ciekawe dlaczego nie ma właśnie żadnego oficjalnego info ze strony Apple Poland :-/
Bo im na tym nie zależy, a nikt też pewnie od nich się tego nie domagał.
U nas ruchy konsumenckie nie są tak aktywne jak na zachodzie.
A niby w Unii jesteśmy.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 28 września 2008 - 12:02
ciekawe dlaczego nie ma właśnie żadnego oficjalnego info ze strony Apple Poland :-/
Napisano 28 września 2008 - 19:30
Napisano 28 września 2008 - 19:48
Jak dotąd to raczej UE robi z nami to, co chce. W drugą stronę jest gorzej. A od strony obywateli to już w ogóle lipa. Trzeba rozwijać ruchy konsumenckie, to jest siła potężna. Bojkotem można doprowadzić firmę nawet do bankructwa, a na pewno mocno uszczuplić przychody. Nikt tego nie lubi.Bo im na tym nie zależy, a nikt też pewnie od nich się tego nie domagał.
U nas ruchy konsumenckie nie są tak aktywne jak na zachodzie.
A niby w Unii jesteśmy.
Napisano 28 września 2008 - 22:40
W Polsce w ogóle nie ma konsumentów. W Polsce są masy dające się robić w konia i polityczni żebracy - żebrający o poparcie i kasę z Unii, która i tak idzie na marne (jeśli jej nikt nie zdążył włożyć do kieszeni).Bo im na tym nie zależy, a nikt też pewnie od nich się tego nie domagał.
U nas ruchy konsumenckie nie są tak aktywne jak na zachodzie.
A niby w Unii jesteśmy.
Napisano 28 września 2008 - 22:53
No to witam w klubie.
Dzis po okolo 15 miesiacach uzytkowania zobaczylem pekniecia po obu stronach.
620 pln za wymiane to jakas paranoja.
Wole nowego maczka kupic gdy ten juz sie rozpadnie.
Napisano 28 września 2008 - 23:19
Przecież muszą wymienić topcase nawet po gwarancji zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej, zwanej potocznie "rękojmią".
Napisano 29 września 2008 - 03:46
Napisano 29 września 2008 - 09:34
Napisano 29 września 2008 - 10:24
Ja mam fullbody - jak pęknie dam znać co i jak i kiedy :cool:a czy ktos, uzytkuje,uzytkował, naklejki na macboka Standard invisibleSHIELD, sprawdzja sie? niesprawdzaja? ubudowy pekaja? nie pekaja???
pozdr
Napisano 29 września 2008 - 10:45
Napisano 29 września 2008 - 11:42
Tyle, że nie o to chodzi, aby do i tak nietaniego sprzętu jeszcze dopłacać, żeby mógł prawidłowo działać, do jasnej cholery!
Napisano 29 września 2008 - 12:48
Napisano 29 września 2008 - 14:23
Napisano 29 września 2008 - 23:40
Ano fakt. I z przykrością muszę przyznać, że po zakupie MBP (pomimo "ideologicznego sprzeciwu") zrobię wszystko, by swojego Maczka maksymalnie zabezpieczyć ...
(złodzieje!)
Napisano 29 września 2008 - 23:50
Ideologiczny sprzeciw? Przeciwko rozsądkowi?Ano fakt. I z przykrością muszę przyznać, że po zakupie MBP (pomimo "ideologicznego sprzeciwu") zrobię wszystko, by swojego Maczka maksymalnie zabezpieczyć ...
Napisano 30 września 2008 - 08:27
Napisano 30 września 2008 - 10:18
Napisano 30 września 2008 - 11:04
a gdzie takie gumeczki mozna kupic, czy trzeba samemu 'zrobic'?
Napisano 30 września 2008 - 11:19
Mhm... dalej nie rozumiem, gdybym kupował nowego laptopa jakiejkolwiek firmy to wybrałbym takiego producenta, który sprzedaje rozszerzenia gwarancji i kupiłbym to. Mnie ten problem nie dotyczy bo nie kupuję nowych, he he."Ideologiczny", bo jedynie w sferze idei - niematerialny
(oj, chyba miało być "idealistyczny" ...)
Napisano 30 września 2008 - 11:25
Napisano 30 września 2008 - 11:43
Takoż i zamierzam nabyć Apple Care, żeby nie żyć w ciągłym stresie
Rzecz w tym, że gdyby MBPro nie stwarzał kłopotów (o których sporo można na MyApple przeczytać), zapewne nie rozważałbym nawet dokupowania dodatkowej gwarancji
(w pracy działam na Mac'u Pro G5 - a wcześniej na poprzednich generacjach - i jakoś nigdy nie miałem problemów)
Napisano 30 września 2008 - 11:57
Napisano 30 września 2008 - 12:11
... no to nieźle zarobili pakując badziewne "flaki" do bolida Ferrari - po cenie Ferrari, naturalnie... :confused:
Napisano 30 września 2008 - 12:24
Napisano 30 września 2008 - 14:09
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych