Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iSpot - Arkadia - Warszawa - Skandal!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 11:50

witam! omijajcie dalekim lukiem !!! jakis czas temu poszedlem tam ze swoim MBP bo mialem problem polaczenia sie z internetem przez blueconnecta...jeden z"frachofcuf" powiedzial ze zrobia to za 50 zl..powiedzialem ok ! robili to na raty srednio kazdy po 15 min i nic! kazali mi zostawic lapa do nastepnego dnia bo podobno jakis magig ma przyjechac...zgodzilem sie !przyszedlem nastepnego dnia po MBP i szok !internet dzialal ale laptop wygladal jakby sluzyl za talez na pizze!!! upiepprzony jak cholera!po zrobiemiu awantury z wielka lacha przetarli go szmata i zazyczyli sobie 50 zl za "naprawe internetu" ....zazyczylem sobie faktrure ;-) na co pan ze sklepu powiedxial ze nie moze wystawic fakturty...na taka usluge! rzecz biorac nic nie zaplacilem i domyslilem sie ze chcieli ze mnie sciagnac te 50 zl za frajer! bo jeli by taka usluga kosztowala 50 zl to zpewnoscia dali by paragon a fakture wystawili by bez problemu ! OSZUSCI!!!

#2 kanonierka

kanonierka
  • 50 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:06

Marcell_80, dobrze zrobiłeś nie płacąc oszustom. Tak należy traktować nieuczciwe firmy, twardo domagać się swoich praw. Jestem pewien, że chcieli Cię naciągnąć. Porządna, firma jeśli oferuje jakiekolwiek usługi, ma obowiązek wytawić cennik swoich usług i za każdą usługę wystawiać paragon, a na życzenie klienta również fakturę. Tak trzymaj ! Powodzenia.

#3 _krzysiek

_krzysiek
  • 1 971 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:21

Płaciłeś wtedy człowiekowi a nie firmie, za to, że wykorzystując swoją wiedzę, która niekoniecznie musiał uzyskać na szkoleniach, ale doszkalając się we własnym zakresie spróbował Ci pomóc i pomógł. Kupując komputer Apple płacisz za niego kilka tysięcy złotych, a taki facet za pensję odrobinę powyżej minimalnej może sobie najwyżej bez wyrzutów sumienia i odkładania kupić iPoda Shuffle mając na uwadze, że jest on jeszcze finansowo odpowiedzialny za towar i kasę. Zamiast idąc do nastolatka który przeinstaluje Ci Windows za browara poszedłeś do swojego rodzaju fachowców. Czy to 50zł zrobiłoby różnicę? W cenniku powinienneś znaleźć kilka usług, tylko że większość ich oscyluję w kwotach 100-200zł, także dużo VATu byś od tego i tak nie odciągnął. To że pizza była na komputerze, no to rzeczywiście inny fakt.

#4 krisztof

krisztof
  • 213 postów
  • SkądOlsztyn/Warszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:34

ostatnio byłem świadkiem jak w iSpot Złote Tarasy, jedna z pracownic ustawiła biednemu klientowi konto mailowe w iphonie za 80 zł :) i też bez paragonu wiem bo czekałem te 2 minuty w kolejce:) 2 minuty = 80 zł więc o jakim ipodzie shuffle mówisz _Krzysiek ?? Marcell_80 było trzeba krzyczeć na forum też jestem z warszawy i za darmo bym ci ustawił :)

#5 murek

murek
  • 61 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:35

umówiłeś się, że jak "naprawią internet" to zapłacisz im 50 zł, tak? Oni Ci "naprawili internet", a ty nie zapłaciłeś im tych pieniędzy, tak? ...i Ty nazywasz ich oszustami??? Sorry stary, ale to Ty jesteś oszustem :( ...co do braku faktury, mogłeś to zgłosić odpowiednim służbom... albo przełożonym człowieka z którym rozmawiałeś.

#6 kanonierka

kanonierka
  • 50 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:36

krzysiek, musisz wiedzieć, że umowa ustna jest również umową w rozumieniu KC, a więc cena 50 zeteł, jest ceną brutto z VAT. A cennik ma być dostępny wszystkim klientom, aby nieuczciwy pracownik firmy nie kombinował podając cenę na gębę, a kasę za usługę chował do własnej kieszeni. Pomijając już czy pracuje za minimalną, ma obowiązek rzetelnie świadczyć swoją pracę. Nieuczciwych należy zwalczać, a nie jeszcze ich bronić.

#7 dekkiel

dekkiel
  • 209 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:47

Wiesz co ja uważam że to ty jesteś oszustem... za naprawę internetu obiecałeś 50 zeta... przyszłeś po odbiór Maczka i był uwalony. Ale JEDNAK NAPRAWILI CI TEN INTERNET tak?

#8 janhalb

janhalb
  • 951 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 12:48

O czym Wy mówicie?! (Mówię to do Kzyśka i tej drugiej osoby, która autora wątku nazywa oszustem). Jeśli to była "ustna umowa", to po jej wykonaniu pracownik ma psi obowiązek wystawić rachunek / fakturę. Jeśli tego nie robi - to owszem, _jest_oszustem_. I to podwójnym: po pierwsze oszukuje urząd skarbowy (bez komentarza...), ale po drugie - oszukuje swojego pracodawcę, bo w_godzinach_pracy i zapewne korzystając z _firmowego_sprzętu_ robi coś, za co bierze kasę do własnej kieszeni. I jeszcze te argumenty, że "oni mało zarabiają". To, że mało zarabiają, jest usprawiedliwieniem dla naciągactwa i nieuczciwości? Super. Jak ktoś uważa, że za mało zarabia, zawsze może poszukać lepszej pracy - jak jest fachowcem, na pewno ją znajdzie.

#9 giku

giku
  • 250 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 15:19

Wiesz co ja uważam że to ty jesteś oszustem... za naprawę internetu obiecałeś 50 zeta... przyszłeś po odbiór Maczka i był uwalony. Ale JEDNAK NAPRAWILI CI TEN INTERNET tak?


Brak mi slow na takie wypowiedzi jak twoje....

#10 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 15:26

Jeśli zrobili neta to należy im się 50 zeta. Obojętnie czy robili to prywatnie czy na firme. Przecież można było się zapytać, oni również mogli powiedzieć że to prywatna robota. Ja bym zaplacil. I od razu wystawilbym tez im fakture za czyszczenie komputera. Jeśli będziemy ich traktowali jak śmieci, to oni też mogą powiedziec następnym razem że się nie da. Trzeba być człowiekiem, ale trzeba również szanować siebie samego.

#11 PATRICO

PATRICO
  • 187 postów
  • SkądTurek

Napisano 28 stycznia 2009 - 15:31

Pewnie gdyby nie ta pizza to Marcell_80 wyłożyłby te 50 dyszek. Dbam o sprzęt jaki posiadam i gdyby mnie to spotkało pewnie też wyprowadziłoby z równowagi. p.s wyobraziłem sobie, że zostawiam auto do naprawy, wracam na następny dzień i co...auto chodzi elegancko, a w środku jak po imprezie: wszystko "uwalone" pizzą, jeszcze do tego może rozlana cola...po prostu bleeee:)

#12 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 15:45

halo halo !!! chyba co niektorzy cos zle zrozumieli !!! koles z ispotu mowi ze taka usluga kosztuje 50 zl ja mowie ok,proze o paragan i fakture a on mowi ze nie moze mi wystawic! czyli probowal skasowac mnie "na morde" przywlaszczajac sobie 50zl ! dodam tez ze przez rok od zakupu lapka wsparcie techniczne jest FREE! pozatym bylem wczesniej w iinym ispocie i tam probowali ustyawic ale o zadnych oplatach nie wspominali. Nie dogadywalem sie ze sprzedawca ze on za 50 zl naprawi mi polaczenie ,powiedzial mi ze cena takiej uslugi to 50 zl,a ja powiedziaqlem ze ok - robimy! na kazda usluge ma byc paragon a na zyczenie fvat! skoro sprzedawca tego nie chce dac oznacza ze kombinator i oszust.

#13 janhalb

janhalb
  • 951 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 15:54

Jeśli zrobili neta to należy im się 50 zeta. Obojętnie czy robili to prywatnie czy na firme. Przecież można było się zapytać (...)


No, chyba sobie Waść żartujesz! Przychodzę do _firmowego_ salonu ze sprzętem tej firmy, z którym mam problem, i mam PYTAĆ, czy usługa która mi oferują jest "w ramachpracy salonu", czy może "prywatnie"? Aż mi się przypomniało "Ucz się Jasiu" z kabaretu Dudek ("Prywatnie? A, to jest zupełnie inna rozmowa!"). :lol:

Sorry, te czasy minęły. Na szczęście. Są dwie opcje:

- albo dana usługa jest robiona w ramach pracy salonu / sklepu / warsztatu / zakładu - a wtedy wystawia się na nią rachunek / fakturę etc.

- albo pracownik mówi (co jak najbardziej jestem w stanie zrozumieć) "Proszę wybaczyć, iSpot nie zajmuje się takimi sprawami - ale mogę to Panu zrobić prywatnie za 50 zł - co Pan na to?" - i wtedy sytuacja jest jasna, a klient ma wybór. Choć ja osobiście oczekiwałbym, że "prywatnie" to będzie robione poza godzinami pracy - ale to już inna broszka. Bo jeśli pracownik robi prywatę w godzinach pracy (i ewentualnie na firmowym sprzęcie etc.), to znaczy że nie ma poważnego podejścia do swojej pracy i pracodawcy. A to każe sobie zadać pytanie, czy będzie miał poważne podejście do sprzętu, którym ma się zająć (...a nie uzyje go jako blatu pod pizzę... ;) )

#14 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 16:06

Z tego co wiem w Arkadii jest "Genius Bar" - oni nazywaja to jakos inaczej - mozna tam za oplata naprawic jakas usterke czy odplatnie skonfigurowac sprzet -zapewne konfiguracja BC tez sie do tego zalicza. Na stronach SAD jest z tego co pamietam oficjalny cennik i paragony sa (powinny?) byc wystawiane, no bo jak inaczej.

#15 clericgrammaton

clericgrammaton
  • 499 postów
  • SkądPRZEMYŚL - Warszawa - PHILADELPHIA

Napisano 28 stycznia 2009 - 16:17

wszystko ładnie pięknie ale nie może swiadczyc uslug prywatnie w przedsiebiorstwie ktorym jest zatrudniony... gdyz wykorzystuje nie swoj sprzet i poswieca czas, na zajecia ktore nie sa jego obowiazkiem, w ten sposob dziala na szkode firmy... uslugi takie moze swiadczyc wylacznie po pracy...

#16 giku

giku
  • 250 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 17:06

nie ma co komentowac nawet.. kto zly, kto dobry, sprawa jest oczywista po to jest internet, zeby przestrzegac, dzieki temu firmy reaguja, a jakosc uslug sie podnosi

#17 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 stycznia 2009 - 19:19

umówiłeś się, że jak "naprawią internet" to zapłacisz im 50 zł, tak?
Oni Ci "naprawili internet", a ty nie zapłaciłeś im tych pieniędzy, tak?
...i Ty nazywasz ich oszustami???
Sorry stary, ale to Ty jesteś oszustem

... no cóż... nie chodzi o Pizzę, tylko, o to, że kolega ma rację - Ty jesteś oszustem!

#18 xeon

xeon
  • 96 postów
  • SkądStockholm

Napisano 28 stycznia 2009 - 19:43

Bez urazy ale robić tyle chałasu o 50pln to śmiech na sali. Nie nazywam nikogo oszustem ale jeśli z kimś się umawiam,na te przykładowe 50pln to bym zapłacił. Nie wiem ile zysku może przynieść taka FV o wartości 50pln ale zapewne całe g***, i za takim faktem może przemawiać tylko skąpstwo lub pazerność. Co do brudnego laptopa to się nie wypowiem bo biorąc pod uwagę Twoją walkę o paragon to może ten laptop był bardzo brudny ale to Ty tak oceniasz. Ktoś tu wcześniej napisał,że trzeba szanować siebie.... Mnie kiedyś rodzice uczyli by szanować innych,ja uczę tego moje dziecko i czuję się z tym znakomicie bo szacunek i dobro wraca też od innych do mnie. Pozdrawiam.

#19 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 19:49

A mam pytanie, na jakiej podstawie laptop pozostal w salonie. Jesli na podstawie jakiegos rewersu to przysluguje rachunek, jak na gębę to gratuluje właścicielowi odwagi. Trzeba było zgłosić kierownikowi sytuację i prosić o pisemną odpowiedź na reklamację. Bardzo jestem ciekawy co by napisał. "... Co mój pracownik robi po godzinach to jego sprawa" "... Nic nie widziałem, nic nie słyszałem" "... Proszę mi d.... nie zawracać."

#20 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 20:42

nie chceileli dac zadnego zaswiadczenia na pozostawienie laptopa w ispocie a upominalem sie dwa razy,tlumaczyli ze nie zwina punktu w nocy:) i wzieli tylk nr telefonu...mialem cykora a jak! niektorzy pisza ze robire afere o 50 zl ,ja robie afere a paragon.fakture...suma jest najmniej wazna.niekjtorzy nazywaja mnie oszustem,to juz jest smiech na sali...czy kupujesz usluge,czy towar nalezy ci sie paragon!!!jesli ci go nie daja to oznacza ze "JADĄ WAS NA MORDE"tzn oszukuja swojego pracodawce i was. Z NIKIM NIE UMAWIALEM SIE NA 50 ZL - ZOSTALEM PIONFORMOWANY ZE USLUGA TA KOSZTUJE 50 ZL!!! ZAZADALEM PARAGONU I TYLE !!! CZY TO JEST OSZUSTWO Z MOJEJ STRONY ???POPROSTU NIE JESTEM FRAJEREM ! Ispot to nie bazar czy stadion XX-lecia,oni maja obowiazek wystawic paragon za usluge!

#21 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 21:14

nie chceileli dac zadnego zaswiadczenia na pozostawienie laptopa w ispocie a upominalem sie dwa razy,tlumaczyli ze nie zwina punktu w nocy:) i wzieli tylk nr telefonu


No to ode mnie dostajesz medal za odwagę, a drugi za głupotę. Jak móżna oddać cokolwiek wartościowego bez jakiegokolwiek poświadczenia. Powinieneś się cieszyć, że go widzisz, obojętnie czy z pizzą w środku czy ze spaghetti. Masz powód do zadowolenia.
A im niczego nie możesz zarzucić bo niby na jakiej podstawie. Przecież oni nic od ciebie właściwie nie wzieli a jeden z pracowników chciał ci pomóc.

Napisz skargę stary do sklepu że takie praktyki ci nie odpowiadają. Jeśli to nie pierwszy numer to szeryf powinien cię przeprosić, a jak nie to i tak dupa.

Dla przykładu ostatnio wracałem do Polski liniami United ze Stanów. Samolot w San Francisco szlag trafił i mieliśmy 8 godzin opóźnienia. Amerykańce grzecznie siedzieli i czekali na kolejny samolot. W Polsce byłby już taki dym że strach się bać. Pikiety, strajk i demonstracja kobiet w ciąży. Przeprosili wszystkich grzecznie, a po miesiącu przysłali list (kolejny) z przeprosinami i czek na 250 dolarów w ramach przeprosin. Nawet nie mogę się na nich wkurzyć.
I tego się uczmy. Szacunek i uczciwość dla klienta, bo można ich nie mieć. Czego i sobie i wam życzę.

#22 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 stycznia 2009 - 21:26

powiedzial ze zrobia to za 50 zl

to albo powiedział, że zrobi to za 50zł, albo że taka usługa kosztuje 50zł
bo jeżeli powiedział, że zrobi to to mogło znaczyć, że to prywatnie, a nie jako iSpot
i iSpot nie jest pomocą techniczną. jak chcesz to dzwoń na infolinię

poza tym - przejrzałeś cennik takich usuług? to popatrz http://ispot.com.pl/...&id=9&Itemid=75
facet chciał ci prywatnie, taniej, a ty go oszustem? sam jeszcze nie płacąc?

no i trzeba z tym było iść do ery - problem miałeś z ich produktem, tak?

#23 robbix

robbix
  • 117 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 21:36

Jeżeli ktoś nawet coś robi prywatnie, to wypadało by sprzęt był w takim stanie jakim dostarczył go klient, czyż nie? Jeżeli tak jak Marcell_80 pisze że dostał macbooka całego ufajdanego to koleś z ispotu po prostu w kulki leci i nie ma za grosz wychowania. Takie jest moje zdanie na ten temat.

#24 Marcell_80

Marcell_80
  • 454 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2009 - 21:38

nie blueconnekt byl ok,poprostu nie wiedzialem co mam ustawic. to nie mogl sprzedawca powiedziec ze jak z paragonem to bedzie 100zl a bez 50? sprawa byla by oczywista i jescze zostalby moim bohaterem ! :)

#25 bugmenot

bugmenot
  • 531 postów

Napisano 28 stycznia 2009 - 21:42

Wiesz, poiniennes tam pojsc i dac im te 50 zl i przeprosic




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych