Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Piski w słuchawce czyli kolejne problemy z iPhone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#26 Dreadmond

Dreadmond
  • 553 postów

Napisano 16 września 2008 - 16:59

Uwielbiam patrzec jak sypia sie nowe problemy zwiazane z iPhonem :lol: :lol: :lol: Jak to jest byc tym wybranym, ktory wydal kupe kasy na telefon, ktory powinien dzialac i byc z wyzszej polki a nie jest i w dodatku nie dziala tak jak trzeba :lol: :lol: :lol: ?? Apple za bardzo chcialo obciac koszty - haha.... nie udalo sie tego zrobic... To samo bedzie z nowymi macbookami.... Zobaczycie jak sie sypia na waszych oczach :eek: Co wiecej, jak uda mi sie znalezc, to podam taki spis wytworcow komputerow i czestotliwosci wystepowania problemow. Kiedys apple bylo na 2 miejscu, teraz... daleko w tyle :grin: A to przykre Apple :( Hmm... Widac Wy ludzie kochacie miec problemy...;) Zycie z problemami staje sie bardziej kolorowe - ale czy oby nie przekolorowane ?? ;-) Powodzenia z i[Fu]nami 8-)

#27 JędrekMac

JędrekMac
  • 1 712 postów
  • SkądŁódź

Napisano 16 września 2008 - 17:43

Zycie z problemami staje sie bardziej kolorowe - ale czy oby nie przekolorowane ?? ;-)

Jeśli tak postawić sprawę, to nasze życie, przypomina... kolorowankę

#28 Stewie Griffin

Stewie Griffin
  • 960 postów
  • Płeć:

Napisano 16 września 2008 - 18:59

Po pierwsze uważaj jakich słów używasz. Po drugie, sam czekam drugi tydzień, na zwrot iPhone'a, w Polsce zawsze wysyłają do Serwisu, aby ten orzekł, czy wina jest po mojej stronie, czy producenta, tzn. z jakich przyczyn tel. nie działa.

i Stąd ta pewność chłopcze, a i następnym razem nie nadymaj się jak indor

A no i jeszcze jedno, zasad interpunkcji i ortografii Cię w szkole nie uczą?


nie masz co z nim dyskutować, zaraz napisze że ma "tylko" 16 lat i żeby byc wyrozumiałym, a w ogóle to wie lepiej ;)


A co do niezawodności noki n95, hahaha, na moich oczach w rekach kolego rozpadła sie na dwie częsci, a drugi znajomy dając mi telefon do reki powiedział żebym tylko go nie z sówał bo przestanie kontaktować - śmiech na sali. Motorola v3 - kilka koleżanek pare rygodni od zakupu oddawały ponieważ klawiatry sie sypały itp itd.

Więc nich mi tu nikt nie kituje że iP wypada duzo gorzej, jasne nie można o nim powiedzieć że jest bezawaryjny ale bez przesady.

Problemem iP jest jego popularność, i to że jest w tej chwili "tredni" więc dużo sie o nim mówi...

#29 lubkiewicz

lubkiewicz
  • 155 postów
  • SkądPolska

Napisano 16 września 2008 - 19:06

hm, zauważalne od dawna cięcie kosztów to nie tylko wina Apple. nie wiem z kąd wzięła się moda, ale robią tak wszystkie firmy zajmujące się czym kolwiek... nie trzeba daleko szukać. na iPhone namierzałem się już jakiś czas, jednak pobawiłem się kilkoma egzemplarzami od znajomych i ... nie przekonałem się zbytnio. obecnie posiadam Nokie N70, która również miała być miód malina i choć w Orange Business, zniekształca mi głos do tego stopnia, iż często klięci muszą domyślać się co do nich mówię... wracając do Apple / planuję zakup iMac 24" lecz coś mi mówi - zaczekaj do Stycznia a wyjdą nowe. owszem, jednak patrząc na to co dzieje się już jakiś czas ze sprzętem z nadgryzionym jabłkiem.. nowe - bardziej okrojone z poprawionymi oraz nowymy błędami... to tylko sprzęt i nie ma się zbytnio co przejmować.

#30 PiotrekXXX

PiotrekXXX
  • 336 postów
  • SkądEU

Napisano 16 września 2008 - 23:41

Jędrek a jakie papiery chcą w salonie jak oddajesz Iphona na naprawę ?

#31 JędrekMac

JędrekMac
  • 1 712 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 września 2008 - 05:45

wiesz, to są telefony na firmę, i do tego obsługiwał nas konsultant, u którego 8 dni wcześniej kupiliśmy tego iPhone'a, więc poprosił tylko o nip firmy, numer telefonu, a chwilę później przyszedł z dwoma egzemplarzami dokumenty poświadczającego o tym, że iPhone został oddany na gwarancję, i zabrał go. Z tego co pamiętam miałem przy sobie umowę (którą zawarłem 8 dni wcześniej) i chyba tylko to.

CIACH

#32 MacKozer

MacKozer

  • 7 214 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 września 2008 - 06:42

Uwielbiam patrzec jak sypia sie nowe problemy zwiazane z iPhonem :lol: :lol: :lol: Jak to jest byc tym wybranym, ktory wydal kupe kasy na telefon, ktory powinien dzialac i byc z wyzszej polki a nie jest i w dodatku nie dziala tak jak trzeba :lol: :lol: :lol:


Czy jeśli Twojemu sąsiadowi, w jego lepszym samochodzie wywalą okno kamieniem albo zarysują karoserię, też masz powód do radości?
Nie wiem, czy typowo polska, prymitywna zawiść i zazdrość to cecha, z którą można się dumnie obnosić.

Co do ceny... jakoś w moim przypadku nie zauważyłem wielkich kosztów. Właśnie Orange przedłużyło mi umowę dając za 250 zł 400 minut do wszystkich sieci i internet z 6GB limitu oraz IPhone 3G 16GB za 149 zł. To nie jest w żadnym razie "kupa kasy".
W moim przypadku odpadnie Ci ekscytacja i powód do radości jakby coś nie daj boże zaczęło się dziać z moją nową słuchawką.

Hmm... Widac Wy ludzie kochacie miec problemy...;)
Zycie z problemami staje sie bardziej kolorowe - ale czy oby nie przekolorowane ?? ;-)


Wydaje się, że jeśli inni nie mieli by problemów, to Ty straciłbyś w życiu wiele radości. Twoja nie mogąca znaleźć ujścia zawiść i zazdrość by Cię zwyczajnie zabiła.

#33 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 17 września 2008 - 07:14

Wracajac do tematu... Te piski w słuchawce,to wadliwy iPhone czy problem z 3G w Orange? Wszyscy mają te piski?Jesli nie,tzn.ze to wina iPhone'a,a ten podlega wymianie,tak?

#34 wern

wern
  • 53 postów
  • SkądTychy

Napisano 17 września 2008 - 13:27

Problem jest z modułem 3G i zależy od zasięgu usługi 3g danej sieci. W przypadku niskiego zasięgu 3g telefon zrywa połączenie z siecią i próbuje się ponownie zalogować wtedy słyszane są piski (modulacja podobna do modemu). U mnie tak było po wyłączeniu 3G nie mam takich "udogodnień". Ale swoja drogą wyłanczanie 3G nie jest metodą - w końcu po to jest 3G by z niego korzystać. Odeśle swój telefon do serwisu (Orange). Ktoś go oddał już ?? Jak Orange reaguje ??

---- Dodano 17-09-2008 o godzinie 14:28 ----
Problem jest z modułem 3G i zależy od zasięgu usługi 3g danej sieci. W przypadku niskiego zasięgu 3g telefon zrywa połączenie z siecią i próbuje się ponownie zalogować wtedy słyszane są piski (modulacja podobna do modemu). U mnie tak było po wyłączeniu 3G nie mam takich "udogodnień". Ale swoja drogą wyłączanie 3G nie jest metodą - w końcu po to jest 3G by z niego korzystać. Odeśle swój telefon do serwisu (Orange). Ktoś go oddał już ?? Jak Orange reaguje ??

#35 George Stark

George Stark
  • 242 postów

Napisano 17 września 2008 - 16:34

Mi się wydawało, że 3G służy do transmisji danych, a nie normalnego połączenia telefonicznego. Mam dwa iPhony. Oba mają włączony tryb 3G. Dzwonię jednym na drugiego i chwilę czekam. Na górze, gdzie mamy pokazaną sieć, 3G znika i włącza się podstawowe E. Po rozłączeniu telefon pozostaje na E, ale jak włączę np. Safari i korzystam z netu to znów telefon sam przełącza się na 3G. O co dokładnie chodzi? Ktoś wyjaśni?

#36 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 17 września 2008 - 20:57

Nie zawsze iPhone zdąży oświeżyć ikone u góry (E lub 3G), możliwe, że wykonywałes już połączenie będąc połączony z siecią EDGE, dlatego połączenie nie zostało zerwane. Sprawdziłem u kumpla, który ma nokie obsługującą 3G. Jeśli nawiąże połączenie będąc w sieci 3G i wyłączy 3G - połączenie zostanie zerwane. Zwykła sieć GSM (która oferuje EDGE), to co innego niż sieć 3G. Zwróćcie uwagę, że gdy przeglądacie dostępne sieci macie wybór: Orange, albo Orange 3G. Gdy prowadzicie rozmowe będąc w sieci Orange 3G i stracicie zasięg, następuje automatyczne przełączenie do zwykłej sieci GSM - to wiąże się z utratą połączenia i nie jest to wina iPhone'a (jak mówiłem w Nokii jest to samo), tylko wina sieci, która nie umie utrzymać takiego połączenia. U mnie w domu 3G łapie w jednym pokoju (ledwo) i często zrywa mi połączenia. Pracuje w budynku, na dachu którego jest nadajnik 3G, więc tam mam max zasięg - nie ma mowy o zrywaniu połączeń i normalnie rozmawiając mogę przeglądać internet po 3G. Wina tzw. "odgłosu kibla" podczas rozmowy i zrywania połączeń nie leży zatem po stronie iPhone'a napewno. Możliwe, że w Erze tego problemu nie ma, możliwe że Era utrzymuje połączenia podczas utraty zasięgu 3G. Należałoby to sprawdzić , niestety nie mam znajomego z telefonem obsługującym 3G w sieci Era - chyba nie :) Czy oddanie iPhone'a na gwarancje coś da? Wątpie.

#37 damkraw

damkraw
  • 63 postów

Napisano 18 września 2008 - 08:06

Nie zawsze iPhone zdąży oświeżyć ikone u góry (E lub 3G), możliwe, że wykonywałes już połączenie będąc połączony z siecią EDGE, dlatego połączenie nie zostało zerwane.

Sprawdziłem u kumpla, który ma nokie obsługującą 3G.

...


Problem polega na tym że połączenie nie jest zerwane - jak przestaję przesyłać dane po kilku sekundach głośnik zaczyna działać prawidłowo i można kontynuować rozmowę. Poza tym opisany objaw występuje natychmiast po rozpoczęciu transmisji danych.

#38 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 09:12

Jesteś w sieci Orange czy Era?

#39 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 18 września 2008 - 09:40

A te piski to nie jest wina iP'ka tylko Operatora. Podczas polaczenia sie z kims za pomoca 3G, w momencie gdy 3G zostanie przerwane i wejscie w strefe EDGE polaczenie zostanie przerwane. Gdzies tak slyszalem, cos mi ktos mowil. :-) Ja jestem w Erze i narazie nie maielm okazji byc dluzszy czas w strefie 3G non stop jestem tylko w GPRS. Pzdr Kuba.

#40 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 10:19

Dokładnie tak się dzieje. Podczas rozmowy wyłączałem 3G w ustawieniach - połączenie przerwane. U kumpla w Nokii N70 to samo (też w Orange). Możliwe, że w Erze nie przerywa połączenia, tylko ładnie i elegancko przełącza na zwykłą sieć EDGE.

#41 podkowa

podkowa
  • 169 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 września 2008 - 10:36

Dziwne te wasze problemy z 3G, widać iPhone nie lubi macierzystych ( orange, era) sieci ja mam kupionego we Włoszech bez simlock'a i używam z kartą plusa z usługą iplus i jakoś nigdy nie miałem problemów ze zrywaniem połączeń 3G żadnych pisków itp. Fakt soft 2.1 poprawił zasięg 3G tam gdzie kiedyś była jedna kreska teraz są 3 a telefon płynnie się przelogowuje. Wcześniej używałem iPhona 2G również bez żadnych problemów teraz używa go żona w erze i co ciekawe telefon bardzo często zrywa jej połączenia oraz gubi sieć więc może to nie wina telefonu tylko infrastruktury operatora?

#42 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 10:40

Możesz włożyć karte Orange i sprawdzić czy będą piski podczas gubienia zasiegu 3G? To raz na zawsze wyjaśniłoby czy wina leży w iPhone'ie czy w sieci Orange.

#43 podkowa

podkowa
  • 169 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 września 2008 - 10:48

Dodam jeszcze że problemy z iPhonem 2G zaczęły się po aktualizacji do 2.1 po restarcie telefonu iTunes podał komunikat że są dostępne nowe ustawienia dla twojej sieci i czy chce je pobrać tak więc rozpoznał że w telefonie jest karta ery i coś dorzucił. Jak znam życie coś źle zagrało na linii apple - era, orange przy lokalizowaniu softu dla naszych operatorów i stąd te problemy.

#44 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 10:54

Podkowa, będąc w sieci 3G wykonaj połączenie i w ustawieniach wyłącz 3G - powinno zerwać połączenie (przynajmniej w Orange zrywa). Jeśli zerwie, to nie ma siły...kiedy jesteś w 3G i stracisz zasięg 3G to podczas przełączania na Edge też powinieneś stracić. Sprawdź i daj znać.

#45 podkowa

podkowa
  • 169 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 września 2008 - 10:55

OK, wieczorem sprawdzę z kartą ery i orange swojego 3G i dam znać

#46 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 11:00

dodam,ze u mnie po wyłączeniu ręcznym 3G telefon zrywa połączenie w sposób "kulturalny",a jeśli sam gubi zasięg 3G to właśnie słychać te piski i szumy.

#47 podkowa

podkowa
  • 169 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 września 2008 - 11:12

Właśnie sprawdziłem z kartą plusa, podczas trwającego połączenia 3G po wyłączeniu ręcznym 3G telefon przerywa połączenie i wylogowuje się całkowicie z sieci a na wyświetlaczu pojawia się zamiast nazwy operatora "brak usług" po czym loguje się w edge.

#48 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 11:18

Aha, no właśnie. Wyłączyłeś ręcznie 3G, podejrzewam, że jeśli iPhone sam straci zasięg 3G stanie się dokładnie to samo..i tak się dzieje, połączenie jest zrywane, tyle że w Orange słychać "kibel". Ciężko jest na siłe starać się stracić zasięg 3G, nie będę Cie namawiał do łażenia po piwnicach w tym celu, ale jak coś, to daj znać co się dzieje gdy iphone sam straci zasięg 3G ;) Dzięki za pomoc w wyjaśnieniach.

#49 podkowa

podkowa
  • 169 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 września 2008 - 11:26

Aha, no właśnie.

Wyłączyłeś ręcznie 3G, podejrzewam, że jeśli iPhone sam straci zasięg 3G stanie się dokładnie to samo..i tak się dzieje, połączenie jest zrywane, tyle że w Orange słychać "kibel".

No chyba nie zupełnie tak jest, własnie sprawdziłem w N95 też po wyłączeniu ręcznie 3G podczas trwania połączenia przerywa je i wylogowuje się całkowice z sieci.
Natomiast w trybie automatycznym robi to płynnie przynjmniej w plusie

#50 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 18 września 2008 - 11:39

kumpla w N70 czy N75 zrywa zarówno ręcznie jak i automatycznie (w Orange). Jeśli możesz,to sprawdź jak to wygląda u ciebie w iphonie w orange-chodzi o wyeliminowanie pogłosek jakoby polski orange dostał wadliwe iphony.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych