

Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#926
Posted 21 March 2012 - 17:16

#927
Posted 22 March 2012 - 09:20
#928
Posted 22 March 2012 - 11:39
#929
Posted 22 March 2012 - 17:32
#930
Posted 23 March 2012 - 12:15
#931
Posted 23 March 2012 - 13:38
#932
Posted 23 March 2012 - 14:04
czy wszystkie iphony 4s wymienione na gwarnacji to refuby? czy jak to jest?
WSZYSTKIE iphony są wymieniane na refurby(niezależnie czy jeszcze w trakcie gwarancji apple lub 2-letnia przez operatora sieci), jak byś trochę poczytał ten watek to byś się głupio nie pytał.
#933
Posted 23 March 2012 - 15:13
#934
Posted 29 March 2012 - 07:54
Chyba dzisiaj odbiorę mój telefon. Jeżeli mi go nie wymienili, to zostawiam im go na kolejną wizytę w serwisie. Paranoja6 dni? Niezłe tempo, mam nadzieję, że z moim się podobnie wyrobią i oczywiście go wymienią.
Ciemna lewa część wyświetlacza, wycieki światła (z jack i SIM), gubienie zasięgu - ciekawe czy to starczy :|.

#935
Posted 08 April 2012 - 06:39
#936
Posted 19 April 2012 - 17:25
#937
Posted 07 May 2012 - 19:20
#938
Posted 07 June 2012 - 13:10

#939
Posted 07 June 2012 - 17:09
a czy iphony 4s też są w wersji refurb? Babka na infolinii wyraźnie mówiła o nowym... (?)
tak, serwis nie używa nomenklatury "refurb" dlatego zawsze piszą ze wymiana jest na nowy.
#940
Posted 10 June 2012 - 15:29
#941
Posted 30 June 2012 - 10:55
Dokładnie 21-szego dnia od oddania telefonu do serwisu, otrzymałem przemiłą wiadomość z Orange.
Zadzwoniła do mnie Pani i powiedziała, że telefon jest już do odbioru. Dodała, że pozwoliła sobie przeczytać protokół z naprawy i wyczytała, że telefon został wymieniony na całkowicie nowy.
Przez te 21 dni, gdy nie miałem iP, kupiłem Galaxy S II, jednakże, gdy otrzymałem nowego iP, z gwarancją wydłużoną do kolejnych 24 miesięcy, od razu go sprzedałem.
Swoją drogą nie polecam skomplikowanego Androida.
Reasumując, jestem bardzo zadowolony z naprawy w Regenersis.
Pozdrawiam!
#942
Posted 30 June 2012 - 11:11
otrzymałem nowego iP, z gwarancją wydłużoną do kolejnych 24 miesięcy
gwarancja jest do końca okresu na jaki był pierwszy iPhone przed wysłaniem do serwisu... jeśli to Ci się nie zmieniło na stronie Apple to ulegnie zmianie na "stary" termin gwarancyjny w ciągu miesiąca...
pzdr
#943
Posted 02 July 2012 - 17:26
#944
Posted 02 July 2012 - 21:52
#945
Posted 04 July 2012 - 23:49
Tak, będzie serwisowany w Regenersis.
Jesteś pewien? Bo Regenersis odpisało mi, że oni w ogóle nie serwisują iPadów. Żeby było śmieszniej BOK T-Mobile odpisał, że pojedzie właśnie do nich...
Ok, w końcu odpisali gdzie są serwisowane. iPady z T-Mobile trafiają do jednego z 2 serwisów:
Centrum Serwisowe MIK
ul. Chrobrego 22, 26-600 Radom
tel/faks (48) 363 31 66 ; tel (48) 362 27 20
http://www.mik.radom.pl
recepcja@mik.radom.pl
Ragz Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 143, 92-236 Łódź
tel. 42 6763043 (38)
http://www.ragz.com.pl/
ragz@ragz.com.pl
#946
Posted 16 July 2012 - 12:05
gwarancja jest do końca okresu na jaki był pierwszy iPhone przed wysłaniem do serwisu... jeśli to Ci się nie zmieniło na stronie Apple to ulegnie zmianie na "stary" termin gwarancyjny w ciągu miesiąca...
pzdr
Dlaczego? Skoro Art. 581§1 K.C. mówi następująco:
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad (...), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad (...).
#947
Posted 16 July 2012 - 12:18
Dlaczego? Skoro Art. 581§1 K.C. mówi następująco:
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad (...), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad (...).
Dlatego pewnie, że nie jest to NOWA rzecz, a naprawiona, w protokole Regenesis masz nawet jak byk pozycje "użyte części zamienne" i tam jest wstawiona część zamienna p.t. iPhone refurb. Czyli generalnie serwis Ci wymienił w iPhone wszystkie elementy i dlatego traktuje się to jak naprawę a nie wymianę, bo nie dostajesz nowego urządzenia tylko refabrykowane.
#948
Posted 16 July 2012 - 12:25
Dziwne, ja mam w protokole z naprawy gwarancyjnej w T-Mobile zaznaczoną opcję: wymiana nowy. Opcja naprawa, nie została zaznaczona. Podejrzewam że jest to sztuczka która ma na celu ominięcie Polskiego prawa, ale jeśli telefon jest wymieniony w całości na inny (czyt. nowy czyli wolny od wad) to Polskie prawo wyraźnie mówi że wtedy okres Gwarancyjny biegnie na nowy, zauważ że Art. 581§1 K.C. mówi o rzeczy WOLNEJ od wad, nie nowej. Jeśli rzecz wadliwa zostanie wymieniona na wolną od wad to okres gwarancyjny biegnie od nowa. Nie można się zakrywać tym iż jest to naprawa.Dlatego pewnie, że nie jest to NOWA rzecz, a naprawiona, w protokole Regenesis masz nawet jak byk pozycje "użyte części zamienne" i tam jest wstawiona część zamienna p.t. iPhone refurb. Czyli generalnie serwis Ci wymienił w iPhone wszystkie elementy i dlatego traktuje się to jak naprawę a nie wymianę, bo nie dostajesz nowego urządzenia tylko refabrykowane.
#949
Posted 16 July 2012 - 12:52
#950
Posted 16 July 2012 - 14:26
Zauważ jeszcze jedno, że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym producenta i może trwać nawet dwa dni jak sobie tak wymyśli producent. Nigdzie nie jest powiedziane, że musi to być rok dwa czy 10 lat, co więcej, nie musi być jej wcale, stąd jest coś takiego jak "niezgodność towaru z umową" a klient wybierając gwarancję zgadza się z automatu na warunki producenta, który daje na wymieniane telefony gwarancję która albo się pokrywa z czasem wcześniejszej gwarancji albo trwa 3 miesiące, jeżeli wcześniejsza gwarancja była by krótsza niż te 3 miesiące. I nadal jest to zgodne z prawem. Gwarancja idzie od nowa, ale nikt nie mówi, że musi być ona 12 miesięczna.
Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym ale jej użycie ciągnie za sobą pewne skutki prawne, między innymi takie o których napisałem powyżej. Innymi słowy, jeśli producent użyje formuły gwarancji to musi przestrzegać Prawa które reguluje tą definicję.
Ja nie żądam od Apple cudów, ale jeśli w okresie gwarancyjnym wymienione mi telefon na nowy, to gwarancja automatycznie się odświeża na kolejny rok.
Przypominam Ci jeszcze że żaden regulamin/karta gwarancyjna nie stoi ponad prawem, więc Apple może sobie napisać co chce w gwarancji a i tak obowiązuje ich Polskie prawo.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users