U mnie 20.09. Poszło przez stronę. Ta ruszyła szybciej niż aplikacja. Teraz tylko zadzwonić aby poprawili dane do faktury
iPhone 16/16 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty
#26
Napisano 13 września 2024 - 13:08
#27
Napisano 13 września 2024 - 13:09
U mnie 20.09. Poszło przez stronę. Ta ruszyła szybciej niż aplikacja. Teraz tylko zadzwonić aby poprawili dane do faktury
Tylko jak będziesz miał "przygotowanie do wysyłki", to wtedy nie da się dokonać korekty. Przed albo po wysłaniu.
iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 Cellular / Macbook Pro '14 M1 Pro / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#28
Napisano 13 września 2024 - 13:09
O widzisz, a u mnie aplikacja była szybciej.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#29
Napisano 13 września 2024 - 13:11
Tylko jak będziesz miał "przygotowanie do wysyłki", to wtedy nie da się dokonać korekty. Przed albo po wysłaniu.
Nie no to spróbuję jeszcze dzisiaj to ogarnąć. To jest niedorzeczne że nie ma miejsc a NIP a do tego nazwa spółki się nie mieści.
#30
Napisano 13 września 2024 - 13:15
nie da się póki co dzwonić na infolinie aby nawet dane zmienić... nawet sygnału nie ma wy też tak macie ?
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#31
Napisano 13 września 2024 - 13:18
Wyjątkowo łatwo mi poszło 16pro naturalny tytan 256 na 23go
#32
Napisano 13 września 2024 - 13:20
Jak zwykle w stresie mały błąd, zamiast płatności apple pay wybrałem "idź do kasy" i musiałem przepisywać kody weryfikacyjne z banku zamiast jak człowiek skorzystać z face id ale według apple się udało dostawa 23.09 czyli jak zawsze dzień roboczy po premierze bo nie jestem z wojewódzkiego miasta. ale tłumu chyba nie było.
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#33
Napisano 13 września 2024 - 14:11
iPhone 15 Pro
#34
Napisano 13 września 2024 - 14:36
Jak się zamawia iPhona + airpodsy + etui i każde ma inny termin to wysyłają to różnymi paczkami czy wszystko idzie ostatnią?
Użytkownik kostek edytował ten post 13 września 2024 - 14:36
#35
Napisano 13 września 2024 - 14:40
Dla mnie 16 pro czarny 512, trochę za dużo ale bardzo wierze w ten nowy aparat i przycisk do fotografii...... Najwyżej za rok drożej sprzedam a bałem się że na czarny 16 pro 256 rzucą się "wszyscy":D
Jak się zamawia iPhona + airpodsy + etui i każde ma inny termin to wysyłają to różnymi paczkami czy wszystko idzie ostatnią?
Zależy jak zamawiałeś jeśli w osobnych zamówieniach to wyślą Ci osobno jeśli w jednym to w jednym i wtedy musisz uwzględnić najpóźniejszy termin.
Użytkownik _Artek_ edytował ten post 13 września 2024 - 14:48
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#36
Napisano 13 września 2024 - 14:53
Chwilę po złożeniu zamówienia był sygnał ale nikt nie odebrał. Teraz jak dzwonię to na samym końcu jest info że nie mogą zrealizować mojego połączenia i się rozłączają. Jakby przerzucili wszystkich na linię zakupów.nie da się póki co dzwonić na infolinie aby nawet dane zmienić... nawet sygnału nie ma wy też tak macie ?
#37
Napisano 13 września 2024 - 15:17
Udało się bez problemów przez aplikację na telefonie na 20.09. Pro Max Biały tytan 256 GB
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#38
Napisano 13 września 2024 - 15:25
Mam status „przetwarzanie pozycji”, ale pobrało kwotę kartą
Użytkownik Omega55 edytował ten post 13 września 2024 - 15:27
- PL95 lubi to
#39
Napisano 13 września 2024 - 15:58
Ja w tym roku postawilem na media expert bo łatwiej z fakturą. Mam nadzieje ze nie odwalą lipy, zamówiony równo o 14:00
Co ciekawe chwile po 14 pokazało już, że nie są dostępne - teraz znowu są
Użytkownik alladyn21 edytował ten post 13 września 2024 - 16:00
#40
Napisano 13 września 2024 - 16:13
Ja w tym roku postawilem na media expert bo łatwiej z fakturą. Mam nadzieje ze nie odwalą lipy, zamówiony równo o 14:00
Co ciekawe chwile po 14 pokazało już, że nie są dostępne - teraz znowu są
Tam co roku są, a zaraz nie ma loteria
#41
Napisano 13 września 2024 - 16:28
w Apple Online Store w tym roku było łatwo bo strona wystartowała dużo później niż aplikacja, jeśli nie ma różnicy w cenie to zawsze wole Apple Online Store bo jakby co to nie ma problemów z gwarancją.
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#42
Napisano 13 września 2024 - 16:43
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#43
Napisano 13 września 2024 - 16:44
No to po 4 latach na 12 pro przyszedł czas na zmianę. Zamówiony pustynny PRO 256GB. Dostawa na 20 września. i jakoś tak z rozpędu zamówiłem jeszcze Apple Watch Ultra 2 w ciemnym kolorze też na 20 września. Kase juz i za telefon i za zegarek pobrało z konta. Także za tydzień dzień dziecka
iPhone 16 Pro 256GB Desert Titanium, Apple Watch Ultra 2 Black Titanium, AirPods Pro
#44
Napisano 13 września 2024 - 16:47
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#45
Napisano 13 września 2024 - 16:55
U mnie też już kasa pobrana, więc może będzie 20 a nie 23.
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#46
Napisano 13 września 2024 - 18:19
U mnie już przygotowanie do wysyłki i będzie tak wisiało do czwartku.
- otuadiordna lubi to
iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 Cellular / Macbook Pro '14 M1 Pro / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#47
Napisano 13 września 2024 - 18:34
U mnie już przygotowanie do wysyłki i będzie tak wisiało do czwartku.
U mnie dokładnie tak samo a co istotniejsze ledwie godzinę wcześniej udało się wreszcie zmienić dane na fakturze
#48
Napisano 13 września 2024 - 19:24
nie wiem jak Wy to robicie
startowałem 2-3min przed 14 na apce, finalnie mam termin miedzy 25-30.09, płatność Apple Pay, trwa przetwarzanie
Użytkownik wannabe edytował ten post 13 września 2024 - 19:24
MacBook Pro 14" M3 Pro, 36GB/1TB | iPhone 16 Pro 256GB | Watch Series 7 SS | AirPods 2 Pro
#49
Napisano 14 września 2024 - 00:03
> nie wiem jak Wy to robicie
Szybko ;-)
U mnie koło 14:06 strona dalej nie działała, ale Apple Store na telefonie się nagle odświeżył. Klik-klik-klik szybko wybrałem, co chcę, zapłaciłem przez apple pay i mam na 20. Zajęło to, nie wiem, ze 20 sekund?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#50
Napisano 14 września 2024 - 06:04
nie wiem jak Wy to robicie
startowałem 2-3min przed 14 na apce, finalnie mam termin miedzy 25-30.09, płatność Apple Pay, trwa przetwarzanie
Normalnie, Apka ruszyła koło 14:02
Użytkownik pimik edytował ten post 14 września 2024 - 06:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych