Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Please log in to reply
2025 replies to this topic

#926 adrian-name

adrian-name
  • 172 posts

Posted 21 March 2012 - 17:16

iPhone4S, zacinał sie przycisk głośności, samoczynnie spadała głośność i skala pozostawała widoczna na ekranie kupiony na firmę, oddany do regenersis na rękojmie, po 6 dniach powrócił nowy :) w momencie oddawania do serwisu kazałem Panu w salonie T obejrzeć dokładnie telefon i dopisać klauzule w stylu: brak widocznych oznak kontaktu telefonu z cieczą, gniazdo słuchawkowe nie ma widocznych oznak zalania (tak na wszelki wypadek).

#927 lewy

lewy
  • 1034 posts
  • SkądMálaga

Posted 22 March 2012 - 09:20

6 dni? Niezłe tempo, mam nadzieję, że z moim się podobnie wyrobią i oczywiście go wymienią. Ciemna lewa część wyświetlacza, wycieki światła (z jack i SIM), gubienie zasięgu - ciekawe czy to starczy :|.

#928 StuartP

StuartP
  • 1 posts

Posted 22 March 2012 - 11:39

Witam, mam pytanie odnośnie telefonu Iphone 4S kupionego na allegro. Posiadam fakturę sklepu w którym zakupiłem telefon. Był on bez blokady jedynie z określeniem "polska dystrybucja", więc nie wiem z jakiej sieci pochodził. Muszę skierować go do serwisu i sklep poleca zrobić to osobiście i tu moje pytanie. Czy regenersis wystarczy sama gwarancja producenta? albo dowód zakupu z rzeczonego sklepu? Telefon był prezentem i zupełnie nie mam pojęcia jak działać, bo wczesniej nie miałem do czynienia z produktami apple. Czy regenersis bierze pod uwagę tylko dowody sprzedaży orange/t-mobile

#929 infininity

infininity
  • 1 posts

Posted 22 March 2012 - 17:32

nie Apple ale HTC Sensation wysłany do Renegersis 28 lutego , naprawiony dopiero 20 marca .Usterki jakie zgłosiłem włącznik on/off przestał działać , martwy pixel . Telefon otrzymałem dziś usterki naprawione, lecz nie wykrywa mi WIFI!! Przed wysłaniem do serwisu działało (wykrywało) a teraz nie. Ponownie telefon wysłany na naprawę usterki .Jestem tak wściekły !! PORAŻKA.Zastanawiam się jak wróci co nie będzie działać kolejne ... i ciekawe czy wróci że zalany ?? bo telefon jak wspomniałem dziś odebrałem, dziś po 2h oddałem ponownie ..ehhh

#930 bbmteam

bbmteam
  • 20 posts

Posted 23 March 2012 - 12:15

czy wszystkie iphony 4s wymienione na gwarnacji to refuby? czy jak to jest?

#931 malyr

malyr
  • 78 posts
  • SkądTrójmiasto

Posted 23 March 2012 - 13:38

No to nie wiem, ale ja odpukać miałem tylko raz kontakt z tym serwisem (telefon htc desire), przegrzewał się i mi z tylnej obudowy farba czy co to jest odchodziła. Telefon dotarł do nich we wtorek (wysłany przez serwis z Gdańska), w czwartek miałem go u siebie. Wymieniona płyta główna i tylna klapka. Z telefon więcej żadnych problemów. Jak dla mnie sam pozytyw.

#932 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 posts
  • SkądKraków

Posted 23 March 2012 - 14:04

czy wszystkie iphony 4s wymienione na gwarnacji to refuby? czy jak to jest?


WSZYSTKIE iphony są wymieniane na refurby(niezależnie czy jeszcze w trakcie gwarancji apple lub 2-letnia przez operatora sieci), jak byś trochę poczytał ten watek to byś się głupio nie pytał.

#933 bbmteam

bbmteam
  • 20 posts

Posted 23 March 2012 - 15:13

glupio pytal, spoko, o nic nie mozna pytac

#934 lewy

lewy
  • 1034 posts
  • SkądMálaga

Posted 29 March 2012 - 07:54

6 dni? Niezłe tempo, mam nadzieję, że z moim się podobnie wyrobią i oczywiście go wymienią.

Ciemna lewa część wyświetlacza, wycieki światła (z jack i SIM), gubienie zasięgu - ciekawe czy to starczy :|.

Chyba dzisiaj odbiorę mój telefon. Jeżeli mi go nie wymienili, to zostawiam im go na kolejną wizytę w serwisie. Paranoja :).

#935 bbmteam

bbmteam
  • 20 posts

Posted 08 April 2012 - 06:39

telefon oddalem 27.03, 28.03 dzwoniłem i już była decyzja ze telefon wymienia na nowy tylko czekaja na dostawe, odebralem 5.04 wiec nie jest tak zle, ale fakt faktem ze ludzie pracujacy na infolini to jakies niemiluchy a telefon ktory dostalem to refub z seria zaczynajaca sie na DQ...

#936 wierzba123

wierzba123
  • 95 posts

Posted 19 April 2012 - 17:25

Hello W IP4 wysypał się mikrofon - telefon kupiony praktycznie jako nowy przez allegro, prędzej kupiony na firmę przez Orange - czy skan umowy kupna wystarczy aby Orange go przyjęło ? czy dodać również skan, że miał ściągany sim-lock w Orange ? Co dodatkowo należy otrzymać od Orange - mam na myśli jakie potwierdzenie aby ustrzec się otrzymania trefnego sprzętu ? Dodam, że gwarancja aktualna. Jak rozpatrywana jest gwarancja skoro telefon został kupiony na firmę a następnie ja jako osoba fizyczna go nabyłem ?

#937 arpus

arpus
  • 161 posts
  • SkądPoznań, PL

Posted 07 May 2012 - 19:20

a czy iphony 4s też są w wersji refurb? Babka na infolinii wyraźnie mówiła o nowym... (?)

#938 Massey

Massey
  • 68 posts
  • SkądLeszno , wielkopolska

Posted 07 June 2012 - 13:10

To może i ja dodam swoje 3 grosze. Od 22.07.11 byłem szczęśliwym posiadaczem 4ki. Około początki bieżącego roku zaczął się problem z przyciskiem HOME. Czasami musiałem nacisnąć kilka razy, żeby zadziałał, ale jakoś z tym żyłem. 29.05.12 telefon umarł. Po prostu wyciągnąłem go z kieszeni i był wyłączony. Na próbę włączenia, bądź podpięcia pod komputer nie reagował. Zadzwoniłem do Orange - Leszno. Gdy już opowiedziałem co się stało, zadała jedno pytanie - "Telefon na firmę, czy jest Pan osobą fizyczną"? Ja odpowiedziałem, że na firmę. Jakże miła Pani, poinformowała mnie, że mogę przyjąć telefon na gwarancję, ale rękojmia, bądź odstąpienie od umowy Apple (wymiana na nowy telefon) nie wchodzi w grę. Pomyślałem, że nie zależy mi na nowym telefonie. MA DZIAŁAĆ. Długo się nie namyślając, pojechałem do Orange. Pani spisała ze mną jakiś papier, jako, że zostawiam telefon. Musiałem zostawić wszystko co do niego miałem. Był to wtorek. W kolejny poniedziałek dostałem SMS "Serwis telefonów. Jaki jest kod odblokowujący do iPhone?". Oczywiście odpisałem. Kilka godzin później zadzwoniłem do Orange - Leszno i zapytałem czy coś wiedzą na temat mojego telefonu. Powiedziałem też, że dostałem SMS z serwisu. Pani oddzwoniła 10 minut później i powiedziała ,że telefon jest w serwisie REGENERSIS gdzieś koło Warszawy i telefon jest w trakcie testów. Reasumując- telefon chyba został naprawiony. We wtorek mija 14 dni od zostawienia iP w serwisie. Sądzę, że do tego czasu odbiorę go z Orange. Jeśli będzie wszystko OK, pomimo, że nie dostanę nowego telefonu, będę zadowolony z usług Regenersis'a. Pozdrawiam :)

#939 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 posts
  • SkądKraków

Posted 07 June 2012 - 17:09

a czy iphony 4s też są w wersji refurb? Babka na infolinii wyraźnie mówiła o nowym... (?)


tak, serwis nie używa nomenklatury "refurb" dlatego zawsze piszą ze wymiana jest na nowy.

#940 chaber

chaber
  • 2 posts

Posted 10 June 2012 - 15:29

A czy jest opcja zeby uznali gwarancje jeśli mam bad pixela, luźny guzik Hold oraz mimo super szkła na przodzie powstały rysy mimo dbania o telefon. Chodzi mi o 4s na gwarancji z Orange.

#941 Massey

Massey
  • 68 posts
  • SkądLeszno , wielkopolska

Posted 30 June 2012 - 10:55

Nawiązując do mojego postu, który napisałem niedawno w tym temacie, chciałbym się podzielić odczuciami związanymi z firmą Regenersis.

Dokładnie 21-szego dnia od oddania telefonu do serwisu, otrzymałem przemiłą wiadomość z Orange.
Zadzwoniła do mnie Pani i powiedziała, że telefon jest już do odbioru. Dodała, że pozwoliła sobie przeczytać protokół z naprawy i wyczytała, że telefon został wymieniony na całkowicie nowy.

Przez te 21 dni, gdy nie miałem iP, kupiłem Galaxy S II, jednakże, gdy otrzymałem nowego iP, z gwarancją wydłużoną do kolejnych 24 miesięcy, od razu go sprzedałem.
Swoją drogą nie polecam skomplikowanego Androida.

Reasumując, jestem bardzo zadowolony z naprawy w Regenersis.

Pozdrawiam!

#942 tasmaniec

tasmaniec
  • 585 posts

Posted 30 June 2012 - 11:11

otrzymałem nowego iP, z gwarancją wydłużoną do kolejnych 24 miesięcy


gwarancja jest do końca okresu na jaki był pierwszy iPhone przed wysłaniem do serwisu... jeśli to Ci się nie zmieniło na stronie Apple to ulegnie zmianie na "stary" termin gwarancyjny w ciągu miesiąca...

pzdr

#943 Animatter

Animatter
  • 421 posts

Posted 02 July 2012 - 17:26

Szybkie pytanie...Czy iPad 2 z T-Mobile PL będzie serwisowany w Regenersis? Oddałem dzisiaj iPada w salonie firmowym T-Mobile. Cały komplet. W razie ewentualnej wymiany dostaje nowe zapakowane pudełko czy tylko ofoliowany sprzęt w tym samym opakowaniu?

#944 Massey

Massey
  • 68 posts
  • SkądLeszno , wielkopolska

Posted 02 July 2012 - 21:52

Tak, będzie serwisowany w Regenersis. Również oddałem cały komplet z iP, i otrzymałem to samo, tyle że telefon był nowy - zafoliowany.

#945 Animatter

Animatter
  • 421 posts

Posted 04 July 2012 - 23:49

Tak, będzie serwisowany w Regenersis.


Jesteś pewien? Bo Regenersis odpisało mi, że oni w ogóle nie serwisują iPadów. Żeby było śmieszniej BOK T-Mobile odpisał, że pojedzie właśnie do nich...

Ok, w końcu odpisali gdzie są serwisowane. iPady z T-Mobile trafiają do jednego z 2 serwisów:

Centrum Serwisowe MIK
ul. Chrobrego 22, 26-600 Radom
tel/faks (48) 363 31 66 ; tel (48) 362 27 20
http://www.mik.radom.pl
recepcja@mik.radom.pl

Ragz Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 143, 92-236 Łódź
tel. 42 6763043 (38)
http://www.ragz.com.pl/
ragz@ragz.com.pl

#946 trutka

trutka
  • 14 posts
  • SkądSzczecin, PL

Posted 16 July 2012 - 12:05

gwarancja jest do końca okresu na jaki był pierwszy iPhone przed wysłaniem do serwisu... jeśli to Ci się nie zmieniło na stronie Apple to ulegnie zmianie na "stary" termin gwarancyjny w ciągu miesiąca...

pzdr


Dlaczego? Skoro Art. 581§1 K.C. mówi następująco:
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad (...), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad (...).

#947 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 16 July 2012 - 12:18

Dlaczego? Skoro Art. 581§1 K.C. mówi następująco:
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad (...), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad (...).


Dlatego pewnie, że nie jest to NOWA rzecz, a naprawiona, w protokole Regenesis masz nawet jak byk pozycje "użyte części zamienne" i tam jest wstawiona część zamienna p.t. iPhone refurb. Czyli generalnie serwis Ci wymienił w iPhone wszystkie elementy i dlatego traktuje się to jak naprawę a nie wymianę, bo nie dostajesz nowego urządzenia tylko refabrykowane.

#948 trutka

trutka
  • 14 posts
  • SkądSzczecin, PL

Posted 16 July 2012 - 12:25

Dlatego pewnie, że nie jest to NOWA rzecz, a naprawiona, w protokole Regenesis masz nawet jak byk pozycje "użyte części zamienne" i tam jest wstawiona część zamienna p.t. iPhone refurb. Czyli generalnie serwis Ci wymienił w iPhone wszystkie elementy i dlatego traktuje się to jak naprawę a nie wymianę, bo nie dostajesz nowego urządzenia tylko refabrykowane.

Dziwne, ja mam w protokole z naprawy gwarancyjnej w T-Mobile zaznaczoną opcję: wymiana nowy. Opcja naprawa, nie została zaznaczona. Podejrzewam że jest to sztuczka która ma na celu ominięcie Polskiego prawa, ale jeśli telefon jest wymieniony w całości na inny (czyt. nowy czyli wolny od wad) to Polskie prawo wyraźnie mówi że wtedy okres Gwarancyjny biegnie na nowy, zauważ że Art. 581§1 K.C. mówi o rzeczy WOLNEJ od wad, nie nowej. Jeśli rzecz wadliwa zostanie wymieniona na wolną od wad to okres gwarancyjny biegnie od nowa. Nie można się zakrywać tym iż jest to naprawa.

#949 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 16 July 2012 - 12:52

Zauważ jeszcze jedno, że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym producenta i może trwać nawet dwa dni jak sobie tak wymyśli producent. Nigdzie nie jest powiedziane, że musi to być rok dwa czy 10 lat, co więcej, nie musi być jej wcale, stąd jest coś takiego jak "niezgodność towaru z umową" a klient wybierając gwarancję zgadza się z automatu na warunki producenta, który daje na wymieniane telefony gwarancję która albo się pokrywa z czasem wcześniejszej gwarancji albo trwa 3 miesiące, jeżeli wcześniejsza gwarancja była by krótsza niż te 3 miesiące. I nadal jest to zgodne z prawem. Gwarancja idzie od nowa, ale nikt nie mówi, że musi być ona 12 miesięczna.

#950 trutka

trutka
  • 14 posts
  • SkądSzczecin, PL

Posted 16 July 2012 - 14:26

Zauważ jeszcze jedno, że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym producenta i może trwać nawet dwa dni jak sobie tak wymyśli producent. Nigdzie nie jest powiedziane, że musi to być rok dwa czy 10 lat, co więcej, nie musi być jej wcale, stąd jest coś takiego jak "niezgodność towaru z umową" a klient wybierając gwarancję zgadza się z automatu na warunki producenta, który daje na wymieniane telefony gwarancję która albo się pokrywa z czasem wcześniejszej gwarancji albo trwa 3 miesiące, jeżeli wcześniejsza gwarancja była by krótsza niż te 3 miesiące. I nadal jest to zgodne z prawem. Gwarancja idzie od nowa, ale nikt nie mówi, że musi być ona 12 miesięczna.


Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym ale jej użycie ciągnie za sobą pewne skutki prawne, między innymi takie o których napisałem powyżej. Innymi słowy, jeśli producent użyje formuły gwarancji to musi przestrzegać Prawa które reguluje tą definicję.
Ja nie żądam od Apple cudów, ale jeśli w okresie gwarancyjnym wymienione mi telefon na nowy, to gwarancja automatycznie się odświeża na kolejny rok.
Przypominam Ci jeszcze że żaden regulamin/karta gwarancyjna nie stoi ponad prawem, więc Apple może sobie napisać co chce w gwarancji a i tak obowiązuje ich Polskie prawo.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users