Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1276 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 16 lipca 2013 - 19:27

Dostałeś do niego pudełko?

#1277 Matchaus

Matchaus
  • 7 postów
  • SkądPomorze

Napisano 18 lipca 2013 - 17:28

Panowie, mam pytanie. Czy serwis regenersis po zmianie statusu na "wydany" odsyła bezpośrednio kurierem telefon do salonu w którym oddałem sprzęt? Bo wysłali 16.07, 17.07 "gdzieś" dotarł, a do dzisiaj nie dostałem smsa z powiadomieniem z play, że telefon jest do odbioru. Dodam, że dzwoniłem bezpośrednio do salonu i odpowiedź jaką otrzymałem to taka, że "pracownik nie miał czasu" i zaraz się tym zajmą. Od tego czasu minęło 8 godzin. Więc jeśli dpd dostarczył iPhona bezpośrednio do niech, to wybiorę się osobiście bez względu na to, czy otrzymam tego "smsa" czy nie. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź. heh, w sumie już nieaktualne. Dostałem wiadomość, iż telefon do odbioru. I tak czytając posty, to poszło sprawnie. 09.07 oddałem telefon, 12.07 był w serwisie a 16.07 już odesłali. Ciekawe w jakim stanie otrzymam ;P.

#1278 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 18 lipca 2013 - 17:39

Ja sprawdziłem status doręczenia na stronie dpd i zadzwoniłem po godzinie do playa, też usłyszałem informację że nie było jeszcze kuriera, a ja że był godzinę temu sprawdziła i był do odbioru.

#1279 Matchaus

Matchaus
  • 7 postów
  • SkądPomorze

Napisano 18 lipca 2013 - 17:45

Ja sprawdziłem status doręczenia na stronie dpd i zadzwoniłem po godzinie do playa, też usłyszałem informację że nie było jeszcze kuriera, a ja że był godzinę temu sprawdziła i był do odbioru.


Czyli wniosek taki, że w Gdańsku na rajskiej nie chciało im się za bardzo tym zająć. Bo według dpd, telefon był dostarczony wczoraj po 11. Na pytanie, czy regenersis wysyła bezpośrednio do niech usłyszałem odpowiedź, że nie :roll:.

P.S.
Trzeba mieć tupet żeby wysłać wiadomość, iż telefon do odbioru 24 minuty przed zamknięciem :P. No nic, mam nadzieję, że to ostatni dzień użytkowania nokii 6030.

Pozdrawiam

#1280 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 20 lipca 2013 - 21:07

Hej, jak teraz wyglądają terminy w Regenersis? Strasznie długo czeka się na wymiane telefonu czy realne jest zamknięcie się w tygodniu? Przeglądałem wątek, ale cieżko stwierdzić czy panuje teraz zastój jak miesiąc temu czy 'serwis' wrócił w miare do normalnej pracy.

#1281 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 21 lipca 2013 - 10:51

ja juz 4 raz wymieniam i powiem Ci ze przeważnie do 2tygodni to trwa ,..

#1282 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 22 lipca 2013 - 00:39

Witam. Posiadam od paru dni iPhone 5. Kupiony na allegro od osoby z mojego miasta, która dostała go na przedłużeniu umowy w Play. Kupiony 9tego lipca. Z telefonem od dnia pierwszego mam problem. Otóż na ekranie w górnej jego części mam jakby taki pierścień jasny, później niżej taka ciemna poświata i znów jasny półokrąg. Innymi słowy ekran nie jest równo podświetlony. Dziś z kolei przez ponad 50min nie działał mi głośnik od rozmów. Tryb głośno mówiący oraz dzwonki i muzyka (dolny głośnik OK). Wszedłem na wasze forum, i dowiedziałem się że przy nacisku na głośnik - można sobie pomóc. O dziwo to pomogło bo głośniczek zaczął znów działać. Ale mnie to wcale nie pocieszyło, tylko bardziej zmartwiło. Dodatkowo teraz tak siedzę i dochodzę do wniosku, że ten problem z ekranem, tak jakby promieniuje od tej środkowej sekcji - kamera, głośnik - wygląda to nawet tak jakby ktoś już tam naciskał i może od tego ten ekran ma problem? Od siebie dodam, że telefon nie upadł, nie jest zalany itd. Dokładnie od momentu wyjęcia go z pudełka już tak miał, a ono było zafoliowane gdy go dostałem od sprzedawcy. Mam teraz problem. Gdzie mam oddać telefon? Czy to podlega naprawie? Gdzie to załatwić najszybciej? W załączeniu kilka zdjęć. Problem najlepiej widać na białym tle w aplikacji iBooks, albo w jakiejś grze, tu DOTS. [ATTACH=CONFIG]16146[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16147[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16148[/ATTACH] Pozdrawiam --------------------------------- Moje pytania w związku z powyższym postem : 1. Czy powinienem zrobić zdjęcia wskaźników wilgoci i śrubek przed odesłaniem? 2. Czy oddać telefon osobie od której kupiłem, aby ona oddała go do Play na rękojmie (on jest kupiony na firmę) 3. Czy wysłać telefon bezpośrednio do Rege, jako ja i powołać się na gwarancję? 4. Wiem, że odsyłam sam telefon + dowód zakupu, ale czy musze uzyć oryginalnego pudełka? 5. [ATTACH=CONFIG]16144[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16145[/ATTACH] Tak to wygląda na ciemnym tle. 6. Dziś znowu na 15s straciłem fonię w głośniku podczas rozmowy. Masowanie w okolicy głośnika pomogło. 7. Czy jest sens umieszczać zdjęcia tego problemu w pamięci telefonu oraz stosownej informacji dla serwisana w protokole że mogą sobie zobaczyć te fotki i wtedy dopiero się przyglądać telefonowi. Prawda jest taka, że na max podświetleniu słabo to widać ten problem a gdyby mi odesłali telefon jako wolny od wad to chyba by mnie szlag trafił.... Aha, nie chce się kopać ze sprzedawcą, bo on tu niczego nie zawinił. Sprzedał mi telefon w dobrej wierze gdy ten był jeszcze zafoliowany. Jeśli pomożecie mi do jutra, to jutro mógłbym już wezwać kuriera. W sumie nie wiem czy nie lepiej np samodzielnie wysłać i nawet zapłacić, ale mieć ten +1 dzień. Super byłoby mieć już telefon przed urlopem 6-7 sierpnia....

#1283 bepe

bepe
  • 15 postów

Napisano 22 lipca 2013 - 14:40

U mnie w 4s przestał działać przycisk uśpienia/włączenia. Wysłałem do Regenersis kurierem DPD na ich koszt (zamówiony przez nr tel dostępny na ich stronie) 17.07. Dziś na facebooku napisali mi, że telefon został naprawiony poprzez wymianę i jeszcze dziś ma zostać do mnie wysłany. Jak przyjdzie - dam znać.

EDIT: 23.07.2013

Dziś ok. 10.30 kurier dostarczył mi wymienionego iPhone, wszystko gra, działa, teraz kopiuję na niego zawartość poprzedniego, który się popsuł.

Całość trwała 4 dni robocze - wysłałem do Regenersis w czwartek, wrócił do mnie we wtorek. Złego słowa powiedzieć o tym serwisie nie mogę i wszystkim życzę właśnie takich doświadczeń z nimi.

#1284 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 23 lipca 2013 - 23:46

No toś mnie trochę pocieszył. Dziś kurier odebrał paczkę. Też was będę na bieżąco informował :)

#1285 Michi18

Michi18
  • 124 postów
  • SkądRuda Śląska, PL

Napisano 26 lipca 2013 - 20:22

Witam zakupiłem w styczniu iphone 4s używany od znajomego, telefon z t-mobile. Zepsuł się przycisk sleep/wake. Telefon jest już 3/4 miesiące po oficjalnej gwarancji apple. Z załatwieniem dokumentów nie będzie problemu. Jest sens to odsyłać?

#1286 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 27 lipca 2013 - 00:24

Jak na razie fachowa obsługa przez mail. Dostałem odpowiedź, że nie naprawili, tylko wymienili na nowy. Dlatego dziwi mnie mail z informacją "odsyłamy poniższe urządzenie, a tam wpisany ten sam numer IMEI który zgłaszałem. Czy oni kopiują IMEI do nowego modelu?! [ATTACH=CONFIG]16228[/ATTACH] Prosiłem o dostawę na sobotę za którą bym zapłacił, ale otrzymałem informację, że takiej możliwości nie ma ;/ W poniedziałek dam znać czy telefon rzeczywiście jest nowy... EDIT. tak sobie myślę, że pewnie mają jeden system na wszystkie urządzenia. Skoro obsługują nie tylko iphony ale też samsungi, htc, nokie i inne urządzenia, to normalnie obowiązuje zasada co przyszło to i wyszło. stąd pewnie w iphone obowiązuje ta zasada, a tymczasem wysyłane jest zupełnie inne, nowe czy tam refabrykowane urządzenie. Dla mnie to bez znaczenia, ważne żeby działało ;)

#1287 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 27 lipca 2013 - 06:45

Dostaniesz nówkę, z nowym IMEI. Taki mają system.

#1288 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 27 lipca 2013 - 09:55

FORUMOWICZE ! Mam problem z moim 4S'em . Telefon od czasu do czasu sam się wyłącza na mniej niż 20% baterii . Od jakiegoś tygodnia to już nie wystepuje i nie wiem czy wysyłać właśnie do Regenersis. Charczy mi również głośniczek multimediów na 80-100% głośności (tak na oko) . Przyjmą mi na gwaranacje ? Telefon brany w Play , mam sam zamówić kuriera czy zrobić to poprzez Play ? Regenersis ma na swojej stronie formularz zgłoszeniowy do naprawy , sam mam go wypełnić czy ma to zrobić Pani w Play ? :) Bardzo proszę o pomoc :)

#1289 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 27 lipca 2013 - 10:46

Ja też mam tel z Play. Zrobiłem tak. Ze strony rege pobrałem formularz. Wypełniłem stosowne pola. Wszystkie które wydawały mi się "dla zgłaszającego" tzn : [ATTACH=CONFIG]16233[/ATTACH] Pola wypełniałem na komputerze, żeby mała czcionka była czytelna. Formularz wydrukowałem na drukarce mono, i przyjęli, także nie trzeba się bawić w jakieś tam kolory itd. Na dole na formularzu są dwa "tak.nie" pola. Pierwsze mozna olać, bo i tak przed wysyłką pewnie robisz kopię. Drugie jest obowiązkowe w razie jakichś napraw. Dla świętego spokoju zaznaczyłem "tak". Potem dzwonisz na numer który jest podany na stronie rege, do DPD. Tam nie opisuj żadnych problemów, bo babka jest tylko od tego zeby zapisac gdzie ma przyjechać facet po telefon. Telefon musi być dobrze zapakowany, najlepiej kupić folię bąbelkową i jej nie żałować. To jest też etap na którym robimy dobrym aparatem, w dobrym świetle zdjęcia całego telefonu (just in case). Pakujesz telefon, dołączas kopię/skan faktury, to wszystko wrzucasz do większego kartonika. Znowu dokładasz folii albo jakiś gąbeczek jakie idzie dostać w kwiaciarni za darmo, okruchy styropianu też się nadadzą. Czekasz na kuriera, i w ciągu 2-3dni masz już stus na ich stronie. Dostajesz też powiadomienia na sms/mail. To chyba tyle.

#1290 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 27 lipca 2013 - 12:29

Telefon wysłać w oryginalnym pudełeczku ? Wytłumacz dokładniej o co chodzi z tymi zdjęciami ;)

#1291 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 27 lipca 2013 - 14:24

tak, w oryginalnym opakowaniu trzeba wysłać, przynajmniej tak jest w instrukcji. Poza tym jeśli idzie o iPhone, to jego pudełko jest ładnie wyprofilowane, także nie będzie latał luzem w środku. Pudełko potem wkładasz do większego kartonika. Zdjęcia robisz słuchawce przed zapakowaniem, tak żeby mieć w razie czego dowód że np nie był tak porysowany itd w razie gdyby nie uznali z jakiegoś powodu tego zwrotu i dali Ci w jeszcze gorszym stanie... były takie przypadki wystarczy poczytać cały ten temat ;)

#1292 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 27 lipca 2013 - 14:51

W cortlandzie musiałem najpierw zgłosić do naprawy i poczekac na numer RMA , w Regenersis mam po prostu zadzwon po kuriera , tak odrazu , beż zadnego wcześniejszego zgłaszania do nich ? Co prawda , napisałem do nich maila ale jeszcze nie odpisali :)

#1293 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 27 lipca 2013 - 15:21

tak. odsyłasz telefon. w momencie gdy zamówisz kuriera już dostajesz numer nadania. potem możesz śledzić ten numer przez stronę dpd. a w momencie gdy przesyłka dotrze do rege, to już na stronie rege sprawdzasz po numerze IMEI. wysyłając tel i pudełko warto sobie zapisać SN i IMEI gdzieś z boku, żeby mieć lepszą komunikację z serwisem via email. ja tak wysłałem, bez kontaktu z rege. i nowy telefon już do mnie wraca. wysłałem we wtorek, a w piątek odesłali. jeśli zamówisz kuriera dziś i on weźmie paczka w poniedziałek, to pewnie będziesz miał telefon na piątek u siebie!

#1294 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 27 lipca 2013 - 15:29

Czyli jak zamówie kuriera to kurier nada mi numer RMA czy tylko ten numer nadania do śledzenia ? Czyli tak : pierwsze co robie to drukuje ten formularz , wypełniam . Następne co to dzwonie po kuriera i pozniej już wszystko leci tak ? :)

#1295 mrqasq

mrqasq
  • 13 postów
  • Skąd3City

Napisano 27 lipca 2013 - 16:50

W rzeczy samej. Dzwonisz do DPD i zamawiasz kuriera. Jak kurier weźmie paczke, da Ci kwit z numerem nadania w formie 00000000XXYYZZ tym sobie sprawdzasz kiedy na stronie DPD bedzie "Regenersis Wherehouse". Jak już to będzie, to wchodzisz na strone rege/status i tam wpisujesz swój IMEI. Do czasu aż na tej stronce status "w naprawie" zmieni się na "wydano" i pojawi się numer nadania. Potem dostaniesz maila z tymi informacjami i podsumowaniem co dałem parę postów temu. Ten znowu wpisujesz sobie na stronie DPD i czekasz na przesyłkę, obie są darmowe.

#1296 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 27 lipca 2013 - 17:10

Dzięki wielkie kolego ! Uważasz , że wymienią mi ? Te dziwne i nagłe wyłączania nie zdarzają mi się już od jakiegoś tygodnia :) Kupiłem go 2 miesiące temu i zdarzyło mi się to około 3-4 razy :) EDIT: Gdzie mam wpisać swój pełny adres w tym formularzu na jaki mają odesłać ? Jak mamy wpisać swoje dane to jest tylko "Imie i nazwisko Nazwa Firmy Telefon email"Lecz nigdzie nie widzę "Ulica , numer" oprócz rubryki "Dane do faktury' lecz czy jej wypełnienie jest potrzebne , obowiązkowe ? Jezeli nie mam firmy to w polach "Nazwa Firmy" mam nic nie wpisywać ? :) Dosyć cięzki to wypełnienia ten formularz , nie to co w Cortlandzie :)

#1297 grzyb.ek

grzyb.ek
  • 16 postów

Napisano 28 lipca 2013 - 16:26

Gwarancja koczy mi sie 5 VII, oplaca mi sie jutro zamawiac do nich kuriera czy lepiej zaniesc tel do play? Rozumiem ze jak dostane potwierdzenie to nie musze sie juz obawiac zblizajacego sie terminu konca gwarancji?

#1298 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 28 lipca 2013 - 16:46

Jak wypełniłeś rubryki z danymi ? W tej pierwszej na samej górze takze wpisałeś adres ?

#1299 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 lipca 2013 - 13:04

Pytanie do osób, które oddawały iPhona do Play po upływie roku standardowej gwarancji Apple. Kupiłem go w Play rok temu w czerwcu także ma już ponad 13 miesięcy. Paragon/fakturę imienną z Play posiadam, rozumiem, że w UE mamy 24miesiące Sprzedawcy. W tym momencie muszę powołać się na rękojmię czy gwarancję? W iPhone nie działa WiFi (wyszarzały pasek) oraz tragiczna bateria. Nawet półtorej godziny działania po edge i się wyłącza. Czy jak oddaję na rękojmię to jak udowodnić, że wada WiFi była od samego początku? Trzeba to udowodnić, że usterka pojawiła się do 6 miesięcy od zakupu a tu już mamy 13 miesięcy. Proszę o info jak to wygląda w praktyce, najlepiej te osoby, które oddawały iPhone do Play właśnie po roku standardowej gwarancji Apple.

#1300 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 lipca 2013 - 14:39

Jeju ile można. Masz 12 miesięcy gwarancji. Koniec kropka. Jeżeli kupowałeś jako firma to nie masz rękojmi bo ona jest też 12 mies. Jeżeli kupowałeś jako osoba prywatna, to możesz się powołać na "niezgodność towaru z umową" ale to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że wada ta istniała w momencie kupna. Słowo klucz "moment kupna", bo tylko za to odpowiada sprzedawca. Nie za to, że się coś popsuło, tylko za to, że było niesprawne już kiedy kupowałeś. W teorii możesz zrobić płatną ekspertyzę gdzieś w autoryzowanym serwisie, która wykaże, że ta wada istniała w momencie kupna telefon, w praktyce jest to prawie niemożliwe...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych