iPhone, a gwarancja w Orange
#151
Posted 01 March 2009 - 10:13
#152 Gość_soyerski_*
Posted 11 March 2009 - 20:59
da się jakoś oddać telefon na wymianę/naprawę
pęknięta obudowa x2
hot pixel i kurz pod wyswietlaczem
#153
Posted 09 April 2009 - 13:29
#154
Posted 30 June 2009 - 06:59
#155
Posted 31 July 2009 - 13:08
#156
Posted 31 July 2009 - 13:30
#157
Posted 01 August 2009 - 00:13
Pytanie do doświadczonych w temacie. Mam za szybką iphone pyłek, sztuk: 1, ale duży, na samym środku, bardzo mnie drażni . Jakie są szanse na naprawę gwarancyjną.
Wg mnie marne ...
#158
Posted 01 August 2009 - 22:10
#159
Posted 02 August 2009 - 06:59
Mam pytanie! W moim iPhone 3g mam pękniętą obudowe ( z tyłu przy przełączniku od wyciszania) tel. nigdy mi nie upadł, nie wiem jak to się zrobiło. No i pytanie jakie mam szanse naprawy na gwarancji? Tak jak wspomniałem wcześniej pęknięcie napewno nie jest od upadku.!
Wg Ciebie nie jest od upadku, ale wygląda jak po upadku, pachnie jak po upadku, smakuje jak po upadku. Im nie udowodnisz, że nigdy nie spadł. Ale próbować zawsze można ;-)
#160
Posted 02 August 2009 - 07:36
#161
Posted 02 August 2009 - 22:13
#162
Posted 03 August 2009 - 08:19
#163
Posted 03 August 2009 - 08:22
#164
Posted 03 August 2009 - 18:04
#165
Posted 03 August 2009 - 18:09
#166
Posted 04 August 2009 - 01:58
Mam pytanie! W moim iPhone 3g mam pękniętą obudowe ( z tyłu przy przełączniku od wyciszania) tel. nigdy mi nie upadł, nie wiem jak to się zrobiło. No i pytanie jakie mam szanse naprawy na gwarancji? Tak jak wspomniałem wcześniej pęknięcie napewno nie jest od upadku.!
Też mam to pęknięcie a inaczej powiem mikropęknięcie. Nie wiem czy Ci aż to tak przeszkadza ale ja sobie darowałem oczekiwanie na telefon 2 tyg. Coś*widzę, że to miejsce prezentuje się jak "krawędź" w białym macbooku.
---- Dodano 04-08-2009 o godzinie 03:00 ----
PS. Pęknięcie ukazało się*po tygodniu użytkowania.
#167
Posted 18 August 2009 - 19:58
#168
Posted 18 August 2009 - 20:35
#169
Posted 18 August 2009 - 20:53
#170
Posted 18 August 2009 - 21:20
#171
Posted 19 August 2009 - 10:51
#172
Posted 19 August 2009 - 20:55
#173
Posted 19 August 2009 - 21:22
Poza tym, czy faktycznie ten wątek zawiera aż tyle doświadczeń z IP, czy tylko kilka i całą masę dywagacji ?
A oto cyctat:
Witam, więc tak powiem ze serwis crc a teras regeneris czy jakoś tak jest od mojego domu 500m i kiedyś był to kozak serwis oddawałem tam wszystkie telefony a miałem ich trochę 40 sztuk i zawsze oddawali mi max po 1h, raz się zdarzyło ze termin był 2 tygodnie to po upływie 2 tygodni dali mi nowy , ale ostatnio oddawałem n95, wariował strasznie, kładłem go na biurku i po 3 sekundach włączał sie aparat i walił flashem , ciepły sie robił i tak do rozładowania baterii, oddałem go i po dnu odbieram, jak zawsze patrzę się co robili i proszę o tłumaczenie bo mam napisane wymiana wyświetlacza , pytam się a po co wyświetlacz mój był dobry dostałem odpowiedz ze widocznie był jakiś problem z nim, ok mówię więc zrywam folie naklejona przez nich przy składaniu im telefonu i tam niespodzianka mój wyświetlacz zakurzony, i sie pytam jak to możliwe i widzę tępy uśmiech, więc myślę sobie ze co będę sie kłócił poszedłem, telefon nadal porażka cuda , taki to właśnie serwis.... teraz mam zamiar pójść do nich i powiedzieć ze jak nie będą mi iść na rękę z telefonami czyli full serwis wymiana obudowy i telefonów to napisze do nich do nokii i oddam nokii telefon do analizy żeby sprawdzili ze nie został wymieniony wyświetlacz i ze serwis łamie przepisy naciągając nokie na części które nie są wkładane do telefonów do których były przeznaczone.
"Nie wszystko złoto co się świeci".
Ja nie mam żadnych problemów. A ostatnio odkryłem co sprawiło wadę w poprzednim iP: moja 3-letnia córa ! Bawila się trzymając iP oburącz i uderzając w kolano przyciskiem do głośności, to powodowało wyświetlenie się głośnika No i serwis wymienił mi aparat na nowy
Nie namawiam Cię na iP, ale prawda jest taka, że każdy model ma wadliwe egzemplarze i nigdy nie wiadomo, czy się na taki trafi.
#174
Posted 19 August 2009 - 21:35
Odpowiedź znajdziesz w dacie zakupu wybitej na paragonie ze sklepu.
Poza tym, 16 stron wątku a żaden z "mądrali" nie pofatygował się sprawdzić jaką umowę podpisał z Orange. A podpisaliście umowę, która uwzględia naprawę gwarancyjną w ciągu 30 dni.
Wołki malinowe, cholera .... Do sądu chcą pozywać, że przez 8 dni nie dostali zwrotu naprawionego telefonu ... Rozpacz.
Poza tym gwarant ma na dokonanie naprawy 14 DNI ROBOCZYCH, a nie kalendarzowych jak któryś artysta napisał
Orange nie ma obowiązku udostępniania telefonu zastępczego, nie ma tego w umowie. To jest ich inicjatywa. Inna sprawa, że faktycznie to śmieszne, żeby za iP w zastępstwie oferować jakąś lipną Nokię.
Osobiście oddałem iP do Orange na naprawę i po 14 dniach ROBOCZYCH miałem telefon spowrotem, wymieniony na nowy.
Na miejscu autora wątku nie robiłbym z siebie ****** i nie opisywał tej sytuacji w mediach. Piszę to na wszelki wypadek, jeśli komuś przyjdzie ochota zrobić burzę w szklance wody i wyjść na pierdołę.
Sprawdźcie najpierw co podpisujecie.
sorki ale to chyba do mnie:P przynajmniej czesc i do niej jedynie sie odniose.
przeanalizowalem umowe jaka z orange podpisalem (wow)...
1. co mnie interesuje wewnetrzny regulamin orange? przy rekojmi ustawodawca mowi o 14 dniach,
2. 14 dni roboczych? jakas nowela art. 560 KC nastapila?
REASUMUJAC: ORANGE MA 14 DNI ROBOCZYCH (ART. 560 KC) A KODEKS CYWILNY (KC) JEST NAD WEWNETRZNE REGULAMINY nawet w orange.
pozdrawiam:) "jakis artysta"
flip
---- Dodano 19-08-2009 o godzinie 20:41 ----
BTW... ja po 14 dniach NIE ROBOCZYCH a KALENDARZOWYCH w zwiazku z niewywiazaniem sie sprzedawcy z tego USTAWOWEGO a nie opisanego w tomiku poezji zwanym dalej regulaminem orange odstapilem od umowy kupna telefonu iPhone i otrzymalem zwrot kosztow zakupu na wskazany przeze mnie nr ror.
przepraszam za smecenie ale nieuprawnione (mozecie wierzyc) nazwanie mnie artysta dotknelo mnie do bolu
pozdrawiam
#175
Posted 19 August 2009 - 22:58
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users