
Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#676
Posted 31 July 2011 - 23:04
#677
Posted 01 August 2011 - 18:36
Ok ale ja nie do końca jestem pewny wymiany na nowy... Po za homem który działa jak sie go na prawdę co raz mocniej wciska to ok.
Zawsze możesz spróbować korzystać z gestów palców, które zastępują przycisk Home (jeśli boisz się serwisu

[url]http://i.imgur.com/iWmRq.png[/url] <- z tego co mi wiadomo w iP4 jest podobnie jak w 3GS.Które to są te czujniki i jak mają wyglądać jeśli tel nie byl zalany? Proszę o jakieś zdjęcia
#678
Posted 03 August 2011 - 14:30
Od kilku miesięcy nie działa mi dobrze aparat (robił zdjęcia jak za mgłą).
W kwietniu pisałem o tym tutaj: http://myapple.pl/ip...ak-za-mgla.html
Trochę nie uśmiechalo mi się funkcjonowanie bez telefonu, a z aparatu tak często nie korzystałem więc zwlekałem. Zbliżył się jednak termin wygaśnięcia gwarancji i przycisk home zaczął kiepsko działać (co któreś wciśnięcie nie reagował). Postanowiłem więc odkurzyć jakąś starą Nokię i wysłać do regenersis.
Teraz chronologicznie:
1. 27.07.2011 środa - zamawiam o 13:00 kuriera na koszt regenersis (ubezpieczyłem na 2500). Kurier przyjechał po godzinie (Warszawa)
2. 28.07.2011 czwartek - telefon dociera do serwisu około 10:00 (ale informacja na trackingu DHL pojawia się dopiero gdzieś po 20:00 - ktoś pisał, że oni mają tam opóźnienie, bo tam kilkaset przesyłek dziennie przychodzi do serwisu)
3. 29.07.2011 piątek - telefonu wciąż nie ma w systemie regenersis, więc trochę zaniepokojony napisałem maila (odpowiedź dopiero przyszła 3.08) i zadzwoniłem na infolinię. Pani na infolinii też nie miała w systemie, ale prosiła, żeby spokojnie czekać.
3. 1.08.2011 poniedziałek - dopiero teraz pojawia się w systemie regenersis. Status - w naprawie
4. 2.08.2011 wtorek - w systemie pojawia się numer listu przewozowego (ale na DHLu jeszcze go nie ma). Status jest wciąż "w naprawie". Późnym wieczorem przesyłka jest już w DHL (a w regenersis dalej "w naprawie")
5. 3.08.2011 środa ok. 11:00 dostaję nowy telefon

Co do gwarancji to chyba nie przedłużyli, bo na stronie Apple mam info, że gwarancja do końca sierpnia 2011 (czyli tak, jak było).
#679
Posted 03 August 2011 - 16:36
Dołączę do wątku swoją historię, bo sam tutaj wiele ciekawych rzeczy wyczytałem.
Od kilku miesięcy nie działa mi dobrze aparat (robił zdjęcia jak za mgłą).
W kwietniu pisałem o tym tutaj: http://myapple.pl/ip...ak-za-mgla.html
Trochę nie uśmiechalo mi się funkcjonowanie bez telefonu, a z aparatu tak często nie korzystałem więc zwlekałem. Zbliżył się jednak termin wygaśnięcia gwarancji i przycisk home zaczął kiepsko działać (co któreś wciśnięcie nie reagował). Postanowiłem więc odkurzyć jakąś starą Nokię i wysłać do regenersis.
Teraz chronologicznie:
1. 27.07.2011 środa - zamawiam o 13:00 kuriera na koszt regenersis (ubezpieczyłem na 2500). Kurier przyjechał po godzinie (Warszawa)
2. 28.07.2011 czwartek - telefon dociera do serwisu około 10:00 (ale informacja na trackingu DHL pojawia się dopiero gdzieś po 20:00 - ktoś pisał, że oni mają tam opóźnienie, bo tam kilkaset przesyłek dziennie przychodzi do serwisu)
3. 29.07.2011 piątek - telefonu wciąż nie ma w systemie regenersis, więc trochę zaniepokojony napisałem maila (odpowiedź dopiero przyszła 3.08) i zadzwoniłem na infolinię. Pani na infolinii też nie miała w systemie, ale prosiła, żeby spokojnie czekać.
3. 1.08.2011 poniedziałek - dopiero teraz pojawia się w systemie regenersis. Status - w naprawie
4. 2.08.2011 wtorek - w systemie pojawia się numer listu przewozowego (ale na DHLu jeszcze go nie ma). Status jest wciąż "w naprawie". Późnym wieczorem przesyłka jest już w DHL (a w regenersis dalej "w naprawie")
5. 3.08.2011 środa ok. 11:00 dostaję nowy telefonadnotacja na dokumencie, że odnaleziono usterki zgłoszone przez użytkownika. Nie wiem, czy to refurb czy nie. Wygląda jak nowy i działa bardzo dobrze.
Co do gwarancji to chyba nie przedłużyli, bo na stronie Apple mam info, że gwarancja do końca sierpnia 2011 (czyli tak, jak było).
Telefon masz na firmę?jezeli tak to powinieneś ubiegać sie o gwarancje na 12msc
#680
Posted 04 August 2011 - 13:56
Telefon masz na firmę?jezeli tak to powinieneś ubiegać sie o gwarancje na 12msc
tak, mam na firmę. U kogo ubiegać się o przedłużenie? Telefon kupiłem w Erze (T-mobile).
#681
Posted 04 August 2011 - 16:22
#682
Posted 04 August 2011 - 16:37
#683
Posted 04 August 2011 - 16:41
#684
Posted 04 August 2011 - 16:57
Data na stronie nie jest datą zakończenia zobowiązania gwarancyjnego. Jego okres biegnie od daty zakupu, nie aktywacji. Dla uprawnionego z gwarancji istotna jest data zakupu i, w przypadku zakupu na firmę, wydania wymienionego w ramach wykonania zobowiązania telefonu.
@m3rkury
Tak.
#685
Posted 04 August 2011 - 17:10
#686
Posted 04 August 2011 - 18:55
#687
Posted 04 August 2011 - 19:11
#689
Posted 05 August 2011 - 16:10
#690
Posted 06 August 2011 - 17:32
#691
Posted 08 August 2011 - 16:17
#692
Posted 08 August 2011 - 16:49

#693
Posted 08 August 2011 - 16:52
#694
Posted 08 August 2011 - 22:07
Nie. Rękojmia to inna para kaloszy. Tu odpowiedzialność za wadę rzeczy ponosi sprzedawca, nie gwarant. Kupujący, w przypadku stwierdzenia wady przed upływem jednego roku od daty sprzedaży, jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny, ale nie może domagać się wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad. Niemniej, sprzedawca odstąpienie od umowy lub żądanie obniżenia ceny może uczynić nieskutecznym, o ile rzecz wadliwą wymieni niezwłocznie na rzecz wolną od wad lub wady usunie.
Z tego co napisał serwis nie wynika, że można się ubiegać o cokolwiek - serwis jedynie stwierdził, zgodnie z prawdą zresztą, że nie jest adresatem roszczeń wysuwanych na zasadzie przepisów o rękojmi za wady. Roszczenia takowe kierować można wyłącznie pod adresem sprzedawcy.
@renquien
Nawet nie w ciągu pierwszych 6 m-cy, a już w chwili wydania rzeczy. Dotyczy to sprzedaży konsumenckiej, proxx tymczasem zakupu dokonał na firmę.
@coby6
Żądanie zapłaty za odblokowanie kolejnego telefonu będzie moim zdaniem uzasadnione.
#695
Posted 17 August 2011 - 22:24
#696
Posted 19 August 2011 - 03:40
Trafil tam przez to, ze spadl z wysokosci 40-50cm na posadzke i pekla szybka (jak widac na zdjeciu)
Niewielkie, wiem, ale juz traci na wartosci.
Telefon byl w stanie idealnym, dzialalo wszystko jak powinno, nie bylo ani jednej rysy, od nowosci moze 10 min byl bez folii ochronnej. Dbalem o ten telefon i taki pech. No coz, odeslalem go, zaspiewali 860zl za wymiane na jak to powiedzieli "NOWY". Zgodzilem sie, bo uwazam, ze w takim sprzecie grzebanie w nim moze skonczyc sie ciaglymi awariami.
Teraz zaczynam sie obawiac co do mnie wroci.
Mam jeszcze pytanie co do tej gwarancji. Dostaje "nowy" egzemplarz i powiedzieli mi ze gwarancje mam tylko na 3 miesiace. Gwarancja w poprzednim konczy mi sie jakos w pazdzierniku/listopadzie, takze wychodz mniej wiecej na to samo, ale czy nie powinno byc znow 12mscy gwarancji? Telefon z Orange, kupiony na firme i odkupiony przeze mnie.
Z gory dziekuje za odpowiedz, zaluje ze nie zapytalem o takie rzeczy miesiac temu jak zaczynala sie akcja z serwisem.
#697
Posted 19 August 2011 - 06:11
Moj iP4 tez wyladowal w Regenersis i po tym co czytam zaczynam sie bac co do mnie wroci.
Trafil tam przez to, ze spadl z wysokosci 40-50cm na posadzke i pekla szybka (jak widac na zdjeciu)
Niewielkie, wiem, ale juz traci na wartosci.
Co się przejmujesz? będziesz się martwić jak przyjedzie do ciebie telefon i okaże się uszkodzony. Równie dobrze możesz martwić się teraz o pingwiny na Grenlandii czy nie jest im za zimno w łapki.
Gwarancja nigdy nie jest przedłużana ponownie do 12 miesięcy. Okres 3 miesięcy, który został Ci przyznany dotyczy naprawy wykonanej przez Regenersis, czyli pękniętej szybki. Jeśli ona ponownie ulegnie uszkodzeniu nie z wyniku właściciela, Regenersis jest zobowiązany wykonać ponowny serwis części za darmo.
Upadek telefonu tak samo jak zalanie go jest traktowane jak uszkodzenie urządzenie z winy jego jego użytkownika
Telefon byl w stanie idealnym, dzialalo wszystko jak powinno, nie bylo ani jednej rysy, od nowosci moze 10 min byl bez folii ochronnej. Dbalem o ten telefon i taki pech. No coz, odeslalem go, zaspiewali 860zl za wymiane na jak to powiedzieli "NOWY". Zgodzilem sie, bo uwazam, ze w takim sprzecie grzebanie w nim moze skonczyc sie ciaglymi awariami.
Teraz zaczynam sie obawiac co do mnie wroci.
Mam jeszcze pytanie co do tej gwarancji. Dostaje "nowy" egzemplarz i powiedzieli mi ze gwarancje mam tylko na 3 miesiace. Gwarancja w poprzednim konczy mi sie jakos w pazdzierniku/listopadzie, takze wychodz mniej wiecej na to samo, ale czy nie powinno byc znow 12mscy gwarancji? Telefon z Orange, kupiony na firme i odkupiony przeze mnie.
Z gory dziekuje za odpowiedz, zaluje ze nie zapytalem o takie rzeczy miesiac temu jak zaczynala sie akcja z serwisem.
Co się przejmujesz? będziesz się martwić jak przyjedzie do ciebie telefon i okaże się uszkodzony. Równie dobrze możesz martwić się teraz o pingwiny na Grenlandii czy nie jest im za zimno w łapki.
Gwarancja nigdy nie jest przedłużana ponownie do 12 miesięcy. Okres 3 miesięcy, który został Ci przyznany dotyczy naprawy wykonanej przez Regenersis, czyli pękniętej szybki. Jeśli ona ponownie ulegnie uszkodzeniu nie z wyniku właściciela, Regenersis jest zobowiązany wykonać ponowny serwis części za darmo.
Upadek telefonu tak samo jak zalanie go jest traktowane jak uszkodzenie urządzenie z winy jego jego użytkownika i podlega opłacie.
#698
Posted 19 August 2011 - 10:50
Powinno, gdyby wymiany dokonano w ramach gwarancji. W związku z tym, że usterka gwarancją objęta nie jest, przepisy kc o gwarancji jakości nie mają w sprawie zastosowania.Mam jeszcze pytanie co do tej gwarancji. Dostaje "nowy" egzemplarz i powiedzieli mi ze gwarancje mam tylko na 3 miesiace. Gwarancja w poprzednim konczy mi sie jakos w pazdzierniku/listopadzie, takze wychodz mniej wiecej na to samo, ale czy nie powinno byc znow 12mscy gwarancji? Telefon z Orange, kupiony na firme i odkupiony przeze mnie.
Okres zobowiązania gwarancyjnego biegnie od nowa, gdy w ramach jego wykonania wymieniono telefon nabyty przez osobę niebędącą konsumentem.Gwarancja nigdy nie jest przedłużana ponownie do 12 miesięcy.
Kodeks cywilny
Art. 581 § 1 Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
#699
Posted 22 August 2011 - 20:51
#700
Posted 22 August 2011 - 21:10
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users