Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1226
Posted 20 June 2013 - 22:25
#1227
Posted 21 June 2013 - 07:21
Ja również otrzymałem dzisiaj telefon z regenersis, czekałem od 13.05.2013 do 20.06.2013. Tel oddawałem w Play bez akcesoriów i podczas odbioru doniosłem akcesoria i otrzymałem zafoliowane pudełko. Tel nówka, ofoliowana.
Czyli jak widać nie jestem jedyny.
#1228
Posted 21 June 2013 - 07:53
#1229
Posted 21 June 2013 - 08:27
Pracuję w Play i jak na razie oddajemy klientom nówki sztuki. Wygląda to tak, że gdy ktoś przynosi nam telefon to wysyłamy do Regenersis. Jeśli Regenersis potwierdza usterkę to wysyła uszkodzony telefon bezpośrednio no magazynu Play a ten do nas do salonu dosyła nówkę sztukę która jest wydawana klientowi. Jeszcze nie spotkałem się z refurbem w przypadku iP 5.
A nie mówiłem - to za mało powiedziane. I tak zaraz ktoś walnie komentarz że na pewno w magazynie PLAY foliują pudełka i wkładają refuby
#1230
Posted 21 June 2013 - 09:05
A nie mówiłem - to za mało powiedziane. I tak zaraz ktoś walnie komentarz że na pewno w magazynie PLAY foliują pudełka i wkładają refuby
Akurat w przypadku Play nawet by mnie coś takiego nie zdziwiło...
#1231
Posted 21 June 2013 - 09:06
Co tam pudełka, oni foliują ładowarki i kableA nie mówiłem - to za mało powiedziane. I tak zaraz ktoś walnie komentarz że na pewno w magazynie PLAY foliują pudełka i wkładają refuby
#1232
Posted 21 June 2013 - 11:42
#1233
Posted 21 June 2013 - 13:10
Pracuję w Play i jak na razie oddajemy klientom nówki sztuki. Wygląda to tak, że gdy ktoś przynosi nam telefon to wysyłamy do Regenersis. Jeśli Regenersis potwierdza usterkę to wysyła uszkodzony telefon bezpośrednio no magazynu Play a ten do nas do salonu dosyła nówkę sztukę która jest wydawana klientowi. Jeszcze nie spotkałem się z refurbem w przypadku iP 5.
Dotyczy to także salonów "franczyzowych?"
#1234
Posted 21 June 2013 - 13:47
#1235
Posted 21 June 2013 - 14:30
#1236
Posted 22 June 2013 - 12:10
#1237
Posted 22 June 2013 - 16:41
#1238
Posted 23 June 2013 - 19:16
#1239
Posted 24 June 2013 - 06:37
#1240
Posted 24 June 2013 - 07:17
#1241
Posted 24 June 2013 - 08:40
#1242
Posted 24 June 2013 - 08:50
#1243
Posted 24 June 2013 - 12:15
Zainteresowani tematem beda wiedziec o czym napisze. Mianowicie chodzi o iPada i problemy zwiazane z gwarancja, ktorego opisywalem kilka stron wczesniej.
No wlasnie... kilka dni temu dostalem refurb'a iPada. Oczywiscie wszystko OK jesli chodzi o stan wizualny. Ale 'nowy' sprzet nie jest wolny od wad. Powiem wiecej, jest jeszcze gorzej niz w przypadku poprzednika. Znow gubi zasieg WiFi (musze co jakis czas laczyc na nowo), juz nie ma zoltych plam na ekranie, teraz ekran jest podzielony na dwie czesci: prawa - calkowicie zolta (nie ma bialego koloru, jest zolty), a lewa - calkowicie rozowa. Dodatkowo znowu problemy z bateria. iPad, przy oszczednym trybie potrafi pociagnac 5h na baterii. Natomiast jesli wszystko powlaczam i nie oszczedzam go, musze ladowac co 3-3.5h. To jakas kpina, biorac pod uwage, ze gwarancja wyszla w trakcie, kiedy iPad byl na gwarancji.
No wlasnie. I tutaj pojawia sie moje pytanie: Czy moge jakos zglosci tego iPada jako uszkodzonego?
Nadmienie, ze chodzi o operatora T-mob. Jestem zalamany, bo ten jest naprawde w gorszym stanie technicznmy, niz iPad ktorego oddalem.
Kolory ekranu w ogole nie odwzorowuja rzeczywistych. W iPhone 5 rowniez kolory mam cieplejsze, ale cieplejsze a nie zolte.
Nieszczesna bateria, ktora w poprzedniej wersji (mojej) nie chciala sie ladowac do 100%, ale trzymala jakos 7-8h. Teraz 5?!
Wifi w obu przypadkach dziala tak samo. 2-4 razy dziennie musze laczyc siec na nowo.
Ok, ale wracajac do pytania. Czy jest jakas mozliwosc, zebym zglosil oddal sprzet, ktory otrzymalem jako "sprawny" ?
Masz 3 miesiące gwarancji na re-fuba, więc jak najbardziej reklamuj go.
- - - Połączono posty - - -
Ja oddałem do orange z powodu pionowej tęczy wzdłuż lewej krawędzi telefonu ( w zasadzie z mojej winy bo przypadkiem tele nagrzał mi się tak, że utrzymać w ręku nie szło) i ekspresowo (niedziela oddałem do salonu poniedziałek wysłany czwartek do odbioru) dostałem drugi telefon jak na razie wolny od wad (folia przód tył) pudełka ani żadnych akcesoriów nie oddawałem . Pytając bardzo niemiłą panią (prawdopodobnie pracującą za karę o gwarancję powiedziała mi, że gwarancja przeszła mi ze starego telefonu czyli rok od daty zakupu na fakturze... prawda to ?
masz starą datę gwarancji lub 3 miesiące w zależności który termin jest późniejszy, odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową jest od nowa na rok.
#1244
Posted 24 June 2013 - 14:44
odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową jest od nowa na rok.
Tak? Ciekawe... A kto odpowiada za tę niezgodność? Pomijając już fakt, że zgodnie z papierami była to naprawa, a nowe urządzenie jest wymienione jako część zamienna.
#1245
Posted 24 June 2013 - 15:45
#1246
Posted 24 June 2013 - 19:04
#1247
Posted 24 June 2013 - 19:09
Napisać post na forum.a co zrobić jak w dalszym ciągu nie ma mojego telefonu zarejestrowanego w regenersis.. ani nic nie wiedza gdzie w orange gdzie on jest ( twierdza ze go wyslali) mineło już 10 dni od złożenia reklamacji.
??
A tak bardziej serio, iść do orange tam gdzie się oddało telefon i zażądać jakiegoś potwierdzenia i informacji o telefonie, co się z nim teraz dzieje etc.
#1248
Posted 24 June 2013 - 19:40
#1249
Posted 24 June 2013 - 19:53
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].
#1250
Posted 24 June 2013 - 22:28
Nowa cześć jest towarem wolnym od wad. Odpowiedzialność spoczywa na sprzedawcy. Podeśle jutro orzecznictwo w tym temacie.Tak? Ciekawe... A kto odpowiada za tę niezgodność? Pomijając już fakt, że zgodnie z papierami była to naprawa, a nowe urządzenie jest wymienione jako część zamienna.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users