Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#851
Napisano 23 października 2011 - 13:48
#852
Napisano 23 października 2011 - 13:54
UMOWA CESJI
zawarta w dniu [data zawarcia umowy cesji] w [miejsce, np. właściwe dla miejsca wykonania umowy] pomiędzy:
[imię i nazwisko sprzedającego] zam. w [miejsce zamieszkania sprzedającego] legitumującym się dowodem osobistym [seria i numer], zwanym dalej Cedentem, a
[imię i nazwisko kupującego] zam. w [miejsce zamieszkania kupującego], legitymującym się dowodem osobistym [seria i numer], zwanym dalej Cesjonariuszem o następującej treści:
1. Cedent oświadcza, że w związku z zawartą dnia [data zawarcia pierwotnej umowy sprzedaży z operatorem] umową sprzedaży aparatu telefonicznego [nazwa i oznaczenie modelu] numer seryjny [numer seryjny] nabytego do celów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową z [nazwa sprzedawcy] z siedzibą w [adres] przysługują mu wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.) roszczenia cywilnoprawne związane z ujawnieniem się niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w stosunku do [nazwa pierwotnego sprzedawcy] z siedzibą w [adres].
2. W związku z zawartą dnia [data zawarcia umowy sprzedaży] z Cesjonariuszem umową sprzedaży oznaczonego w punkcie poprzedzającym aparatu telefonicznego, Cedent przenosi na rzecz Cesjonariusza przysługujące mu roszczenia cywilnoprawne w stosunku do [dane pierwotnego sprzedawcy] określone w punkcie 1 niniejszej umowy.
3. Cesjonariusz oświadcza, że powyższą umowę przyjmuje.
4. Niniejsza umowa zawarta została celem dochodzenia przez Cesjonariusza roszczeń w stosunku do [nazwa pierwotnego sprzedawcy] z siedzibą w [adres].
5. Zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
To tyle.
Umowę uzupełnij o brakujące dane, wydrukuj, podpisz i prześlij sprzedającemu do podpisu. Dane pierwotnego sprzedawcy przepisz z faktury. Umowę przedstaw operatorowi, gdyby ten twierdził, że nie jesteś uprawniony do dochodzenia od niego roszczeń.
Możliwe, że Orange nie będzie robiło problemów i umowa nie będzie potrzebna, jednak na wszelki wypadek warto się zabezpieczyć.
#853
Napisano 24 października 2011 - 20:33
#854
Napisano 25 października 2011 - 00:10
#855
Napisano 25 października 2011 - 14:52
#856
Napisano 25 października 2011 - 16:28
#857
Napisano 25 października 2011 - 17:20
#858
Napisano 25 października 2011 - 19:33
#859
Napisano 26 października 2011 - 15:31
#860
Napisano 26 października 2011 - 17:11
Nie mylę i nie wiem jaki masz wpływ na to, co dzieje się pod szybką. Powtarzam to, co widziałem na zdjęciu (widoczne pod światło drobne kwadraciki) i czytałem. Oczywiście nie twierdzę, że przyczyna problemu jest identyczna, niemniej opisywane objawy są.
@6600
Ponieważ sprzedawca dochował wynikającego z art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej terminu i ustosunkował się do żądania, dochodzenie jego spełnienia możliwe będzie wyłącznie w sytuacji, gdy wykażesz, że przyczyna niezgodności (wady) tkwiła w towarze w chwili jego wydania, co będzie pewnie problematyczne.
W takiej sytuacji skorzystałbym z propozycji serwisu.
#861
Napisano 27 października 2011 - 17:40
#862
Napisano 27 października 2011 - 21:57
A gdzie ja pisałem, że nie wymienią? Czytaj uważniej.czy tak jak pisał tryt nie wymienią mi go,
#863
Napisano 28 października 2011 - 08:36
#864
Napisano 23 listopada 2011 - 14:42
#865
Napisano 23 listopada 2011 - 17:00
#866
Napisano 23 listopada 2011 - 17:20
#867
Napisano 23 listopada 2011 - 17:29
Jeśli podstawą reklamacji będą przepisy ustawy o sprzedaży konsumenckiej, to na samo ustosunkowanie się do żądania konsumenta sprzedawca ma 14 dni. Spełnienie żądania naprawy lub wymiany powinno nastąpić w "odpowiednim czasie".A ile to czasu zajmie
W przypadku reklamacji z tyt. rękojmi za wady, sprzedawca powinien rzecz wymienić lub naprawić niezwłocznie (chyba, że postanowi zwrócić pieniądze).
A do jakiego błędu przyznawać ma się T-Mobile?i czy w ogóle T-Mobile przyzna się do błędu?
#868
Napisano 23 listopada 2011 - 20:02
BTW. Wygląda to mniej więcej tak - oczywiście tutaj jest to bardziej widoczne, ale o to chodzi:
#869
Napisano 26 listopada 2011 - 13:56
#870
Napisano 26 listopada 2011 - 16:03
Tak. Opisz wadę i zażądaj wymiany telefonu na nowy.Czyli co, pisać pisemko do T-Mobile, czy jak?
Może skrajna dioda wysiadła?BTW. Wygląda to mniej więcej tak - oczywiście tutaj jest to bardziej widoczne, ale o to chodzi:
Powinni przyjąć. Możesz też pominąć sklep i od razu wysłać telefon do serwisu.Przyjmą mi ten tel na gwarancję w T-Mobile?
Nie, dostaniesz telefon odnowiony.Jest szansa, że wymienią tel na nowy?
#871
Napisano 26 listopada 2011 - 17:45
#872
Napisano 26 listopada 2011 - 17:58
Wiem, że odnowiony, zapomniałem napisać "nowy". Szkoda mi trochę tego, bo jest bardzo zadbany i ma naklejone folie brando tył/przód. Już ich nie odzyskam. Ale ten przycisk już strasznie mnie irytuje. Dostał ktoś już jakaś odnowioną padakę [4] ?
Czy dają ładne?
Dają igiełki , jak nowe , z foliami jak prosto wyjęty z pudełka
#873
Napisano 26 listopada 2011 - 21:37
#874
Napisano 26 listopada 2011 - 23:52
#875
Napisano 01 grudnia 2011 - 17:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)