Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

SAD


  • Please log in to reply
156 replies to this topic

#76 tom_mac

tom_mac
  • 734 posts
  • SkądPoznań

Posted 01 June 2005 - 12:37

Wracając do głównego wątku.

Po rozmowach z SADem zostało mi jedynie zakupienie Tigera w promocji UTD za 79 pln.
Co z resztą uczyniłem (w końcy jest to prezent dla dziecka).
Oczywiście wcześniej wysłałem 3 maile na które nie było odpowiedzi, dopiero po moim telefonie dowiedziałem się że już można to nabyć.....

Wnioski:

- monopol jest zawszem monopolem - np. obsługa klienta w TPSA czy SAD :twisted:
- uważam, że każde uchybienia ze strony dostawców sprzętu powinny być opisywane i "głośno piętnowane"(przykład), nie tylko na tym forum - może po jakimś czasie przyniesie to rezultat.
- co do samego SADu.....chyba wszytsko jasne (jak znajdę odpowiedni adres mail do Apple Europe to i tak będę pisał)
- może nowy dział : uwagi na temat dostawców?
- dziękuję wszystkim za poparcie!

koniec

#77 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7238 posts
  • Skąd3city

Posted 01 June 2005 - 12:55

A ja proponuję rozszerzyć dział "Giełda". Zrobić coś w stylu "Kupno i Sprzedaż Maków" (tytuł oczywiście badziewny ;-) Czekam na inne propozycje...) Byłyby w nim przyklejone topic'i, gdzie można Maka kupić i w jaki sposób się to odbywa (czyli np. wypisane sposoby zakupu: SAD, Allegro, zagranica i wady-zalety danego rozwiązania - np. opis jak to jest z gwarancjami, transportami, itd z zagranicy. No i opis sklepów Apple w Polsce - obsługa, uwagi, itd). No i reszta do standardowe [Kupię] [Sprzedam] :)

#78 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 01 June 2005 - 13:21

Mnie też bardziej się podoba "poniechaj" niż "anuluj". Bo co mam anulować, coś czego nawet nie zacząłem? ;)

#79 McGege

McGege
  • 202 posts
  • SkądW-wa

Posted 01 June 2005 - 16:33

jestem za , zważywszy ze jeszcze jestem przed zakupem :D :D :D

#80 Przemion

Przemion
  • 2465 posts
  • SkądAmsterdam

Posted 01 June 2005 - 18:37

Cóż można też zakupić maczka w Niemczech lub innym kraju UE, najlepiej znać jakiegoś studenta z tamtego kraju i dostaniemy 5 lub 6 % zniżki edukacyjnej, a serwis nie jest tak daleko i omijamy SAD. Szkoda, że tak jest, ale to chyba jedno z lepszych rozwiązań.

#81 iBodo

iBodo
  • 265 posts
  • SkądW-wa

Posted 01 June 2005 - 23:23

Ehhh, SAD wygrał, ide na ich warunki bo niemam już siły kombinować... obym tylko tego nieżałował. Jutro odbieram mojego iBooka, cudowne podniecenie przed nowym gadżetem :D

[ Dodano: 2005-06-02, 13:02 ]
MAM GO! jest śliczny, właśnie stawiam tigera. Dlaniego warto sie było poużerać z SADem.

#82 menelek

menelek
  • 1210 posts
  • Skądolsztyn

Posted 02 June 2005 - 23:57

a ja się dzisiaj 10 minut użerałem z windą. Już chyba wolę walczyć z jakimś SADem przez miesiąc niż używać windy. A internet na tym jedynym słusznym systemie doprowadził mnie dziś do szału. W ogóle najgorsze jest to że komunikaty odnośnie ,,nieprzewidzianych zdarzeń" strasznie rozmijają się z rzeczywistością. To był jakiś ponury i okrutny żart!!!

#83 DarkStar

DarkStar
  • 82 posts

Posted 03 June 2005 - 09:22

a ja się dzisiaj 10 minut użerałem z windą. Już chyba wolę walczyć z jakimś SADem przez miesiąc niż używać windy.


Ja bym wolał 10min powalczyć z czymkolwiek, niż cały miesiąc użerać się z jakąś firmą. Ale jak kto woli. :P

#84 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 03 June 2005 - 09:33

a ja się dzisiaj 10 minut użerałem z windą. Już chyba wolę walczyć z jakimś SADem przez miesiąc niż używać windy


Hmm... A ja wolę windę niż SAD. Jakoś mimo wszystko od czasów w2k/xp windows jest bardziej przyjazny niż np. salon w BC...;))))

#85 devilia

devilia
  • 1872 posts
  • SkądDziałdowo, PL

Posted 03 June 2005 - 09:50

jak moj ibook nie ladowal i poszedlem z nim do bluecity to gosc powiedzial, ze skoro kupiony byl w niemczech to musze miec dowod oplacenia cla, akcyzy, vatu, sratu i takich innych o ktorych w zyciu nie slyszalem, po czym zalamany wyszedlem i siedzialem na stacjonarnym ibooku do czasu gdy zadzwonilem do serwisu sadu (na magnolii) tam mi powiedzieli ze moj komputerek ma gwarancje globalna i skoro byl kupiony w europie to nie potrzebuje zadnych dokumentow. wyslalem im samego laptopa (zadnych papierow - jedynie adres zwrotny) na ich koszt, a po 3 dniach mialem juz u siebie naprawionego ibooka. latwo szybko i przyjemnie - nie mozna bylo tak od razu?

#86 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 03 June 2005 - 09:54

Nie kuś swoimi opowieściami bo ja mam parę "miłych" historyjek o swoich przygodach z BC i od dwóch stron tego wątku z całej siły się wstrzymuję.

#87 hubiii

hubiii
  • 1341 posts
  • Skądwroclaw

Posted 03 June 2005 - 10:08

hehe pochwal sie .. w koncu juz i tak tyle sie na temat sklepow powiedzialo .....

#88 Hex

Hex
  • 2660 posts
  • SkądGdańsk

Posted 01 July 2005 - 23:44

To ja teraz po przeczytaniu całego tematu nie wiem co mam myslec :? Wczoraj gosc w Cortlandzie zapewniał mnie ze dostane swojego mini'aka z Tigerem, nie wiem okaze sie we Wtorek moze Srode w co juz tez wątpie bo widze ze niektorzy troche dłuzej czekali :|

#89 Marcin_G

Marcin_G
  • 892 posts
  • Płeć:
  • SkądRumia

Posted 03 July 2005 - 11:07

No cóż, oby mówili prawdę. Mi w Gdańsku mówili że jest szansa zakupu w przeciągu dwóch tygodni (był to chyba marzec), ale jak już przyjechałem żeby złożyć zamówienie i wpłacić ewentualną zaliczkę to się dowiedziałem że może tak za trzy miesiące. Dobrze że sprzedawca był na tyle uczciwy i o tym poinformował. W każdym bądź razie życzę powodzenia.

#90 Mac_Abra

Mac_Abra
  • 674 posts
  • Skądsskątowni

Posted 18 July 2005 - 00:19

Nie kuś swoimi opowieściami bo ja mam parę "miłych" historyjek o swoich przygodach z BC i od dwóch stron tego wątku z całej siły się wstrzymuję.


A to ciekawe, bo ja po jedynej wizycie w salonie w BlueCity wyniosłem baaaardzo miłe wrażenia (heh i to nawet pomimo wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych! :D )

#91 Krzysiek

Krzysiek
  • 4184 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 18 July 2005 - 12:45

wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych! Very Happy



miales duuuze szczescie ze cie z tamtąd nie wy...kopali z wielkim chukiem :)

#92 krismiszcz

krismiszcz
  • 2414 posts
  • SkądLUBLIN

Posted 19 July 2005 - 07:32

Nie kuś swoimi opowieściami bo ja mam parę "miłych" historyjek o swoich przygodach z BC i od dwóch stron tego wątku z całej siły się wstrzymuję.


A to ciekawe, bo ja po jedynej wizycie w salonie w BlueCity wyniosłem baaaardzo miłe wrażenia (heh i to nawet pomimo wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych! :D )


a może pomyliłeś sklepy? a uwagi do personelu czego tyczyły?

#93 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 19 July 2005 - 09:22

po jedynej wizycie w salonie w BlueCity wyniosłem baaaardzo miłe wrażenia (heh i to nawet pomimo wtrącenia paru uwag krytycznych o przełożonych! :D )


a może pomyliłeś sklepy? a uwagi do personelu czego tyczyły?


Raczej nie pomylił. Jest tam jeden, jedyny miły pracownik. Musiał właśnie na niego trafić.

#94 krismiszcz

krismiszcz
  • 2414 posts
  • SkądLUBLIN

Posted 19 July 2005 - 10:06

pewnie zawracł im głowe dlaczego w ofercie nie ma B&W :mrgreen:

#95 Krzysiek

Krzysiek
  • 4184 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 19 July 2005 - 13:40

nie rozumiem dlaczego ciagle piszecie ze SAD nie odpisuje na maile? ja dzis wysylalem maila do dzialu marketingu z zapytaniem czy znizka MacKarty obejmuje rowniez salon w Galerii Moktow. w ciagu 3 minut dostalem odpowiedz.

#96 krismiszcz

krismiszcz
  • 2414 posts
  • SkądLUBLIN

Posted 19 July 2005 - 14:08

Ja, gdy pytałem się o Sonneta to mi odpowiedzieli wciągu 30min

#97 agrzesko

agrzesko
  • 381 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 19 July 2005 - 14:15

Mi serwisant z Cortlandu w Poznaniu tez odpisal dosc szybko i rozwiazal problem.

#98 _sys

_sys
  • 2046 posts
  • SkądB-stok i okolice

Posted 19 July 2005 - 14:17

A napisał ktoś kiedykolwiek do admina ich stronki? Ja wczoraj napisałem do typa, a mi serwer pocztowy powiedział, że te wystąpił błąd. Coś jakby komus konto nie działało :roll: . Napiszę wieczorkiem pod inny adres, może coś z tym zrobią...

#99 Ka

Ka


  • 6050 posts
  • SkądKraków

Posted 19 July 2005 - 15:07

nie rozumiem dlaczego ciagle piszecie ze SAD nie odpisuje na maile? ja dzis wysylalem maila do dzialu marketingu


Salony nie odpisują. Siedziba często tak. To samo dotyczy zasięgania informacji przez telefon. Centrala połączy i udzieli informacji, w salonie każą zadzwonić póżniej lub mówią, że oddzwonią i czekasz do zaj...ania.

#100 janek

janek
  • 236 posts
  • SkądŁódź

Posted 19 July 2005 - 15:08

dział marketingu ok, przecież to sprzedaż, ale próbowaliście się kiedyś dostać mailem gdziekolwiek indziej. Ja do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi z serwisu (2 m-ce)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users