Dążymy do tego aby kiedyś miałAle wiesz gdzie SAD ma Twoje psucie im opinii na MyApple?
SAD
#126
Napisano 18 listopada 2005 - 19:27
#127
Napisano 18 listopada 2005 - 19:41
#128
Napisano 18 listopada 2005 - 19:58
[ Dodano: 2005-11-18, 19:58 ]
narazie
#129
Napisano 18 listopada 2005 - 21:14
#130
Napisano 19 listopada 2005 - 00:37
#131
Napisano 19 listopada 2005 - 00:43
#132
Napisano 19 listopada 2005 - 00:49
Ja dostałem od rękina faktury za sprzęt kupiony w SAD zawsze czekam około miesiąca...
#133
Napisano 19 listopada 2005 - 00:51
#134
Napisano 19 listopada 2005 - 09:20
#135
Napisano 19 listopada 2005 - 09:36
#136
Napisano 19 listopada 2005 - 09:59
Ja myślę, że wina jest tu centrali, która powinna szkolić pracowników w zakresie różnej tematyki czy to DTP, grafika 3d jak również montaż NLE. Nie może być tak by w salonie mimo szczerych chęci personelu nie można było uzyskać informacji o nurtującym nas problemie.
Tu się stanowczo nie zgodzę z takim podejściem. Gdyby tak było to sprzedawcy musieliby znać dokładnie KAŻDY program który sprzedają i to na poziomie zaawansowanym :roll:
Do udzielania takich informacji powinien służyć jakiś help desk, może być jeden na całą Polskę. Dzwonisz, albo piszesz maila, podajesz numer klienta i dostajesz informacje.
Sprzedawcy w salonach powinni wiedzieć wszystko o sprzęcie żeby sprzedać produkt którego dokładnie potrzebujesz, czyli idealnie dopasowany do potrzeb. I umieć na przykład odpowiedzieć czy iMic będzie działał od ręki na starym G3.
#137
Napisano 19 listopada 2005 - 11:21
Jednak najbardziej wkurzające to, że zdarzają sie takie korygodne zachowania jak ta opisana powyżej sprawa iMac'a i naprawy pogwarancyjnej. Przedłużającej się w nieszkończoność, to jest karygodne! I co ma pomyśleć klient który kupi np. PM i ma pilną pracę, spali się płyta, i np wymienią mu ją za... no właśnie.. może miesiąc może dwa... mnie to przeraża, nie wiem jak was. Pozatym, skoro jest taka sprawa, to natychmiast do sądu z nimi.
#138
Napisano 19 listopada 2005 - 11:32
#139
Napisano 19 listopada 2005 - 12:09
Od tego są fora, aby grzebać co/gdzie/kiedy - sprzedawca nie może znać odpowiediz na wszystkie pytania. Jest np. www.spymac.com i wiele innych - wystarczy poszukać, no i jest MyApple.
#140
Napisano 19 listopada 2005 - 12:50
#141
Napisano 19 listopada 2005 - 13:35
Ale to jest po prostu niemożliwe - pracownicy każdego salonu, niezależnie czy to będzie Apple, Mercedes, czy Marantz, będą znali tylko ogólne zagadnienia, a ze szczegółami należy się zgłosić do pomocy technicznej lub wyspecjalizowanego doradcy. Tak jest wszędzie - w salonach Apple na zachodzie funkcjonuje przecież Genius Bar, czyli stanowisko takiego wyspecjalizowanego doradcy, do którego trzeba się zapisywać na spotkanie.Ja myślę, że wina jest tu centrali, która powinna szkolić pracowników w zakresie różnej tematyki czy to DTP, grafika 3d jak również montaż NLE. Nie może być tak by w salonie mimo szczerych chęci personelu nie można było uzyskać informacji o nurtującym nas problemie.
#142
Napisano 19 listopada 2005 - 13:37
Owszem, wkurzające jest to, że takie sytuacje się zdarzają, ale naprawdę przerażające jest to, że ludzie pozwalają się tak traktować.Jednak najbardziej wkurzające to, że zdarzają sie takie korygodne zachowania jak ta opisana powyżej sprawa iMac'a i naprawy pogwarancyjnej. Przedłużającej się w nieszkończoność, to jest karygodne! I co ma pomyśleć klient który kupi np. PM i ma pilną pracę, spali się płyta, i np wymienią mu ją za... no właśnie.. może miesiąc może dwa... mnie to przeraża, nie wiem jak was. Pozatym, skoro jest taka sprawa, to natychmiast do sądu z nimi.
#143
Napisano 19 listopada 2005 - 21:06
Co by było gdybym uzyskał odpowiedź od personelu w Media Markt, że na temat tego radia to mogę się dowiedzieć więcej wysyłając emaila do producenta, a on tu tylko wypisuje paragon.
Zwróć uwagę że jako przykład użyłeś radia, czyli sprzętu.
A zapytałbyś w Media pracownika jak przejść trzeci świat w Myście, albo jak zrobić kwerende w arkuszu kalkulacyjnym ?
Dalej uważam że od tego jest producent oprogramowania albo help desk.
#144
Napisano 19 listopada 2005 - 21:59
Jednak najbardziej wkurzające to, że zdarzają sie takie korygodne zachowania jak ta opisana powyżej sprawa iMac'a i naprawy pogwarancyjnej. Przedłużającej się w nieszkończoność, to jest karygodne! I co ma pomyśleć klient który kupi np. PM i ma pilną pracę, spali się płyta, i np wymienią mu ją za... no właśnie.. może miesiąc może dwa... mnie to przeraża, nie wiem jak was. Pozatym, skoro jest taka sprawa, to natychmiast do sądu z nimi.
Owszem, wkurzające jest to, że takie sytuacje się zdarzają, ale naprawdę przerażające jest to, że ludzie pozwalają się tak traktować.
A coz ja moge zrobic w tej chwili ?? jechac do Wawy i w pysk strzelic ? sorry ale chyba nie tedy droga.... .. bez watpienia wystapie z oficjalna skarga do zarzadu SAD i Apple UK ktora dala im licencje ....
pozdrawiam
#145
Napisano 19 listopada 2005 - 23:49
#146
Napisano 20 listopada 2005 - 11:11
#147
Napisano 20 listopada 2005 - 14:06
W moim odczuciu - w sklepach Apple, często miałem wrażenie, że sprzedawcy naprawdę dużo wiedzą, a jak czegoś nie wiedzą to od razu do prof. Googla uderzają i nie ma jakiegoś "sztucznego" ściemniania jak np. czasem w salonach firm innych (np Vobis). Gdzie sprzedawca tak próbuje manipulować aby sprzedać ci to co jest, a nie to czego szukasz... w salonach z jabłkami tego nie czułem, mowię o polsce - salony w Wawie, Katowicach (Cortland) i Kraków. Jednak pewnie nie jest tak wszędzie, i jest to jak najbardziej subiektywna opinia. :-)
#148
Napisano 21 listopada 2005 - 02:08
A dlaczego FinalCut Pro, a nie Shake, Logic Pro czy Aperture? Fizyczną niemożliwością jest, aby sprzedawca mógł ci w sposób wyczerpujący opowiedzieć o każdym z tak różnych programów, a dodatkowo jeszcze o całej gamie sprzętu oferowanego przez Apple. Właśnie dlatego specjalizacja, bo specjalista powinien, przynajmniej w założeniu, być w stanie zapoznać Cię z każdym aspektem interesującego Cię tematu. I na zachodzie służy temu tak zwany Genius Bar, do którego trzeba się zapisywać.Nie wymagam znajomości programu FCPro w stopniu zaawansowanym ale jeśli mam zamiar dokonać zakupu oprogramowania to wskazane jest abym mógł się przynajmniej częściowo zorientować w możliwościach programu
I nie piszę tego, żeby bronić SADu, bo oczywistym niedociągnięciem tej firmy jest zbyt słaby dostęp do takich fachowców, ale żebyś nie oczekiwał takiej wiedzy od szeregowego pracownika sklepu - on może Ci jedynie przeklepać z pamięci treść ulotek reklamowych lub pozwolić potestować dany program na komputerze testowym.
#149
Napisano 21 listopada 2005 - 08:04
#150
Napisano 21 listopada 2005 - 08:33
Przykro mi to stwierdzić, ale padasz tu ofiarą polskiego rynku. Już tłumaczę: ilu jest, Twoim zdaniem, indywidualnych klientów, takich jak Ty, którzy będą chcieli kupić program klasy FinalCut Pro i odpowiedni do tego sprzęt, wykładając na ten cel naprawdę duże pieniądze? Czy opłaca się organizować dla tych kilku osób pokazy w każdym z salonów, skoro organizowane są co roku Warsztaty Kreacji Cyfrowej, a klienci instytucjonalni, czyli 99.9% klientów kupujących tego typu oprogramowanie, kontaktują się nie z salonami, ale bezpośrednio z centralą i ich doradcą do spraw, na przykład, wideo?powinny być moim zdaniem raz w kwartale czy w miesiącu pokazy możliwości programu /nie tylko FCPro/ i sprzętu w poszczególnych salonach przez osoby potrafiące pokazać jego możliwości praktycznie i wtaki sposób można przyciągnąć nowych klientów.
To tylko świadczy o zaletach tego oprogramowania, ale również dowodzi, że Twoje żądania nie mają sensu: każdy praktyk z doświadczeniem w obsłudze tego typu programów szybko i sprawnie sam zdobędzie podstawową wiedzę na ich temat. Sprzedawca, żeby zadowolić takiego klienta, musiałby je poznać w stopniu przynajmniej zaawansowanym - nie tylko FCP, ale każdy inny program Apple, czy sprzedawany przez salony SADu.mój syn który razem ze mną pracuje na programach do montażu NLE i obróbki zdjęć na systemie WinXP nie ustępował wiedzą w zakresie obsługi programu FCPro pracownikom salonu chociaż nie miał z nim nigdy do czynienia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych