Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#876
Napisano 01 grudnia 2011 - 20:27
#877
Napisano 01 grudnia 2011 - 20:34
#878
Napisano 01 grudnia 2011 - 21:47
Zmienia tylko tyle, że w przypadku składania reklamacji do sprzedawcy, musisz skorzystać z pierwszej opcji, tj. odstąpienia od umowy (art. 560 w zw. z art. 556 § 1 k.c.), względnie żądania obniżenia ceny.Dzięki za szybką i konkretną odpowiedź. Prowadzę działalność gospodarczą i telefon kupiłem na firmę. Czy to coś zmienia?
To nie ma dla sprawy znaczenia. Przypuszczam, że zarówno serwis jak i sprzedawca będą uchylać się od spełnienia żądania, więc bez wytoczenia powództwa jednemu lub drugiemu prawdopodobnie się nie obejdzie.Poza tym sklep T-Mobile i serwis Regenersis uchylają się od napisania mi czegokolwiek poza kosztorysem na piśmie.
#879
Napisano 01 grudnia 2011 - 21:50
Na maila odpisali mi po 3 dniach, to chyba sukces:
Mail ode mnie
Dzień dobry!
Piszę w sprawie telefonu Apple iPhone 4 16GB o numerze IMEI xxxxxxxxxxxxxx .
Chciałbym, by opis usterki został przekazany serwisowi, ponieważ pracownik salonu T-Mobile opisał problem dość lakonicznie: "Nie działa klawisz 'cofania' ".
Mianowicie jest tak:
- Przycisk 'home/początek' nie zawsze "łapie", gdy się go wciska i nieraz trzeba go wciskać kilkukrotnie, by zadziałał. Najbardziej irytujące jest to w przypadku, gdy trzeba go szybko wcisnąć dwukrotnie (np w celu zobaczenia aktywnych aplikacji "w tle"). Wtedy najczęściej ten przycisk albo "załapie" tylko 1 raz, lub wcale. Jest to strasznie irytujące i mam nadzieję, że serwis dostrzeże tę wadę. Nie chciałbym używać telefonu, w którym przycisk nie działa jak powinien, lub trzeba używać większej siły niż normalnie, by zaczął działać.
- Prosiłbym także o nie aktualizowanie oprogramowania urządzenia.
Proszę także o potwierdzenie dostarczenia tej informacji do serwisu, gdyż telefon powinien zostać dostarczony do Regenersis jutro lub pojutrze.
Z poważaniem,
xxxx
Odpowiedź
Witam serdecznie,
Informuję, że nie potwierdzamy zgłaszanej przez Pana usterki. W telefonie przywrócono ustawienia fabryczne . Telefon jest sprawny. Przykro mi ale dane nie mogą być zachowane podczas procesu naprawy (testów serwisowych).
Co mam teraz zrobić? W styczniu kończy się roczna gwarancja... a nie jestem pierwszym właścicielem.
Nagrać im film w znowu zanieść do T-Mobile iPhone'a + płytkę z filmem?
Paranoja...
#880
Napisano 01 grudnia 2011 - 21:58
#881
Napisano 01 grudnia 2011 - 22:34
Innym wymieniają bez problemu jak home button nie zadziała "raz na dwadzieścia", a mój iPhone jest sprawny... Chyba pokuszę się o nagranie filmu, bo innego wyjścia nie widzę, by coś wywalczyć.
A takim pismem mogę ich tylko "postraszyć" ?
Jak wyżej, tj. pisemnie wezwać serwis do usunięcia wady pod rygorem dochodzenia odszkodowania w przypadku niewykonania zobowiązania (art. 471 k.c.) lub wniesienia do sądu o upoważnienie do wykonania naprawy na koszt serwisu (art. 480 § 1 k.c.).
Oczywiście serwisu pozwać nie możesz, bo uprawnionym z gwarancji nie jesteś.
#882
Napisano 01 grudnia 2011 - 23:03
Tak. No chyba, że pierwotny nabywca sceduje na Ciebie swoje uprawnienia, które przysługują mu w związku z gwarancją.A takim pismem mogę ich tylko "postraszyć" ?
#883
Napisano 02 grudnia 2011 - 17:52
#884
Napisano 03 grudnia 2011 - 13:39
#885
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:03
#886
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:26
#887
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:29
#888
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:38
#889
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:51
Możliwe, w większości przypadkach wymieniają na nowe (czyt. refurbished), u mnie tylko HOME czasem nie działał i też dostałem nowy telefon.
Masz szczęście, u mnie dzieje się to dość często i odesłali jako sprawny :/
#890
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:53
Masz szczęście, u mnie dzieje się to dość często i odesłali jako sprawny :/
Czytałem wyżej o twoim przypadku, spróbuj raz jeszcze i wytłumacz dokładnie co i jak.
Edit: U mnie to było nawet trochę inaczej z tym przyciskiem, bo jak mocno nacisnąłem to zawsze działał, jak słabiej to nie zawsze, jakby był brudny czy coś.
#891
Napisano 03 grudnia 2011 - 14:56
#892
Napisano 03 grudnia 2011 - 15:33
#893
Napisano 03 grudnia 2011 - 16:03
#894
Napisano 03 grudnia 2011 - 18:05
#895
Napisano 04 grudnia 2011 - 02:01
#896
Napisano 04 grudnia 2011 - 12:12
Panowie takie małe pytanie.
Jak zmienię sobie obudowę w moim IP4 z czarnego na białą przód i tył to tracę gwarancję?
Nie tracisz, ale przygotuj się na problemy z uzyskaniem serwisu w razie awarii.
#897
Napisano 05 grudnia 2011 - 17:42
#898
Napisano 05 grudnia 2011 - 21:30
#899
Napisano 10 grudnia 2011 - 16:54
#900
Napisano 03 stycznia 2012 - 20:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych