Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1226 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 20 czerwca 2013 - 22:25

Ja właśnie otrzymałem informacje że iPhone został wymieniony. Podano mi nowy numer imei, mozna jakoś z niego wyciągnać czy to refub? Jutro bede miał telefon.

#1227 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 czerwca 2013 - 07:21

Ja również otrzymałem dzisiaj telefon z regenersis, czekałem od 13.05.2013 do 20.06.2013. Tel oddawałem w Play bez akcesoriów i podczas odbioru doniosłem akcesoria i otrzymałem zafoliowane pudełko. Tel nówka, ofoliowana.


Czyli jak widać nie jestem jedyny.

#1228 Animatter

Animatter
  • 421 postów

Napisano 21 czerwca 2013 - 07:53

Pracuję w Play i jak na razie oddajemy klientom nówki sztuki. Wygląda to tak, że gdy ktoś przynosi nam telefon to wysyłamy do Regenersis. Jeśli Regenersis potwierdza usterkę to wysyła uszkodzony telefon bezpośrednio no magazynu Play a ten do nas do salonu dosyła nówkę sztukę która jest wydawana klientowi. Jeszcze nie spotkałem się z refurbem w przypadku iP 5.

#1229 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 czerwca 2013 - 08:27

Pracuję w Play i jak na razie oddajemy klientom nówki sztuki. Wygląda to tak, że gdy ktoś przynosi nam telefon to wysyłamy do Regenersis. Jeśli Regenersis potwierdza usterkę to wysyła uszkodzony telefon bezpośrednio no magazynu Play a ten do nas do salonu dosyła nówkę sztukę która jest wydawana klientowi. Jeszcze nie spotkałem się z refurbem w przypadku iP 5.


A nie mówiłem - to za mało powiedziane. I tak zaraz ktoś walnie komentarz że na pewno w magazynie PLAY foliują pudełka i wkładają refuby :D

#1230 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 czerwca 2013 - 09:05

A nie mówiłem - to za mało powiedziane. I tak zaraz ktoś walnie komentarz że na pewno w magazynie PLAY foliują pudełka i wkładają refuby :D


Akurat w przypadku Play nawet by mnie coś takiego nie zdziwiło... :P

#1231 iWP

iWP
  • 336 postów
  • SkądGliwice

Napisano 21 czerwca 2013 - 09:06

A nie mówiłem - to za mało powiedziane. I tak zaraz ktoś walnie komentarz że na pewno w magazynie PLAY foliują pudełka i wkładają refuby

Co tam pudełka, oni foliują ładowarki i kable :D

#1232 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 21 czerwca 2013 - 11:42

Nie dotyczy to jednak 4s - otrzymałem zafoliowany model odnowiony.

#1233 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 21 czerwca 2013 - 13:10

Pracuję w Play i jak na razie oddajemy klientom nówki sztuki. Wygląda to tak, że gdy ktoś przynosi nam telefon to wysyłamy do Regenersis. Jeśli Regenersis potwierdza usterkę to wysyła uszkodzony telefon bezpośrednio no magazynu Play a ten do nas do salonu dosyła nówkę sztukę która jest wydawana klientowi. Jeszcze nie spotkałem się z refurbem w przypadku iP 5.


Dotyczy to także salonów "franczyzowych?"

#1234 Marcel23

Marcel23
  • 5 postów

Napisano 21 czerwca 2013 - 13:47

Słuchajcie, ja chcę oddać iPhone' 4S na gwarancję w Orange, i czy będą potrzebne słuchawki, kluczyk, kabelek i ładowarka? Jak to jest?

#1235 mateuszbednarczyk

mateuszbednarczyk
  • 8 postów

Napisano 21 czerwca 2013 - 14:30

Witam oddałem ponad tydzień temu mojego iphona na gwarancję w salonie ORANGE do tego czasu nie mam żadnych informacji na stronie regenersis, że telefon do nich dotarł a dzwoniąc do salonu otrzymuje informację, że nie ma go.. i teraz moje pytanie czy to nie za długi czas oczekiwania na samo zarejestrowanie telefonu w regenersis? czy możliwe ze salon nigdzie go nie wysłał? a sprawa naprawy dotyczy tego, że moja ładowarka nie chciała ładować telefonu trzeba było go ustawić w odpowiedniej pozycji żeby kabel załapał.. jak myślicie czy jezeli sprawa dotyczye kabla oni wymienia mi tylko kabel? czy caly telefon jak tu czytam?

#1236 kostner

kostner
  • 302 postów

Napisano 22 czerwca 2013 - 12:10

Podpinam się pod pytanie odnośnie akcesoriów, nie mam oryginalnego kabla, można bez niego oddać telefon do serwisu? (Play)

#1237 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 22 czerwca 2013 - 16:41

Sam telefon możesz oddać, ale lepiej jak oddasz z całym pudełkiem.

#1238 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 czerwca 2013 - 19:16

Zainteresowani tematem beda wiedziec o czym napisze. Mianowicie chodzi o iPada i problemy zwiazane z gwarancja, ktorego opisywalem kilka stron wczesniej. No wlasnie... kilka dni temu dostalem refurb'a iPada. Oczywiscie wszystko OK jesli chodzi o stan wizualny. Ale 'nowy' sprzet nie jest wolny od wad. Powiem wiecej, jest jeszcze gorzej niz w przypadku poprzednika. Znow gubi zasieg WiFi (musze co jakis czas laczyc na nowo), juz nie ma zoltych plam na ekranie, teraz ekran jest podzielony na dwie czesci: prawa - calkowicie zolta (nie ma bialego koloru, jest zolty), a lewa - calkowicie rozowa. Dodatkowo znowu problemy z bateria. iPad, przy oszczednym trybie potrafi pociagnac 5h na baterii. Natomiast jesli wszystko powlaczam i nie oszczedzam go, musze ladowac co 3-3.5h. To jakas kpina, biorac pod uwage, ze gwarancja wyszla w trakcie, kiedy iPad byl na gwarancji. No wlasnie. I tutaj pojawia sie moje pytanie: Czy moge jakos zglosci tego iPada jako uszkodzonego? Nadmienie, ze chodzi o operatora T-mob. Jestem zalamany, bo ten jest naprawde w gorszym stanie technicznmy, niz iPad ktorego oddalem. Kolory ekranu w ogole nie odwzorowuja rzeczywistych. W iPhone 5 rowniez kolory mam cieplejsze, ale cieplejsze a nie zolte. Nieszczesna bateria, ktora w poprzedniej wersji (mojej) nie chciala sie ladowac do 100%, ale trzymala jakos 7-8h. Teraz 5?! Wifi w obu przypadkach dziala tak samo. 2-4 razy dziennie musze laczyc siec na nowo. Ok, ale wracajac do pytania. Czy jest jakas mozliwosc, zebym zglosil oddal sprzet, ktory otrzymalem jako "sprawny" ?

#1239 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 24 czerwca 2013 - 06:37

Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że na refuby jest 3 miesiące gwarancji.

#1240 hakaman12345

hakaman12345
  • 124 postów

Napisano 24 czerwca 2013 - 07:17

Nie myślisz sie wpisz serial numer na stronę apple i powinieneś mieć gware

#1241 manio_g

manio_g
  • 8 postów

Napisano 24 czerwca 2013 - 08:40

Ja oddałem do orange z powodu pionowej tęczy wzdłuż lewej krawędzi telefonu ( w zasadzie z mojej winy bo przypadkiem tele nagrzał mi się tak, że utrzymać w ręku nie szło) i ekspresowo (niedziela oddałem do salonu poniedziałek wysłany czwartek do odbioru) dostałem drugi telefon jak na razie wolny od wad (folia przód tył) pudełka ani żadnych akcesoriów nie oddawałem . Pytając bardzo niemiłą panią (prawdopodobnie pracującą za karę ;) o gwarancję powiedziała mi, że gwarancja przeszła mi ze starego telefonu czyli rok od daty zakupu na fakturze... prawda to ?

#1242 wgnac

wgnac
  • 25 postów

Napisano 24 czerwca 2013 - 08:50

Jestem po naprawie w Play'u. Była to już 2 wymiana która zakończyła się wymianą telefonu na nowy. O ile za 1 razem wszystko było ok, to teraz była tragikomedia. Telefon mial chyba jakiś problem z płyta główna, złapał restore loop'a. Podczas 'naparawiania' mój iPek został wygięty a mnie chciano obciążyć kosztami naprawy. Dopiero po 3 miesiącach (sic!) i straszeniem UOKiK'iem dostałem nowy telefon...

#1243 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 24 czerwca 2013 - 12:15

Zainteresowani tematem beda wiedziec o czym napisze. Mianowicie chodzi o iPada i problemy zwiazane z gwarancja, ktorego opisywalem kilka stron wczesniej.
No wlasnie... kilka dni temu dostalem refurb'a iPada. Oczywiscie wszystko OK jesli chodzi o stan wizualny. Ale 'nowy' sprzet nie jest wolny od wad. Powiem wiecej, jest jeszcze gorzej niz w przypadku poprzednika. Znow gubi zasieg WiFi (musze co jakis czas laczyc na nowo), juz nie ma zoltych plam na ekranie, teraz ekran jest podzielony na dwie czesci: prawa - calkowicie zolta (nie ma bialego koloru, jest zolty), a lewa - calkowicie rozowa. Dodatkowo znowu problemy z bateria. iPad, przy oszczednym trybie potrafi pociagnac 5h na baterii. Natomiast jesli wszystko powlaczam i nie oszczedzam go, musze ladowac co 3-3.5h. To jakas kpina, biorac pod uwage, ze gwarancja wyszla w trakcie, kiedy iPad byl na gwarancji.
No wlasnie. I tutaj pojawia sie moje pytanie: Czy moge jakos zglosci tego iPada jako uszkodzonego?
Nadmienie, ze chodzi o operatora T-mob. Jestem zalamany, bo ten jest naprawde w gorszym stanie technicznmy, niz iPad ktorego oddalem.
Kolory ekranu w ogole nie odwzorowuja rzeczywistych. W iPhone 5 rowniez kolory mam cieplejsze, ale cieplejsze a nie zolte.
Nieszczesna bateria, ktora w poprzedniej wersji (mojej) nie chciala sie ladowac do 100%, ale trzymala jakos 7-8h. Teraz 5?!
Wifi w obu przypadkach dziala tak samo. 2-4 razy dziennie musze laczyc siec na nowo.
Ok, ale wracajac do pytania. Czy jest jakas mozliwosc, zebym zglosil oddal sprzet, ktory otrzymalem jako "sprawny" ?



