnie wrócił, ale w wersji 'refurbished'. Tak czy siak cieszę się, ponieważ moja wcześniejsza 5-tka wyglądała tragicznie (na drugi dzień już zaliczyła mocny upadek przy tym się pięknie obijając) no i miała problem z aparatem (taśma się odkleiła?). Do tego mocno się grzała a wydolność baterii wołała o pomstę do nieba. Ciekaw jestem jak będzie z obecnym modelem, który dzisiaj w zamian otrzymałem.

#1260 mateuszbednarczyk

mateuszbednarczyk
  • 8 postów

Napisano 01 lipca 2013 - 19:53

A wic nieraz tak jest. Ja oddałem prawie dwa tygodnie temu i dopiero wskoczył mój imei na stronie regenersis 3 dni temu. Szybko zostało załatwione szyko ( choć nie wiem czy pozytywnie bo status jest wydany i nr listu przewozowego) i w piątek już wysłali go DPD. Czekam. Może w poniedziałek będzie. Dam znać jak się sprawa potoczyła.



no tak tylko dziś mija 13 dzień roboczy od kiedy złożyłem go w salonie i żadnej wiadomości nie mam nawet gdzie on może być..

#1261 EmotiCon02

EmotiCon02
  • 167 postów

Napisano 02 lipca 2013 - 21:41

3 tygodnie temu wysłałem piąteczkę do Regeneresis. Po 5 dniach roboczych wrócił do mnie kurier z telefonem. W pudełku zafoliowany telefon, brak jakichkolwiek śladów użytkowania. Wg. numeru seryjnego telefon pochodzi z czerwca 2013. Jest szansa, że to nówka czy po prostu idealny refub?

#1262 feles

feles
  • 43 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 lipca 2013 - 08:15

Jeśli nie otrzymałeś kompletnego zestawu tj. zafoliowanego pudełka z akcesoriami itp., a jedynie sam telefon z foliami na przód i tył oraz nową naklejką z numerem seryjnym, to jest najprawdopodobniej refub.

#1263 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 03 lipca 2013 - 10:29

Każdy refub jest idealny, są to przecież nowe telefony z fabryki.

#1264 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 03 lipca 2013 - 12:47

Witajcie. Od jakiegoś czasu obserwowałem ten temat, ponieważ mój iPhone również trafił do cudownego serwisu w Warszawie. Udało mi się jednak uniknąć odsyłki telefonu z dopiskiem 'zalany'. Dziś minął dokładnie miesiąc i telefon do mnie wrócił, ale w wersji 'refurbished'. Tak czy siak cieszę się, ponieważ moja wcześniejsza 5-tka wyglądała tragicznie (na drugi dzień już zaliczyła mocny upadek przy tym się pięknie obijając) no i miała problem z aparatem (taśma się odkleiła?). Do tego mocno się grzała a wydolność baterii wołała o pomstę do nieba. Ciekaw jestem jak będzie z obecnym modelem, który dzisiaj w zamian otrzymałem.


-przegrzewanie się,
-problem z aparatem,
-"znikająca" bateria
Dużo tego...

#1265 EmotiCon02

EmotiCon02
  • 167 postów

Napisano 03 lipca 2013 - 22:37

Każdy refub jest idealny, są to przecież nowe telefony z fabryki.

Każdy iPhone pochodzi z fabryki tak dla przypomnienia. Kwestia tylko tego czy jest nowy czy używany.

#1266 feles

feles
  • 43 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 lipca 2013 - 07:03

-przegrzewanie się,
-problem z aparatem,
-"znikająca" bateria
Dużo tego...

Niestety... Z generacji na generację zauważam, że co raz więcej problemów jest z iPhone'ami. Na szczęście od czasu modelu 3G (później miałem wszystkie po kolei), to dopiero pierwszy telefon, który oddałem na gwarancje. Ten, który dostałem od Regenersis również zaczyna być ciepły po około 10 minutach użytkowania, a póki co bateria wytrzymała maksymalnie 4h w użyciu (większość to internet po 3G, kilka minut rozmów i smsów). Nie wiem czy nie jest to jednak problem z najnowszym softem od Apple.

#1267 wahol

wahol
  • 63 postów
  • SkądUK

Napisano 04 lipca 2013 - 08:33

Każdy iPhone pochodzi z fabryki tak dla przypomnienia. Kwestia tylko tego czy jest nowy czy używany.


Na każdy odnawiany egzemplarz jest zakładania nowa obudowa, używane sa tylko wnetrznosci.

#1268 mateuszbednarczyk

mateuszbednarczyk
  • 8 postów

Napisano 04 lipca 2013 - 18:18

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].

#1269 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 04 lipca 2013 - 19:37

Oddałem swoją 5 do Play'a w poniedziałek, wczoraj pojechał do Regenersis... Musiałem go przypadkowo uderzyć jak naprawiałem auto z telefonem w kieszeni bo ma lekkie wgniecenie w obudowie przy wejściu na słuchawki. Telefon od tego czasu się zawiesza, po hard resecie ekran migał... Ciekawe czy i na jakich warunkach mi to zrobią bądź wymienią (mam nadzieję) ipka :( Aż strach pomyśleć co będzie po przeczytaniu tych wszystkich opinii ;o

#1270 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lipca 2013 - 21:04

A ja dostalem znowu juz 3 refurba z play i co teraz kur.... Dzien uzywania okazuje sie panic.plist resetuje sie co jakis czas sam lub w trakcie uzytkowania mam dosc ! Podejsciem do mojej osoby 4 raz ide wymianiac w salonie nie moga uwierzyc ze sam play tak podchodzi do tego ze nie dadza calego kompletu nowego tylko co chwile wymiana na nowy refurb . Jutro ide zaniesc i chyba napisze o rozwiazanie umowy ...

#1271 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 lipca 2013 - 22:06

A ja dostalem znowu juz 3 refurba z play i co teraz kur.... Dzien uzywania okazuje sie panic.plist resetuje sie co jakis czas sam


Plik się resetuje czy jak? Nawet na czystym systemie zaraz po restore bez kopii?

mam dosc ! Podejsciem do mojej osoby 4 raz ide wymianiac w salonie nie moga uwierzyc ze sam play tak podchodzi do tego ze nie dadza calego kompletu nowego tylko co chwile wymiana na nowy refurb .


Hmmm to iPhone produkuje Play?

Jutro ide zaniesc i chyba napisze o rozwiazanie umowy ...


Fajnie, dostaniesz karę umowną i będziesz dalej bulić raty za telefon... Zamiast im krzywdę zrobić, jeszcze ich nagrodzisz...

#1272 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 lipca 2013 - 07:54

już osobiscie z tymi wymianami nie mam siły ręce opadają , jak plik się resetuje w pliku masz informacje co się dzieje , a resetuje się telefon co jakiś czas wraca do jabka ,[ATTACH=CONFIG]15852[/ATTACH]ponowne uruchomienie telefonu siatka na ekranie i restart. Mianowicie chodzi mi już samo podejście jeżeli wymieniał bede 4 raz już to może w końcu wymienia cały komplet na nowy a nie refurb który tak naprawde jakby nie był sprawdzany przed oddaniem go w rece użytkownika a to wkoncu serwisowany wiec wolny od wad ;)

#1273 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2013 - 09:33

Generalnie niemożliwe jest, aby 4ty telefon z rzędu miał tę samą wadę, więc ponawiam pytanie, czy przywracasz kopię zapasową. BTW: Jak dajesz tak malutki zrzut to może lupę do tego dołącz... :P

#1274 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 lipca 2013 - 09:52

oki sorki z rzutem nie wczesniejsze mialy wade aparatu ten ma taka wade samoczynny restart nie odworzylem z kopi jako nowy , ale nawet tez nie moglem odtworzyc kopi zapasowej z itunes bo sie resetowal a icloud tez mi nie pozwalal reset , wiec cos nie tak ? prawda a nie od dzisiaj mam doczynienia z produktami apple.A nigdy nie bylo opcji zeby telefon sie samoczynnie resetowal i ekran sie rozmazywal.
i tak juz 7x reset samoczynny od czwartku http://marcin2410neo...pl/IMG_0009.PNG

#1275 Spoilero

Spoilero
  • 11 postów

Napisano 16 lipca 2013 - 19:14

Witam,

Po 2 tygodniach oczekiwania, na szczęście dziś dostałem telefon.

Czytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat Regenersis jednak na szczęście moje obawy były nieuzasadnione.

Mimo, że sam zrobiłem uszkodzenie uderzając krawędzią telefonu o metalowe elementy silnika robiąc z boku obudowy dziurę, telefon został wymieniony na nowy :D

Jedyny minus to fakt, że nie mogłem się do Regenersis dodzwonić natomiast dostałem nowego iPhone, który nie wykazuje śladów użytkowania, był nie rejestrowany i wygląda jak idealnie nowy :)

Pozdro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych