Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#651 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 lipca 2011 - 13:46

fakt zjadam to r no i przede wszystkim trochę kulturalniej ok bo gościu to możesz mówić do klientów kolegów a nie do mnie bo mnie nie znasz.

lewy.pn ja w swojej 4 miałem identyczny objaw czasami było tak że np. po włączeniu odtwarzacza dopiero za 4-5 podwójnym naciśnięciem telefon reagował


nie ma sprawy, nie miałem zamiaru cie obrażać tylko zwrócić uwagę na błąd:-)

#652 fellert

fellert
  • 272 postów
  • SkądWygoda /k Garwolina

Napisano 14 lipca 2011 - 14:28

Luzik nie ma sprawy a odnośnie tego refurba :D da rade to sprawdzić jakoś czy nie bo na stronie apple spr i niby wszystko jest ok

#653 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 lipca 2011 - 16:54

Z tego co wiem Apple zaniechało sygnowania refurbow tak jak to było kiedyś czyli to przykładowe 5K, zresztą naprawdę nie masz się czym przejmować bo one są i tam fabrycznie "nowe".

#654 fellert

fellert
  • 272 postów
  • SkądWygoda /k Garwolina

Napisano 14 lipca 2011 - 17:32

ja na swojego nie narzekam ale jak przewodził prąd jak się ąłduje i np odbierze telefon tak przewodzi no nic najwyżej oddam go znowu na gwarancję :D

#655 senshiro

senshiro
  • 163 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 lipca 2011 - 03:56

Wg tego co znalazłem w sieci, to refurby mają jako drugi znak literę. Czyli jeśli nr seryjny jest w stylu 87114... to jest nowy nowy, natomiast jeśli jest 5K... 7Q... itd. to jest nowy refurb :)

#656 Hecio

Hecio
  • 10 postów

Napisano 25 lipca 2011 - 14:11

wysłałem ip4 przez orange..trwało to 2 tyg i został wymieniony na nowy (w starym popsuł się aparat), nowy przyszedł z niedziałającą wibracją i przyciskiem głośności .. będę odsyłał jeszcze raz za jakiś czas.. jak na razie zawiodłem się na sprzęcie i reklamacji gwarancyjnej...

#657 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 27 lipca 2011 - 19:58

mam pytanie czy regenersis chce okazanie dowodu zdjecia simlocka przez operatora (w tym wypadku orange)? Regenersis po zapytaniu na maila odnosnie tego czy dostane refub czy nowy twierdzą twardo ze dostane nowy egzemplarz,jak to teraz jest orientujecie sie ? /w tym formularzu na ich stronie zaznaczyc niezgodnosc z umowa na tak czy nie ?

#658 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 28 lipca 2011 - 16:43

Wg tego co znalazłem w sieci, to refurby mają jako drugi znak literę. Czyli jeśli nr seryjny jest w stylu 87114... to jest nowy nowy, natomiast jeśli jest 5K... 7Q... itd. to jest nowy refurb :)


Hmm dlaczego dziwnym trafem moja czwórka ma początek numeru seryjnego 6Q? Na kartoniku to samo, coś Twoja teoria się nie sprawdza :)

#659 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 lipca 2011 - 16:50

Hmm dlaczego dziwnym trafem moja czwórka ma początek numeru seryjnego 6Q? Na kartoniku to samo, coś Twoja teoria się nie sprawdza :)


dokładnie, bo już od ponad roku refurby nie maja specyficznych numerów seryjnych.

#660 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 28 lipca 2011 - 16:59

Moim zdaniem refurby nie odbiegają jakościowo od tych "pudełkowych". Dostałem w ramach gwarancji nowego, białego 3GS 32GB, był idealnie spasowany, żadnej najmniejszej skazy, ani wady ( a jestem na to bardzo wyczulony ). Służył od września do wczoraj bez najmniejszej awarii.

#661 tomek8484

tomek8484
  • 26 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 lipca 2011 - 00:03

Witam, mam pytanie. Tydzień temu oddałem iPhona do reklamacji, został wymieniony na nowy przez serwis Regenersis ale gwarancja się nie przedłużyła. Dodam tylko że to już druga reklamacja i druga wymiana mojego iPhone 4. Od razu po zakupie w zeszłym roku okazało się że jakaś śrubka w środku jest nie dokręcona, telefon oddałem do reklamacji, Regenersis go wymienił na nowy a gwarancja biegła od momentu aktywacji nowego iPhona. Tym razem tak się nie stało, niby iPhone został wymieniony na nowy a gwarancja kończy się 19 października. Czy ktoś może powiedzieć jak jest z tą gwarancją? powinna być przedłużona czy nie?

#662 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 01:12

To zależy. Jeśli telefon kupiłeś na firmę, to okres gwarancji biegnie od nowa od daty wydania nowego telefonu. Jeśli jesteś konsumentem, to gwarancja przedłuża się do 90 dni od daty wymiany, jeżeli pozostały okres gwarancji jest krótszy. Datą aktywacji się nie sugeruj, bo okres gwarancji jest od niej niezależny i biegnie od daty zakupu.

#663 tomek8484

tomek8484
  • 26 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 lipca 2011 - 08:57

Telefon był kupiony na firmę wiec gwarancja powinna sie przedłużyć jednak tak sie nie stało. Jeśli chodzi o aktywacje to wydaje mi sie ze pierwszego iP4 kupiłem 1 października, aktywowalem 6 i gwarancja była do 5

#664 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 10:38

A jak jest rzeczywiscie ? czy oddajac na firme leci wam gwarancja od nowa ? chodzi mi o potwierdzone przykłady

#665 tomek8484

tomek8484
  • 26 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 lipca 2011 - 10:45

Mi przy poprzedniej reklamacji leciala a tym razem już nie

#666 multilab

multilab
  • 64 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 10:53

Co prawda nie dotyczy to powyższego przypadku, ale należy rozróżnić 2 rodzaje napraw w okresie gwarancji. Jedna to wada telefonu, czyli wina producenta i drugie to uszkodzenie z winy użytkownika i naprawa w okresie gwarancji (ale odpłatna). Ja miałem ten drugi przypadek i powiedziano mi 3 miesiące jeśli gwarancja pierwotna jest krótsza (miałem jeszcze pół roku i tak pozostało).

#667 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 10:56

Chodzi mi ewidentnie o wine producenta (wymiana niepłatna w okresie gwarancji),czyli powinien okres leciec od nowa ?

#668 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 11:37

Mi przy 3GS nie leciała, a miał bańkę powietrza zatopioną w szkle ekranu, pytałem w Erze przy odbiorze i nawet nie dali 90 dni przedłużenia, a gwarancja kończyła się w październiku(akcja miała miejsce we wrześniu ub. roku)

#669 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 12:20

Czyli to nic pewnego,mozna gdzies sie odwolac jezeli nie przedluza gwarancji?

#670 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 12:46

@proxx
Data widoczna na stronie Apple ma niewiele z okresem gwarancji wspólnego, to data orientacyjna, wynikająca z daty aktywacji. Treść zobowiązania gwarancyjnego stanowi jednoznacznie, że okres gwarancji liczony jest od daty zakupu.

Spółka Apple (...) udziela gwarancji na niniejszy produkt firmy Apple, obejmującej wady materiałowe i produkcyjne, pod warunkiem jego normalnego użytkowania, na okres JEDNEGO (1) ROKU od dnia zakupu w placówce handlu detalicznego przez pierwszego użytkownika końcowego (...).


W przypadku wymiany telefonu, data na stronie powinna wrócić po jakimś czasie do pierwotnej lub zostać przedłużana o 90 dni od daty wymiany.

Skoro telefon kupiony był na firmę, to okres gwarancji przedłuża się na zasadzie przepisów kc o gwarancji jakości:

Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej.


W związku z powyższym, interesuje Cię wyłącznie data wydania wymienionego telefonu - od niej gwarancja biegnie na nowo.


W sytuacji, gdy nabywca jest konsumentem w rozumieniu art. 22 ze znaczkiem 1 kc, tj. osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej (tu: zakupu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zastosowanie mają wyłącznie postanowienia udzielonego zobowiązania gwarancyjnego:

Produkt lub część zamienna, w tym również część możliwa do zainstalowania przez użytkownika, która zostanie zainstalowana zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez Apple, zostanie objęta gwarancją do końca okresu gwarancji na produkt
pierwotny lub przez okres dziewięćdziesięciu (90) dni od daty zamiany lub naprawy, w zależności od tego, który z tych okresów będzie dłuższy.



#671 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 18:29

Dzięki za pomoc,jezeli gwarancja nie bedzie liczona od nowa powołam sie na Art. 581. § 1. A jak jest z simlockiem,trezba dac im dowod zdjecia simlocka w salonie ?

#672 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 30 lipca 2011 - 19:24

A jak jest z simlockiem,trezba dac im dowod zdjecia simlocka w salonie ?


Nie, nie ma takiej potrzeby.

#673 worrek

worrek
  • 64 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 20:23

Koledzy mam problemy z home buttonem... Po prostu praktycznie nie działa. Gdy go normalnie wciskam do kliknięcia to zaskoczy raz na 10-20 razy. Po za tym w sumie aparat wolny od wad. Czasem coś się zawiesi położenie ekranu ale ogólnie jest super. Z tego co przejrzałem z 20 stron w tym wątku mam pewne obawy. Telefon z września 2010 z Ery. I teraz tak... Czytałem, że w większości przypadków wymiana na nowy ale jakiś refabrykowany...? Mój jest w super stanie. No przód ma pare rysek ale tył jak nowy. Do czego zmierzam. Często widzę zdarzało się, że uznawano 3G/s za zalane. Gdzie iPhone 4 ma czujniki zalania? Oddać w t-mobile żeby potwierdzili przy przyjmowaniu, że nie jest zalany? Czy wysłać samemu do regenersis? Opłacam jeszcze w abo rozszerzoną gwarancję. Ale ona tylko pomaga chyba przy uszczerbkach mechanicznych/kradzieży... Może macie jeszcze jakieś porady? A jeszcze jedno. Oni mają jakiś serwis w Gdańsku ... Ale niby punkt przyjęć jest w Warszawie. Mogę oddać go w Gdańsku na miejscu i przynajmniej od razu mam potwierdzenie od nich, że nie jest zalany? Pozdrawiam

#674 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 lipca 2011 - 20:39

@worrek Twój iPhone kwalifikuje się do wymiany na nowy/refabrykowany egzemplarz. Byłem w identycznej sytuacji. Czujniki zalania widoczne to w gnieździe dock i gnieździe słuchawek. Nie słyszy się teraz o przypadkach odesłania telefonu jako "zalany" - to chyba była praktyka przy 3GS'ach. Polecam oddać do T-Mobile, nie zapłacisz za kuriera. Polecam opisać wadę na osobnej kartce i oddać tak spisany dokument w salonie.

#675 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 21:54

Kurier wynajmowany jest przez Regenersis (DHL) Podajesz tylko mu jakieś tam cyfry, nr klienta czy coś takiego, otrzymasz te dane podczas rozmowy telefonicznej z BOK Regenersis. Wtedy podjeżdża kurier i zabiera od Ciebie telefon za free, nawet możesz ubezpieczyć przesyłkę za darmo.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych