Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#576 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 03 marca 2011 - 19:46

to lepiej czekać, zobaczyć co wyniknie, może jakieś inne wady przez ten czas sie pokażą i dopiero wtedy zareklamuje. Póki co jest jeszcze ok, szkoda mi oddać idealnego iPhone aby dostać jakiegoś z drugiej ręki.

#577 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 03 marca 2011 - 19:49

Przy baterii wymienią ją i tyle. Cały telefon zostanie ten co był.

#578 Baronik

Baronik
  • 395 postów
  • SkądOtwock

Napisano 04 marca 2011 - 09:49

Ja mam odmienne doświadczenia - oddając przez Erę, nie dość, że trwało to prawie 2 tygodnie, to dostałem refurba. Tymczasem udałem udałem się bezpośrednio do regeneresis i dostałem telefon nowy, a sprawę załatwiono w 3 dni (w poniedziałek oddałem ok. 18, w czwartek o 18 odebrałem). Mam go do dziś i działa świetnie, a refurb był padnięty już jak go dostałem.

#579 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 04 marca 2011 - 09:55

a jak z gwarancją Apple? Może lepiej zamiast do Ery oddać bezpośrednio właśnie do Apple?

#580 Baronik

Baronik
  • 395 postów
  • SkądOtwock

Napisano 04 marca 2011 - 09:58

Nie oddaje do Apple, tylko do Regenersis, ale tu jest kwestia taka, że wybór masz tylko w pierwszym roku, bo Apple daje rok gwarancji, a Era 2 lata. Więc w drugim roku jak mi coś padnie, to muszę oddawać za pośrednictwem Ery.

#581 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 04 marca 2011 - 10:00

no ale przez pierwszy rok lepiej dać bezpośrednio do Apple(jak to zrobić) czy Ery?

#582 Baronik

Baronik
  • 395 postów
  • SkądOtwock

Napisano 04 marca 2011 - 10:10

Powtarzam jeszcze raz - nie możesz dać bezpośrednio do Apple, tylko oficjalnego serwisu Apple, jakim jest Regenersis. Robisz to zawożąc osobiście telefon do nich (wygooglaj sobie ich stronę) mając przy sobie dowód zakupu, który jest podstawą przyjęcia na gwarancję. W Warszawie jest to siedziba firmy przy Orlenie w Jankach, tuż przed rozjazdem na Katowice i Kraków.

#583 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 04 marca 2011 - 10:20

Już rozumiem, dzięki bardzo. Teraz prześledzę temat jak wygląda naprawa u nich i jakie są opinie.

#584 Griszman

Griszman
  • 8 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marca 2011 - 14:28

Witam wszystkich :) Mój niespełna dwumiesięczny iPhone 4 czasami dziwnie się zachowuje. Mianowicie, np. w samym centrum Warszawy zdarza się, że zasięg spada do jednej kreski i tryb 3G przełącza się na E. W tym samym czasie kolega z tą samą siecią (Orange) ma na swojej nokii wszystkie kreski. Czy jest to normalne w przypadku tych telefonów czy raczej kwalifikuje się do tego aby oddać telefon do Regenersis w celu naprawy/wymiany na nowy? Jakie jest Wasze zdanie?

#585 zakinho

zakinho
  • 46 postów

Napisano 09 marca 2011 - 15:36

mam pytanie moj iphone juz wraca z gwarancji czy moge sie dowiedziec co zostało zrobione prszy nim ? Czy jest moze na nowy wymieniony ?

#586 kubaamm

kubaamm
  • 252 postów
  • SkądPL|USA

Napisano 09 marca 2011 - 15:45

mam pytanie moj iphone juz wraca z gwarancji czy moge sie dowiedziec co zostało zrobione prszy nim ? Czy jest moze na nowy wymieniony ?


przy odbiorze telefonu zobaczysz czy został wymieniony na nowy , a jak został naprawiony to będzie adnotacja serwisanta jakie części zostały wymienione:-D

#587 JarasM

JarasM
  • 7 postów

Napisano 11 marca 2011 - 16:39

Ja oddałem do naprawy (w zasadzie to do wymiany) 3G do Orange (już prawie 1,5 roku mam, więc na gwarancji operatora), 2.03 trafił do Regenersis, 4.03 tylko mu na stronie "ostatnio zmienili status" i tyle, cały czas u nich siedzi "w trakcie naprawy". Ile można go oglądać...

#588 monky

monky
  • 69 postów

Napisano 11 marca 2011 - 20:22

Ja oddałem dzisiaj (wariował mi dotyk, działał jak chciał, swoisty iTouch ponieważ nawet nie musiałem go dotykać, a jedynie zbliżyć palucha). Kupiony w maju 3Gs. Mam nadzieję, że przejdzie ponieważ w salonie nagle zaczął działać prawidłowo. Wyprzedzając, tak robiłem mu 3 razy restore, nie pomogło. Swoją drogą da się załatwić w erze gwarancję bez dowodu zakupu, wystarczy ładnie poinformować sprzedawce o możliwości wydruku faktury od ręki po numerze IMEI (nie musi być to osoba, która telefon kupiła). Piszę o tym bo sam szukałem informacji na ten temat i pojawiały się informacje o braku takiej możliwości. Jedynym warunkiem jest kupienie telefonu poza salonem 'franczyzowym'. W tym miejscu muszę podziękować przemiłej pani z BOK ery za informację. Bez tego zostałbym odesłany z informacją o braku gwarancji. Swoją drogą żeby sprzedawca nie wiedział jak sprawdza się IMEI...

#589 JarasM

JarasM
  • 7 postów

Napisano 12 marca 2011 - 01:45

Okej, telefon w końcu do mnie jedzie. Szkoda, że "Status naprawy: Wydany" nieszczególnie mówi mi, czy odsyłają mi go bo cośtam, czy wymienili mi na nowy ;d Teraz mnie dranie będą trzymać w niepewności przez weekend!

#590 Zakatek

Zakatek
  • 56 postów
  • SkądKatowice

Napisano 13 marca 2011 - 14:45

Jak myślicie próbować wysłać go na gwarancję? Kupiłem go 3 miesiące temu z kilkoma pęknięciami do dzisiaj jest pełno m.in. przy guziku blokady, wyciszania, obiektywie aparatu, docku, śrubkach, szufladce sim i kilka rozrzuconych przy krawędzi obudowy ;/ Najgorsze jest to, że w chwili zakupu telefon miał kilka pęknięć w wymienionych wyżej miejscach, ale zaznaczam kilka.
Od chwili kiedy zostałęm jego właścicielem ;) był zawsze trzymany w futerale SwitchEasy Capsule Rebel M...
Wczoraj zauważyłem jeszcze 2 paprochy pod szybką ekranu. Telefon zakupiony w orange, a gwarancja do lutego 2012 ("nie chce tutaj sępić od serwisu nowego, bo kończy mi się gwarancja" - po prostu mam takie prawo do naprawy wady fabrycznej ;) Choć podświadomie chciałbym wysępić takiego pięknego bez żadnej skazy :P

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Z góry dziękuje za wszystkie pomocne spostrzeżenia, które w jakiś sposób mogłyby mi pomóc w pozytywnym rozpatrzeniu mojego przyszłego zgłoszenia reklamacyjnego... :)

P.S. Zapomniałem że na ekranie jest takie "dziwne coś" - jakby rysy od tyłu. Poprzedni właściciel mówił, że to było dokąd sięga pamięcią - ile w tym prawdy nie wiem ;) Jednak na 100% telefon nie był otwierany, a wszystkie czujniki zawilgocenia są białe (w jack'u i pod dock'iem.
Dołączona grafika

#591 JarasM

JarasM
  • 7 postów

Napisano 16 marca 2011 - 23:12

Ja tylko dodam, że zakończyłem swoją krótką przygodę z Regenersis. Diagnoza: zalany, o czym dowiedziałem się "na twarz" od faceta w Orange, bo Regenersis odmawia wydania raportu z ekspertyzy, według której straciłem gwarancję, bo ekspertyza taka dla ludzi bez gwarancji jest płatna :D Mogę na własny koszt im wysłać telefon jeszcze raz, zapłacić 42 zł i oni mi powiedzą, co dokładnie stało się z moim telefonem, że uznali nieważność gwarancji :D Takich rzeczy nawet by Bareja nie wymyślił, gdyby żył :D

#592 mario1122

mario1122
  • 25 postów

Napisano 17 marca 2011 - 01:25

A ja telefon odebrałem dzisiaj i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony. Wyslalem im w piatek (mikrofon nie dzialal co ktoras rozmowe). Dzisiaj jest sroda i noweczka juz u mnie lezy. Wymienili bez zadnych problemow.

#593 Zakatek

Zakatek
  • 56 postów
  • SkądKatowice

Napisano 17 marca 2011 - 20:37

Co myślicie o moim iPhone? (zdjęcia 2 posty wcześniej). Uznają? Po waszych wypowiedziach wnioskuje, że nie płaci się w wypadku nie uznania gwarancji? - chyba że będziemy chcieli ekspertyzę...? Bardzo dziękuje za odpowiedź...:)

#594 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 18 marca 2011 - 22:25

Kolego tak patrze na tego iPhona, i wydaje mi się że tył jest nie oryginalny, a ten "coś" na wyświetlaczu to nie doklejony klej, ktoś wymieniał digitizer.

#595 untaztood

untaztood
  • 566 postów

Napisano 18 marca 2011 - 22:27

Kolego tak patrze na tego iPhona, i wydaje mi się że tył jest nie oryginalny, a ten "coś" na wyświetlaczu to nie doklejony klej, ktoś wymieniał digitizer.


Tył jest jak najbardziej oryginalny, a te ryski z przodu powstają po upadkach. Digitizer nie koniecznie był wymieniany.
Możesz próbować oddać na gwarancję, powinni zaakceptować bo nie ma widocznych śladów po styczności z asfaltem.

#596 Zakatek

Zakatek
  • 56 postów
  • SkądKatowice

Napisano 18 marca 2011 - 23:36

Możliwe że macie racje - telefon kupiłem już w takim stanie ;/ A to co mówił sprzedawca nie musiało być prawdą. Jednak dlaczego by nie spróbować ;) Jak kto jest z tą gwarancją? Jak nie uznają jestem narażony na jakieś koszty (pośrednikiem byłoby Orange)? P.S. Obudowa raczej oryginalna (zgadzają się numery z telefonu i pudełka) edit: Wybaczcie za mój mały offtop ;)

#597 JarasM

JarasM
  • 7 postów

Napisano 18 kwietnia 2011 - 23:01

Dawno pisałeś, ja dawno nie wchodziłem, ale może nadal chcesz wiedzieć. W Orange'u podpisujesz papierek, ogólnie człowiek się Ciebie o to spyta (a przynajmniej rzekomo "powinien"), ale "domyślnie" kwota jaką może Cię obarczyć Regenersis za cokolwiek bez pytania wynosi okrągłe zero złotych i masz to na piśmie. Telefon wędruje do nich kurierem za którego oczywiście nie płacisz. Jeśli gwarancja jest uznana to sprawa jasna i nie muszę chyba tłumaczyć, że nic Cię to nie kosztuje. W przypadku gdy gwarancja uznana nie jest (w sensie - Regenersis uzna, że telefon już nie jest na gwarancji według swoich magicznych procedur) teoretycznie powinni zapytać co dalej (mnie wmawiali, że się ze mną kontaktowali, ale nikt do mnie nie dzwonił) - w przypadku braku decyzji, bądź decyzji odmownej finansowania czegokolwiek telefon odsyłają z powrotem do salonu Orange (nadal nie na Twój koszt), po czym wraca do Ciebie bez żądnych konsekwencji. W moim przypadku, z racji, że nie zgadzałem się na żadne koszty (ani nikt się potem o to nie spytał) to nie dostałem nawet na piśmie ekspertyzy w wyniku której stwierdzili, że nie należy mi się naprawa gwarancyjna, bo takowa jest płatna jeśli nie ma się gwarancji ;) Tak więc - ryzyko żadne poza faktem, że telefonowi robisz baj baj na dwa tygodnie (mnie trzymali nawet dłużej i mógłbym sobie jaja robić z Orange'a, bo brak odpowiedzi w sprawie Zgłoszenia niezgodności towaru z umową przez czas dłuższy niż 14 dni oznaczałby uznanie moich roszczeń... gdyby nie drobny fakt, że nie jestem pierwszym właścicielem telefonu i w tej kwestii można im skoczyć - dzwoniłem w tej sprawie do UOKiK nawet, niestety dowiedziałem się, że kupując od kogoś telefon zawieram umowę sprzedaży wyłącznie z tą osobą, dla Orange zaś jestem osobą całkowicie trzecią i nie mają w zasadzie żadnych obowiązków wobec mnie w tym temacie). Sprawdź tylko czy Ci niczego nie zepsuli ani nie zgubili jakbyś odbierał ten sam telefon.

#598 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 29 kwietnia 2011 - 09:43

Krótkie pytanie. Ktoś jest zadowolony z refurbished? Tzn nie wiem czy się skusić na wymianę gwarancyjną (Era), przycisk Home czasami się zacina. Dostanę pewnie refurbished, prawda? Czy warto wymieniać czy lepiej samemu gdzieś naprawić sam przycisk?

#599 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 maja 2011 - 17:54

Witam, dzisiaj rano przyszedl do mnie moj nowy iPhone 4 32GB White. Niestety co sie okazalo nie dzialal od nowosci (czyli od odzis. bo kupilem nowego w Erze) glosnik rozmow. Oddalem do naprawy gwarancyjnej dzisiaj. Nawet sie nie nacieszylem. Oni w ogole naprawiaja te iP? Bo pamietam, ze oddalem juz dosc dawno mojego 3G i wymienili mi na nowy, nie dzialala w nim wibracja i mial peknieta obudowe na dole. Zastanawiam sie teraz, jak dlugo sie czeka na odbior... i czy naprawiaja, czy daja nowe. No wlasnie jak to jest z tymi nowymi? Kiedys czytalem, ze to nie zupelnie sa nowe telefony. Pozatym spotkal sie ktos z tym, ze po powrocie z regenersis telefon byl w gorszym stanie niz w momencie oddania? Przypominam, ze oddalem noweczke, wiec ani ryski, ani nic na nim nie bylo. I w takim samym stanie chcialbym go odzyskac. Spotkal sie ktos z Was z czym takim, ze wlasnie tele wrocil, ze zle spasowanymi czesciami? Porysowany ? Czy cokolwiek innego...? Pozdr Kuba M.

#600 parada1990

parada1990
  • 35 postów

Napisano 19 maja 2011 - 17:13

Witam :) Mam taki problem. zakupiłem telefon na aukcji, z warszawy,telefon był wymieniony przez regenersis na "nowy" dotyk było widać,że lekko odstawał ale ok. Telefon był przyjęty 28.05.2009 roku, wydany "nowy"egzemplarz 1.06.2009 rok. Wczoraj telefon wypadł mi na chodnik wynik=pęknieta szybka,mimo iz dotyk działa. Czy mój model ma gwarancje,mam wrazie czego umowe"kopie" z orange. ?? Czy opłaca się oddawać,takie szybki po upadku naprawiają? Pomóżcie mi. Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych