Pękające MacBooki
#51
Napisano 22 września 2008 - 17:26
#52
Napisano 22 września 2008 - 19:18
#53
Napisano 22 września 2008 - 20:33
moje rozwiązanie dotyczy modyfikacji ceratki dostarczonej razem z macbookiem ( chodzi mi o tą co jest wlożona pomiędzy matrycą a klawiaturą.
moja modyfikacja to naklejenia kilku warstw taśmy izolacyjnej (ja ma 4) w miejsce zetknięcie się plastikowych wypustek. Po co oklejać maca wystarczy dobrze okleić ceratkę i mamy ten sam efekt tyle tylko że bez zbędnego tuningu :0
---- Dodano 22-09-2008 o godzinie 19:36 ----
u mnie nie ma śladu peknięć
---- Dodano 22-09-2008 o godzinie 19:39 ----
u mnie nie ma śladu peknięć
#54
Napisano 22 września 2008 - 21:08
#55
Napisano 22 września 2008 - 21:09
#56
Napisano 22 września 2008 - 21:45
Jeśli się faktycznie oficjalnie nie wypowiedzieli, to powinni to zrobić - gdzie uczciwość wobec kupujących, którzy byli przekonywani że kupują sprzęt doskonałej jakości. Poza tym cena 620 pln za kawałek tandetnego, pękającego przy ostrożnym użytkowaniu plastiku - przegięcie!Na forum nikt mi nie udzielil odp , wiec zapytalem serwis w wawie.
Odpisali mi , ze apple oficjalnie sie nie wypowiedzialo na ten temat czyli nie jest to wada fabryczna . Oni moga to w trakcie gwarancji wymienic za darmo -warunkowo. Po gwarancji usluga wymiany top case'u to koszt 620zl
#57
Napisano 22 września 2008 - 22:07
#58
Napisano 22 września 2008 - 23:12
Na forum nikt mi nie udzielil odp , wiec zapytalem serwis w wawie.
Odpisali mi , ze apple oficjalnie sie nie wypowiedzialo na ten temat czyli nie jest to wada fabryczna . Oni moga to w trakcie gwarancji wymienic za darmo -warunkowo. Po gwarancji usluga wymiany top case'u to koszt 620zl
No to jak to w końcu jest z tą wymianą?
Jest, czy jej nie ma?
LASERman pisze coś innego:
Apple Store wymienia bezpłatnie Top Case w MacBook'u bez względu na to gdzie był kupiony i również po gwarancji co potwierdziłem osobiście wielokrotnie.
Zdesperowanym oferuję pomoc w załatwieniu bezpłatnej wymiany po gwarancji - szczegóły w tym wątku.
Może niech się oficjalny przedstawiciel wypowie!
Zapraszamy na forum.
#59
Napisano 22 września 2008 - 23:37
#60
Napisano 23 września 2008 - 02:19
#61
Napisano 23 września 2008 - 02:48
#62
Napisano 23 września 2008 - 07:31
Brzydko mowiac - windowsiarz pewnie nie przyjdzie. Kto kupuje produkty Apple nie tylko z powodu mody, widzimisie czy jakiegokolwiek innego niemerytorycznego powodu wybierze Della czy cos i bedzie szczesliwy. Ale Apple to nie komputer, to komputer I system, nie da sie tego porownac z niczym.
Aczkolwiek zgoda, cos z tymi wpadkami trzeba bedzie zrobic i wesolo to nie wyglada. Bo mniej wpadek = wyzsza cena. Jeszcze wyzsza?
Odpusc rasizm, uwolnij umysl. Stary Ty przeczytaj sobie co ty piszesz?
Jedynym powodem wydania sporej kasy na sprzet jest jego uzytecznosc, kto normalny kupuje sprzet dla "niemerytorycznego" powodu Przerazasz mnie swoim mysleniem.
Płacę wiec ma działac i tyle, płacę więcej ma działać lepiej, place malo to oczekuje malo. Czy to taka firma czy inna to co to za roznica?
W tym wątku padło kilka niemiłych określeń dla naszej wolnej ojczyzny — zle, bo ojczyzna to my — zle oceniac siebie i nic nie robic to juz choroba. Jak sobie zapracujemy tak bedziemy mieli. Prawda jest taka, ze jako konsumneci jestesmy nadal b.wystraszeni i zapominamy ze My tutaj jestesmy Tym o ktorego sie zabiega, dlatego zwyczajnie wymagajmy i upierajmy sie stanowczo jesli jest do tego powod. Jesli nasz sprzedawca nie jest wyedukowany to go wyedukujmy sami, pomoga nam specjalne urzedy UOKiK lub można też zapoznać się z własnym prawem i obowiązkami sprzedawcy samemu UOKiK
Oraz dokladam jeszcze prawa konsumneta w UE Inspekcja Handlowa w Opolu
Jesli lapy sie psuja i forum to wykazuje to BARDZO dobrze ze potrafimy sie zorganizowac jako spoleczenstwo! Jest to tez dowod aby to wydrukowac i zazadac od serwisu natychmaistowej wymiany lub chocby takiej obslugi abysmy nie odczuli, ze nasz wybor marki byl choc troche bledny - bo to ze zdarzaja sie pomylki i wpadki to mysle, ze kazdy wie i nikt o to akurat nie bedzie mial wielu pretensji — choc to tez kwestia umowna.
Serwis to przeciez tacy sami rodacy jak my, nie plujmy na siebie wzajemnie, szanujmy sie wzajemnie i wymagajmy wzajemnie od siebie wiecej niz od innych czyz nie tak bedziemy silniejsi?
Musialem to wygadac bo jak odczytalem tresc kolegi do ktorej sie odnosze to mi sie odechciewa uczciwie pracowac, a to juz poczatek konca.
#63
Napisano 23 września 2008 - 07:36
W moim macbooku też pękła obudowa w przedstawionych miejscach po około roku używania. Poradziłem sobie z tym naklejając nakładkę moshi (jak to już ktoś wspomniał w tym wątku). Spełnia swoje zadanie doskonale, poza tym nie wyciera się tak jak oryginalna obudowa i w komplecie jest też folia na touchpad, którą też polecam. Dodatkowo kolorystycznie pasuje tak, że na prawdę trzeba się dokładnie przyjrzeć aby zobaczyć jej istnienie. Używałem jej pół roku i nie zanotowałem najmniejszych problemów. W tej chwili macbook zmienił właściciela i z tego co wiem nowy właściciel także nie zamierza pozbywać się tej nakładki.
a skąd taką nakąłdkę dorawć?
#64
Napisano 23 września 2008 - 08:32
#65
Napisano 23 września 2008 - 08:59
#66
Napisano 23 września 2008 - 09:13
Mieli je w iSpocie, wczoraj widziałem je na iSpot.com.pl, ale właśnie sprawdziłem i faktycznie nie ma, były chyba po 42 pln, ale teraz jest koniunktura, to pewnie ze dwieście złotych będą chcieli, w końcu to naklejka do Macbooka!!
Ja też to najtaniej widziałem w ofercie iSpot:
P-AL-TIF-000-0000-99MO012002 Moshi PALMGUARD 13 BLACK NAKŁADKA OCHRONNA NA MACBOOK 13 - 41.22,-
P-AL-TIF-000-0000-99MO012102 Moshi PALMGUARD 13 WHITE NAKŁADKA OCHRONNA NA MACBOOK 13 - 39.68,-
Na ebay chcą za to 20 euro.
#67
Napisano 23 września 2008 - 09:56
#68
Napisano 23 września 2008 - 10:11
#69
Napisano 23 września 2008 - 11:45
Jaki rasizm, sam poczytaj co piszesz, he he.Odpusc rasizm, uwolnij umysl. Stary Ty przeczytaj sobie co ty piszesz?
To sie odnosilo do podejscia klienta do firmy. Sam juz sie z tym spotkalem - ludzie kupili sobie Macbooka bo taki fajny, bialy, modny i w ogole Apple klasa sama w sobie (co za durne nic nie znaczace powiedzenie), uzywaja na tym glownie Windows albo w ogole nie maja OS X. Gdy posypala im sie obudowa to sie rozczarowali i nastepnym komputerem nie bedzie Apple bo dla nich nie ma on zadnych zalet.
#70
Napisano 23 września 2008 - 13:25
IMHO dystrybutor nie ma powodu przejmować się jakością sprzedawanych towarów bo "nie Oni to wyprodukowali". Gdy np. reklamuję spuchniętą baterię w Apple Store, pracownik wyrywa mi ją z ręki by jak najszybciej schować wadliwy produkt pod ladą - działa kwestia wizerunku marki, którym pośrednik nigdy tak się przejmować nie będzie. Dla jasności w UK też są dystrybutorzy, u których zamawianie towaru i naprawy wyglądają zupełnie inaczej niż w Apple Store.To na prawdę szlachetne z twojej strony, że pomagasz w wymianie.
Tylko powiedz mi, dlaczego w Polsce nie ma takiego podejścia do klienta, że aż nasi muszą sprzęt słać do UK?
Jak widać jest to wada konstrukcyjna, więc bezwzględnie podlegająca wymianie.
Ale chyba jakoś nasz rodzimy dystrybutor widocznie nie nacisnął na producenta tak jak Anglicy.
W autoryzowanych serwisach powinny leżeć Top Case' y i czekać na klienta, a nie na odwrót....
#71 Gość_brodek_*
Napisano 23 września 2008 - 13:51
#72
Napisano 23 września 2008 - 14:25
#73
Napisano 23 września 2008 - 15:31
#74
Napisano 23 września 2008 - 16:16
#75
Napisano 23 września 2008 - 17:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych