
SAD
#76
Posted 01 June 2005 - 12:37
Po rozmowach z SADem zostało mi jedynie zakupienie Tigera w promocji UTD za 79 pln.
Co z resztą uczyniłem (w końcy jest to prezent dla dziecka).
Oczywiście wcześniej wysłałem 3 maile na które nie było odpowiedzi, dopiero po moim telefonie dowiedziałem się że już można to nabyć.....
Wnioski:
- monopol jest zawszem monopolem - np. obsługa klienta w TPSA czy SAD :twisted:
- uważam, że każde uchybienia ze strony dostawców sprzętu powinny być opisywane i "głośno piętnowane"(przykład), nie tylko na tym forum - może po jakimś czasie przyniesie to rezultat.
- co do samego SADu.....chyba wszytsko jasne (jak znajdę odpowiedni adres mail do Apple Europe to i tak będę pisał)
- może nowy dział : uwagi na temat dostawców?
- dziękuję wszystkim za poparcie!
koniec
#77
Posted 01 June 2005 - 12:55

#78
Posted 01 June 2005 - 13:21

#79
Posted 01 June 2005 - 16:33



#80
Posted 01 June 2005 - 18:37
#81
Posted 01 June 2005 - 23:23

[ Dodano: 2005-06-02, 13:02 ]
MAM GO! jest śliczny, właśnie stawiam tigera. Dlaniego warto sie było poużerać z SADem.
#82
Posted 02 June 2005 - 23:57
#83
Posted 03 June 2005 - 09:22
a ja się dzisiaj 10 minut użerałem z windą. Już chyba wolę walczyć z jakimś SADem przez miesiąc niż używać windy.
Ja bym wolał 10min powalczyć z czymkolwiek, niż cały miesiąc użerać się z jakąś firmą. Ale jak kto woli.

#84
Posted 03 June 2005 - 09:33
a ja się dzisiaj 10 minut użerałem z windą. Już chyba wolę walczyć z jakimś SADem przez miesiąc niż używać windy
Hmm... A ja wolę windę niż SAD. Jakoś mimo wszystko od czasów w2k/xp windows jest bardziej przyjazny niż np. salon w BC...

#85
Posted 03 June 2005 - 09:50
#86
Posted 03 June 2005 - 09:54
#87
Posted 03 June 2005 - 10:08
#88
Posted 01 July 2005 - 23:44
#89
Posted 03 July 2005 - 11:07
#90
Posted 18 July 2005 - 00:19
Nie kuś swoimi opowieściami bo ja mam parę "miłych" historyjek o swoich przygodach z BC i od dwóch stron tego wątku z całej siły się wstrzymuję.
A to ciekawe, bo ja po jedynej wizycie w salonie w BlueCity wyniosłem baaaardzo miłe wrażenia (heh i to nawet pomimo wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych!

#91
Posted 18 July 2005 - 12:45
wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych! Very Happy
miales duuuze szczescie ze cie z tamtąd nie wy...kopali z wielkim chukiem

#92
Posted 19 July 2005 - 07:32
Nie kuś swoimi opowieściami bo ja mam parę "miłych" historyjek o swoich przygodach z BC i od dwóch stron tego wątku z całej siły się wstrzymuję.
A to ciekawe, bo ja po jedynej wizycie w salonie w BlueCity wyniosłem baaaardzo miłe wrażenia (heh i to nawet pomimo wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych!)
a może pomyliłeś sklepy? a uwagi do personelu czego tyczyły?
#93
Posted 19 July 2005 - 09:22
po jedynej wizycie w salonie w BlueCity wyniosłem baaaardzo miłe wrażenia (heh i to nawet pomimo wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych!
)
a może pomyliłeś sklepy? a uwagi do personelu czego tyczyły?
Raczej nie pomylił. Jest tam jeden, jedyny miły pracownik. Musiał właśnie na niego trafić.
#94
Posted 19 July 2005 - 10:06
#95
Posted 19 July 2005 - 13:40
#96
Posted 19 July 2005 - 14:08
#97
Posted 19 July 2005 - 14:15
#98
Posted 19 July 2005 - 14:17
#99
Posted 19 July 2005 - 15:07
nie rozumiem dlaczego ciagle piszecie ze SAD nie odpisuje na maile? ja dzis wysylalem maila do dzialu marketingu
Salony nie odpisują. Siedziba często tak. To samo dotyczy zasięgania informacji przez telefon. Centrala połączy i udzieli informacji, w salonie każą zadzwonić póżniej lub mówią, że oddzwonią i czekasz do zaj...ania.
#100
Posted 19 July 2005 - 15:08
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users