Masz 3 miesiące gwarancji na re-fuba, więc jak najbardziej reklamuj go.

- - - Połączono posty - - -

Ja oddałem do orange z powodu pionowej tęczy wzdłuż lewej krawędzi telefonu ( w zasadzie z mojej winy bo przypadkiem tele nagrzał mi się tak, że utrzymać w ręku nie szło) i ekspresowo (niedziela oddałem do salonu poniedziałek wysłany czwartek do odbioru) dostałem drugi telefon jak na razie wolny od wad (folia przód tył) pudełka ani żadnych akcesoriów nie oddawałem . Pytając bardzo niemiłą panią (prawdopodobnie pracującą za karę ;) o gwarancję powiedziała mi, że gwarancja przeszła mi ze starego telefonu czyli rok od daty zakupu na fakturze... prawda to ?


masz starą datę gwarancji lub 3 miesiące w zależności który termin jest późniejszy, odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową jest od nowa na rok.

#1244 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 czerwca 2013 - 14:44

odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową jest od nowa na rok.


Tak? Ciekawe... A kto odpowiada za tę niezgodność? Pomijając już fakt, że zgodnie z papierami była to naprawa, a nowe urządzenie jest wymienione jako część zamienna.

#1245 bartus0510

bartus0510
  • 6 postów
  • SkądGolden Hills, California, United States

Napisano 24 czerwca 2013 - 15:45

Witam was, oddalem iphona 5 na serwis 13 maja ;) od miesiaca slyszalem "czekamy na dostawe iphonow" ok 18 dostalem info ze zostal wyslany ok ! jest 24 dalej go nie ma, smieszne to jest, gdy do nich dzownie do centrali oni mowia zostal wyslany 19. Paczka idzie zazwyczaj 1-2 dni max kurier dpd Az z ciekawosci napisalem do nich na fanpage, potwierdzili zostal wyslany 19 ok poczekam, dzis jest 24 i pytam ich gdzie jest moj iphone !, i dostaje wiadomosci " witam jutro iphone zostanie wyslany" Regenersis to jedne wielkie zera klamiace na kazdym mozliwym kroku zeby uspokoic klienta. Proponowalbym zglosic na nich sprawe ale niestety raczej nic nie zrobimy...

#1246 mateuszbednarczyk

mateuszbednarczyk
  • 8 postów

Napisano 24 czerwca 2013 - 19:04

a co zrobić jak w dalszym ciągu nie ma mojego telefonu zarejestrowanego w regenersis.. ani nic nie wiedza gdzie w orange gdzie on jest ( twierdza ze go wyslali) mineło już 10 dni od złożenia reklamacji. ??

#1247 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 24 czerwca 2013 - 19:09

a co zrobić jak w dalszym ciągu nie ma mojego telefonu zarejestrowanego w regenersis.. ani nic nie wiedza gdzie w orange gdzie on jest ( twierdza ze go wyslali) mineło już 10 dni od złożenia reklamacji.
??

Napisać post na forum.
A tak bardziej serio, iść do orange tam gdzie się oddało telefon i zażądać jakiegoś potwierdzenia i informacji o telefonie, co się z nim teraz dzieje etc.

#1248 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 czerwca 2013 - 19:40

ja oddałem w play iphone 16GB biały, a na stronie regenersis takie to info Status obsługi serwisowej/dokumentacja zdjęciowa urządzenia dostępna jest na stronie przez 2 tygodnie od daty wysyłki z serwisu. Typ: iPhone 5 64GB Black IMEI: 0133480******* Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 21-06-2013 Miejsce przyjęcia: Salon Sprzedaży Play Wrocław Wrocław Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 21-06-2013 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.

#1249 mateuszbednarczyk

mateuszbednarczyk
  • 8 postów

Napisano 24 czerwca 2013 - 19:53

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].

#1250 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 24 czerwca 2013 - 22:28

Tak? Ciekawe... A kto odpowiada za tę niezgodność? Pomijając już fakt, że zgodnie z papierami była to naprawa, a nowe urządzenie jest wymienione jako część zamienna.

Nowa cześć jest towarem wolnym od wad. Odpowiedzialność spoczywa na sprzedawcy. Podeśle jutro orzecznictwo w tym temacie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych