Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#801 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 października 2011 - 17:51

Chyba zajmę się tą sprawą. Uwielbiam takie zagadki.
Telefon ponownie oddałem wczoraj- teraz czekamy co stwierdzą, a różnica w ekranach iPhonów 4 jest ogromna! mój ekran był żółty jak słońce w porównaniu z iPhonem 4 w salonie t-mobile.


Bylo to już dyskutowane na zagranicznych forach nie raz, Apple i ich serwisy zawsze mówią ze dostajesz "nowy" bo taka jest polityka Apple--po prostu słowo refurbished się źle kojarzy, dlatego Apple go nie używa--proste.
Poza tym, jak już kiedyś w którymś wątku pisałem(co świadczy ze jednak niedokładnie szukałeś), wszystkie telefony które Apple podaje procesowi "refurbishmentu"--są nawet bardziej rygorystycznie sprawdzane w fabryce niż te nowe co dopiero zeszły z lini produkcyjnej. Foxconn robi to w specjalnej fabryce poświęconej w tym celu.

#802 brachu

brachu
  • 83 postów

Napisano 10 października 2011 - 21:00

Ile czasu rozpatrują problem z telefonem . Widze ,ze dotarł już do nich .

#803 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2011 - 23:09

Ile czasu rozpatrują problem z telefonem . Widze ,ze dotarł już do nich .


Poczekaj a zobaczysz - Cierpliwość popłaca. Na ogół około tygodnia

#804 Hecio

Hecio
  • 10 postów

Napisano 11 października 2011 - 10:06

wysłałem ip4 przez orange..trwało to 2 tyg i został wymieniony na nowy (w starym popsuł się aparat), nowy przyszedł z niedziałającą wibracją i przyciskiem głośności .. będę odsyłał jeszcze raz za jakiś czas..
jak na razie zawiodłem się na sprzęcie i reklamacji gwarancyjnej...


oddałem w końcu drugi raz .. przyszedł wymieniony na nowy.. w miarę szybko.. na razie wszystko działa ..
czyli to juz mój trzeci ip .. mam nadzieje ze nie będę musiał już wysyłać i mi posłuży ..

#805 free66

free66
  • 501 postów
  • SkądAndrychów / Kraków

Napisano 11 października 2011 - 13:25

Ruszająca się tylna obudowa iPhone 4, zacinający się przycisk Home, zółta barwa wyświetlacza, gubiący zasięg, iPhone ma niecałe dwa tygodnie. Teraz się dowiedziałem, że wgrali nowy soft! spece!!!!!!

#806 brachu

brachu
  • 83 postów

Napisano 14 października 2011 - 10:57

od Poniedziałku telefon jest u nich i tylko data Ostatnia zmiana statusu urządzenia zmieniła się na środową. Moge się bać ;) czy raczej być dobrej myśli odnośnie finalnego zakończenia sprawy ?

#807 Mikeman

Mikeman
  • 82 postów

Napisano 14 października 2011 - 12:24

A ja w maju br roku kupiłem używanego ip4, w domu ogarnąłem że nie otwiera się aplikacja aparat- znaczniki zamoczenia były nienaruszone (sprawdziłęm przy kupnie) więc oddałem do regenersis, a właściwie to zawiozłem w czwartek ok 17.00. W piątek ok 9.30 status naprawy "zakończona"- muszę przyznać że zastanawiałem się czy anulowali mi gwarancję "bo cośtam", ale okazało się że miałem do odbioru nowego iphona.

#808 pewuenos

pewuenos
  • 52 postów

Napisano 14 października 2011 - 15:21

Ja oddałem ponad 4 tygodnie temu do Orange mojego Iphone 4, gdyż na wyświetlaczu zaczęła się budować żółta plamka. Niedość, ze Orange niezapewniło mi telefonu zastępczego mówiąc " przykro mi, wszystkie mamy zepsute " , to na dodatek telefonu nie mam do dziś. Poszedłem po raz kolejny dzisiaj do orange i usłyszałem, że w Regeneresis jest jako " w trakcie naprawy " itp, czyli standardowo. Stwierdziłem, że nie popuszcze im, bo nie po to bule tyle $ na abonament, zeby mnie tak w ch** robili , dlatego też zgłosze to do rzecznika praw konsumenta. Dlatego też moje pytanie : Co moge zyskać po zadziałaniu tej oto osoby ? na dodatek , czy moge się ubiegać o np : niezapłacenie całego abonamentu, gdyż nie mając telefonu z dostępem do internetu, w ogole w miesiacu nie korzystałem z mojego pakietu ?

#809 free66

free66
  • 501 postów
  • SkądAndrychów / Kraków

Napisano 14 października 2011 - 15:24

Co wy macie pretensje do orange bądź t-mobile? Ja jak oddałem telefon kontaktowałem się tylko z regenersis.pl i to do nich powinniście zacząć dzwonić i truć bo sam miałem z nimi problem. Regenersis (Warsaw) na e-maile nie odpisują, ale telefon zawsze odbierają.

#810 pewuenos

pewuenos
  • 52 postów

Napisano 14 października 2011 - 15:27

A powiedz mi, do kogo mam mieć pretensje ? Telefon oddaje, bo jest na gwarancji sieci, z ktorej wzialem,czyli ORANGE. To oni się mają tłuc z tym, a nie ja. Nie mam czasu żeby łazić, dzwonić i pieprzyć się z regeneresis, bo to nie jest moja broszka. Na dodatek jest umowa, na ktorej są pewne rzeczy jasno napisane, więc nie rozumiem o co Ci kolego chodzi.

#811 free66

free66
  • 501 postów
  • SkądAndrychów / Kraków

Napisano 14 października 2011 - 16:44

A powiedz mi, do kogo mam mieć pretensje ? Telefon oddaje, bo jest na gwarancji sieci, z ktorej wzialem,czyli ORANGE. To oni się mają tłuc z tym, a nie ja. Nie mam czasu żeby łazić, dzwonić i pieprzyć się z regeneresis, bo to nie jest moja broszka. Na dodatek jest umowa, na ktorej są pewne rzeczy jasno napisane, więc nie rozumiem o co Ci kolego chodzi.

Tak, ale salony niestety klienta zlewają i jak się samemu (niestety) nie zadba to jest kiepsko. Ja oddając telefon do t-mobile, na odbiór telefonu czekałem góra dwa razy. Proponuję Ci zadzwonić w poniedziałek do regenersis i dowiedz się co i jak (z tego co wyczytałem mają 30 dni na rozpatrzenie! gwarancji!!- chore to jest. Z tym, że nie wkleję teraz linku bo nie pamiętam gdzie to znalazłem). Może u nich uzyskasz jakiś bonus, gratis. Z mojej strony, życzę Ci powodzenia i poinformuj o działaniach :) pozdrawiam

#812 rylek90

rylek90
  • 14 postów

Napisano 14 października 2011 - 17:38

Istnieje w ogóle możliwość skargi na Regenersis do Apple? Chodzi o boje opisane w tym temacie: [url]http://myapple.pl/iphone/199607-polsimlock-po-grancji.html[/url]
Dodam jeszcze, że obsługa na infolinii jest niemiła i traktują klienta jak debila. Oczywiście "nie ma możliwości" zdalnego zdjęcia simlocka.

#813 brachu

brachu
  • 83 postów

Napisano 18 października 2011 - 12:06

Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 10-10-2011 Miejsce przyjęcia: Salon T-Mobile Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 12-10-2011 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Rozumiem ,że taki długi okres daje podstawy do tego ,że czekają na dostawe 4 32gb ? Ile mogą trzymać telefon w serwisie ?

#814 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 18 października 2011 - 12:37

Termin spełnienia zobowiązania nie został przez gwaranta oznaczony, zatem spełnienie nastąpić powinno niezwłocznie.
Wezwij pisemnie serwis (nie sprzedawcę) do niezwłocznego spełnienia zobowiązania. Możesz zagrozić dochodzeniem odszkodowania (o ile poniosłeś szkodę) lub wynajęciem na czas naprawy telefonu zastępczego i obciążenia serwisu kosztami najmu.

Kodeks cywilny
Art. 455 Jeżeli termin spełnienia świadczenia nie jest oznaczony ani nie wynika z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione niezwłocznie po wezwaniu dłużnika do wykonania.


To wszystko przy założeniu, że podstawą roszczenia jest zobowiązanie gwarancyjne.

#815 szymm2

szymm2
  • 4 postów

Napisano 19 października 2011 - 08:44

Witam, mam pytanie zakupiłem iPhona 4 i nigdzie nie widzę książeczki gwarancyjnej, czy faktura lub dowód zakupu jest gwarancją ??

#816 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 19 października 2011 - 08:50

Witam, mam pytanie zakupiłem iPhona 4 i nigdzie nie widzę książeczki gwarancyjnej, czy faktura lub dowód zakupu jest gwarancją ??

Google

#817 szymm2

szymm2
  • 4 postów

Napisano 19 października 2011 - 08:53

[url=http://www.google.pl]Google[/url]


A nie łaska odpowiedzieć tylko google, na tyle Cię stać

#818 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 19 października 2011 - 08:56

A nie łaska odpowiedzieć tylko google, na tyle Cię stać


Nie łaska użyć głowy lub poszukać na forum? Lepiej czekać na gotowe co ?
Tak stać mnie tylko na tyle :) na używanie mózgu :)
http://www.google.pl...channel=suggest
No patrz już w 2 poscie po wpisaniu w google "iphone gwarancja faktura" masz odpowiedz na swoje pytanie.

#819 szymm2

szymm2
  • 4 postów

Napisano 19 października 2011 - 09:00

NIE ŁASKA BYĆ POMOCNYM BARDZIEJ A NIE WSZYSTKO NA ODPE..... ROBIĆ, NIE KAŻDY MA CZAS NA GRZEBANIE W GOOGLE. I NIE BĄDŹ TAKI HEJ DO PRZODU, JESTEŚ MĄDRY CZY TAKIEGO UDAJESZ
To widocznie nie za wielki ten twój mózg

A nie łaska użyć głowy lub poszukać na forum tylko czekać na gotowe ?

[url=http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=gwarancja+iphone+faktura&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest]gwarancja iphone faktura - Szukaj w Google[/url]
o jejku już w 2 poscie po wpisaniu w google "iphone gwarancja faktura" masz odpowiedz na swoje pytanie.



#820 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 19 października 2011 - 09:05

NIE ŁASKA BYĆ POMOCNYM BARDZIEJ A NIE WSZYSTKO NA ODPE..... ROBIĆ, NIE KAŻDY MA CZAS NA GRZEBANIE W GOOGLE. I NIE BĄDŹ TAKI HEJ DO PRZODU, JESTEŚ MĄDRY CZY TAKIEGO UDAJESZ
To widocznie nie za wielki ten twój mózg


Mówisz coś na temat czasu ? Twoja logika mnie powal. Wpisanie w google tych 3 słów i kliknięcie na 3-4 odnośniki to kwestia 2-3 minut. Na forum na odp czekasz dużo więcej. Robić na odp...? Dostałeś odpowiedz? To że jesteś leniwy to nie moja sprawa. Forum nie jest od tego aby pisać na nim milion razy to samo. Trochę samodzielności może co ? Może i nie za wielki ale dużo częściej używany niż twój.

#821 szymm2

szymm2
  • 4 postów

Napisano 19 października 2011 - 09:09

Mówisz coś na temat czasu ? Twoja logika mnie powal. Wpisanie w google tych 3 słów i kliknięcie na 3-4 odnośniki to kwestia 2-3 minut. Na forum na odp czekasz dużo więcej. Robić na odp...? Dostałeś odpowiedz? To że jesteś leniwy to nie moja sprawa. Forum nie jest od tego aby pisać na nim milion razy to samo. Trochę samodzielności może co ? Może i nie za wielki ale dużo częściej używany niż twój.


Bo lubię dyskutować z takimi pajacami jak Ty, jak już użyłeś tego swojego tak zwanego mózgu to mogłeś zapodać tego linka i by było po sprawie, a nie napisałeś Google, czy jak idziesz do lekarza to lekarz tez ci mówi poszukaj pan sobie na Google jak to leczyć .

Regulamin: Zachowaj poziom. Mimo, że nie będziemy oceniać Twoich poglądów, musisz umieć podawać je w cywilizowany i kulturalny sposób.
Przyznasz, że Twoja wypowiedź nie była grzeczna, więc otrzymałeś ostrzeżenie. Źle zaczynasz karierę na forum. renqien


#822 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 19 października 2011 - 09:18

Bo lubię dyskutować z takimi pajacami jak Ty, jak już użyłeś tego swojego tak zwanego mózgu to mogłeś zapodać tego linka i by było po sprawie, a nie napisałeś Google, czy jak idziesz do lekarza to lekarz tez ci mówi poszukaj pan sobie na Google jak to leczyć .


Dostałeś najszybszą i najprostszą odwiedź.Myślę że 12 latek by sobie już dalej sam poradził. No ale ty wolisz się "pluć" więc ok ;]
Kontynuując w drugim moim poście dostałeś już bardziej konkretną odpowiedz. Więc nie rozumiem twojego oburzenia. Nie potrafisz znośić krytyki ? Dyskusja z tobą jest bezcelowa jedyne co potrafisz to obrażać mnie i tym samym pokazać jak bardzo brakuję ci wychowania, oraz jak bardzo niesamodzielny i niededukowany jesteś. Wyzywaj mnie dalej , tutaj możesz ;] Bo w rzeczywistości pewnie inaczej sprawy się mają :)
Co do twojego śmiesznego porównania "gwarancja iphone" a "diagnoza choroby" . Liczba chorób na jakie mogę zapaść jest niezliczona. Wiele chorób ma podobne objawy więc w tej sytuacji google nie wiele mi da, jedyne co zawęzi krąg chorób. W przypadku twojego problemu z gwarancją masz dwie odpowiedzi "tak" lub "nie". Widzisz różnicę ?

#823 6600

6600
  • 39 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 października 2011 - 15:17

hej. a czy mial ktos z was przypadek, ze oddawal iPhone'a w orange juz po 12 miesiacach od zakupu? Pytam bo ja oddalem i mam niby zaplacic 1400zł za naprawe,mimo tego ze uszkodzenie nie jest z mojej winy... Wiec jak to jest, powinienem miec gwarancje 24 miesiace czy tylko 12? Orange ma to gdzies i mi mowia, ze oni nie musze tego naprawiac na soj koszt, bo wada wystapila po 12 miesiacach od daty zakupu... Mial ktos podobny przypadek?

#824 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 21 października 2011 - 15:29

@6600
Gwarancji Apple udziela na okres 12 miesięcy od daty zakupu, ale niezależnie od tego, jeśli jesteś konsumentem a telefon jest towarem konsumpcyjnym, to przysługuje Ci roszczenie do sprzedawcy o doprowadzenie go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.

Nie akceptuj propozycji serwisu, odbierz telefon i złóż pisemną reklamację sprzedawcy na zasadzie przepisów ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie k.c.
W piśmie reklamacyjnym zawiadom sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności z umową (wadzie) i zażądaj naprawy lub wymiany telefonu na nowy.

#825 6600

6600
  • 39 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 października 2011 - 15:35

Bo ogolnie to mam pisemko ktore mi wydali jak oddawalem telefon. "Zgłoszenie niezgodności towaru z umowa" i kobieta zaznaczyla na nim "zadanie klienta- naprawa" gdzie obok jest rubryka "wymiany na nowy". To jest dziwne, nawet jak dzwonilem do serwisu to babka z serwisu sie dziwila, czemu kobieta oddala to na naprawe zamiast na wymiane na nowy... ja juz sam sie w tym gubie. Ta kobiete z serwisu zrozumialem tak, ze czemu ona (kobieta z orange) zaznaczyla ta opcje wiedzac, ze mam juz miesiac po okresie gwarancyjnym od producenta... z gory dzieki za odp.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych