Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#851 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 23 października 2011 - 13:48

ja w orange dostałem nowy i zafoliowany ale to był 3gs 16gb było to rok temu

#852 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 23 października 2011 - 13:54

UMOWA CESJI


zawarta w dniu [data zawarcia umowy cesji] w [miejsce, np. właściwe dla miejsca wykonania umowy] pomiędzy:

[imię i nazwisko sprzedającego] zam. w [miejsce zamieszkania sprzedającego] legitumującym się dowodem osobistym [seria i numer], zwanym dalej Cedentem, a
[imię i nazwisko kupującego] zam. w [miejsce zamieszkania kupującego], legitymującym się dowodem osobistym [seria i numer], zwanym dalej Cesjonariuszem o następującej treści:

1. Cedent oświadcza, że w związku z zawartą dnia [data zawarcia pierwotnej umowy sprzedaży z operatorem] umową sprzedaży aparatu telefonicznego [nazwa i oznaczenie modelu] numer seryjny [numer seryjny] nabytego do celów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową z [nazwa sprzedawcy] z siedzibą w [adres] przysługują mu wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.) roszczenia cywilnoprawne związane z ujawnieniem się niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w stosunku do [nazwa pierwotnego sprzedawcy] z siedzibą w [adres].

2. W związku z zawartą dnia [data zawarcia umowy sprzedaży] z Cesjonariuszem umową sprzedaży oznaczonego w punkcie poprzedzającym aparatu telefonicznego, Cedent przenosi na rzecz Cesjonariusza przysługujące mu roszczenia cywilnoprawne w stosunku do [dane pierwotnego sprzedawcy] określone w punkcie 1 niniejszej umowy.

3. Cesjonariusz oświadcza, że powyższą umowę przyjmuje.

4. Niniejsza umowa zawarta została celem dochodzenia przez Cesjonariusza roszczeń w stosunku do [nazwa pierwotnego sprzedawcy] z siedzibą w [adres].

5. Zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

6. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.


To tyle.
Umowę uzupełnij o brakujące dane, wydrukuj, podpisz i prześlij sprzedającemu do podpisu. Dane pierwotnego sprzedawcy przepisz z faktury. Umowę przedstaw operatorowi, gdyby ten twierdził, że nie jesteś uprawniony do dochodzenia od niego roszczeń.
Możliwe, że Orange nie będzie robiło problemów i umowa nie będzie potrzebna, jednak na wszelki wypadek warto się zabezpieczyć.

#853 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 24 października 2011 - 20:33

Witam. Może i pochwalę pochopnie , ale dziś odebrałem z regenersis Iphone 4 "nowego" ( pewnie odnawiany) ale wyglada idealnie. Cała sprawa trwała tydzień bo podobno długo był testowany, a mianowicie Home button niedziałał co 20 raz. chciałbym nadmienic że regenersis wymienił mi już 5- tego iphona ( 2 razy 3G, 2razy 3GS i teraz 4), może mam szczęście ale muszę serwis pochwalić

#854 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 25 października 2011 - 00:10

Hehe, ja czekam na info od nich, bo byłem pierwszym jak powiedzieli z tymi objawami :D miałem pod tylną obudową ( szkłem ) plamki które wychodziły jak się chuchało na obudowę, i wycierało szmatką ( takie polerowanie ) i tworzył się małe kwadraciki coś jak cekiny tylko kwadratowe :D ktoś tak miał ? bo usłyszałem że jestem ewenementem :D

#855 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 25 października 2011 - 14:52

Czytałem gdzieś o tym problemie. To wada powłoki oleofobowej.

#856 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 25 października 2011 - 16:28

czyli co nowy będzie na 100%?

#857 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 25 października 2011 - 17:20

Nie mam pojęcia. Osobie opisującej ten problem Apple Store wymienił iPhone'a grzecznościowo twierdząc, że przyczyną problemu jest naturalne zużywanie się powłoki (o czym podobno Apple wspomina gdzieś na swojej stronie) i więcej wymieniać z tego powodu nie będą.

#858 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 25 października 2011 - 19:33

Ale mylisz to co się dzieje, napisałem że to się dzieje POD szkłem nie na obudowie tylko pod nią , jak ja użytkując mam wpływ na to co się dzieje pod szybką ? i miałem tak od nowości jak pierwszy raz wyjąłem go z pudełka przy kupnie w dawnej erze

#859 6600

6600
  • 39 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 26 października 2011 - 15:31

A wiec dostalem polecony z salonu orange: "W zwiazku z Pana reklamacja z dnia 13.10.2011 dotyczaca urzadzenia marki Apple iPhone 4 16GB o numerze xxxxxxxxxxxxxxx, informuje, iz Autoryzowany Serwis Apple wystawil koszt naprawy ww. urzadzenia. Jednoczesnie stwierdzono, ze urzadzenie w momencie zakupu bylo zgodne z umowa dlatego tez nie przysluguje naprawa dostarczonego urzadzenia w ramach obslugi reklamacji zgloszonych na podstawie Ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej." W zalaczniku byl kosztorys z serwisu, ze wymiana telefonu na Replacement i ekspertyza to koszt 1004zł Nie ma nic napisanego, ze byl zalany itp. Ma ktos jakis pomysl co z tym fantem zrobic. Dodam oczywiscie, ze nie zgodzilem sie na naprawe odplatna i telefonu jeszcze nie odebralem. z gory dzieki za odp

#860 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 26 października 2011 - 17:11

@tomciopaluch123
Nie mylę i nie wiem jaki masz wpływ na to, co dzieje się pod szybką. Powtarzam to, co widziałem na zdjęciu (widoczne pod światło drobne kwadraciki) i czytałem. Oczywiście nie twierdzę, że przyczyna problemu jest identyczna, niemniej opisywane objawy są.

@6600
Ponieważ sprzedawca dochował wynikającego z art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej terminu i ustosunkował się do żądania, dochodzenie jego spełnienia możliwe będzie wyłącznie w sytuacji, gdy wykażesz, że przyczyna niezgodności (wady) tkwiła w towarze w chwili jego wydania, co będzie pewnie problematyczne.
W takiej sytuacji skorzystałbym z propozycji serwisu.

#861 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 27 października 2011 - 17:40

Cóż za chwilę się dowiem, ponieważ mam już go do odbioru jak wrócę z T-Mobile to napisze czy jest uwzględniona naprawa czy tak jak pisał tryt nie wymienią mi go,

#862 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 27 października 2011 - 21:57

czy tak jak pisał tryt nie wymienią mi go,

A gdzie ja pisałem, że nie wymienią? Czytaj uważniej.

#863 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 28 października 2011 - 08:36

Wymienili na nowy :)

#864 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 23 listopada 2011 - 14:42

Spotkał się ktoś kiedyś z ciemniejszą stroną wyświetlacza? Mój iPhone 4 z lewej strony wyświetlacza jest ciemniejszy. Szczerze mówiąc, nie chcę mi się wierzyć w to, że Regenersis uzna mi to jako wadę, oni takich rzeczy po prostu nie widzą.

#865 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 23 listopada 2011 - 17:00

Jeśli obawiasz się, że Regenersis wady nie stwierdzi, to reklamuj u sprzedawcy z tyt. niezgodności z umową lub rękojmi.

#866 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 23 listopada 2011 - 17:20

A ile to czasu zajmie i czy w ogóle T-Mobile przyzna się do błędu? :)

#867 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 23 listopada 2011 - 17:29

A ile to czasu zajmie

Jeśli podstawą reklamacji będą przepisy ustawy o sprzedaży konsumenckiej, to na samo ustosunkowanie się do żądania konsumenta sprzedawca ma 14 dni. Spełnienie żądania naprawy lub wymiany powinno nastąpić w "odpowiednim czasie".
W przypadku reklamacji z tyt. rękojmi za wady, sprzedawca powinien rzecz wymienić lub naprawić niezwłocznie (chyba, że postanowi zwrócić pieniądze).

i czy w ogóle T-Mobile przyzna się do błędu? :)

A do jakiego błędu przyznawać ma się T-Mobile?

#868 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 23 listopada 2011 - 20:02

Czyli co, pisać pisemko do T-Mobile, czy jak?

BTW. Wygląda to mniej więcej tak - oczywiście tutaj jest to bardziej widoczne, ale o to chodzi:

Dołączona grafika

#869 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 26 listopada 2011 - 13:56

Chcę oddać iPhone'a na gwarancję. Był kupiony nie salonie firmowym Ery(kupiony w styczniu, więc jeszcze to Era była) a salonie partnerskim. Więc nie mam takiej typowej faktury zakupu z logo Ery, tylko taką zwykłą. Przyjmą mi ten tel na gwarancję w T-Mobile? Chodzi o irytujący mnie home button, który "łapie" kiedy ma na to ochotę. Poza tym wszystko super. Gwarancję mam tylko 12 miesięcy i kończy się w styczniu 2012, bo poprzedni właściciel kupił na firmę. Jest szansa, że wymienią tel na nowy? Warto, czy dostanę gorszy?

#870 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 26 listopada 2011 - 16:03

Czyli co, pisać pisemko do T-Mobile, czy jak?

Tak. Opisz wadę i zażądaj wymiany telefonu na nowy.

BTW. Wygląda to mniej więcej tak - oczywiście tutaj jest to bardziej widoczne, ale o to chodzi:

Może skrajna dioda wysiadła?

Przyjmą mi ten tel na gwarancję w T-Mobile?

Powinni przyjąć. Możesz też pominąć sklep i od razu wysłać telefon do serwisu.

Jest szansa, że wymienią tel na nowy?

Nie, dostaniesz telefon odnowiony.

#871 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 26 listopada 2011 - 17:45

Wiem, że odnowiony, zapomniałem napisać "nowy". Szkoda mi trochę tego, bo jest bardzo zadbany i ma naklejone folie brando tył/przód. Już ich nie odzyskam. Ale ten przycisk już strasznie mnie irytuje. Dostał ktoś już jakaś odnowioną padakę [4] ? Czy dają ładne?

#872 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 listopada 2011 - 17:58

Wiem, że odnowiony, zapomniałem napisać "nowy". Szkoda mi trochę tego, bo jest bardzo zadbany i ma naklejone folie brando tył/przód. Już ich nie odzyskam. Ale ten przycisk już strasznie mnie irytuje. Dostał ktoś już jakaś odnowioną padakę [4] ?

Czy dają ładne?


Dają igiełki , jak nowe , z foliami jak prosto wyjęty z pudełka

#873 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 26 listopada 2011 - 21:37

Boję się też tego, że dostane egzemplarz z ciepłymi kolorami wyświetlacza. Szkoda, że to już nie podchodzi pod gwarę...

#874 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 26 listopada 2011 - 23:52

Ciekawe, czy uwzględnią te gwarancję, bo jak mocno się przyciska home'a to jeszcze działa. Ale normalnie to rzadko, a o podwójnym wciśnięciu, by np pokazało programy działające w tle, to trzeba mieć szczęście, by załapało. Mogę ich prosić o ewentualne, o nie upgradowanie softu? Bo o ściąganie folii prosić już nie będę :E

#875 Korchez

Korchez
  • 2 postów

Napisano 01 grudnia 2011 - 17:30

Skandaliczna odmowa naprawy Iphone'a Witam. Mam problem. Firma Regenersis odmówiła mi naprawy gwarancyjnej niedziałającego klawisza nawigacyjnego w Iphonie 4. Przyczyną odmowy był fakt, że mój Iphone ma małe pęknięcie szybki przykrywającej wyświetlacz w dolnym rogu. Twierdzą, że uszkodzony jest wyświetlacz z mojej winy i przysłali mi kosztorys na 1000 zł. Ja natomiast twierdzę, że fakt odłupanego kawałka obudowy w rogu nie wpływa na funkcjonowanie urządzenia, tylko na kwestie estetyczne. Pomimo mojego życzenia, aby naprawili sam klawisz a nie obudowę to i tak nie chcą uznać gwarancji. Czy możecie mi podpowiedzieć co robić w tej sytuacji??? Oczywiście operator u którego kupiłem telefon umywa ręce. Podpowiedzcie co robić......




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych